Hij zuipt.quote:Op maandag 15 juli 2013 22:19 schreef Evertjan het volgende:
[..]
dus jij beweert dat Mart een drinker is?
mart komt nooit op de alpe d'huezquote:Op maandag 15 juli 2013 22:19 schreef GooseFM het volgende:
[..]
Volgend jaar rollen ze hem de Alpe D'Huez af.
als de wijn uit de fles isquote:Op maandag 15 juli 2013 22:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij zuipt.
Volgens mij doen we dit elke avond.
Hij moet z'n buik wel onderhouden hèquote:Op maandag 15 juli 2013 22:20 schreef Karina het volgende:
mart drinkt al die glazen in zijn uppie leeg.
Die komt alleen in jonge schaatsters.quote:Op maandag 15 juli 2013 22:19 schreef snellejelle het volgende:
[..]
mart komt nooit op de alpe d'huez
ach het leven is als een lege doos hagelslag je kan schudden wat je wilt maar er komt niks meer uitquote:Op maandag 15 juli 2013 22:20 schreef Kun-Aguero het volgende:
Gefaalde bewegingswetenschappers mogen daar gewoon zitten.
Ik weet waar het aan ligt, ik zal niet uit de school klappen, maar het is dat teringwijf van Bouhlarouz.quote:Op maandag 15 juli 2013 22:21 schreef Mani89 het volgende:
Dit topic vervalt enigzins in herhaling, volgensmij wordt het hoog tijd dat VI weer gaat beginnen.
Dat is misschien bij TdJ van toepassing, maar dit programma is ook wel voor een ander publiek.quote:Op maandag 15 juli 2013 22:21 schreef Mani89 het volgende:
Dit topic vervalt enigzins in herhaling, volgensmij wordt het hoog tijd dat VI weer gaat beginnen.
Klopt we hebben het alleen maar over drank.quote:Op maandag 15 juli 2013 22:21 schreef Mani89 het volgende:
De meneer van Tinkov op Twitter wel.quote:Op maandag 15 juli 2013 22:21 schreef tjaptjoep het volgende:
Iedereen weet dat er iets niet klopt met Froome, maar niemand durft er wat van te zeggen.....
Semi-intellectuelen, vandaar dat ik mij ook zo voel aangetrokken.quote:Op maandag 15 juli 2013 22:21 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is misschien bij TdJ van toepassing, maar dit programma is ook wel voor een ander publiek.
mensen in glazen huizenquote:Op maandag 15 juli 2013 22:21 schreef tjaptjoep het volgende:
Iedereen weet dat er iets niet klopt met Froome, maar niemand durft er wat van te zeggen.....
Komt wel goed.quote:Op maandag 15 juli 2013 22:13 schreef Kun-Aguero het volgende:
Als de tour en vooral Mart is afgelopen dan val ik in een zwart gat.
Ik ga even een biertje ploppen.quote:Op maandag 15 juli 2013 22:21 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Klopt we hebben het alleen maar over drank.
Burt zeg gewoon, hij is schoonquote:Op maandag 15 juli 2013 22:21 schreef tjaptjoep het volgende:
Dat zou de illuminati wel willen ja!quote:Op maandag 15 juli 2013 22:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Komt wel goed.
Gewoon op BNW gaan posten
Daar hebben ze het vast ook weleens over zwarte gaten.quote:Op maandag 15 juli 2013 22:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Komt wel goed.
doe jij het ook op zijn hondjes?quote:Op maandag 15 juli 2013 22:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik weet waar het aan ligt, ik zal niet uit de school klappen, maar het is dat teringwijf van Bouhlarouz.
Wat vinden ze bij BNW over de menselijke maat?quote:Op maandag 15 juli 2013 22:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Komt wel goed.
Triets idd. Niemand durft iets te zeggen, maar aan de gezichten te zien weet je genoeg.quote:Op maandag 15 juli 2013 22:21 schreef tjaptjoep het volgende:
Altijd weer de reet van Patty Brard erbij halenquote:Op maandag 15 juli 2013 22:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Daar hebben ze het vast ook weleens over zwarte gaten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |