SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor verhalen van de crew: Backstage United4All (2012)
En foto's van dezelfde groep: Flickr (2012)
Muziek van de Avondetappe: 2011, 2012 en 2013
TDF / Het grote Mart Smeets en zijn jasjes Tour-2013 topic
Wheelieeeeeeeeeeeee
Zelf korfballen en dan lachen om schakenquote:
BAMquote:Op zondag 14 juli 2013 23:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zelf korfballen en dan lachen om schaken
Zit Stinho op korfbal?quote:Op zondag 14 juli 2013 23:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Koffie mag al niet eens volgens de regelsquote:
Je bent iig meer lichamelijk bezig dan als je schaakt.quote:Op zondag 14 juli 2013 23:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Touche!quote:Op zondag 14 juli 2013 23:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Doet hij aan korfbal?quote:Op zondag 14 juli 2013 23:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Klopt, maar fitness doe ik dan ook niet in competitie.quote:Op zondag 14 juli 2013 23:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je bent iig meer lichamelijk bezig dan als je schaakt.
Zit je serieus op schaken?quote:Op zondag 14 juli 2013 23:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Koffie mag al niet eens volgens de regels
Gemengd douchenquote:Op zondag 14 juli 2013 23:33 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Chicks dekken in dezelfde kleedkamer hi ha ho
Tis een sport voor kinderen die gepest wordenquote:Op zondag 14 juli 2013 23:33 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Chicks dekken in dezelfde kleedkamer hi ha ho
Zo heel veel weet ik nou ook weer niet.quote:Op zondag 14 juli 2013 23:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zo lang op Fok en dat niet weten....
Newbies.quote:Op zondag 14 juli 2013 23:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mensen die niet weten dat Stinho aan korfbal doet![]()
Dat topic over die kampioenswedstrijd was zo epischquote:Op zondag 14 juli 2013 23:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mensen die niet weten dat Stinho aan korfbal doet![]()
Garry met 2 r'en schrijven sowiesoquote:Op zondag 14 juli 2013 23:33 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Zit je serieus op schaken?
Dan is dit je kloon: GarryKasparov
Trauma.quote:Op zondag 14 juli 2013 23:34 schreef alors het volgende:
[..]
Dat topic over die kampioenswedstrijd was zo episch
Zullen wij ook maar uit de kast komen met ons synchroonzwemmen?quote:Op zondag 14 juli 2013 23:34 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Zo heel veel weet ik nou ook weer niet.
Ja daar kun je niet omheen met de dopingquote:Op zondag 14 juli 2013 23:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Schaken, en niets ernstigs, want het zat gewoon in dagelijkse voedingsmiddelen.
Vandaag niet gehoord... nadat het twee weken lang stopwoord was. Ik denk toch ingefluisterd om wat voorzichtigheid in te bouwen.quote:Op zondag 14 juli 2013 23:34 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Menselijke maat op een goede 2e plek.
in feite doe je het nu al.quote:Op zondag 14 juli 2013 23:34 schreef Lutte het volgende:
[..]
Zullen wij ook maar uit de kast komen met ons synchroonzwemmen?
en de majorettequote:Op zondag 14 juli 2013 23:34 schreef Evertjan het volgende:
als je kinderen op korfbal gaan dan moet je ze onterven aldus Johan Derksen
Mooi topic was dat jaquote:Op zondag 14 juli 2013 23:34 schreef alors het volgende:
[..]
Dat topic over die kampioenswedstrijd was zo episch
Bijna goed, ik heb 12 jaar gezwommenquote:Op zondag 14 juli 2013 23:34 schreef Lutte het volgende:
[..]
Zullen wij ook maar uit de kast komen met ons synchroonzwemmen?
Nee dat is volleybalquote:Op zondag 14 juli 2013 23:33 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Tis een sport voor kinderen die gepest worden
"De Nederlandse maat is terug"quote:Op zondag 14 juli 2013 23:34 schreef ejfaar het volgende:
Omdat Nederland hoog staat is het wielrennen ineens veranderd. Hoe naïef zeg
Ik heb één lesje gekorfbald en ben er gauw mee gestopt. Dat ik knetter bijziend ben en dat toen nog niet doorhad, hielp vast meequote:Op zondag 14 juli 2013 23:34 schreef Evertjan het volgende:
als je kinderen op korfbal gaan dan moet je ze onterven aldus Johan Derksen
Nee, we doen weer mee met de top, dus zijn we schoon.quote:
Zometeen in m'n slaapquote:Op zondag 14 juli 2013 23:35 schreef Karina het volgende:
[..]
OK voor straf moet je 10 uur naar fishomania kijken.
Zo zwak inderdaad...quote:Op zondag 14 juli 2013 23:36 schreef ejfaar het volgende:
Hoe triest weer. 'ja maar andere sporten gebruiken ook doping'
Calimero,squote:Op zondag 14 juli 2013 23:36 schreef ejfaar het volgende:
Hoe triest weer. 'ja maar andere sporten gebruiken ook doping'
Die kent u niet.quote:Op zondag 14 juli 2013 23:36 schreef Lutte het volgende:
[..]
Karin van FOK! van harte gefeliciteerd, U krijgt het pakket thuis
Ik weet eigenlijk niet meer wat er in zit..quote:Op zondag 14 juli 2013 23:36 schreef Lutte het volgende:
[..]
quote:Op zondag 14 juli 2013 23:36 schreef Lutte het volgende:
[..]
Bert Wagendorpquote:Op zondag 14 juli 2013 23:37 schreef PowerLoungen het volgende:
Die flikker Kerckhoffs vervangt Thijs toch niet he?
12x toch?quote:Op zondag 14 juli 2013 23:38 schreef Van_Poppel het volgende:
Vier glazen, hoe vaak moeten ze dan klinken?
4x3x2x1 door de helftquote:Op zondag 14 juli 2013 23:38 schreef Van_Poppel het volgende:
6 xquote:Op zondag 14 juli 2013 23:38 schreef Van_Poppel het volgende:
6 keerquote:Op zondag 14 juli 2013 23:38 schreef Van_Poppel het volgende:
mart - marijnquote:Op zondag 14 juli 2013 23:38 schreef Van_Poppel het volgende:
twitter:RGUpdate twitterde op zondag 14-07-2013 om 23:37:20Good night! @TeamBelkin #TDF2013 - http://t.co/VyrZb9wxs8 reageer retweet
quote:Op zondag 14 juli 2013 23:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
mart - marijn
mart - thijs
mart - frans
marijn - thijs
marijn - frans
thijs - frans
Die komt zeker duiden dat Froome een propere winnaar is.quote:
Vergeet Mart-Mart niet!quote:Op zondag 14 juli 2013 23:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
mart - marijn
mart - thijs
mart - frans
marijn - thijs
marijn - frans
thijs - frans
Ohja.quote:Op zondag 14 juli 2013 23:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
mart - marijn
mart - thijs
mart - frans
marijn - thijs
marijn - frans
thijs - frans
Als ie dat doet, zap ik de rest van de dagen niet meer naar de Avondetappe.quote:Op zondag 14 juli 2013 23:39 schreef OProg het volgende:
[..]
Die komt zeker duiden dat Froome een propere winnaar is.
Dat heeft 'ie voor de Tour al gedaan.quote:Op zondag 14 juli 2013 23:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als ie dat doet, zap ik de rest van de dagen niet meer naar de Avondetappe.
Al doe ik dat toch wel..
Jij hebt wat afleveringen gemist?quote:Op zondag 14 juli 2013 23:40 schreef Panthera. het volgende:
Thijs was ook al fanboy. Lekker kritisch weer.
Vóór de tour ja.quote:Op zondag 14 juli 2013 23:41 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dat heeft 'ie voor de Tour al gedaan.
Ik ben voor!quote:Op zondag 14 juli 2013 23:46 schreef tralalala het volgende:
Dionne bij het late journaal.![]()
Nog even en ze doet het 8-uur journaal ook nog.
Nee, die heeft daar al wel wat kanttekeningen bij geplaatst.quote:Op zondag 14 juli 2013 23:43 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Thijs is geen Froome adept wou je zeggen?
Ja, hij hanteert de zogenaamd kritische houding. Niet zomaar zeggen dat hij clean is maar selectief wat kleine dingetjes noemen om die vervolgens te counteren om te "bewijzen" dat Froome clean is.quote:Op zondag 14 juli 2013 23:47 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Nee, die heeft daar al wel wat kanttekeningen bij geplaatst.
Nuance noem je dat.quote:Op zondag 14 juli 2013 23:48 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Ja, hij hanteert de zogenaamd kritische houding. Niet zomaar zeggen dat hij clean is maar selectief wat kleine dingetjes noemen om die vervolgens te counteren om te "bewijzen" dat Froome clean is.
Welk bewijs is er dan dat hij niet clean is, buiten dat zijn prestaties soms verdacht zijn?quote:Op zondag 14 juli 2013 23:48 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Ja, hij hanteert de zogenaamd kritische houding. Niet zomaar zeggen dat hij clean is maar selectief wat kleine dingetjes noemen om die vervolgens te counteren om te "bewijzen" dat Froome clean is.
Geen bewijs. Net zo goed als er geen bewijs is dat hij wel clean is. Ok, Thijs heeft gezegd dat het een geloof is, clean of niet. Maar om dan te kiezen daarin te geloven zonder veel vragen te stellen vind ik hopeloos naief in het wielrennen.quote:Op zondag 14 juli 2013 23:49 schreef Felagund het volgende:
[..]
Welk bewijs is er dan dat hij niet clean is, buiten dat zijn prestaties soms verdacht zijn?
quote:Op zondag 14 juli 2013 23:52 schreef golfer het volgende:
Viel me mee, deze uitzending met al die wielerfans aan tafel.
Gelukkig zijn we vanaf nu weer verlost van Thijske en komt Bert Wagendorp de laatste week met wat kritische kennis verrijken.
quote:Op zondag 14 juli 2013 23:52 schreef golfer het volgende:
Gelukkig zijn we vanaf nu weer verlost van Thijske en komt Bert Wagendorp de laatste week met wat kritische kennis verrijken.
Dit inderdaad. Iedereen wil zo graag bewijzen dat het een schone generatie is, dat zie je ook bij Thijs. Bij Froome zijn er geen bewijzen dat hij gebruikt, maar ook geen bewijzen dat hij schoon is. Thijs noemt bijv. niet dat Froome bijna elke koers wint waar hij rijdt, wat zelfs Armstrong niet deed en dat terwijl hij in 2007 nog doodleuk met hem in Japan reed.quote:Op zondag 14 juli 2013 23:48 schreef Panthera. het volgende:
[..]
ja Burt is idd super kritischquote:Op zondag 14 juli 2013 23:52 schreef golfer het volgende:
En noemde Bert Froome niet een teken dat het wielrennen weer schoon is?quote:Op zondag 14 juli 2013 23:53 schreef Marcoss het volgende:
Als er iemand kritisch is en was, is het Zonneveld..
Ja.quote:Op zondag 14 juli 2013 23:55 schreef Felagund het volgende:
[..]
En noemde Bert Froome niet een teken dat het wielrennen weer schoon is?
Serieus?quote:Op zondag 14 juli 2013 23:55 schreef Felagund het volgende:
[..]
En noemde Bert Froome niet een teken dat het wielrennen weer schoon is?
Dat is natuurlijk wel heel verdacht, zeker gezien de snelle aanloop. Maar nog steeds geen bewijs. Ik haal er ook geen plezier uit om bij iedere prestaties vraagtekens te plaatsen.quote:Op zondag 14 juli 2013 23:56 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Ja.
Mogen we hier dan geen vragen bij stellen?
http://www.fillarifoorumi(...)=2061073#post2061073
Nauke Mollema.quote:Op zondag 14 juli 2013 23:56 schreef Panthera. het volgende:
Haha dat rijtjequote:Op zondag 14 juli 2013 23:56 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Ja.
Pantani ook trouwens, die reed bijna dezelfde tijd als Mayo.quote:Op maandag 15 juli 2013 00:06 schreef Marcoss het volgende:
Gaat alleen over de Tour wel, Mayo vloog er veel harder op (maar goed, die reed natuurlijk wel clean)
Ja, was al bezig met de edit, zijn alleen de tijden vanaf 2000. Gaat bij Pantani over 94 dus, die vloog toen ook echt zeg.quote:Op maandag 15 juli 2013 00:07 schreef Felagund het volgende:
[..]
Pantani ook trouwens, die reed bijna dezelfde tijd als Mayo.
Ja, letterlijk stijf van de doping zette hij z'n olifantsoortjes uit en ging ie als Dombo naar boven.quote:Op maandag 15 juli 2013 00:08 schreef Marcoss het volgende:
Gaat bij Pantani over 94 dus, die vloog toen ook echt zeg.
