abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_129569274
Fee fijn, dat je zoon het aar zijn zin heeft.

Ireth, gefeliciteerd! Dat je kleine neef maar goed mag groeien en gauw naar huis mag.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 1 augustus 2013 @ 06:54:57 #52
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_129569327
Ireth, gefeliciteerd! Mooi mannetje hoor, ik hoop dat ie snel groot en sterk genoeg is om mee naar huis te mogen :)
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_129574558
Ireth, gefeliciteerd met jullie neefje!
Hij ziet er inderdaad niet zo ielig uit, maar met 27 weken had hij nog beter even bij mama kunnen blijven zitten. Hopen dat hij het zo goed blijft doen en gauw groot en sterk genoeg is zodat hij mee naar huis mag!
Fake it till you make it...
pi_129577241
gefeliciteerd ireth! dat hij maar lekker groeit
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  donderdag 1 augustus 2013 @ 16:51:19 #55
160723 mariyette
vriendje, katten, huis!!
pi_129583597
Gefeliciteerd Ireth! Geniet maar van je kleine neefje, WKZ is een fijne plek nu hij nog wat verder moet gaan groeien! Zulke schatten op de Nicu!
Tip: de Ronald mcDonald huiskamer op de tweede verdieping, even uit het ziekenhuis in het ziekenhuis!
  vrijdag 2 augustus 2013 @ 14:29:19 #56
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_129613736
Gefeliciteerd met je neefje! Dat hij maar groot en sterk mag worden.

Wow vanmiddag komen ze roy zijn bed brengen! Nu moeten we nog even wat ruimte maken. De hulptroepen staan klaar. Affijn het gaat snel allemaal ineens.
Want sinds vandaag hebben we ook via de wmo toestemmimg om de speelhoek helemaal aan te kleden en veilig te maken.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  zaterdag 3 augustus 2013 @ 10:55:51 #57
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_129642043
Jeetje Bar, dat is nog eens goed nieuws! Er worden nu echt stappen gezet. Fijn zeg.
Heeft Roy vannacht al in zijn nieuwe bed geslapen? Ging het goed?

Ireth, wat ziet je neefje er goed uit voor een babietje dat zo vroeg geboren is. Hoe gaat het nu met hem?
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  zaterdag 3 augustus 2013 @ 17:07:28 #58
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_129649991
Ja vooralsnog gaat het fantastisch! Hij heeft 2 dagen onder een speciale lamp gelegen omdat ie geel werd, maar er valt weinig over te zeggen verder. Hij ligt in de couveuse, hij krijgt nog licht zuurstof, hij krijgt sondevoeding (Schoonzusje kolft zich het lazerus :D ) en nu is het alleen een kwestie van groeien... dus.. er valt alleen over te jubelen!! :)

We kunnen nu thuis meekijken in de couveuse. Susanne lag gisteren helemaal in een deuk toen we zagen hoe hij een schone luier kreeg. Lag ie daar met zijn klokkenspel open en bloot in beeld :D
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
pi_129650058
Wat fijn dat het zo goed met hem gaat Ireth!

Bar, hoe bevalt het nieuwe bed van R?
pi_129745339
Daar ben ik weer eens voor de verandering! Ik moet nog even bijlezen want ben momenteel bar weinig op Fok! te vinden.

Het gaat goed met D.
Sinds 11/03 is ze zonder epilepsiemedicatie en dat gaat goed, ze heeft geen enkele aanval gehad!

Nu zijn we op het punt beland dat we kunnen gaan beginnen met revalideren, D heeft "cerebrale parese" type 3, de spastische versie (http://www.kinderneurolog(...)/cerebraleparese.php.)
Door de spastische spieren in haar rechterbeen loopt D niet goed, gevolg hiervan is dat haar kuitspier 2 cm verkort is & ze teveel op haar voorvoet loopt.
Door het verkeerd lopen belast ze haar rechterbeen fout/veel te weinig, gevolg daar weer van is dat ze slappere spieren heeft & daardoor een iets dunner been (t.o.v links).
Hier moeten we mee aan de slag gaan (oprekken van de spier etc), doen we er niets aan dan zal ze uiteindelijk een vergroeide rug krijgen, scheve heupen, verbrede voorvoet & beenlengte verschil.
Uiteraard willen we dat voorkomen!

Het traject waar we haar nu in storten is best een heftig en zeker langdurig gebeuren.
Morgen word er door middels van electroden op haar been een loopanalyse gedaan, hierbij word er gekeken welke spieren er exact spastisch reageren tijdens het lopen.
Nadat dit in kaart gebracht is worden deze spieren door middel van botox injecties verslapt.
Als dit niet gedaan word zal het oprekken van haar kuitspier bemoeilijkt worden & kunnen we haar ook niet aanleren op een andere manier te gaan lopen.
Info op: http://kinder.e-click.nl/(...)tree=679&varpag=7386. Doorklikken naar de voorlichtingsfolder.
Ze zal onder narcose 12 injecties krijgen.

Na de behandeling met Botox gaat ze in het (loop)gips voor 2 tot 3 weken, als de spier dan voldoende opgerekt is zal ze een spalk aangemeten krijgen welke ze gewoon in haar schoenen kan dragen.
Tijdens de werkzame periode van de Botox zal ze intensief fysio & ergo therapie krijgen om een zo goed mogelijk resultaat te kunnen behalen.

D zal onder behandeling blijven totdat ze volgroeid is. Tijdens dit hele trajcet word zij begeleid door een psycholoog, we willen voorkomen dat ze extra trauma's opbouwd. Ze is nu al erg bang voor artsen, tandartsen etc dus het zou fijn zijn als dit niet verergerd word.

Tot zover de update in vogelvlucht ;)
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 10:13:51 #61
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_129745582
Ik vind t nog best lastig om in dit topic te reageren, moet ik zeggen... ik ken eigenlijk van niemand hier de voorgeschiedenis, dus weet vaak niet waar het over gaat.

Maarja, ik wil ook weer niet aso zijn en alleen m'n eigen verhaal steeds posten :P.

Dus:

Bar ik las dat je een nieuw bed hebt voor je zoontje. Fijn! Hoop dat het goed bevalt.

Ireth van harte met je neefje! Wat een poppetje. Hoop dat hij goed groeit en weinig last zal hebben van z'n te vroege komst.

Frups jemig dat klinkt heftig allemaal. Goed dat er nu een traject bekend is voor de revalidatie en dat ze daar ook psychologische hulp bij krijgt! Ik hoop dat alles voorspoedig gaat!
pi_129745828
Thanks Fee!

Onze voorgeschiedenis in het kort :)
D heeft bij haar geboorte een herseninfarct gehad, waarschijnlijk door de vacuumpomp.
Hierdoor heeft ze een hersenbeschadiging. Door die beschadiging heeft ze weer cerebrale parese.
Al met al is ze er heel goed vanaf gekomen en heeft ze alleen problemen met de motoriek van haar rechterbeen & rechterhand (minimaal)
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 10:30:19 #63
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_129745940
Jeetje Frups! Dat is me nogal een diagnose en traject. Sterkte!
Wisten jullie meteen na de geboorte dat er iets niet goed gegaan was? Ik heb toen D wat ouder was wel af en toe gelezen dat ze een epileptische aanval had maar ik heb nooit meegekregen dat er zoiets aan de hand was!
Je klinkt sterk. :*
A grand adventure has begun.
pi_129746158
De diagnose weten we inderdaad al lang, toen ze 2 dagen oud was is ze opgenomen in het ziekenhuis & toen ze 5 dagen oud was wisten we dat ze een infarct gehad had.
Er viel toen verder weinig over te zeggen, het was afwachten wat er voor schade door ontstaan was. De tijd zou dit uitwijzen.
Imiddels is ze 4 1/2 en kunnen we met zekerheid zeggen dat ze erg veel geluk gehad heeft en echt alleen maar een verstoorde motoriek heeft. Van alles wat er had kunnen gebeuren is dit alles, dus wij zijn eigenlijk erg blij.

De epilepsie kwam ook voort uit de hersenbeschadiging, erg was simpelweg kortsluiting in haar hoofdje. Ze lijkt hier nu overheen gegroeid te zijn.

Ben sterk, voor haar, maar ik vind het soms allemaal erg stom. Het worden pittige maanden maar ik weet waar we het voor doen!
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 10:48:31 #65
250838 Fee-nix
pi_129746353
Frups dat is nogal een voorgeschiedenis! Wel 'fijn' (ja stom woord, maargoed...) dat dit alles is dan. Maar desalniettemin lijkt het me erg zwaar, wat jullie hebben meegemaakt en nog steeds meemaken. Je hebt dus ook heel lang in onzekerheid gezeten. En dat is gewoon slopend. Epilepsie lijkt me ook erg naar om te zien bij je kindje. Sterkte met het verdere traject!

Weten jullie al wat de vooruitzichten op lange termijn zijn? Als deze behandelingen goed gaan?
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 11:23:39 #66
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_129747192
Ireth, gefeliciteerd met je neefje! Die eerste foto, dat handje O+

Bar eindelijk het bed! Dat hij maar lekker mag slapen en niet de boel verbouwd ;)

Wat een leuke kamer UD! Ik sla even je manier van de geverfde muren op, ziet er top uit ipv de hele muur in 1 kleur.

Jeetje Fee, wat een verhaal vertel je hier zo even. Ik had wel al eerder begrepen dat hij wat achter liep, maar nu dus ook de achtergrond. Fijn dat het goed is gegaan op het dagverblijf!

Heftig verhaal Frups! Laten we hopen dat de ingrepen gaan helpen!

Wij mogen vrijdag weer op controle (echo, gesprek arts en bloedprikken) Verwacht daar geen nieuwe dingen, maar heb al wat vragen opgeschreven voor de arts, niet vergeten mee te nemen natuurlijk ;)
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 12:12:22 #67
250838 Fee-nix
pi_129748744
Susie, succes bij de arts! Ben nog steeds zo blij voor jullie dat het allemaal zo meeviel!
pi_129751876
Frups, er staat veel te gebeuren, heftig hoor! Goed om te lezen dat er ook psychologische hulp is voor D!
Heel veel succes en sterkte :*
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 14:45:38 #69
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_129753870
Frups wat een hoop weer waar jullie naar toe gaan werken, spannend, en pittig zowel voor haar als voor jullie.
en fijn ook dat er gelijk psylogische hulp word gegeven.
succes met dit hele nieuwe tracject ^O^

Fee nog steeds evenveel plezier ;) ?
Susie spannend weer!

Livelink ja het ging en gaat boven verwachting goed, al is het nu net bokito die hoor, grote brullen en rammelen aan de deuren van zijn bed (8>
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 12:17:33 #70
245087 ueberduitser
grootgrondbezitter
pi_130012997
Mooie box Bar! ^O^

Hier even een update:

We zijn verhuisd, direct zaterdag 20 juli,de zaterdag nadat ik vakantie kreeg. :)
Alles is voorspoedig gegaan, al ben ik wel een week aan het heen en weer rijden geweest met de "laatste" spullen. Met 32-34 graden rotzooi van zolder trekken en weer naar de nieuwe zolder slepen was niet leuk :X Ik zweette harder dan ik kon drinken, bah wat vies werk was dat zeg. Nooit meer!

Lekker 2 weken geen internet, tv en telefoon gehad, dus opperbest genoten van de vakantie.

Met meisje gaat het goed, AB kuurtje afgelopen en het lijkt voldoende geweest te zijn.
In de vakantie ben ik nog bij de KNO arts geweest met haar, ze had aan haar linker oor een beginnende ontsteking, dus daarvoor heeft ze ook weer een kuurtje gehad. Vanmiddag moet ze er weer voor controle heen, maar aan meisje te merken is het over.

Wat kiekjes....

meisje in het oude, lege huis...

en sjakie op z'n nieuwe trampo...

:W
pi_130013264
oooh ud, die foto's van je meisje zijn snoezig, maar die van sjakie is de bom!!!!!
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_130013281
Mooie kiekjes UD! Fijn dat de verhuizing achter de rug is!

Bar, gaat het goed met Roy in zijn nieuwe bed?

Afgelopen woensdag hebben we D haar loopanalyse gehad. Zoals verwacht ging ze compleet uit haar dak. Ze is zo bang voor het onbekende, maar uiteindelijk vond ze het vertrouwen bij mij en heb ik haar erdoorheen kunnen loodsen. De analyse is gelukt dus ik ben blij!
Nu wachten op haar revalidatiearts, zij is op vakantie en pas na haar vakantie horen we meer!
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 13:52:48 #73
250838 Fee-nix
pi_130016426
Bar mooi bed! Je bokito :D

UD fijn dat de verhuizing goed ging! Maar met dat hete weer lijkt het me inderdaad een heel vervelend klusje... Fijn dat het ook weer goed gaat met je meisje. En die foto's zijn leuk! Vooral die op die trampoline inderdaad!

Frups wat naar dat ze eerst uit haar dak ging, maar heel goed dat ze daarna bij jou t vertrouwen vond en dat het toch gelukt is! Nu afwachten maar...

Met J gaat het nog steeds erg goed op de opvang. We zien nu al (na 5 keer!) vooruitgang. Op de opvang zijn ze erg bezig met 'eerst dit en dan dat'. En nu doet hij dat thuis ook steeds. Dan zegt hij: 'eerst eten, dan spelen' bijvoorbeeld. Om dit nog extra te stimuleren en hem hierbij te ondersteunen, willen we thuis beginnen met het gebruik van picto's. Ik heb er heel wat van de juf mee naar huis gekregen gisteren. Super!
Wel een vraagje daarover: hebben jullie tips wat handig is daarvoor, qua ophangen? Ik wil ze allemaal lamineren in ieder geval. En dan op een magneetbord? Ofzo? Maar dan heb je wel veel magneetjes nodig... En ik wil in ieder geval de dagen van de week standaard onder elkaar op dat bord hebben hangen dan. Met naast elke dag het symbool voor 'huis' of 'school'. En dan de rest van de symbolen per dag wisselend.
pi_130016774
Bij de Hema hebben ze 'magneettape'. De ene kant plak je in jouw geval op de picto, en de andere kant in dan magnetisch. Misschien is dat een idee?

Op stage hadden ze voor de dagplanning ook de magneettape gebruikt, werkt erg goed op een magneetbord.

http://www.hema.nl/winkel(...)ssoires/magneettape-(14811005)
Live the life you love, love the life you live.
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 14:08:20 #75
250838 Fee-nix
pi_130017001
Oh super!! Ik wist niet eens dat het bestond, wat goed! Dank je wel voor de tip :).
pi_130017849
Fee wat onwijs fijn dat jullie nu al verschil merken! Wat een geruststelling zal dat zijn!

Het was heel naar dat D zo moest huilen/gillen/etc maar goed we hebben dit weer gehad ;)
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 14:39:58 #77
250838 Fee-nix
pi_130018098
Oja... kan me trouwens voorstellen dat t het naar is :@ . Ik zag gewoon helemaal zo'n kleine bokito voor me en toen moest ik lachen :@ . Gelukkig gaat het nu wel goed!
  woensdag 14 augustus 2013 @ 21:10:43 #78
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_130070546
"Bokito" had ik op fb voorbij zien komen, ik moest toen ook al hartelijk lachen! Fijn dat het goed gaat!

UD wat een heerlijk grietje zo! En een mooie foto van Sjakie! ^O^

Wat vervelend Frups, dat gillen/huilen, maar gelukkig is dit alvast achter de rug. :*

Fijn dat het goed gaat met J Fee! Geeft voor jou ook wel wat rust lijkt mij?

Hier waren de uitslagen prima! Het "ding" is niet gegroeid, zit gewoon nog te zitten waar het zit ;) Echo ging goed, ze mocht bij papa op schoot blijven zitten, tuurlijk beetje huilen, maar geen hysterisch gedoe. Bij de
arts ging ze gelijk huilen :? de beste man doet haast niets, maar toen ze hem zag moest ze al huilen, gek kind. Hij heeft ons in ieder geval verteld dat het geen leveraandoening is, haar lever functioneert goed er zit alleen wat in. Dus bijvoorbeeld sinaspril zouden we gewoon kunnen geven, hoeven er geen rekening mee te houden. In december pas weer terug komen.
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_130070672
Fijn Susie dat het gelijk is gebleven
  woensdag 14 augustus 2013 @ 21:29:16 #80
250838 Fee-nix
pi_130071553
Susie ik had het in t dreumestopic ook al gezegd: maar wat een goed nieuws!! En ook dat je geen rekening hoeft te houden met medicijnen geven verder.
En arme Anoukje dat het blijkbaar zo'n indruk maakt...

Ja voor mij geeft het ook heel veel rust inderdaad! (Al is het wel even wennen, al dat heen en weer fietsen voor het halen en brengen :P. Maar goed voor de conditie!) Ik zit op het moment echt veel beter in mijn vel! Meer energie en veel minder prikkelbaar ^O^ .
pi_130778126
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 13:52 schreef Fee-nix het volgende:

UD fijn dat de verhuizing goed ging! Maar met dat hete weer lijkt het me inderdaad een heel vervelend klusje... Fijn dat het ook weer goed gaat met je meisje. En die foto's zijn leuk! Vooral die op die trampoline inderdaad!

Frups wat naar dat ze eerst uit haar dak ging, maar heel goed dat ze daarna bij jou t vertrouwen vond en dat het toch gelukt is! Nu afwachten maar...

Met J gaat het nog steeds erg goed op de opvang. We zien nu al (na 5 keer!) vooruitgang. Op de opvang zijn ze erg bezig met 'eerst dit en dan dat'. En nu doet hij dat thuis ook steeds. Dan zegt hij: 'eerst eten, dan spelen' bijvoorbeeld. Om dit nog extra te stimuleren en hem hierbij te ondersteunen, willen we thuis beginnen met het gebruik van picto's. Ik heb er heel wat van de juf mee naar huis gekregen gisteren. Super!
Wel een vraagje daarover: hebben jullie tips wat handig is daarvoor, qua ophangen? Ik wil ze allemaal lamineren in ieder geval. En dan op een magneetbord? Ofzo? Maar dan heb je wel veel magneetjes nodig... En ik wil in ieder geval de dagen van de week standaard onder elkaar op dat bord hebben hangen dan. Met naast elke dag het symbool voor 'huis' of 'school'. En dan de rest van de symbolen per dag wisselend.
wij gebruiken thuis foto's als picto's daar heeft Roy meer mee dan met picto's. en op school zijn ze nu begonnen met pecs http://www.kennispleingeh(...)erking-dmv-PECS.html ze gaan daar eerst kijken hoe Roy het daar oppakt en dan word het hier thuis geintroduceerd als het allemaal goed gaat.

Wat een mooie foto's van je kinderen UD en fijn dat de verhuizing geslaagd is!
pi_130778504
en wat een fijn bericht susie :)
pi_130785387
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 13:52 schreef Fee-nix het volgende:

Wat een fijn nieuws!
Tip.. Bij de bouwmarkt kun je een rol magneetstrip kopen (geloof dat het officieel een soort tochtstrip is? Moet je even navragen.)
Dit kun je knippen en achter de picto's plakken. Dan kun je ze dus makkelijk ophangen op een magneetbord of de koelkast bv
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_130789171
Hema: magneettape... Kost niets en erg handig :)
  dinsdag 3 september 2013 @ 20:56:28 #85
250838 Fee-nix
pi_130790329
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 15:20 schreef _Bar_ het volgende:

[..]

wij gebruiken thuis foto's als picto's daar heeft Roy meer mee dan met picto's. en op school zijn ze nu begonnen met pecs http://www.kennispleingeh(...)erking-dmv-PECS.html ze gaan daar eerst kijken hoe Roy het daar oppakt en dan word het hier thuis geintroduceerd als het allemaal goed gaat.

Wat een mooie foto's van je kinderen UD en fijn dat de verhuizing geslaagd is!
Ja, wij gaan het eerst met picto's proberen (dezelfde die ze op de opvang gebruiken), maar als ik merk dat hij dat nog niet snapt, stap ik over op foto's :).
Dat PECS gebeuren klinkt ook wel interessant :).

En Lamb en Loj bedankt voor de tips, inmiddels heb ik inderdaad al die Hema-tape in m'n bezit. Behoorlijk wat picto's zijn al klaar. Nu nog het bord ophangen!
pi_130791776
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 20:56 schreef Fee-nix het volgende:

[..]

Ja, wij gaan het eerst met picto's proberen (dezelfde die ze op de opvang gebruiken), maar als ik merk dat hij dat nog niet snapt, stap ik over op foto's :).
Dat PECS gebeuren klinkt ook wel interessant :).

En Lamb en Loj bedankt voor de tips, inmiddels heb ik inderdaad al die Hema-tape in m'n bezit. Behoorlijk wat picto's zijn al klaar. Nu nog het bord ophangen!
Wij gebruiken een touwtje met wasknijpers.

een vraag, is het normaal dat een kind van 4 al best zichtbaar haar op zijn benen heeft?
Of zou dat medicatie afhankelijk zijn....
Het viel me van de week ineens op dat Roy best veel lange donkere beenharen heeft
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 3 september 2013 @ 21:42:19 #87
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_130792771
Had Christan toen ook al Bar, volgens mij heeft dat meer met aanleg te maken dan met medicijnen. Papa is hier ook behoorlijk behaard, dat speelt ongetwijfeld mee.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_130793289
ah okay het zou kunnen hoor papa heeft dat ook wel iets.
  dinsdag 3 september 2013 @ 21:54:45 #89
250838 Fee-nix
pi_130793508
Een touwtje met wasknijpers, dat kan natuurlijk ook! :D.

Beharing bij kinderen... geen idee wat normaal is. Ik heb twee hele blonde jochies, dus bij hen zie je het sowieso al minder.
pi_130794423
roy is blonder in de zomer, naar de winter toe wordt hij donkerder.
Morgen gaat hij naar plopsaland met school, tas,autostoel,buggy staan al klaar, en heel "grappig"hij ligt ook onrustig te slapen,alsof hij het in de gaten heeft :)
We gaan hem samen uitzwaaien, en halen hem sávonds samen weer op.
Kan hij weer gaan genieten van Kaatje en bumba O+

Gisteren zorgplan gesprek gehad, gekeken hoe we het aankomende jaar aan gaan pakken, hij is aangemeld voor extra spel begeleiding zodat hij goed leert spelen. verder zit hij weer terug in de begin groep, meer kinderen maar nu meer begeleiding. een kijken hoe Roy dat nu trekt. vorig jaar ging dat nog niet heel soepel. en nu zat hij al maanden in een groep met maar 4 kinderen en 2 begeleidsters en 1 stagaire.
Hij gaat nu terug naar 8 kinderen met 2 leidsters en 2 stagaires.

Ook kwam er ter sprake voor extra opvang voor Roy, in bv een zorgboerdrij of iemand die Roy meeneemt. Maar dit is nog voor ons wat spannend. hier moeten we echt nog eens goed over nadenken
pi_130798911
Hoe vinden jullie het zelf dat hij weer van groep wisselt? Snel zeg in zo'n korte tijd 2x wisselen..
En spelbegeleiding, wat goed! Dat hoor je niet veel meer omdat het overal wegbezuinigd wordt. Ik heb de opleiding gedaan maar helaas kan ik zelf geen begeleidingen meer geven (Op mijn oude werk gaf ik een halve dag per week spelbegeleiding)
We'll have love aplenty
You and Me
pi_130854575
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 23:22 schreef Lamb29 het volgende:
Hoe vinden jullie het zelf dat hij weer van groep wisselt? Snel zeg in zo'n korte tijd 2x wisselen..
En spelbegeleiding, wat goed! Dat hoor je niet veel meer omdat het overal wegbezuinigd wordt. Ik heb de opleiding gedaan maar helaas kan ik zelf geen begeleidingen meer geven (Op mijn oude werk gaf ik een halve dag per week spelbegeleiding)
we vinden het jammer maar we kunnen er weinig aan veranderen,dit is gekomen door de bezuinigingen.
  donderdag 5 september 2013 @ 18:21:20 #93
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_130854690
Hoe vond hij het in Plopsaland, Bar?

En jammer inderdaad, al die bezuinigingen. Hopelijk is Roy er nu meer aan toe dan vorig jaar.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_130860472
Pf doodzonde weer zeg.. Hopelijk gaat het nu goed
We'll have love aplenty
You and Me
pi_130882525
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 18:21 schreef livelink het volgende:
Hoe vond hij het in Plopsaland, Bar?

En jammer inderdaad, al die bezuinigingen. Hopelijk is Roy er nu meer aan toe dan vorig jaar.
plopsaland vond hij erg leuk,is in veel attracties geweest en ze hebben hem niet gehoord.
  vrijdag 6 september 2013 @ 15:27:28 #96
386633 Adnap
I love Life !
pi_130884257
https://www.facebook.com/(...)60332&type=1&theater

Sturen jullie ook een kaartje naar Faber, hij wordt 4 morgen en hij heeft een neuroblastoom. Vul de code in bij Greetz (na aanmelden en hij is gratis !)
I live life, i love life
Op Youtube dagelijks vlogs en kookvideo's bij Vraag 't Suus
  vrijdag 6 september 2013 @ 15:38:36 #97
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_130884591
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 15:27 schreef Adnap het volgende:
https://www.facebook.com/(...)60332&type=1&theater

Sturen jullie ook een kaartje naar Faber, hij wordt 4 morgen en hij heeft een neuroblastoom. Vul de code in bij Greetz (na aanmelden en hij is gratis !)
Oh, dat heb ik meteen even gedaan :). Leuke actie!

[ Bericht 10% gewijzigd door Tante_Soesa op 06-09-2013 15:47:06 ]
pi_131583750
Hoe is het hier met de kinderen en hun ouders?

wij merken goed dat Roy weer naar een grotere groep gaat,hij is weer gaan gooien met van alles,erg druk weer,veel huilen en gillen weer.

vrijdag worden we gebeld door de orthopedagoog voor een afspraak om hier mee om te gaan. Want wij weten het soms echt niet meer...

gisteren nog een moeilijk moment,Roy was naar Dirk scheele geweest met zijn klas. Zo jammer dat we van Roy zelf niks horen hoe het was. Toen moest ik ook weer even huilen.volgens de juf heeft hij genoten in elk geval.
  vrijdag 27 september 2013 @ 09:44:53 #99
245087 ueberduitser
grootgrondbezitter
pi_131611055
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 13:10 schreef _Bar_ het volgende:
Hoe is het hier met de kinderen en hun ouders?

wij merken goed dat Roy weer naar een grotere groep gaat,hij is weer gaan gooien met van alles,erg druk weer,veel huilen en gillen weer.

vrijdag worden we gebeld door de orthopedagoog voor een afspraak om hier mee om te gaan. Want wij weten het soms echt niet meer...

gisteren nog een moeilijk moment,Roy was naar Dirk scheele geweest met zijn klas. Zo jammer dat we van Roy zelf niks horen hoe het was. Toen moest ik ook weer even huilen.volgens de juf heeft hij genoten in elk geval.
Dat lijkt me best vervelend Bar! Ik kan me voorstellen dat je af en toe met je handen in het haar zit.

Hier ging het even wat minder. Vanaf woensdagmiddag was meisje slecht te pas. Niet willen eten, drinken met pijn en moeite en dat werd steeds slechter. 's avonds was het helemaal mis, alles kwam eruit, meisje werd slap en passief. 's nachts niet in de ligorthese gelegd, maar lekker in d'r box. Drama-nacht van woensdag op donderdag, we zijn er elk uur wel uit geweest. Gistermorgen nar de Kinderarzt, die kon eigenlijk niet veel vinden. Misschien was maag gewoon van streek (ze had wel vis gegeten op de Kiga). Gistermiddag at ze weer wat fruit, heeft wat pap gehad en dronk flink water(voor haar doen). Vanochtend was weer redelijk de oude, afgezien van een verlept gezicht van al het kotsen.

Maandag gaan we naar Oldenburg naar de orthopeed. Haar sta-apparaat moet aangepast worden, ze moet nieuwe orthese hebben en ze moet speciale schoenen hebben. Ook heb ik het idee dat haar heupjes pijn doen, dus daar wil ik het ook nog even over hebben.
  † In Memoriam † vrijdag 27 september 2013 @ 12:22:04 #100
37843 lady-wrb
kortaf
pi_131614788
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2013 09:44 schreef ueberduitser het volgende:

[..]

Dat lijkt me best vervelend Bar! Ik kan me voorstellen dat je af en toe met je handen in het haar zit.

Hier ging het even wat minder. Vanaf woensdagmiddag was meisje slecht te pas. Niet willen eten, drinken met pijn en moeite en dat werd steeds slechter. 's avonds was het helemaal mis, alles kwam eruit, meisje werd slap en passief. 's nachts niet in de ligorthese gelegd, maar lekker in d'r box. Drama-nacht van woensdag op donderdag, we zijn er elk uur wel uit geweest. Gistermorgen nar de Kinderarzt, die kon eigenlijk niet veel vinden. Misschien was maag gewoon van streek (ze had wel vis gegeten op de Kiga). Gistermiddag at ze weer wat fruit, heeft wat pap gehad en dronk flink water(voor haar doen). Vanochtend was weer redelijk de oude, afgezien van een verlept gezicht van al het kotsen.

Maandag gaan we naar Oldenburg naar de orthopeed. Haar sta-apparaat moet aangepast worden, ze moet nieuwe orthese hebben en ze moet speciale schoenen hebben. Ook heb ik het idee dat haar heupjes pijn doen, dus daar wil ik het ook nog even over hebben.
ach ach, die arme meid, weer ziek. :*
sterkte weer jullie allemaal.

hoe gaat het nu met staan? kan je merken dat ze het leuk vindt?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')