abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_123081866
Vorig deel: OUD / Te vroeg, te klein, ziek: Soms gaat het allemaal iets anders deel 2

Een topic voor wanneer het allemaal anders gaat dan je verwacht had. Je kind wordt te vroeg geboren, te klein geboren, ziek geboren of wordt later ziek. Wat gebeurt er in het ziekenhuis? Hoe gaat het erna?

Het topic is niet bedoeld als medische vraagbaak. Het doel is om elkaar te ondersteunen door ervaringen door te geven, bijvoorbeeld over de praktische kant aan een ziekenhuisopname of de ontwikkeling van je kind of over jouw verwerkingsproces.

Linkjes:
Waar zijn de Ronald McDonald huizen
Vereniging Ouders van Couveusekinderen
Borstvoedingsprotocol prematuren
Heb je linkjes voor in de OP? Meld het even, dan wordt de link erbij gezet!

Als je kindje een Autisme Spectrum Stoornis (ASS) heeft kun je eventueel ook hier posten: OUD / (ouders van) jonge kinderen met autisme deel 22
Als je kindje overleden is kun je eventueel ook hier posten: OUD / Ouders van Prachtige Engeltjes (22)
pi_123081937
Met goed nieuws van refro.

quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 12:54 schreef refro het volgende:
En dan nu het vervolg van ons zwangerschaps avontuur. De weeenremmers hebben hun werk goed gedaan en mijn vrouw mocht weer naar huis. Na week thuis te zijn geweest heeft ze een dag te veel gedaan (mijn moeder die zou oppassen had de hand gebroken na een val van de fiets), resultaat we mochten in de nacht weer naar het ziekenhuis.

Na deze logeerpartij heeft ze even echt helemaal niets meer gedaan. Dat is bijna 5 weken volgehouden tot ze er afgelopen zondag helemaal doorheen zat omdat ze niets meer kon en ze met alle weeen en zo haar lijf niet meer snapte. Gistermorgen begon ze vruchtwater te verliezen en gister om 12:41 is Bas geboren.

Tot nog toe heeft hij een hele goede start gemaakt. Drinkt goed, is lekker op gewicht (2910 gram) en boven alles heeft hij een mooi rond bolletje. Hopelijk blijft ons alle medische ellende dit keer bespaard.
  dinsdag 19 februari 2013 @ 18:16:49 #3
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_123082158
Refro gefeliciteerd! *O*
A grand adventure has begun.
  dinsdag 19 februari 2013 @ 18:17:04 #4
35189 Troel
scherp en bot
pi_123082170
Gefeliciteerd!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 19 februari 2013 @ 18:55:22 #5
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_123083549
Refro, van harte gefeliciteerd met Bas *G*
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  dinsdag 19 februari 2013 @ 19:18:29 #6
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_123084597
refro, van harte gefeliciteerd met zoon Bas! *O*
pi_123087543
Refro, gefeliciteerd!
Fake it till you make it...
pi_123092343
gefeliciteerd refro & familie *O* *O* *O*
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_123099659
Refro gefeliciteerd! *O*
pi_123243651
beetje laat: Refro en gezinnetje, gefeliciteerd
Volgens mij ben ik toch geen weerwolfje
  woensdag 27 februari 2013 @ 20:21:52 #11
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_123425197
:W Ziek oogt ze niet, maar er speelt wel wat bij onze kleine meid (16 maanden). Ik heb besloten in dit topic er verder over te "praten" om niet het dreumes topic te overheersen en daar moet het ook leuk blijven natuurlijk.

Op 14 feb vertelt mijn zus dat ze bij Anouk onder haar middenrif een bultje heeft gevoeld. 15 feb heb ik het aangegeven bij het kdv en die belden mij 's middags of het niet beter was om naar de ha te gaan. Ook omdat ze niet goed at en wilde drinken. Dus die middag naar de ha, die vond het ook gek en heeft geregeld dat we 16 feb al bij de ka in het ziekenhuis terecht konden. Daar is die ochtend direct een echo gemaakt en waren dusdanig verontrust, dat zij onze gegevens hebben doorgestuurd naar het AMC.

Maandag werd ik eind van de ochtend gebeld dat wij 19 feb verwacht worden voor weer een echo en een gesprek met een kinderarts/oncoloog.
Uit de echo bleek dat er een gezwel in haar lever zit, de bloedwaardes gaven echter geen verhoging van een bepaalde stof waaruit zou blijken dat het kanker zou zijn. Dus op naar een mri.

Gisteren heeft de mri plaats gevonden, waarvan we vandaag de uitslag kregen; nog steeds geen duidelijkheid. De arts geeft aan een solide massa te zien, wat overeen zou komen met een kankergezwel, maar door die bloedwaardes word hij eigenlijk in de war gebracht.

De volgende stap is aankomende dinsdag een biopt. Dan zal ze weer onder narcose moeten, wat geen lolletje was. Arm kind, helemaal overstuur wakker. As vrijdag hebben we nog een gesprek met de arts.

Maar jeetje in wat voor achtbaan zitten we nu? Dit verwacht je niet als je op een vrijdag middag naar de ha gaat... gelukkig heeft ze zelf nergens last van (voor zover we weten uiteraard), het niet eten of drinken had er in elk geval niets mee te maken.
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_123425623
Susie, zo'n bloedkluwen is nu wel uitgesloten? dat was nog een van de betere opties..
Succes komende week :*
  woensdag 27 februari 2013 @ 20:33:44 #13
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_123426063
quote:
0s.gif Op woensdag 27 februari 2013 20:27 schreef Deepfreeze het volgende:
Susie, zo'n bloedkluwen is nu wel uitgesloten? dat was nog een van de betere opties..
Succes komende week :*
Dat is uitgesloten, dat heb ik specifiek nog gevraagd....helaas.
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_123426114
Jeetje Susie... Wat een rollercoaster zeg.. Ik duim voor een hele goede uitslg!!
:*
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_123426810
Tjonge Susie, dan staat volgens mij je wereld ook ineens helemaal op zn kop. Sterkte met de bioptie en dan het wachten op de uitslag!!! Dat wachten lijkt me vreselijk. Duimen draaien hier! :*
Fake it till you make it...
  † In Memoriam † woensdag 27 februari 2013 @ 20:47:08 #16
37843 lady-wrb
kortaf
pi_123426915
jemig, dan schrik je je op zijn zachtst gezegd toch een ongeluk :o
heel veel sterkte met alles en ik hoop dat alles maar iets heel simpels en onschuldigs is.
  woensdag 27 februari 2013 @ 21:13:15 #17
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_123428463
allemensen wat een schrik. Gelukkig wordt er nu echt goed naar gekeken. Ik wens je alle sterkte Susie. Hopelijk valt het mee. En wat een geluk dat het gevonden is uberhaupt.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  woensdag 27 februari 2013 @ 21:17:29 #18
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_123428725
Wat een weken hebben jullie achter de rug, Susie. Hopelijk valt de narcose en de biopt mee en weten jullie snel wat het nou precies is. Heel veel sterkte voor jullie en voor je meisje :*
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_123429288
Susie heel veel sterkte. Hopelijk valt het mee.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 27 februari 2013 @ 22:07:16 #20
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_123431876
Ik ben een lurker en post nooit in OUD, :@ maar toch wil ik Susie even veel sterkte wensen!
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  woensdag 27 februari 2013 @ 22:21:06 #21
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_123432793
Susie, nogmaals heel veel sterkte de komende tijd. Hopelijk hebben jullie snel duidelijkheid.

Maar bovenal hoop ik echt heel erg hard dat je kleine meisje geen kanker heeft. :*
A grand adventure has begun.
pi_123434862
Wat Keshet zegt..

Heeeeeel veel sterkte en vooral alle goeds voor jullie meisje.. Het is wat -O-
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_123435018
Heel erg veel sterkte voor Anouk en jullie! Wat een eng verhaal zeg. Ik hoop met de rest mee dat de uitslag mee zal vallen en ze geen kanker heeft. ;( :*
  woensdag 27 februari 2013 @ 23:04:53 #24
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_123435966
Ik duim ook mee. Veel sterkte...
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_123441830
Wat een rollercoaster,wat een schrik. En nog steeds geen duidelijkheid.
Wij duimen verder!
Sterkte :*
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')