Kyara en Cantare, dank voor de lieve reacties.
quote:
quote:
Dank je!
Nee, J was niet mee. Het was een gesprek tussen ons, iemand van Jeugdzorg en een medewerkster van het dagverblijf. Heel fijn gesprek gehad. Doelen van de behandeling zijn vastgesteld. Ennn J kan al heel snel terecht!

In principe kon hij volgende week al. Alleen hebben we (volgende week vrijdag) eerst nog een gesprek met z'n mentrice, om de dagen dat hij zal gaan af te stemmen (mogen zelf ook in meebeslissen had ik begrepen). En dan kan hij de week daarop denk ik al komen!
Het worden drie dagen in de week, maar omdat t nu vakantie is met een zomerrooster zullen we beginnen met twee dagen waarschijnlijk. Vind ik ook wel zo fijn, want dan kan hij rustig een beetje opbouwen en wennen

. We hebben nog steeds een ontzettend goed gevoel bij dit dagverblijf, dus wij zijn blij! Ik had niet verwacht dat hij al zo snel terecht kon, maar ik zie er echt naar uit. Eindelijk wat druk van mij af.
(Toevallig heeft m'n moeder nu net ingezien dat het voor mij toch wel erg zwaar is, dus heeft ze aangeboden om J volgende week ook nog eens een dagje te halen).En UD, wat een lieve foto's van je kids! Mooie mensjes

. Goed te horen dat het alweer stukken beter gaat met je meisje.