En mijn verhaal, onder spoiler want weer langquote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:17 schreef Fee-nix het volgende:
Hoi allemaal, ik ben helemaal niet bijgelezen in dit topic, maar ik wil hier wel graag mijn verhaal doen. Ben bezig met wat dingetjes van me af te schrijven. Eerder al in 'Hoe gaat het met ons', maar volgens mij past dit verhaal beter hier. Het gaat over m'n zoontje van 3.
Ik denk dat ik alleen eerst even dit topic sluit... want ik zie dat er nog maar 2 posts over zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:19 schreef Fee-nix het volgende:
Mijn laatste post:
[..]
En mijn verhaal, onder spoiler want weer lang:
Indrukwekkend verhaal fee, ik kan niets zinnigs toevoegen, ik vind dat je het erg helder verwoordt. Het lijkt mij een moeilijke situatie, inderdaad vanwege dat telkens veranderende toekomstperspectief en het feit dat je voor je kindje het beste wilt. Maar volgens mij heeft J. het hartstikke goed bij jullieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
het lijkt me heel zwaar en intensief om zo de hele dag met hem bezig te zijn.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:03 schreef Fee-nix het volgende:
Dank jullie. Ik moet zeggen dat ik ook best wel uit kijk naar het moment dat J naar het dagverblijf gaat... Het is zo intensief om met hem om te gaan, vooral vanwege de beperking qua taal en het feit dat ik continu hem taal aan t leren ben en mijn zinnen aanpas aan zijn niveau.
Maar ook qua gedrag is hij 'bijzonder'. Ik hoop dat ze op het dagverblijf mij daar ook in kunnen steunen.
Wat een verhaal Fee, maar wat goed dat hij naar het kdv gaat. Je zult zien dat niet alleen hij, maar ook jij profijt van zal hebben. Wij zijn zo blij dat meisje naar de opvang gaat, het ontlast ons enorm.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:03 schreef Fee-nix het volgende:
Dank jullie. Ik moet zeggen dat ik ook best wel uit kijk naar het moment dat J naar het dagverblijf gaat... Het is zo intensief om met hem om te gaan, vooral vanwege de beperking qua taal en het feit dat ik continu hem taal aan t leren ben en mijn zinnen aanpas aan zijn niveau.
Maar ook qua gedrag is hij 'bijzonder'. Ik hoop dat ze op het dagverblijf mij daar ook in kunnen steunen.
ach arm meisje. en het ging zo goed!quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:00 schreef ueberduitser het volgende:
[..]
Wat een verhaal Fee, maar wat goed dat hij naar het kdv gaat. Je zult zien dat niet alleen hij, maar ook jij profijt van zal hebben. Wij zijn zo blij dat meisje naar de opvang gaat, het ontlast ons enorm.
Hier gaat het overigens wat minder. Sinds een week of twee is meisje aan het kwakkelen. Af en toe hoge koorts, slecht willen eten. Passief en veel slapen. Vanmiddag zijn we bij de KA geweest en er sluimert toch weer iets in d'r longetjes. Je raad het al, antibiotica...
Ik geloof dat ze net 6 weken er vanaf was.
Ligorthese net maar weer uit bed gehaald, kan ze tenminste op haar zij liggen en kan ze wat makkelijker hoesten.
Erg jammer, het leek even zo goed te gaan.
We kunnen dit gekwakkel nu ook even niet gebruiken, komend weekend zijn we namelijk van plan te gaan verhuizen.
Hopen dat de antibiotica snel gaat werken.
uhhhh, nee nu even nog niet. Ik ben 's ochtends vaak om 6 uur er al uit, zodat ik vroeg op m'n werk ben. Op tijd naar huis, eten en dan klussen tot een uurtje of half tien.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:47 schreef RockabeIIa het volgende:
Kom je nog een beetje aan jezelf toe, UD?
Ik merk wel dat ik geen 18 meer benquote:Op woensdag 17 juli 2013 07:12 schreef livelink het volgende:
UD, wat is het toch zwaar voor jullie. Wat Rockabella zegt, hou je het zelf nog wel een beetje vol?
Hopelijk slaat de antibiotica snel aan voor jullie en jullie meisje.
Dank je.quote:Op woensdag 17 juli 2013 09:03 schreef Nijna het volgende:
Mooi geworden zeg! Echte meidenkleuren! Super.
Succes met verhuizen en beterschap voor meisje, hopelijk knapt ze gauw op!
quote:Op woensdag 17 juli 2013 09:18 schreef ueberduitser het volgende:
[..]
Dank je.
De kleuren zijn zoals ze het nu ook heeft, inderdaad echte meisjeskleuren.
Zo zag de kamer er in mei nog uit:
[ afbeelding ]
Oke wel fijn dat ze het meteen checken. En ookal is het waarschijnlijk niet erfelijk is zou er toch niet gerust op zijn.quote:Op woensdag 17 juli 2013 15:04 schreef Fee-nix het volgende:
Ferrari, dat was inderdaad heel erg schrikken ja...
Het kan niet in de baarmoeder al onderzocht worden. Bij S is er navelstrengbloed afgenomen om direct te testen op CHT. Ik neem aan dat we dat de volgende keer weer zullen doen. Maar omdat het (hoogstwaarschijnlijk) dus niet erfelijk is, is de kans zo'n 1 op 3000 geloof ik (zoals bij ieder ander).
quote:Op donderdag 18 juli 2013 09:37 schreef ueberduitser het volgende:
Statusupdate: de AB doet zijn werk weer, meisje voor 98% weer de oude.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
Dank je!quote:
Ja, daar ben ik ook heel blij mee!quote:Op donderdag 18 juli 2013 18:30 schreef RockabeIIa het volgende:
Het mooiste nieuws is toch wel dat in je sub. Uiteindelijk heb je daar wellicht het meest steun aan qua stabiliteit en begrip, en dat is echt hartstikke fijn voor jullie.
Geen idee, daar is weinig duidelijk over. Vanaf vorige week dinsdag lag schoonzusje al met flinke weeën in het WKZ en zelfs de weeënremmers konden hem niet tegenhouden. Hij is ook idd best stevig, zit best wel wat spek op, maar het is gewoon een minibaby. Het is geen iel mager ventje, alleen heel erg klein.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 00:12 schreef Cantare het volgende:
Gefeliciteerd! Wat een klein groot wonder, geboren worden met 27 weken en het dan zo goed doen... Ik vind hem er ook best "stevig" uitzien voor zijn termijn. Fijn hoor, houden zo! Hoe komt het trouwens dat hij zo vroeg is?
wij gebruiken thuis foto's als picto's daar heeft Roy meer mee dan met picto's. en op school zijn ze nu begonnen met pecs http://www.kennispleingeh(...)erking-dmv-PECS.html ze gaan daar eerst kijken hoe Roy het daar oppakt en dan word het hier thuis geintroduceerd als het allemaal goed gaat.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:52 schreef Fee-nix het volgende:
Bar mooi bed! Je bokito
UD fijn dat de verhuizing goed ging! Maar met dat hete weer lijkt het me inderdaad een heel vervelend klusje... Fijn dat het ook weer goed gaat met je meisje. En die foto's zijn leuk! Vooral die op die trampoline inderdaad!
Frups wat naar dat ze eerst uit haar dak ging, maar heel goed dat ze daarna bij jou t vertrouwen vond en dat het toch gelukt is! Nu afwachten maar...
Met J gaat het nog steeds erg goed op de opvang. We zien nu al (na 5 keer!) vooruitgang. Op de opvang zijn ze erg bezig met 'eerst dit en dan dat'. En nu doet hij dat thuis ook steeds. Dan zegt hij: 'eerst eten, dan spelen' bijvoorbeeld. Om dit nog extra te stimuleren en hem hierbij te ondersteunen, willen we thuis beginnen met het gebruik van picto's. Ik heb er heel wat van de juf mee naar huis gekregen gisteren. Super!
Wel een vraagje daarover: hebben jullie tips wat handig is daarvoor, qua ophangen? Ik wil ze allemaal lamineren in ieder geval. En dan op een magneetbord? Ofzo? Maar dan heb je wel veel magneetjes nodig... En ik wil in ieder geval de dagen van de week standaard onder elkaar op dat bord hebben hangen dan. Met naast elke dag het symbool voor 'huis' of 'school'. En dan de rest van de symbolen per dag wisselend.
Wat een fijn nieuws!quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:52 schreef Fee-nix het volgende:
Bar mooi bed! Je bokito
UD fijn dat de verhuizing goed ging! Maar met dat hete weer lijkt het me inderdaad een heel vervelend klusje... Fijn dat het ook weer goed gaat met je meisje. En die foto's zijn leuk! Vooral die op die trampoline inderdaad!
Frups wat naar dat ze eerst uit haar dak ging, maar heel goed dat ze daarna bij jou t vertrouwen vond en dat het toch gelukt is! Nu afwachten maar...
Met J gaat het nog steeds erg goed op de opvang. We zien nu al (na 5 keer!) vooruitgang. Op de opvang zijn ze erg bezig met 'eerst dit en dan dat'. En nu doet hij dat thuis ook steeds. Dan zegt hij: 'eerst eten, dan spelen' bijvoorbeeld. Om dit nog extra te stimuleren en hem hierbij te ondersteunen, willen we thuis beginnen met het gebruik van picto's. Ik heb er heel wat van de juf mee naar huis gekregen gisteren. Super!
Wel een vraagje daarover: hebben jullie tips wat handig is daarvoor, qua ophangen? Ik wil ze allemaal lamineren in ieder geval. En dan op een magneetbord? Ofzo? Maar dan heb je wel veel magneetjes nodig... En ik wil in ieder geval de dagen van de week standaard onder elkaar op dat bord hebben hangen dan. Met naast elke dag het symbool voor 'huis' of 'school'. En dan de rest van de symbolen per dag wisselend.
Ja, wij gaan het eerst met picto's proberen (dezelfde die ze op de opvang gebruiken), maar als ik merk dat hij dat nog niet snapt, stap ik over op foto'squote:Op dinsdag 3 september 2013 15:20 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
wij gebruiken thuis foto's als picto's daar heeft Roy meer mee dan met picto's. en op school zijn ze nu begonnen met pecs http://www.kennispleingeh(...)erking-dmv-PECS.html ze gaan daar eerst kijken hoe Roy het daar oppakt en dan word het hier thuis geintroduceerd als het allemaal goed gaat.
Wat een mooie foto's van je kinderen UD en fijn dat de verhuizing geslaagd is!
Wij gebruiken een touwtje met wasknijpers.quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:56 schreef Fee-nix het volgende:
[..]
Ja, wij gaan het eerst met picto's proberen (dezelfde die ze op de opvang gebruiken), maar als ik merk dat hij dat nog niet snapt, stap ik over op foto's.
Dat PECS gebeuren klinkt ook wel interessant.
En Lamb en Loj bedankt voor de tips, inmiddels heb ik inderdaad al die Hema-tape in m'n bezit. Behoorlijk wat picto's zijn al klaar. Nu nog het bord ophangen!
we vinden het jammer maar we kunnen er weinig aan veranderen,dit is gekomen door de bezuinigingen.quote:Op dinsdag 3 september 2013 23:22 schreef Lamb29 het volgende:
Hoe vinden jullie het zelf dat hij weer van groep wisselt? Snel zeg in zo'n korte tijd 2x wisselen..
En spelbegeleiding, wat goed! Dat hoor je niet veel meer omdat het overal wegbezuinigd wordt. Ik heb de opleiding gedaan maar helaas kan ik zelf geen begeleidingen meer geven (Op mijn oude werk gaf ik een halve dag per week spelbegeleiding)
plopsaland vond hij erg leuk,is in veel attracties geweest en ze hebben hem niet gehoord.quote:Op donderdag 5 september 2013 18:21 schreef livelink het volgende:
Hoe vond hij het in Plopsaland, Bar?
En jammer inderdaad, al die bezuinigingen. Hopelijk is Roy er nu meer aan toe dan vorig jaar.
Oh, dat heb ik meteen even gedaanquote:Op vrijdag 6 september 2013 15:27 schreef Adnap het volgende:
https://www.facebook.com/(...)60332&type=1&theater
Sturen jullie ook een kaartje naar Faber, hij wordt 4 morgen en hij heeft een neuroblastoom. Vul de code in bij Greetz (na aanmelden en hij is gratis !)
Dat lijkt me best vervelend Bar! Ik kan me voorstellen dat je af en toe met je handen in het haar zit.quote:Op donderdag 26 september 2013 13:10 schreef _Bar_ het volgende:
Hoe is het hier met de kinderen en hun ouders?
wij merken goed dat Roy weer naar een grotere groep gaat,hij is weer gaan gooien met van alles,erg druk weer,veel huilen en gillen weer.
vrijdag worden we gebeld door de orthopedagoog voor een afspraak om hier mee om te gaan. Want wij weten het soms echt niet meer...
gisteren nog een moeilijk moment,Roy was naar Dirk scheele geweest met zijn klas. Zo jammer dat we van Roy zelf niks horen hoe het was. Toen moest ik ook weer even huilen.volgens de juf heeft hij genoten in elk geval.
ach ach, die arme meid, weer ziek.quote:Op vrijdag 27 september 2013 09:44 schreef ueberduitser het volgende:
[..]
Dat lijkt me best vervelend Bar! Ik kan me voorstellen dat je af en toe met je handen in het haar zit.
Hier ging het even wat minder. Vanaf woensdagmiddag was meisje slecht te pas. Niet willen eten, drinken met pijn en moeite en dat werd steeds slechter. 's avonds was het helemaal mis, alles kwam eruit, meisje werd slap en passief. 's nachts niet in de ligorthese gelegd, maar lekker in d'r box. Drama-nacht van woensdag op donderdag, we zijn er elk uur wel uit geweest. Gistermorgen nar de Kinderarzt, die kon eigenlijk niet veel vinden. Misschien was maag gewoon van streek (ze had wel vis gegeten op de Kiga). Gistermiddag at ze weer wat fruit, heeft wat pap gehad en dronk flink water(voor haar doen). Vanochtend was weer redelijk de oude, afgezien van een verlept gezicht van al het kotsen.
Maandag gaan we naar Oldenburg naar de orthopeed. Haar sta-apparaat moet aangepast worden, ze moet nieuwe orthese hebben en ze moet speciale schoenen hebben. Ook heb ik het idee dat haar heupjes pijn doen, dus daar wil ik het ook nog even over hebben.
ach meid toch, dat is toch ook heel jammer. hebben ze misschien foto's of ander beeldmateriaal gemaakt?quote:Op donderdag 26 september 2013 13:10 schreef _Bar_ het volgende:
Hoe is het hier met de kinderen en hun ouders?
.
gisteren nog een moeilijk moment,Roy was naar Dirk scheele geweest met zijn klas. Zo jammer dat we van Roy zelf niks horen hoe het was. Toen moest ik ook weer even huilen.volgens de juf heeft hij genoten in elk geval.
Ja ik, nou ja mijn zoon. Tenen loper door te korte kuitspieren en achillispees.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 15:29 schreef Frups het volgende:
Ik breek even in ;-) Is er hier iemand die ervaring heeft met het rekken van den kuitspier dmv loopgips/spalk?
Heeft hij heel erg veel pijn gehad toen hij in het gips zat? Het gaat bij D om het rekken van haar kuitspier en dan gaat het om 1 beenquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 16:00 schreef Adnap het volgende:
[..]
Ja ik, nou ja mijn zoon. Tenen loper door te korte kuitspieren en achillispees.
Opties van de orthopeed waren opereren of het eerst proberen met gips (na uitvoerige behandeling bij de fysio die niet hielp).
Drie keer 2 weken onderbeensgips aan beide benen. Hij kon er prima mee uit de voeten en door het rekken én het doorbreken van zijn tenenlooproutine loopt hij nu alleen nog op zijn tenen als hij moe is ! De zere voeten (met name hiel) is over.
Elke keer waren dag 1 en nacht 1 niet fijn maar mocht hij paracetamol. Dit heeft hij niet genomen. Daarna was het weg/minder, hij voelde het wel (de bedoeling ook natuurlijk) maar hij vond het niet superpijnlijk. Moet ik er bij zeggen dat hij geen pieper is.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:35 schreef Frups het volgende:
[..]
Heeft hij heel erg veel pijn gehad toen hij in het gips zat? Het gaat bij D om het rekken van haar kuitspier en dan gaat het om 1 been
OMG.. wat vreselijk ! Ik ga gelijk een kaars voor haar aandoen om haar kracht te geven om door te vechten. Jullie heel veel kracht toegewenstquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:19 schreef ueberduitser het volgende:
Ik meld me hier even. In ons k&w topic had ik al gemeld dat meisje in het ziekenhuis lag. Ze zou vandaag thuis komen maar vanochtend ging het helemaal mis. Lang verhaal, maar ze is tegen de middag geopereerd aan een gat is haar maagwand. Eerst dachten ze dat ze een gat in de darmen had, maar dat bleek 'gelukkig' niet zo te zijn. Ze ligt op de ic, aan de beademing en wordt in slaap gehouden. 41,7 koorts op het moment en een hartslag van 221. Ze vecht enorm! Een loodzware dag is dit en we hebben weer een enorme dreun gehad...echt te bizar voor woorden dit.
Precies dit...quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 19:04 schreef _Bar_ het volgende:
Kippenvel,ik ben er stil van...
ik heb geen woorden
alle kracht gaat naar jullie ud,mvr ud.
Daar sluit ik me bij aan "Zet hem op Lenthe" !!!!quote:Op woensdag 16 oktober 2013 08:24 schreef _Bar_ het volgende:
Sterkte vandaag! Hebben jullie nog een klein beetje kunnen slapen?
is ze al weer wakker?
zet hem op Lenthe!
Super zegquote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:45 schreef ueberduitser het volgende:
![]()
Meisje is van de beademing af! Vanochtend hebben ze de dormicum verminderd en om 12:00 uur hebben ze haar geëxtubeerd. Dit ging volgens het boekje en ze maakt het nu goed. Krijgt nog een beetje zuurstof ter ondersteuning en ze slaapt nu lekker. Ik ga even naar m'n werk en daarna haal ik Sjakie op om even bij meisje te gaan kijken.
Er is nu een enorme last van me af gevallen. Ik heb barstende koppijn en ben kapot, maar dat maakt me allemaal niet uit. Niks krijgt me klein vandaag!
![]()
![]()
Jazeker, ze heeft goed geslapen en wordt zometeen lekker gewassen en krijgt wat fatsoenlijks aan.quote:
Wat superquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 08:07 schreef ueberduitser het volgende:
[..]
Jazeker, ze heeft goed geslapen en wordt zometeen lekker gewassen en krijgt wat fatsoenlijks aan.
Hele techniek om haar heen is wat afgebouwd, dat is ook wel prettig om te zien.
Gisteren nog met Sjakie bij haar geweest, dat was ook wel even fijn.
Ik ben al een paar uurtjes op m'n werk en ga vanmiddag mooi op tijd naar het ziekenhuis, hopelijk is ze dan even wakker.
oh wauw wat een fijn nieuws !!quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:07 schreef ueberduitser het volgende:
Meisje doet het goed hoor! Vandaag was ze veel wakker en knapt aardig op. Wel is ze chagrijnig en wat ontevreden, geef d'r eens ongelijk.
Als ze zo door gaat gaat ze maandag naar de normale afdeling om verder aan te sterken.
Dat zou fijn zijn een stapje dichter bij huis...
wat een goed nieuwsquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:07 schreef ueberduitser het volgende:
Meisje doet het goed hoor! Vandaag was ze veel wakker en knapt aardig op. Wel is ze chagrijnig en wat ontevreden, geef d'r eens ongelijk.
Als ze zo door gaat gaat ze maandag naar de normale afdeling om verder aan te sterken.
Dat zou fijn zijn een stapje dichter bij huis...
Hij is een paar dagen bij opa en oma geweest en heeft zich prima vermaakt. Gisteren ben ik even met hem bij meisje geweest en dat was wel even goed voor hem. Hij had een mooie tekening gemaakt voor haar en die heeft hij zelf aan d'r bed gehangen.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:08 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
wat een goed nieuws
en wat een opluchting voor jullie (denk ik) dat de ergste zorgen voorbij zijn
hoe houdt je zoon zich in deze situatie? ik kan me zo voorstellen dat hij nu een beetje 'ondersneeuwt' als je begrijpt wat ik bedoel (ik bedoel het iig niet rot, maar ik weet het even niet beter te omschrijven)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de mensen die het interessant vinden, ik hou een blog over meisje bij. pm me maar voor het adres![]()
dank.quote:Op maandag 21 oktober 2013 10:49 schreef syllys het volgende:
Misschien heb ik het gemist maar waar komt de pijn en het vocht vandaan?
Sterkte
Dank voor je antwoordquote:Op maandag 21 oktober 2013 11:22 schreef ueberduitser het volgende:
[..]
dank.
Waar de pijn vandaan komt en waar ze pijn heeft is niet duidelijk. Meisje kan niet communiceren, dus het is gokwerk. Dat is ook het moeilijke ervan.
Ik denk dat je even een paar posts terug moet gaan lezen. In het kort: meisje heeft een maagzweer gehad die geknapt is, een gat in haar maag heeft veroorzaakt en is daaraan geopereerd.
Vocht komt omdat ze dit gewoon binnen krijgt via de infusen. Het lichaam verwerkt dit nog niet goed. Ze is al minder dik dan ze was, maar het is nog steeds niet op normaal niveau.
dank je! Gisteren werd het mij op een gegeven moment ook te veel hoor en als ik er nu aan denk wordt ik er ook niet vrolijker van. Zo sneu voor d'r, dit hoort gewoon niet en dit verdiend ze niet.quote:Op maandag 21 oktober 2013 21:19 schreef _Bar_ het volgende:
De tranen sprongen in mijn ogen bij het zien van Lenthe,arme meid zoveel pijn,zo afzien.
Ud mvr Ud wederom veel sterkte
Roy heeft door een herpesbacterie in zijn hersenen een ontwikkelingsachterstand,epilepsie,verstandelijke beperking,en vertoont symtonen uit het autismespectrum stoornis.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:45 schreef Fee-nix het volgende:
Bar dat zijn ook goede berichten! (Ik weet eigenlijk verder niks van de voorgeschiedenis van Roy, maar ben nu wel nieuwsgierig. Kun je misschien een korte samenvatting doen?)
Samen spelen is echt lief.
o wat heerlijk bar! wat is dat fijn om te lezenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:12 schreef _Bar_ het volgende:
Ud fijn om te lezen dat ze langzaamaan opknapt!
mag ik even enorm trots zitten wezen ik post maar hier omdat ik eigenlijk geen idee heb waar ik nu over Roy mee kan posten al de hele week word er samen gespeeld,echt samen met een bal naar elkaar rollen,idem met een autotje.of hand in hand samen hard rennen door de kamer.![]()
en we merken dat er weer een stukje meer begrip bij komt
Jemig wat heftig... ben er stil van...quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:17 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
Roy heeft door een herpesbacterie in zijn hersenen een ontwikkelingsachterstand,epilepsie,verstandelijke beperking,en vertoont symtonen uit het autismespectrum stoornis.
hij kan nog niet praten,en is verstandelijk maar een jaar. Terwijl hij wel al 4 is.
later december 2010/2011. Hij heeft toen 2weken in het ziekenhuis gelegen. We vonden hem in een epileptische aanval in zijn bed.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 07:15 schreef trui het volgende:
wat goed zeg Bar! genieten!
en van die bacterie dat wist ik ook niet meer zo precies. Was dat nou iets dat al tijdens de zwangerschap moet zijn gebeurd of in een later stadium?
Dat zijn de goede berichten!quote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:25 schreef _Bar_ het volgende:
Enorm leuk we genieten met zijn 3en enorm![]()
Nou, ze is echt sterkquote:
voor zover ze het nu kunnen zien,is dit echt gekomen door die bacterie.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 07:44 schreef trui het volgende:
ja, dat herinner ik me nog. Maar ik wist niet meer of dat dan misschien al veroorzaakt werd door iets dat al in eerdere aanleg van de hersenen gebeurd was.
Super!!!quote:Op donderdag 24 oktober 2013 07:54 schreef ueberduitser het volgende:
[..]
Dat zijn de goede berichten!![]()
@Fee-nix...
Bij jullie zit er dus ook vooruitgang in, super! Nu de weerbaarheid en het zelfvertrouwen nog wat meer opbouwen en hij komt er wel!
Hier gaat het ook echt de goede kant op!![]()
Meisje is na artsoverleg gisteren weer naar de normale afdeling gegaan en dus ook van quarantaine af. De rechtstreekse toegang tot het hart is eruit gehaald en ze heeft alleen in haar linkerarm nog een toegang voor de antibiotica. Ze wordt wat vrolijker en de zwelling neemt duidelijk af. Ze zit nu op 800 gram eten, maar als ze de 1200 haalt, geen koorts meer krijgt mag ze al over een paar dagen naar huis![]()
![]()
Wat een GEWELDIG nieuws!quote:Op donderdag 24 oktober 2013 07:54 schreef ueberduitser het volgende:
[..]
@Fee-nix...
Bij jullie zit er dus ook vooruitgang in, super! Nu de weerbaarheid en het zelfvertrouwen nog wat meer opbouwen en hij komt er wel!
Meisje is na artsoverleg gisteren weer naar de normale afdeling gegaan en dus ook van quarantaine af. De rechtstreekse toegang tot het hart is eruit gehaald en ze heeft alleen in haar linkerarm nog een toegang voor de antibiotica. Ze wordt wat vrolijker en de zwelling neemt duidelijk af. Ze zit nu op 800 gram eten, maar als ze de 1200 haalt, geen koorts meer krijgt mag ze al over een paar dagen naar huis![]()
![]()
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 07:54 schreef ueberduitser het volgende:
[..]
@Fee-nix...
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |