Ik ben voor!quote:Op zondag 14 juli 2013 23:46 schreef tralalala het volgende:
Dionne bij het late journaal.![]()
Nog even en ze doet het 8-uur journaal ook nog.
Nee, die heeft daar al wel wat kanttekeningen bij geplaatst.quote:Op zondag 14 juli 2013 23:43 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Thijs is geen Froome adept wou je zeggen?
Ja, hij hanteert de zogenaamd kritische houding. Niet zomaar zeggen dat hij clean is maar selectief wat kleine dingetjes noemen om die vervolgens te counteren om te "bewijzen" dat Froome clean is.quote:Op zondag 14 juli 2013 23:47 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Nee, die heeft daar al wel wat kanttekeningen bij geplaatst.
Nuance noem je dat.quote:Op zondag 14 juli 2013 23:48 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Ja, hij hanteert de zogenaamd kritische houding. Niet zomaar zeggen dat hij clean is maar selectief wat kleine dingetjes noemen om die vervolgens te counteren om te "bewijzen" dat Froome clean is.
Welk bewijs is er dan dat hij niet clean is, buiten dat zijn prestaties soms verdacht zijn?quote:Op zondag 14 juli 2013 23:48 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Ja, hij hanteert de zogenaamd kritische houding. Niet zomaar zeggen dat hij clean is maar selectief wat kleine dingetjes noemen om die vervolgens te counteren om te "bewijzen" dat Froome clean is.
Geen bewijs. Net zo goed als er geen bewijs is dat hij wel clean is. Ok, Thijs heeft gezegd dat het een geloof is, clean of niet. Maar om dan te kiezen daarin te geloven zonder veel vragen te stellen vind ik hopeloos naief in het wielrennen.quote:Op zondag 14 juli 2013 23:49 schreef Felagund het volgende:
[..]
Welk bewijs is er dan dat hij niet clean is, buiten dat zijn prestaties soms verdacht zijn?
quote:Op zondag 14 juli 2013 23:52 schreef golfer het volgende:
Viel me mee, deze uitzending met al die wielerfans aan tafel.
Gelukkig zijn we vanaf nu weer verlost van Thijske en komt Bert Wagendorp de laatste week met wat kritische kennis verrijken.
quote:Op zondag 14 juli 2013 23:52 schreef golfer het volgende:
Gelukkig zijn we vanaf nu weer verlost van Thijske en komt Bert Wagendorp de laatste week met wat kritische kennis verrijken.
Dit inderdaad. Iedereen wil zo graag bewijzen dat het een schone generatie is, dat zie je ook bij Thijs. Bij Froome zijn er geen bewijzen dat hij gebruikt, maar ook geen bewijzen dat hij schoon is. Thijs noemt bijv. niet dat Froome bijna elke koers wint waar hij rijdt, wat zelfs Armstrong niet deed en dat terwijl hij in 2007 nog doodleuk met hem in Japan reed.quote:Op zondag 14 juli 2013 23:48 schreef Panthera. het volgende:
[..]
ja Burt is idd super kritischquote:Op zondag 14 juli 2013 23:52 schreef golfer het volgende:
En noemde Bert Froome niet een teken dat het wielrennen weer schoon is?quote:Op zondag 14 juli 2013 23:53 schreef Marcoss het volgende:
Als er iemand kritisch is en was, is het Zonneveld..
Ja.quote:Op zondag 14 juli 2013 23:55 schreef Felagund het volgende:
[..]
En noemde Bert Froome niet een teken dat het wielrennen weer schoon is?
Serieus?quote:Op zondag 14 juli 2013 23:55 schreef Felagund het volgende:
[..]
En noemde Bert Froome niet een teken dat het wielrennen weer schoon is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |