Gewoon rechtdoor zeequote:Op maandag 15 juli 2013 22:09 schreef Kun-Aguero het volgende:
Zo nu is het duidelijk dat ik rechts ben.
Dat heb ik al 7 jaar lang. Zo'n gat. En dan ook nog 2 keer de OS tussendoor. Dan kom je dat gat bijna niet uit.quote:Op maandag 15 juli 2013 22:13 schreef Kun-Aguero het volgende:
Als de tour en vooral Mart is afgelopen dan val ik in een zwart gat.
Over een paar maand begint de OS weer.quote:Op maandag 15 juli 2013 22:14 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dat heb ik al 7 jaar lang. Zo'n gat. En dan ook nog 2 keer de OS tussendoor. Dan kom je dat gat bijna niet uit.
![]()
Denk dat ie volgend jaar nog wel een jaartje doet.quote:Op maandag 15 juli 2013 22:13 schreef Kun-Aguero het volgende:
Als de tour en vooral Mart is afgelopen dan val ik in een zwart gat.
je kan ook de organisator zijn van de Waalse Pijlquote:Op maandag 15 juli 2013 22:15 schreef Redefine het volgende:
In afwachting van Mart keek ik even naar Vive le Velo. Wat is die organisator van Gent - Wevelgem een ontzettend arrogante en lachwekkende man zeg![]()
Als organisator van de minst interessante grotere koers, zou je wat meer pas op de plaats mogen maken.
quote:Op maandag 15 juli 2013 22:15 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Over een paar maand begint de OS weer.
Het is de leukste periode en zonder Mart heeft het leven gewoon geen zin.quote:Op maandag 15 juli 2013 22:14 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dat heb ik al 7 jaar lang. Zo'n gat. En dan ook nog 2 keer de OS tussendoor. Dan kom je dat gat bijna niet uit.
![]()
De OS is nog veel erger. Dan ben je twee weken (eigenlijk met nog een paar dagen ervoor) 24/7 daarmee bezig. Als het dan afgelopen isquote:Op maandag 15 juli 2013 22:14 schreef DeLuna het volgende:
[..]
![]()
OS moeten ook eigenlijk een maand durenquote:Op maandag 15 juli 2013 22:16 schreef Redefine het volgende:
[..]
De OS is nog veel erger. Dan ben je twee weken (eigenlijk met nog een paar dagen ervoor) 24/7 daarmee bezig. Als het dan afgelopen is
Die is net zo saai, maar heeft dan nog de Muur als pluspunt. G - W heeft helemaal niks.quote:Op maandag 15 juli 2013 22:16 schreef Evertjan het volgende:
[..]
je kan ook de organisator zijn van de Waalse Pijl
Ja erg is dat.quote:Op maandag 15 juli 2013 22:16 schreef Redefine het volgende:
[..]
De OS is nog veel erger. Dan ben je twee weken (eigenlijk met nog een paar dagen ervoor) 24/7 daarmee bezig. Als het dan afgelopen is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |