Komt wel goed.quote:Op maandag 15 juli 2013 22:13 schreef Kun-Aguero het volgende:
Als de tour en vooral Mart is afgelopen dan val ik in een zwart gat.
Ik ga even een biertje ploppen.quote:Op maandag 15 juli 2013 22:21 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Klopt we hebben het alleen maar over drank.
Burt zeg gewoon, hij is schoonquote:Op maandag 15 juli 2013 22:21 schreef tjaptjoep het volgende:
Iedereen weet dat er iets niet klopt met Froome, maar niemand durft er wat van te zeggen.....
Dat zou de illuminati wel willen ja!quote:Op maandag 15 juli 2013 22:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Komt wel goed.
Gewoon op BNW gaan posten
Daar hebben ze het vast ook weleens over zwarte gaten.quote:Op maandag 15 juli 2013 22:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Komt wel goed.
doe jij het ook op zijn hondjes?quote:Op maandag 15 juli 2013 22:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik weet waar het aan ligt, ik zal niet uit de school klappen, maar het is dat teringwijf van Bouhlarouz.
Wat vinden ze bij BNW over de menselijke maat?quote:Op maandag 15 juli 2013 22:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Komt wel goed.
Triets idd. Niemand durft iets te zeggen, maar aan de gezichten te zien weet je genoeg.quote:Op maandag 15 juli 2013 22:21 schreef tjaptjoep het volgende:
Iedereen weet dat er iets niet klopt met Froome, maar niemand durft er wat van te zeggen.....
Altijd weer de reet van Patty Brard erbij halenquote:Op maandag 15 juli 2013 22:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Daar hebben ze het vast ook weleens over zwarte gaten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |