Dank je.quote:Op donderdag 31 januari 2013 17:14 schreef lionessa het volgende:
Fijn UD dat het beter gaat. Als ze nog verkouden is maandag vooral niet gaan zwemmen. Dat heb ik met mijn dochter ook wel gedaan en dan begon het rideltje weer van voor af aan. Zij had vaak oorontstekingen en een zwembad is een grote bron van bacteriën. Zeker als je dinsdag naar de KNO-arts moet raad ik het je af.
tja, daar heb je wel gelijk in. ik zie het hier ook. alle kindjes zijn heel vaak verkouden sommigen tot aan longontsteking aan toe. er wordt wat afgehoest, geniest en gesnotterd. en idd zonder hand voor de mond.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 09:53 schreef ueberduitser het volgende:
[..]
Dank je.
Tja, dat zwemmen is wat. Ik weet dat ik haar op dat moment blootstel aan van alles, en er is altijd wel wat. Meisje is eigenlijk nooit 100% fit en zit altijd aan de AB. Ik moet wel een keer wat. Ik stel het al weer weken uit en dat kan ik blijven doen. Tuurlijk, het is een risico en ik snap je standpunt wel, maar zogezegd, als ik blijf wachten totdat ze écht fit is, wordt het dit jaar niet meer wat.
Ik zie het er van komen dat de HNO arzt in Oldenburg ook wel door wil pakken, dus op redelijk korte termijn opereren. Dan kan ik het zwemmen voorlopig écht wel schudden.
Nee, ik ga maandag voor 90% zekerheid heen, en als ze dinsdag dan flink verkouden is o.i.d. kan de HNO arzt precies zien waar het om gaat.
Net als meisje naar de Kindergarten sturen, dat is ook een bron van infecties. Ik heb precies gezien hoe dat gaat met die andere kindjes die lekker van zich afhoesten en niezen. Zo meisje's gezicht in.
Wat moet je dan? Muurtje om meisje heen bouwen en quarantaineregels toepassen? Echt zo moeilijk...
Zwemmen gaat niet door. Afgelopen vrijdagnacht werd Thijs schreeuwend wakker, zere oren...quote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:39 schreef lionessa het volgende:
Ja, dat blijven echt dilema's. Ik snap je ook wel. Ik heb ook niet alles gelaten, want weerstand bouwen ze ook op door juist met die dingen in aanraking te komen. En de arts kan inderdaad goed zien wat er aan de hand is als ze wel verkouden wordt. Veel plezier iig met het zwemmen.
Dank je!!!quote:Op maandag 4 februari 2013 16:20 schreef lionessa het volgende:
He bah, het zit ook niet mee hè? Gaat het nu een beetje beter met Thijs? Heeft hij een antibiotica kuurtje gekregen? Of moest hij gewoon uitzieken? Ik had er ook niet over moeten beginnen in mijn vorige post :-( Sterkte maar weer en succes morgen.
Tja, we hebben in haar eerste jaar 6 weken in Oldenburg gezeten, dus we zijn wel wat gewend hoor qua afstanden. Ik heb het er graag voor over hoor.quote:
Die combi was ons inititatief.quote:Maar het klinkt goed!
Ik hoop dat het allemaal voorspoedig gaat. Slim dat ze eea even nakijken als ze toch die narcose doen voor de amandelen!
Moeders blijft daar ja. In eerste instantie op de kamer, maar meisje zal op de ic terecht komen, daar is geen plaats voor moeders, ze moet dan in het RMD huis daar, hebben we al eerder gezeten. Daar moeten we nog overleg mee hebben, hoe en wat.quote:Op woensdag 6 februari 2013 10:51 schreef lionessa het volgende:
Fijn dat het zo goed ging en het zou inderdaad mooi zijn als alles tegelijk kan. Scheelt een hoop stress voor je kind. En als ze toch een week moet blijven kunnen ze mooi alle onderzoeken doen. Blijft 1 van julie daar slapen? Mag dat dan ook op de kamer?
Het RMD is echt super. Heb na het vorige verblijf dan ook een donatie daar gedaan, naast de normale vergoeding die ze vragen. We zijn nog een keer uitgenodigd voor een tuinfeest daar, maar toen waren we stationair in Münster, dus daar konden we niet heen.quote:Op woensdag 6 februari 2013 11:31 schreef lionessa het volgende:
Ja ik ken dat. Zoonlief lag ook een tijdje op de ic, maar omdat men verwachte dat hij snel naar zijn eigen kamer op de afdeling terug mocht, mocht ik daar slapen. RMC huis is misschien wel beter, maar dat kon bij ons niet omdat we te dichtbij woonde. Fijn dat die huizen bestaan.
Hoe is het met Thijs? De AB-kuur zal nu wel aangeslagen zijn toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |