ach meid toch, dat is toch ook heel jammer. hebben ze misschien foto's of ander beeldmateriaal gemaakt?quote:Op donderdag 26 september 2013 13:10 schreef _Bar_ het volgende:
Hoe is het hier met de kinderen en hun ouders?
.
gisteren nog een moeilijk moment,Roy was naar Dirk scheele geweest met zijn klas. Zo jammer dat we van Roy zelf niks horen hoe het was. Toen moest ik ook weer even huilen.volgens de juf heeft hij genoten in elk geval.
Ja ik, nou ja mijn zoon. Tenen loper door te korte kuitspieren en achillispees.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 15:29 schreef Frups het volgende:
Ik breek even in ;-) Is er hier iemand die ervaring heeft met het rekken van den kuitspier dmv loopgips/spalk?
Heeft hij heel erg veel pijn gehad toen hij in het gips zat? Het gaat bij D om het rekken van haar kuitspier en dan gaat het om 1 beenquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 16:00 schreef Adnap het volgende:
[..]
Ja ik, nou ja mijn zoon. Tenen loper door te korte kuitspieren en achillispees.
Opties van de orthopeed waren opereren of het eerst proberen met gips (na uitvoerige behandeling bij de fysio die niet hielp).
Drie keer 2 weken onderbeensgips aan beide benen. Hij kon er prima mee uit de voeten en door het rekken én het doorbreken van zijn tenenlooproutine loopt hij nu alleen nog op zijn tenen als hij moe is ! De zere voeten (met name hiel) is over.
Elke keer waren dag 1 en nacht 1 niet fijn maar mocht hij paracetamol. Dit heeft hij niet genomen. Daarna was het weg/minder, hij voelde het wel (de bedoeling ook natuurlijk) maar hij vond het niet superpijnlijk. Moet ik er bij zeggen dat hij geen pieper is.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:35 schreef Frups het volgende:
[..]
Heeft hij heel erg veel pijn gehad toen hij in het gips zat? Het gaat bij D om het rekken van haar kuitspier en dan gaat het om 1 been
OMG.. wat vreselijk ! Ik ga gelijk een kaars voor haar aandoen om haar kracht te geven om door te vechten. Jullie heel veel kracht toegewenstquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:19 schreef ueberduitser het volgende:
Ik meld me hier even. In ons k&w topic had ik al gemeld dat meisje in het ziekenhuis lag. Ze zou vandaag thuis komen maar vanochtend ging het helemaal mis. Lang verhaal, maar ze is tegen de middag geopereerd aan een gat is haar maagwand. Eerst dachten ze dat ze een gat in de darmen had, maar dat bleek 'gelukkig' niet zo te zijn. Ze ligt op de ic, aan de beademing en wordt in slaap gehouden. 41,7 koorts op het moment en een hartslag van 221. Ze vecht enorm! Een loodzware dag is dit en we hebben weer een enorme dreun gehad...echt te bizar voor woorden dit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |