Super zegquote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:45 schreef ueberduitser het volgende:
![]()
Meisje is van de beademing af! Vanochtend hebben ze de dormicum verminderd en om 12:00 uur hebben ze haar geëxtubeerd. Dit ging volgens het boekje en ze maakt het nu goed. Krijgt nog een beetje zuurstof ter ondersteuning en ze slaapt nu lekker. Ik ga even naar m'n werk en daarna haal ik Sjakie op om even bij meisje te gaan kijken.
Er is nu een enorme last van me af gevallen. Ik heb barstende koppijn en ben kapot, maar dat maakt me allemaal niet uit. Niks krijgt me klein vandaag!
![]()
![]()
Jazeker, ze heeft goed geslapen en wordt zometeen lekker gewassen en krijgt wat fatsoenlijks aan.quote:
Wat superquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 08:07 schreef ueberduitser het volgende:
[..]
Jazeker, ze heeft goed geslapen en wordt zometeen lekker gewassen en krijgt wat fatsoenlijks aan.
Hele techniek om haar heen is wat afgebouwd, dat is ook wel prettig om te zien.
Gisteren nog met Sjakie bij haar geweest, dat was ook wel even fijn.
Ik ben al een paar uurtjes op m'n werk en ga vanmiddag mooi op tijd naar het ziekenhuis, hopelijk is ze dan even wakker.
oh wauw wat een fijn nieuws !!quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:07 schreef ueberduitser het volgende:
Meisje doet het goed hoor! Vandaag was ze veel wakker en knapt aardig op. Wel is ze chagrijnig en wat ontevreden, geef d'r eens ongelijk.
Als ze zo door gaat gaat ze maandag naar de normale afdeling om verder aan te sterken.
Dat zou fijn zijn een stapje dichter bij huis...
wat een goed nieuwsquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:07 schreef ueberduitser het volgende:
Meisje doet het goed hoor! Vandaag was ze veel wakker en knapt aardig op. Wel is ze chagrijnig en wat ontevreden, geef d'r eens ongelijk.
Als ze zo door gaat gaat ze maandag naar de normale afdeling om verder aan te sterken.
Dat zou fijn zijn een stapje dichter bij huis...
Hij is een paar dagen bij opa en oma geweest en heeft zich prima vermaakt. Gisteren ben ik even met hem bij meisje geweest en dat was wel even goed voor hem. Hij had een mooie tekening gemaakt voor haar en die heeft hij zelf aan d'r bed gehangen.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:08 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
wat een goed nieuws
en wat een opluchting voor jullie (denk ik) dat de ergste zorgen voorbij zijn
hoe houdt je zoon zich in deze situatie? ik kan me zo voorstellen dat hij nu een beetje 'ondersneeuwt' als je begrijpt wat ik bedoel (ik bedoel het iig niet rot, maar ik weet het even niet beter te omschrijven)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de mensen die het interessant vinden, ik hou een blog over meisje bij. pm me maar voor het adres![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |