abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 4 augustus 2021 @ 13:18:09 #76
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_200734477
Met die termijn is het kindje meestal wel volgroeid maar het zal nog wel de couveuse in moeten. Dat betekent voor de ouders heen en weer naar de zaal of, als ze geluk hebben, dan hebben ze de couveuse op een eigen kamer. Ik ben destijds bevallen met keizersnede en moest herstellende -eerste dagen kon ik niet zelf lopen- en al op en neer naar mijn kind. Alles wat ons hielp om dat zo comfortabel mogelijk te doen, is ook in deze situatie aan te raden! Dus: je vriendin brengen of halen, zorgen dat ze een warme maaltijd hebben, babykleertjes (maat 44 gok ik)! zijn wellicht al welkom, maar dan wel alvast wassen en drogen (daar hebben de ouders geen tijd voor). En er gewoon zijn en een luisterend oor bieden.
  woensdag 4 augustus 2021 @ 13:19:55 #77
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_200734505
Ik weet overigens weinig van PE en dus weet ik niet wat de moeder zelf nodig heeft, het kan best zijn dat ze nog hartstikke ziek is of nog wordt. Dus ik zou alles even via de partner doen qua communicatie. Sterkte ermee!
  vrijdag 6 augustus 2021 @ 10:04:59 #78
472506 Nanukerst
Beter bekend als L-E.
pi_200769347
quote:
0s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 11:54 schreef Viv het volgende:
Ik schop dit topic even omhoog, misschien dat hier nog ervaringsdeskundigen zijn. :)

Sterkte met je vriendin, @:Rebubbled :*
[..]

Hier ervaringsdeskundige! Zowel PE als een prematuur kindje. Je hebt een pb @Rebubbled :)
pi_200770210
Hier ook een ervaringsdeskundige alleen die van mij mocht tot 34wk blijken zitten. Als je toch nog vragen hebt na de pb van nanu dan hoor ik het wel
pi_200926794
Oh jongens ik zie dit nu pas! 🙃

Alvast de kleertjes wassen is een goed idee! We hebben momenteel spaarzaam contact, omdat ze totale rust moet houden. Haar bloeddruk is nog niet onder controle helaas. De baby doet het naar omstandigheden goed, dus dat is iets.
Disclaimer: Posts van deze user met een korrel zout nemen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')