Ik ook niet, ik baal er ook van. Maar vind je het gek na de laatste 20 jaar, dat ik twijfels heb (overigens volg ik wielrennen pas sinds 2003 een beetje serieuzer)?quote:Op maandag 15 juli 2013 00:00 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk wel heel verdacht, zeker gezien de snelle aanloop. Maar nog steeds geen bewijs. Ik haal er ook geen plezier uit om bij iedere prestaties vraagtekens te plaatsen.
94 kan je niet serieus nemen. Je ziet na 98 duidelijk een daling in gemiddelde snelheid, dopingtest had wel wat invloed (die snelheid neemt daarna weer langzaam toe).quote:Op maandag 15 juli 2013 00:08 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ja, was al bezig met de edit, zijn alleen de tijden vanaf 2000. Gaat bij Pantani over 94 dus, die vloog toen ook echt zeg.
Ze hadden wel wind mee vandaag vanaf Chalet Reynard. Dat kan zo 1-2 minuten schelen.quote:Op maandag 15 juli 2013 00:00 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk wel heel verdacht, zeker gezien de snelle aanloop. Maar nog steeds geen bewijs. Ik haal er ook geen plezier uit om bij iedere prestaties vraagtekens te plaatsen.
Die zijn dan nog steeds verdacht. Eigenlijk alle tijden uit 2013, als je puur op de tijd let.quote:Op maandag 15 juli 2013 00:04 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Haha dat rijtje
Vind de tijden vanaf Nieve geloofwaardiger.
Soms?quote:Op zondag 14 juli 2013 23:49 schreef Felagund het volgende:
[..]
Welk bewijs is er dan dat hij niet clean is, buiten dat zijn prestaties soms verdacht zijn?
het is wel vergelijkbaar, als je rekening houdt met die 220km a 50 per uur die ze daarvoor hadden gedaan in een 6 uurs race, je komt dan alleen uit dat Froome met afstand op nr 1 zou staan qua klimtijd.quote:Op maandag 15 juli 2013 00:13 schreef Panthera. het volgende:
[..]
94 kan je niet serieus nemen. Je ziet na 98 duidelijk een daling in gemiddelde snelheid, dopingtest had wel wat invloed (die snelheid neemt daarna weer langzaam toe).
Nogmaals, Mayo 2004 was klimtijdrit en hij was in topvorm, te vroeg. Onvergelijkbaar.
Omstandigheden zijn moeilijk te vergelijken, zeker op Ventoux. Het is ook niet alleen dat. Het is het complete plaatje van Sky en wielrennen op het moment. De extreem schimmige rol die Leinders had (echt, dat sloeg nergens op), transformaties van renners, extreem magere uitstekende tijdrijders in combo met terugkerende geruchten over Aicar en EPO pillen, etc. etc.quote:Op maandag 15 juli 2013 00:15 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Die zijn dan nog steeds verdacht. Eigenlijk alle tijden uit 2013, als je puur op de tijd let.
Oh, ben het helemaal met je eens hoor dat je het kan en soms misschien wel moet wantrouwen, zelf kijk ik er niet op die manier naar omdat ik gewoon van de sport wil genieten. Maar Zonneveld kijkt er ook wel zo naar, dat merk je wel aan zijn tweets en artikelen in de krant. Hij komt er alleen niet altijd op terug in de Avondetappe, wat hem ook zomaar ingefluisterd kan zijn. Zo had Clement bijvoorbeeld kritiek op de commissie-Sorgdrager, Zonneveld was het daar mee eens, maar vroeg er gisteren niks over..quote:Op maandag 15 juli 2013 00:12 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik baal er ook van. Maar vind je het gek na de laatste 20 jaar, dat ik twijfels heb (overigens volg ik wielrennen pas sinds 2003 een beetje serieuzer)?
Vind je het gek als ik Sky hoor over marginal gains en trainingsmethoden en wetenschap en vervolgens hoor dat Froome pas dit jaar voor het eerst in de windtunnel is geweest (terwijl iemand als Samuel Sanchez, uit een kleine ploeg zonder financiele middelen al jaren doet, om maar een voorbeeld te noemen). Wat garandeert mij dan dat het niet een nieuwe PR spin is, na die van Armstrong met zijn cadans en slow twitch en andere bullshit. Na Tyson Gay die drie dagen nadat hij roept dat hij harder werkt en slimmer traint dan ooit gepakt wordt.
Het enige waar ik dan naar kan kijken is data en circumstancial evidence. Die data zegt dat Froome 5.88w/kg trapte, na een snelle en lange aanloop in de hitte. Die data zegt me dat Froome op Ax 6.4w/kg trapte. Die 5.88w/kg op Mont Ventoux, alleen Armstrong matched dat in de afgelopen jaren...
En ik moet dan, dat gezien hebbende, de journalisten en volgers maar geloven die roepen dat het cleaner menselijker en langzamer is? Die triomfantelijk roepen dat Froome 3 minuten boven recordtijd zit, meteen na aankomst, om maar van gezeik over doping af te zijn, en vervolgens gecorrigeerd moeten worden dat recordtijd in een klimtijdrit was? Ik moet mensen geloven die zo slordig en selectief feiten gebruiken?
Ik vind wielrennen een geweldige sport, daarom doe ik het zelf ook recreatief. Betekend niet dat ik dan minder ontvankelijk ben voor twijfel...
De gelijkenissen tussen Sky 2012-2013 en Armstrong 99 zijn treffend inderdaad. Ook de reactie van journalisten op wat ze zien. Geen bewijs in zichzelf uiteraard.quote:Op maandag 15 juli 2013 00:18 schreef THEFXR het volgende:
[..]
het is wel vergelijkbaar, als je rekening houdt met die 220km a 50 per uur die ze daarvoor hadden gedaan in een 6 uurs race, je komt dan alleen uit dat Froome met afstand op nr 1 zou staan qua klimtijd.
Dus kom je ook uit op tot de nok toe gevulde dopingrenner. Alleen weet niemand hoeveel TUE's die gast heeft, dat weet de UCI,maar die maakt niks bekend.
Probleem met Zonneveld is dat hij zijn eigen ideeën heeft over wat wel en niet belangrijk en verdacht is. Klagen dat 250km doping in de hand werkt een paar uur nadat de bijna complete wereldtop van de 100m sprint is gepakt. Hij is me teveel met zichzelf bezig en daarom weet ik niet wat ik van hem moet denken anders dat ik vind dat hij Froome op naieve manier verdedigt.quote:Op maandag 15 juli 2013 00:19 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Oh, ben het helemaal met je eens hoor, zelf kijk ik er niet op die manier naar omdat ik gewoon van de sport wil genieten. Maar Zonneveld kijkt er ook wel zo naar, dat merk je wel aan zijn tweets en artikelen in de krant. Hij komt er alleen niet altijd op terug in de Avondetappe, wat hem ook zomaar ingefluisterd kan zijn. Zo had Clement bijvoorbeeld kritiek op de commissie-Sorgdrager, Zonneveld was het daar mee eens, maar vroeg er gisteren niks over..
Gezien de reputatie van Zonneveld, welke rennner wil daar nog mee praten?quote:Op maandag 15 juli 2013 00:19 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Oh, ben het helemaal met je eens hoor dat je het kan en soms misschien wel moet wantrouwen, zelf kijk ik er niet op die manier naar omdat ik gewoon van de sport wil genieten. Maar Zonneveld kijkt er ook wel zo naar, dat merk je wel aan zijn tweets en artikelen in de krant. Hij komt er alleen niet altijd op terug in de Avondetappe, wat hem ook zomaar ingefluisterd kan zijn. Zo had Clement bijvoorbeeld kritiek op de commissie-Sorgdrager, Zonneveld was het daar mee eens, maar vroeg er gisteren niks over..
Hij heeft de halve oud-Raboploeg aan het praten gekregen..quote:Op maandag 15 juli 2013 00:39 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Gezien de reputatie van Zonneveld, welke rennner wil daar nog mee praten?
Ja, Froome is gewoon bizar inderdaad. Is dit jaar bezig aan zijn zesde rittenkoers en heeft er binnenkort vijf gewonnen en werd één keer tweede. Hij was in februari beter dan iedereen, hij was in maart beter dan iedereen, maar lette in één etappe even niet op, hij was in april beter dan iedereen, hij was in juni beter dan iedereen en nu in juli is hij ook beter dan iedereen. Alleen in mei was hij te verslaan, maar toen koerste hij dan ook niet.quote:Op maandag 15 juli 2013 00:19 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Omstandigheden zijn moeilijk te vergelijken, zeker op Ventoux. Het is ook niet alleen dat. Het is het complete plaatje van Sky en wielrennen op het moment. De extreem schimmige rol die Leinders had (echt, dat sloeg nergens op), transformaties van renners, extreem magere uitstekende tijdrijders in combo met terugkerende geruchten over Aicar en EPO pillen, etc. etc.
Dat is het punt. Alleen die klimtijd wil ik nog wel geloven, hoewel de verschillen dit jaar misschien nog meer zeggen dan de vergelijking met afgelopen jaren (verschil tussen Froome en de rest die verder dicht op elkaar zit is bizar).
niet een mutant, maar een Alien.quote:Op maandag 15 juli 2013 00:45 schreef Zelva het volgende:
[..]
Ja, Froome is gewoon bizar inderdaad. Is dit jaar bezig aan zijn zesde rittenkoers en heeft er binnenkort vijf gewonnen en werd één keer tweede. Hij was in februari beter dan iedereen, hij was in maart beter dan iedereen, maar lette in één etappe even niet op, hij was in april beter dan iedereen, hij was in juni beter dan iedereen en nu in juli is hij ook beter dan iedereen. Alleen in mei was hij te verslaan, maar toen koerste hij dan ook niet.
Zijn efficiency ratings op CQ-ranking zijn ook echt ongekend bijvoorbeeld. Heb nog nooit zulke hoge waardes gezien. 58.30 punten per racedag bijvoorbeeld. Zelfs als je 30 dagen lang elke dag tweede zou worden in een Tour-etappe kom je daar nog niet aan. Meneer heeft ook nog geen enkele etappe buiten de tophonderd gereden, is maar twee keer in een etappe buiten de topvijftig over de streep gekomen.
In een tijd dat het steeds onmogelijker wordt om het hele jaar rond in vorm te zijn, laat staan alles winnen en hyperspecialisatie op één enkele koers steeds populairder wordt, hebben we nu Froome die gewoon kan blijven gaan, en gaan en bergop geen enkel steekje laat vallen, nergens. We hebben hier te maken met een freak of nature hoor. Zo'n wielrenner zie je maar eens in de honderdduizend jaar. Straks kun je aan je kleinkinderen vol bewondering vertellen dat je dit unieke wondermens actief hebt zien rondkoersen. Ze zullen aan je lippen hangen.
Zap je serieus weg als ie een foutje maakt? Dat is ook best wel triest dan.quote:Op maandag 15 juli 2013 02:03 schreef Szura het volgende:
Wilde gaan terugkijken
Afgezet toen Mart opende met 'Gay, Powell en Clarke'
Welke Clarke?![]()
![]()
Precies mijn punt.quote:Op maandag 15 juli 2013 00:19 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Omstandigheden zijn moeilijk te vergelijken, zeker op Ventoux.
Lekker lijstje!twitter:NOSavondetappe twitterde op maandag 15-07-2013 om 09:43:30Alle openingsmuziek van de Avondetappe is door @Guuzbourg in een handig Spotify-playlistje gezet. http://t.co/nVDnQoJXqg reageer retweet
twitter:hendriksmj twitterde op maandag 15-07-2013 om 12:17:15Vanavond een Nederlands trio aan tafel: Merijn Zeeman (Belkin), Aart Vierhouten (Vacansoleil-DCM) en Addy Engels (Argos-Shimano). reageer retweet
Met Burt er nog bij neem ik aan.quote:Op maandag 15 juli 2013 12:19 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:hendriksmj twitterde op maandag 15-07-2013 om 12:17:15Vanavond een Nederlands trio aan tafel: Merijn Zeeman (Belkin), Aart Vierhouten (Vacansoleil-DCM) en Addy Engels (Argos-Shimano). reageer retweet
dus geen bert wagendorptwitter:hendriksmj twitterde op maandag 15-07-2013 om 21:42:46Nog zeven Avondetappes te gaan. Vanavond met Addy Engels, Aart Vierhouten en Merijn Zeeman. 22.17u. NL1. reageer retweet
Jawel:quote:Op maandag 15 juli 2013 21:45 schreef Ajacied422 het volgende:
dus geen bert wagendorptwitter:hendriksmj twitterde op maandag 15-07-2013 om 21:42:46Nog zeven Avondetappes te gaan. Vanavond met Addy Engels, Aart Vierhouten en Merijn Zeeman. 22.17u. NL1. reageer retweet
twitter:NOSavondetappe twitterde op maandag 15-07-2013 om 21:50:42Tafel staat! Over een half uurtje gaan we beginnen. Met Engels, Vierhouten, Zeeman en Wagendorp. reageer retweet
Bert is nu vast, net zoals Thijs was... en zoals mart natuurlijk isquote:Op maandag 15 juli 2013 21:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Ohquote:Op maandag 15 juli 2013 21:51 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Jawel:twitter:NOSavondetappe twitterde op maandag 15-07-2013 om 21:50:42Tafel staat! Over een half uurtje gaan we beginnen. Met Engels, Vierhouten, Zeeman en Wagendorp. reageer retweet
ik haat Bert met zijn PVDA kopquote:Op maandag 15 juli 2013 21:55 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Bert is nu vast, net zoals Thijs was... en zoals mart natuurlijk is
en keihard beweren dat Froome schoon is omdat hij zijn baan wil behouden en boekjes blijft verkopen.quote:
Hoi Fredquote:Op maandag 15 juli 2013 22:09 schreef Kun-Aguero het volgende:
Zo nu is het duidelijk dat ik rechts ben.
Gewoon rechtdoor zeequote:Op maandag 15 juli 2013 22:09 schreef Kun-Aguero het volgende:
Zo nu is het duidelijk dat ik rechts ben.
Dat heb ik al 7 jaar lang. Zo'n gat. En dan ook nog 2 keer de OS tussendoor. Dan kom je dat gat bijna niet uit.quote:Op maandag 15 juli 2013 22:13 schreef Kun-Aguero het volgende:
Als de tour en vooral Mart is afgelopen dan val ik in een zwart gat.
Over een paar maand begint de OS weer.quote:Op maandag 15 juli 2013 22:14 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dat heb ik al 7 jaar lang. Zo'n gat. En dan ook nog 2 keer de OS tussendoor. Dan kom je dat gat bijna niet uit.
![]()
Denk dat ie volgend jaar nog wel een jaartje doet.quote:Op maandag 15 juli 2013 22:13 schreef Kun-Aguero het volgende:
je kan ook de organisator zijn van de Waalse Pijlquote:Op maandag 15 juli 2013 22:15 schreef Redefine het volgende:
In afwachting van Mart keek ik even naar Vive le Velo. Wat is die organisator van Gent - Wevelgem een ontzettend arrogante en lachwekkende man zeg![]()
Als organisator van de minst interessante grotere koers, zou je wat meer pas op de plaats mogen maken.
quote:Op maandag 15 juli 2013 22:15 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Over een paar maand begint de OS weer.
Het is de leukste periode en zonder Mart heeft het leven gewoon geen zin.quote:Op maandag 15 juli 2013 22:14 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dat heb ik al 7 jaar lang. Zo'n gat. En dan ook nog 2 keer de OS tussendoor. Dan kom je dat gat bijna niet uit.
![]()
De OS is nog veel erger. Dan ben je twee weken (eigenlijk met nog een paar dagen ervoor) 24/7 daarmee bezig. Als het dan afgelopen isquote:Op maandag 15 juli 2013 22:14 schreef DeLuna het volgende:
[..]
![]()
OS moeten ook eigenlijk een maand durenquote:Op maandag 15 juli 2013 22:16 schreef Redefine het volgende:
[..]
De OS is nog veel erger. Dan ben je twee weken (eigenlijk met nog een paar dagen ervoor) 24/7 daarmee bezig. Als het dan afgelopen is
Die is net zo saai, maar heeft dan nog de Muur als pluspunt. G - W heeft helemaal niks.quote:Op maandag 15 juli 2013 22:16 schreef Evertjan het volgende:
[..]
je kan ook de organisator zijn van de Waalse Pijl
Ja erg is dat.quote:Op maandag 15 juli 2013 22:16 schreef Redefine het volgende:
[..]
De OS is nog veel erger. Dan ben je twee weken (eigenlijk met nog een paar dagen ervoor) 24/7 daarmee bezig. Als het dan afgelopen is
quote:
Hij is aan de drank.quote:Op maandag 15 juli 2013 22:18 schreef Karina het volgende:
mart wordt steeds dikker lijkt wel naarmate de Tour vordert.
Ik ben benieuwd of de NOS dan wel voldoende live tv zouden kunnen uitzenden.quote:Op maandag 15 juli 2013 22:17 schreef Evertjan het volgende:
[..]
OS moeten ook eigenlijk een maand duren
Deze outfit kleedt niet af!quote:Op maandag 15 juli 2013 22:18 schreef Karina het volgende:
en gezelligerquote:Op maandag 15 juli 2013 22:18 schreef Karina het volgende:
Volgend jaar rollen ze hem de Alpe D'Huez af.quote:Op maandag 15 juli 2013 22:18 schreef Karina het volgende:
Hij zuipt.quote:Op maandag 15 juli 2013 22:19 schreef Evertjan het volgende:
[..]
dus jij beweert dat Mart een drinker is?
mart komt nooit op de alpe d'huezquote:Op maandag 15 juli 2013 22:19 schreef GooseFM het volgende:
[..]
Volgend jaar rollen ze hem de Alpe D'Huez af.
als de wijn uit de fles isquote:Op maandag 15 juli 2013 22:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij zuipt.
Volgens mij doen we dit elke avond.
Hij moet z'n buik wel onderhouden hèquote:Op maandag 15 juli 2013 22:20 schreef Karina het volgende:
mart drinkt al die glazen in zijn uppie leeg.
Die komt alleen in jonge schaatsters.quote:Op maandag 15 juli 2013 22:19 schreef snellejelle het volgende:
[..]
mart komt nooit op de alpe d'huez
ach het leven is als een lege doos hagelslag je kan schudden wat je wilt maar er komt niks meer uitquote:Op maandag 15 juli 2013 22:20 schreef Kun-Aguero het volgende:
Gefaalde bewegingswetenschappers mogen daar gewoon zitten.
Ik weet waar het aan ligt, ik zal niet uit de school klappen, maar het is dat teringwijf van Bouhlarouz.quote:Op maandag 15 juli 2013 22:21 schreef Mani89 het volgende:
Dit topic vervalt enigzins in herhaling, volgensmij wordt het hoog tijd dat VI weer gaat beginnen.
Dat is misschien bij TdJ van toepassing, maar dit programma is ook wel voor een ander publiek.quote:Op maandag 15 juli 2013 22:21 schreef Mani89 het volgende:
Dit topic vervalt enigzins in herhaling, volgensmij wordt het hoog tijd dat VI weer gaat beginnen.
Klopt we hebben het alleen maar over drank.quote:Op maandag 15 juli 2013 22:21 schreef Mani89 het volgende:
De meneer van Tinkov op Twitter wel.quote:Op maandag 15 juli 2013 22:21 schreef tjaptjoep het volgende:
Iedereen weet dat er iets niet klopt met Froome, maar niemand durft er wat van te zeggen.....
Semi-intellectuelen, vandaar dat ik mij ook zo voel aangetrokken.quote:Op maandag 15 juli 2013 22:21 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is misschien bij TdJ van toepassing, maar dit programma is ook wel voor een ander publiek.
mensen in glazen huizenquote:Op maandag 15 juli 2013 22:21 schreef tjaptjoep het volgende:
Iedereen weet dat er iets niet klopt met Froome, maar niemand durft er wat van te zeggen.....
Komt wel goed.quote:Op maandag 15 juli 2013 22:13 schreef Kun-Aguero het volgende:
Ik ga even een biertje ploppen.quote:Op maandag 15 juli 2013 22:21 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Klopt we hebben het alleen maar over drank.
Burt zeg gewoon, hij is schoonquote:Op maandag 15 juli 2013 22:21 schreef tjaptjoep het volgende:
Dat zou de illuminati wel willen ja!quote:Op maandag 15 juli 2013 22:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Komt wel goed.
Gewoon op BNW gaan posten
Daar hebben ze het vast ook weleens over zwarte gaten.quote:Op maandag 15 juli 2013 22:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Komt wel goed.
doe jij het ook op zijn hondjes?quote:Op maandag 15 juli 2013 22:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik weet waar het aan ligt, ik zal niet uit de school klappen, maar het is dat teringwijf van Bouhlarouz.
Wat vinden ze bij BNW over de menselijke maat?quote:Op maandag 15 juli 2013 22:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Komt wel goed.
Triets idd. Niemand durft iets te zeggen, maar aan de gezichten te zien weet je genoeg.quote:Op maandag 15 juli 2013 22:21 schreef tjaptjoep het volgende:
Altijd weer de reet van Patty Brard erbij halenquote:Op maandag 15 juli 2013 22:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Daar hebben ze het vast ook weleens over zwarte gaten.
Die heb ik aan het begin allemaal al ingevuld, kom je niet voor verassingen te staan.quote:Op maandag 15 juli 2013 22:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Vergeet je scorito dan niet!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |