abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 21 oktober 2013 @ 09:44:33 #251
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_132385405
Agossie, wat een zielig vogeltje zo :{
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_132386688
Och meisje toch. De pijn, het niet lekker zijn, het zich zo ziek voelen straalt er inderdaad vanaf. Ik hoop uit de grond van mijn hart dat ze zich heel snel beter gaat voelen, dat de pijnkillers gaan werken.

Misschien heb ik het gemist maar waar komt de pijn en het vocht vandaan?

Sterkte :)
  maandag 21 oktober 2013 @ 11:22:16 #253
245087 ueberduitser
grootgrondbezitter
pi_132387408
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 10:49 schreef syllys het volgende:

Misschien heb ik het gemist maar waar komt de pijn en het vocht vandaan?

Sterkte :)
dank.
Waar de pijn vandaan komt en waar ze pijn heeft is niet duidelijk. Meisje kan niet communiceren, dus het is gokwerk. Dat is ook het moeilijke ervan.
Ik denk dat je even een paar posts terug moet gaan lezen. In het kort: meisje heeft een maagzweer gehad die geknapt is, een gat in haar maag heeft veroorzaakt en is daaraan geopereerd.
Vocht komt omdat ze dit gewoon binnen krijgt via de infusen. Het lichaam verwerkt dit nog niet goed. Ze is al minder dik dan ze was, maar het is nog steeds niet op normaal niveau.
  maandag 21 oktober 2013 @ 11:48:53 #254
386633 Adnap
I love Life !
pi_132388134
De juiste woorden komen even niet,maar wil wel even laten weten dat ik aan jullie denk. :*
I live life, i love life
Op Youtube dagelijks vlogs en kookvideo's bij Vraag 't Suus
pi_132388806
ach jeetje UD, die foto ;(

Ik denk aan jullie :*
Life is what happens while you are busy making other plans...
  † In Memoriam † maandag 21 oktober 2013 @ 14:16:44 #256
37843 lady-wrb
kortaf
pi_132392962
echt, ik ben er stil van :{
wat een hartverscheurend verdrietige foto.
ik hoop toch zo dat ze snel opknapt
pi_132392971
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 11:22 schreef ueberduitser het volgende:

[..]

dank.
Waar de pijn vandaan komt en waar ze pijn heeft is niet duidelijk. Meisje kan niet communiceren, dus het is gokwerk. Dat is ook het moeilijke ervan.
Ik denk dat je even een paar posts terug moet gaan lezen. In het kort: meisje heeft een maagzweer gehad die geknapt is, een gat in haar maag heeft veroorzaakt en is daaraan geopereerd.
Vocht komt omdat ze dit gewoon binnen krijgt via de infusen. Het lichaam verwerkt dit nog niet goed. Ze is al minder dik dan ze was, maar het is nog steeds niet op normaal niveau.
Dank voor je antwoord :) , duidelijk. Ik kon het na veel nalezen van eerdere berichten er niet op uit maken, vandaar mijn vraag.

Ik lees hier al heel lang mee, wil niet slijmen of iemand tekort doen. Maar UD, de liefde en warmte voor je gezin, in hoe je alles beschrijft, komt heel luid en duidelijk over. Wat anderen ook al schreven: Pas ook goed op jezelf :*
  maandag 21 oktober 2013 @ 18:43:23 #258
267301 Baby_Girl
aka Babygirl
pi_132402700
och arm meisje toch..

Ik zou veel meer willen tikken maar kom niet verder dan: Sterkte allemaal.
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.
  maandag 21 oktober 2013 @ 18:55:36 #259
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_132403104
Jeetje UD, wat ontzettend naar voor haar allemaal. :* En ook voor jullie, is niet niks om jullie meisje daar zo te zien :*
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
  maandag 21 oktober 2013 @ 19:52:45 #260
274310 agenda
altijd vol!
pi_132405478
UD veel sterkte voor jullie.
pi_132407620
Och moppie toch, :* voor jullie allemaal UD :*
Fake it till you make it...
  maandag 21 oktober 2013 @ 21:15:00 #262
245087 ueberduitser
grootgrondbezitter
pi_132409700
Dank mensen!
Meisje was wat minder ontevreden vandaag en iets minder opgezet. Wel heeft ze nog een schimmelinfectie dus ze ligt nu in quarantaine. Resultaten van de monsters die waren genomen bij de operatie waren vanmiddag binnen. Nu nog in quarantaine, lekker op tijd!!!
  maandag 21 oktober 2013 @ 21:19:28 #263
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_132410015
De tranen sprongen in mijn ogen bij het zien van Lenthe,arme meid zoveel pijn,zo afzien.
Ud mvr Ud wederom veel sterkte
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  maandag 21 oktober 2013 @ 21:27:26 #264
245087 ueberduitser
grootgrondbezitter
pi_132410470
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 21:19 schreef _Bar_ het volgende:
De tranen sprongen in mijn ogen bij het zien van Lenthe,arme meid zoveel pijn,zo afzien.
Ud mvr Ud wederom veel sterkte
dank je! Gisteren werd het mij op een gegeven moment ook te veel hoor en als ik er nu aan denk wordt ik er ook niet vrolijker van. Zo sneu voor d'r, dit hoort gewoon niet en dit verdiend ze niet.
Ik heb nog wel een filmpje van gisteren, dat gaat je door merg en been. :(
  woensdag 23 oktober 2013 @ 08:33:02 #265
245087 ueberduitser
grootgrondbezitter
pi_132464089
Langzaamaan gaat het wat beter. meisje eet steeds beter, het vocht in haar lichaam wordt wat minder dus ze is minder opgezwollen. Wel is ze nog steeds veel ontevreden. "Wir müssen noch ein bisschen Geduld haben", de misplaatste opmerking van gisteren die de toon zette.
50 weken ziekenhuis in 4,5 jaar. Het geduld is op!
  woensdag 23 oktober 2013 @ 08:48:21 #266
35189 Troel
scherp en bot
pi_132464265
Wat fijn dat ze opknapt. Hopelijk de komende 4,5 jaar heel, heel veel minder ziekenhuis. 50 Weken is bijna een jaar!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_132466735
:* UD, dat is veel... sterkte en hopelijk kleine stapjes de goede kant op.
Fake it till you make it...
pi_132467124
Ach UD, wat zielig. Ik lees hier soms mee en wat iedereen al zegt: het is overduidelijk hoe gek jullie op die kleine meid zijn en hoeveel liefde er in jullie gezin is. Zo'n klein mupje hoort dit allemaal niet mee te maken. Hopelijk knapt ze snel op en komen er betere tijden aan :*
Sarcasme. Herken het.
  woensdag 23 oktober 2013 @ 20:12:16 #269
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_132487258
Ud fijn om te lezen dat ze langzaamaan opknapt!

mag ik even enorm trots zitten wezen ik post maar hier omdat ik eigenlijk geen idee heb waar ik nu over Roy mee kan posten al de hele week word er samen gespeeld,echt samen met een bal naar elkaar rollen,idem met een autotje.of hand in hand samen hard rennen door de kamer. *)
en we merken dat er weer een stukje meer begrip bij komt O+
  woensdag 23 oktober 2013 @ 20:17:41 #270
274310 agenda
altijd vol!
pi_132487542
Wat fijn Bar *O*
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 23 oktober 2013 @ 20:22:09 #271
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_132487765
Wat gaaf, Bar! :) Wat moet dat leuk zijn, echt sámen spelen! *O*
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  woensdag 23 oktober 2013 @ 20:25:11 #272
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_132487917
Enorm leuk we genieten met zijn 3en enorm O+

vraag ik het hier ook nog maar even; het groot snoezelboek heeft iemand dat en zou ik dat mogen lenen,ik wil eerst kijken of het boek praktisch is en of wij er thuis wat mee kunnen. Voordat ik er zelf 1 aanschaf.
  woensdag 23 oktober 2013 @ 20:45:34 #273
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_132489023
UD goed te horen dat het langzaam beter gaat. Kan me voorstellen dat het geduld wel op is...

Bar dat zijn ook goede berichten! (Ik weet eigenlijk verder niks van de voorgeschiedenis van Roy, maar ben nu wel nieuwsgierig. Kun je misschien een korte samenvatting doen?)
Samen spelen is echt lief O+ .

Met J gaat het trouwens met ups en downs. Al een tijdje niks meer geschreven. (Ik weet ook niet waar ik anders over hem zou kunnen schrijven, dus blijf hier ook maar hangen).
De opvang vindt hij nog steeds leuk, voor zover ik dat kan beoordelen, maar het is wel erg vermoeiend voor hem. Dat merk ik doordat hij zich nog steeds vaak moet 'afreageren' als hij thuiskomt. Dan doet hij niet lief tegen zijn jongere broertje (slaan, duwen, afpakken) en blijft hij ook constant dingen doen die niet mogen. Ook vermoeiend voor mij dus :P.
Mijn moederhart brak laatst. Thuis was hij steeds op een erg irritante manier heel hard 'tikkie' aan het roepen tegen zijn broertje, waarbij hij hem ook te hard aan het 'tikken' was. Ik snapte niet waar dat vandaan kwam, tot ik hem wegbracht en zag dat de andere kindjes op het plein tikkertje gingen spelen. J stond langs de kant en keek ernaar. Hij kan nog niet goed rennen en is ook behoorlijk verlegen bij andere kindjes, dus meedoen durft hij niet. Maar bij mij viel ineens het kwartje dat hem dat waarschijnlijk dus wel erg leuk lijkt ;( . Bij zijn broertje voelt hij zich veilig en dan komt dat er dus ineens uit.
Tijdens het zwemmen (ze gaan eens in de 3 weken naar het zwembad, om de kids 'watervrij' te maken) is hij laatst onder water geduwd door een overenthousiast kind en tijdens het buitenspelen is er een ander kind tegen hem aangereden met een fietsje. Door die twee voorvallen is hij wel wat angstiger geworden op de opvang, jammer genoeg.
Het is belangrijk dat hij wat weerbaarder wordt en zich beter leert uiten, maar ik vind het echt moeilijk dat hij dat helemaal zelf moet doen en dat ik hem er (bijna) niet bij kan helpen. Behalve dan door er met hem over te praten natuurlijk. Ik heb wel het idee dat hij steeds beter begrijpt dat hij met woorden moet aangeven wat hij wel of niet wil. Thuis hebben we nu ook de 'regel' dat ik niet luister naar gillende kinderen. Soms vergeet hij dat nog, maar het gaat echt goed!
Inmiddels zijn we ook weer begonnen met fysio en logo. Dat gaat goed, maar het zorgde er wel voor dat hij het overzicht een beetje kwijt was. Maandag startte hij namelijk op de groep (buiten), dinsdag bij logo en donderdag bij fysio. Hij raakte daarvan in de war en ging huilen als we hem wegbrachten. Nu dus besproken dat ik hem altijd naar de groep breng en buiten afscheid neem (ze starten met buiten spelen). Daarna brengen zij hem waar hij moet zijn. Hoop dat dat hem wat rust in z'n koppie geeft.
Dus het is nog wel wat zoeken af en toe, maar er is zeker vooruitgang. Het praten lijkt nu eindelijk goed op gang te zijn. De hele dag is hij me aan het napraten. De uitspraak laat nog erg veel te wensen over, maar ik heb er wel vertrouwen in dat dat ook goed gaat komen. We doen twee keer in de week logopedie, dus er wordt hard aan gewerkt. Laatst gingen we eten en toen begon hij spontaan 'smakelijk eten' te zingen :o . Hij wist het hele liedje gewoon. Zo blijft hij ons verbazen, dat zijn heerlijke momenten O+ .
  woensdag 23 oktober 2013 @ 21:17:17 #274
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_132490828
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 20:45 schreef Fee-nix het volgende:

Bar dat zijn ook goede berichten! (Ik weet eigenlijk verder niks van de voorgeschiedenis van Roy, maar ben nu wel nieuwsgierig. Kun je misschien een korte samenvatting doen?)
Samen spelen is echt lief O+ .

Roy heeft door een herpesbacterie in zijn hersenen een ontwikkelingsachterstand,epilepsie,verstandelijke beperking,en vertoont symtonen uit het autismespectrum stoornis.
hij kan nog niet praten,en is verstandelijk maar een jaar. Terwijl hij wel al 4 is.
  † In Memoriam † woensdag 23 oktober 2013 @ 21:56:34 #275
37843 lady-wrb
kortaf
pi_132493223
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 20:12 schreef _Bar_ het volgende:
Ud fijn om te lezen dat ze langzaamaan opknapt!

mag ik even enorm trots zitten wezen ik post maar hier omdat ik eigenlijk geen idee heb waar ik nu over Roy mee kan posten al de hele week word er samen gespeeld,echt samen met een bal naar elkaar rollen,idem met een autotje.of hand in hand samen hard rennen door de kamer. *)
en we merken dat er weer een stukje meer begrip bij komt O+
o wat heerlijk bar! wat is dat fijn om te lezen O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')