Hadith over het vasten:quote:O, gij gelovigen, het vasten is u voorgeschreven, zoals het degenen die vóór u waren was
voorgeschreven, opdat gij vroom zult zijn. [al-Baqarah 2:183]
- Enquote:"Allah (c.c.) zegt: alle daden van de zoon van Adam (dus de mens) zijn voor hem zelf, behalve het vasten, dit is voor Mij en Ik zal hem ervoor belonen. Het vasten is een schild. Wanneer een van jullie een dag aan het vasten is, behoort hij alle zinloze gepraat te vermijden en geen rumoer te maken. Mocht iemand hem beschimpen of met hem willen vechten, dan moet hij zeggen: ik ben aan het vasten. Bij God is de adem van een vastende beter dan de geur van muskus"
Echt een onruststokertje ben jij toch. Peace is peace, waarom ga je nog verder?quote:Op zondag 14 juli 2013 22:44 schreef Che_ het volgende:
Xminator jij bent ook een grap heEerst ben je het eens met iemand die vind dat Arabieren niets hebben om trots op te zijn en daarna roep je peace enzo.
Ga naar de blokker!quote:Op zondag 14 juli 2013 22:27 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Weet je een goede kleine oven.. Ik mis Turks eten en wil gewoon een oventjeIk bedoel. Nu we hier toch over ovens hebben.
Je vraagt om onmogelijke dingen.quote:Op zondag 14 juli 2013 22:45 schreef xminator het volgende:
[..]
Echt een onruststokertje ben jij toch. Peace is peace, waarom ga je nog verder?
Ga jij nou maar excuses plegen in plaats van moslims tot joden te bestempelen.
quote:Op zondag 14 juli 2013 22:47 schreef Mathemaat het volgende:
Jullie beginnen allemaal op hem te lijken:
[ afbeelding ]
heb al een multigrill.. Ik wil nu koekjes etc kunnen bakkenquote:Op zondag 14 juli 2013 22:46 schreef xminator het volgende:
Je moet wel een silex kopen, anders hoor je er niet bij hè.
Did. Te kleinquote:
Wat een held.quote:Op zondag 14 juli 2013 22:49 schreef xaban06 het volgende:
Lol, ik zeg net op werk, waar een nieuwe collega bij staat (half marokkaan, half jood): humus is toch van joden?
Wtf, demez olaydim
Zijn reactie was: Wat denk je? Kom dan, laten we starten. Wat hebben Turken, jullie zijn niks, jullie komen uit mongolie. Wij Arabieren hebben jullie gestopt, wij hebben jullie beschaving gebracht. Jullie renden met pijl en boog en plunderden alles. Jullie hebben gestolen van Grieken en Arabieren.
Wtf
Hij heeft nog gelijk ook.quote:Op zondag 14 juli 2013 22:49 schreef xaban06 het volgende:
Lol, ik zeg net op werk, waar een nieuwe collega bij staat (half marokkaan, half jood): humus is toch van joden?
Wtf, demez olaydim
Zijn reactie was: Wat denk je? Kom dan, laten we starten. Wat hebben Turken, jullie zijn niks, jullie komen uit mongolie. Wij Arabieren hebben jullie gestopt, wij hebben jullie beschaving gebracht. Jullie renden met pijl en boog en plunderden alles. Jullie hebben gestolen van Grieken en Arabieren.
Wtf
Vallahi niet....quote:Op zondag 14 juli 2013 22:50 schreef xaban06 het volgende:
Ambi heeft Humus nog een andere betekenis ofzo die ik niet weet?
Misschien dacht hij gewoon dat je provoceerde ofzoquote:Op zondag 14 juli 2013 22:51 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Ging mij niet om de inhoud maar om de reactie
Nu doe je het zelf! Mij nog aanstichter noemen ook! Ik zei alleen dat jullie kunnen koken. Klopt ook nog.quote:
Neequote:Op zondag 14 juli 2013 22:53 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nu doe je het zelf! Mij nog aanstichter noemen ook! Ik zei alleen dat jullie kunnen koken. Klopt ook nog.
Nou ja, misschien was dat ook wel mijn bedoelingquote:Op zondag 14 juli 2013 22:53 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Misschien dacht hij gewoon dat je provoceerde ofzo
Humus is een heuse strijd tussen palestijnen en joden.quote:Op zondag 14 juli 2013 22:55 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Nou ja, misschien was dat ook wel mijn bedoelingmaar kom op zeg, om humus zo een agressieve reactie
Issie wel moslim, of?quote:Op zondag 14 juli 2013 22:55 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Nou ja, misschien was dat ook wel mijn bedoelingmaar kom op zeg, om humus zo een agressieve reactie
Ik ben een steppe kind. Unutma.quote:Op zondag 14 juli 2013 22:54 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Vriend, ik lust jou rauw, kom maar op.
Ne biliyim benquote:Op zondag 14 juli 2013 22:55 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Humus is een heuse strijd tussen palestijnen en joden.
Wtf ga je een discussie aan met een jood
Je hebt hem toch wel afgemaakt hoop ik?quote:Op zondag 14 juli 2013 22:55 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Dan ook vriend.quote:
Fel tegen joodse associaties dan denk ik?quote:Op zondag 14 juli 2013 22:56 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Ja, daarom zat hij ook met ons aan tafel
Nee, helemaal niet eigenlijk.quote:Op zondag 14 juli 2013 22:58 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Fel tegen joodse associaties dan denk ik?
Mochten die Turken willen.quote:Op zondag 14 juli 2013 22:58 schreef xaban06 het volgende:
Toen begon hij over dat 80% van Turkije koerd is
Maar goed, ik dacht dat ik te ver ging met mijn reactie op die Griekse collega. Morgen zie ik haar weer, ben benieuwd of ze boos is (filmpje stuurde ze via facebook vrijdag).quote:
Deze is leukerquote:
Nee, ben er niet op ingegaan, iedere keer toen ik een zin wilde beginnen kapte hij mij af. Sjah, dan eet ik wel mijn eten en houd er over op.quote:Op zondag 14 juli 2013 22:56 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Je hebt hem toch wel afgemaakt hoop ik?
Jullie hebben ruzie en hij eet mee?quote:Op zondag 14 juli 2013 23:00 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Nee, ben er niet op ingegaan, iedere keer toen ik een zin wilde beginnen kapte hij mij af. Sjah, dan eet ik wel mijn eten en houd er over op.
quote:Op zondag 14 juli 2013 23:00 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Nee, ben er niet op ingegaan, iedere keer toen ik een zin wilde beginnen kapte hij mij af. Sjah, dan eet ik wel mijn eten en houd er over op.
Dan is het gewoon een idioot, fazla takma.quote:Op zondag 14 juli 2013 22:59 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Nee, helemaal niet eigenlijk.
Gewoon fel tegen Turken leek het wel.
Ruzie, tuurlijk niet. Ruzie is voor mietjes.quote:
quote:Op zondag 14 juli 2013 23:00 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Collega degil aslinda, is van andere afdeling, tijdelijke functie, part-timer. 20 yasinda cocuk.quote:
Deze laat mijn bloed niet koken, de andere wel.quote:
Yav saka mi yapiyorsunquote:Op zondag 14 juli 2013 23:01 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Ruzie, tuurlijk niet. Ruzie is voor mietjes.
Ik merkte dat ik wat over had en hij niks had, dus vroeg hem of hij wat wilde.
Okquote:Op zondag 14 juli 2013 23:03 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Deze laat mijn bloed niet koken, de andere wel.
Vaaaaaaaayquote:Op zondag 14 juli 2013 23:03 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Kirimdan geldin Sinandir adin. Unuturmiyimm.
Dat zou mijn style zijnquote:Op zondag 14 juli 2013 23:03 schreef xaban06 het volgende:
Borte, maak een artikel over Humus, plaats een paar keer jood en arabier er in, gooi adsense er op, wordt je rijk.
En dan geen suhur meer?quote:Op zondag 14 juli 2013 22:56 schreef Che_ het volgende:
Ik eet voortaan in stappen. Om de half uur tot 12 uur
Wij hebben hier 24/7 gratis brood, beleg en fruit.quote:Op zondag 14 juli 2013 23:03 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Yav saka mi yapiyorsunAdam niyetli en dan heeft ie niets bij zich voor iftar. Neyse, aardig van je.
Kimi dovuyozquote:Op zondag 14 juli 2013 23:06 schreef Bortecinem het volgende:
Oke, opnieuw dan.
Alle Pan-Turken verzameluhh.
We hebben een Azeri, Tatar en een Oguz. Gel dovek.
smaken verschillen!quote:Op zondag 14 juli 2013 23:06 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Waarom heb je in die onderste patat gedaan?
was wel oke, geen niveau borte maar oké.quote:Op zondag 14 juli 2013 23:08 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Is dat lekker? Vind koekjes zelf niet te eten
Looks goodquote:Op zondag 14 juli 2013 23:08 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
was wel oke, geen niveau borte maar oké.
Hehe, ben gewoon lui en slapen gaat moeizaam hier, dus om speciaal de wekker te zetten voor wat eten is me te zwaar.quote:Op zondag 14 juli 2013 23:09 schreef Che_ het volgende:
[..]
O jij speelt dus the Hunger Games ook graag op Expert level
Neequote:Op zondag 14 juli 2013 23:12 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Kan je baklava maken? Dan stuur ik mijn broer voor je hand
Bana yolla, antep baklavasi yaparimquote:Op zondag 14 juli 2013 23:12 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Kan je baklava maken? Dan stuur ik mijn broer voor je hand
En sowieso krijg ik dan niks op.. ja watermeloen, maar dat gaat er altijd wel inquote:Op zondag 14 juli 2013 23:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hehe, ben gewoon lui en slapen gaat moeizaam hier, dus om speciaal de wekker te zetten voor wat eten is me te zwaar.
We gaan met onze paard over hem heen rijden naturlich.quote:Op zondag 14 juli 2013 23:12 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Ik ga mijn hand niet optillen voor een arap
quote:Op zondag 14 juli 2013 23:13 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
We gaan met onze paard over hem heen rijden naturlich.
en dan paar uur later wakker worden omdat je blaas te vol is...quote:Op zondag 14 juli 2013 23:13 schreef Che_ het volgende:
[..]
En sowieso krijg ik dan niks op.. ja watermeloen, maar dat gaat er altijd wel in
Is ook moeilijk. Heb het 1 keer gemaakt en moeder vond het blijkbaar goed, gelen misafirlere vermisti cayla beraberquote:Op zondag 14 juli 2013 23:13 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Vallah de? Echt niet............ Baklava is moeilijk zeggen ze.
Dit. Wanneer ik veel drink tijdens sahur ren ik iedere 20 min. naar het toilet tot het tijd is om op te staan.quote:Op zondag 14 juli 2013 23:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
en dan paar uur later wakker worden omdat je blaas te vol is...
Deze man weet. WATERMELOEN!!!!!!quote:Op zondag 14 juli 2013 23:13 schreef Che_ het volgende:
[..]
En sowieso krijg ik dan niks op.. ja watermeloen, maar dat gaat er altijd wel in
Geen last daarvan gelukkigquote:Op zondag 14 juli 2013 23:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
en dan paar uur later wakker worden omdat je blaas te vol is...
quote:Op zondag 14 juli 2013 23:15 schreef xaban06 het volgende:
Ik had zelfs speciaal durumtarwe meel online besteld
We zijn al 100 posts verder man.quote:Op zondag 14 juli 2013 23:16 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Knap dat jullie zelfs in het Ramadan topic ruzie maken. Props
waarom opbrengen. het is toch rustig nuquote:Op zondag 14 juli 2013 23:16 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Knap dat jullie zelfs in het Ramadan topic ruzie maken. Props
quote:Op zondag 14 juli 2013 23:14 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Is ook moeilijk. Heb het 1 keer gemaakt en moeder vond het blijkbaar goed, gelen misafirlere vermisti cayla beraber
wel verstandigquote:Op zondag 14 juli 2013 23:15 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dit. Wanneer ik veel drink tijdens sahur ren ik iedere 20 min. naar het toilet tot het tijd is om op te staan.
Hou dan je spuit11 opmerkingen voor je. Het gaat nu over baklava en watermeloen ja.quote:Op zondag 14 juli 2013 23:17 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Alsof ik het hele topic ga lezen, ik heb wel wat beters te doen...
Typisch dat jij weer ruzie probeert te makenquote:Op zondag 14 juli 2013 23:18 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Hou dan je spuit11 opmerkingen voor je. Het gaat nu over baklava en watermeloen ja.
Ja, komt door durumtarwe meel, hoge gluten gehalte, waardoor het stevig blijft dus je het heel dun kan rollen.quote:Op zondag 14 juli 2013 23:17 schreef Ambipur het volgende:
[..]met dunne bladeren en zo? Annem heeft ooit gewerkt bij een Turkse bakker, zij kon het ooit wel, maar die was lannggggg bezig.
Haha tuurlijk. Zelfs de ceviz is zelf gepeld.quote:Op zondag 14 juli 2013 23:17 schreef Ambipur het volgende:
[..]met dunne bladeren en zo? Annem heeft ooit gewerkt bij een Turkse bakker, zij kon het ooit wel, maar die was lannggggg bezig.
Laat rusten, anders begint het weerquote:Op zondag 14 juli 2013 23:18 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Typisch dat jij weer ruzie probeert te maken
Maar echt raar, want toen ze daar werkte was ze net een robot, ze ging maar door. Als ik het haar nu vraag kijkt ze me aan of ik van God los ben.quote:Op zondag 14 juli 2013 23:19 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Haha tuurlijk. Zelfs de ceviz is zelf gepeld.
Maar dat ben je dus niet?quote:Op zondag 14 juli 2013 23:20 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Maar echt raar, want toen ze daar werkte was ze net een robot, ze ging maar door. Als ik het haar nu vraag kijkt ze me aan of ik van God los ben.
Verder ken ik iemand die het zelf weleens maakte, maar dat was echt niet te eten.
gulluoglu is toch ook zo een banketzaak?quote:Op zondag 14 juli 2013 23:19 schreef xaban06 het volgende:
Zoek op Nadir Gulluoglu, hij heeft zelfs een video waar hij alles laat zien, ingredienten enzo.
Gulluoglu in Karakoy, baklavaci.quote:Op zondag 14 juli 2013 23:20 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
gulluoglu is toch ook zo een banketzaak?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[/quote]quote:Op zondag 14 juli 2013 23:22 schreef Bortecinem het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Doubt it.quote:Op zondag 14 juli 2013 23:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Che_____ heeft effect op iedereen..
Bedoel je te vragen of ik God geloof of dat ik een losbandig leven heb? Van God los heeft nml 2 betekenissenquote:
quote:Op zondag 14 juli 2013 23:22 schreef Bortecinem het volgende:
Kizim naptin be, resmen agzim sulandi.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je vergeet een paar lage streepjes.quote:Op zondag 14 juli 2013 23:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Che_____ heeft effect op iedereen..
Het is niet makkelijk om aan ongezoute fistik te komen. Maar wij gebruiken een mengels van ceviz en hazelnoten.quote:
Had ik ook online besteldquote:Op zondag 14 juli 2013 23:23 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Het is niet makkelijk om aan ongezoute fistik te komen. Maar wij gebruiken een mengels van ceviz en hazelnoten.
Waarom zoveel ugrasmak als iedereen in mijn fam ceviz/findik lekkerder vind?quote:Op zondag 14 juli 2013 23:24 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Had ik ook online besteldIraneze fistik was het volgens mij.
bayram, ik bij jou?quote:Op zondag 14 juli 2013 23:24 schreef Bortecinem het volgende:
En ja, het duurt best lang, daarom ook dat mijn moeder het alleen maakt voor speciale gelegenheden zoals bayram.
Mja, het was voor mij de eerste keer en als ik baklava eet is het altijd fistikli. Misschien binnenkort weer eens doen, met ramadan toch genoeg vrije tijd.quote:Op zondag 14 juli 2013 23:25 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Waarom zoveel ugrasmak als iedereen in mijn fam ceviz/findik lekkerder vind?
Kac lira odedin trouwens?
Hahaha ik help alleen mijn moeder.quote:Op zondag 14 juli 2013 23:26 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Mja, het was voor mij de eerste keer en als ik baklava eet is het altijd fistikli. Misschien binnenkort weer eens doen, met ramadan toch genoeg vrije tijd.
Kom helpen dan.
Ga fietsenquote:Op zondag 14 juli 2013 23:27 schreef Triggershot het volgende:
[..]
check mijn 2 chicks dan nu alvast met elkaar goed kunnen vinden
Bij ons thuis vinden ze die met pistache juist niet lekker. Of nou ja, minder lekker.quote:Op zondag 14 juli 2013 23:27 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
een lief turks studiegenootje bracht een keer baklava met walnoten. Toen merkte ik pas hoeveel ik van de pistache hield.
quote:Op zondag 14 juli 2013 23:27 schreef Triggershot het volgende:
[..]
check mijn 2 chicks dan nu alvast met elkaar goed kunnen vinden
jaaaaaaaaaa, jalebis!quote:Op zondag 14 juli 2013 23:29 schreef Peunage het volgende:
Wie kent dit?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gatver. Wat is dat?quote:Op zondag 14 juli 2013 23:29 schreef Peunage het volgende:
Wie kent dit?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
zoetigheid, zoals baklava, tatlisi(zo heet dat toch?)quote:
Ik ken dit heel goed, ik kan dit echt niet etenquote:Op zondag 14 juli 2013 23:29 schreef Peunage het volgende:
Wie kent dit?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jalabiesquote:Op zondag 14 juli 2013 23:29 schreef Peunage het volgende:
Wie kent dit?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ziet er apart uitquote:Op zondag 14 juli 2013 23:30 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
zoetigheid, zoals baklava, tatlisi(zo heet dat toch?)
quote:Op zondag 14 juli 2013 23:31 schreef Bortecinem het volgende:
Lijkt op mini halka tatlisi.
[ afbeelding ]
Qua smaak aardig vergelijkbaar idd. JFM, wij verkochten dit een tijdje ook.quote:Op zondag 14 juli 2013 23:31 schreef Bortecinem het volgende:
[ afbeelding ]
Unieke vrouw dit, heeft echt schijt aan wat ze eetquote:Op zondag 14 juli 2013 23:31 schreef Bortecinem het volgende:
Ik ga trouwens baklava met ijs eten. Nu.
Jalabie of halka tatlisi?quote:Op zondag 14 juli 2013 23:32 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Qua smaak aardig vergelijkbaar idd. JFM, wij verkochten dit een tijdje ook.
Obesita hequote:Op zondag 14 juli 2013 23:32 schreef Che_ het volgende:
[..]
Unieke vrouw dit, heeft echt schijt aan wat ze eet
Nee, dan is het geen tatlisi.quote:Op zondag 14 juli 2013 23:31 schreef Bortecinem het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 14 juli 2013 23:32 schreef Che_ het volgende:
[..]
Unieke vrouw dit, heeft echt schijt aan wat ze eet
Hallohallo, ik weet niet alles!quote:Op zondag 14 juli 2013 23:33 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
JIJ WEET NIET WAT KUNEFE IS?
Het is Arabisch!
Oh, dan doen wij het anders.quote:Op zondag 14 juli 2013 23:34 schreef Peunage het volgende:
In Kunefe/Knaafeh doen ze geen kaas? Room.
Mozzarella kaas.quote:Op zondag 14 juli 2013 23:34 schreef Peunage het volgende:
In Kunefe/Knaafeh doen ze geen kaas? Room.
Nein. Sowieso inductie.quote:Op zondag 14 juli 2013 23:36 schreef xaban06 het volgende:
Borte, weet jij of er cezve's bestaan voor inductie?
Nee, mozarella sunuyor.quote:Op zondag 14 juli 2013 23:36 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Dat wordt romig toch? Misschien zelfde.
Moet idd zeggen, toen ik koophuis had woonde ik goedkoperquote:Op zondag 14 juli 2013 23:41 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Omdat huren niet betaalbaar en weggegooid geld is.
Ahh.. best zielig voor je eigenlijk. Maar aan de andere kant ook wel goed voor het figuurtje.quote:Op zondag 14 juli 2013 23:41 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ik heb maar een broodje met jam gemaakt, het enige zoete wat ik thuis heb...
Vallah, wat is randstad voor jou? Ik heb nu een appartement van 80m2quote:Op zondag 14 juli 2013 23:42 schreef xaban06 het volgende:
Ambi probeer jij maar een woning van 110m2 + prive parkeerplaats te huren in de randstad.
Binnen 15 minuten in de grotere steden kunnen zijn.quote:Op zondag 14 juli 2013 23:43 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Vallah, wat is randstad voor jou? Ik heb nu een appartement van 80m2
Oh nee.. Ik woon een uur van Rotterdam rijden afquote:Op zondag 14 juli 2013 23:44 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Binnen 15 minuten in de grotere steden kunnen zijn.
Ik ben zowel met OV als auto binnen 15 minuten in Den Haag of Rotterdam.
Ha-ha-ha.quote:Op zondag 14 juli 2013 23:41 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ik heb maar een broodje met jam gemaakt, het enige zoete wat ik thuis heb...
Alkmaar toch?quote:Op zondag 14 juli 2013 23:48 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ha-ha-ha.
Ik ben baklava met ijs aan het essen.
misschien hebben we elkaar gezien! Ik heb vorig jaar in Amsterdam gewerkt zelfs...quote:Op zondag 14 juli 2013 23:45 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Oh nee.. Ik woon een uur van Rotterdam rijden afMaar Amsterdam is om de hoek.
Ik ken wel iemand die een te gekke appartement huurt in Rotterdam.. Groot en alles. het kan wel
Precies zelfde naam en vorm in Tunesie, straks met ied wordt verl verkocht. Denk in alle Arabische landen dat het is.quote:Op zondag 14 juli 2013 23:32 schreef Peunage het volgende:
In Irak heet het ZlabyaMaar ik weet niet of het in andere landen ook bestaat.
Ayca ja.quote:
India/Pakistan/Afghanistan ookquote:Op zondag 14 juli 2013 23:52 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Precies zelfde naam en vorm in Tunesie, straks met ied wordt verl verkocht. Denk in alle Arabische landen dat het is.
Yup, zelfde in Marokko.quote:Op zondag 14 juli 2013 23:52 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Precies zelfde naam en vorm in Tunesie, straks met ied wordt verl verkocht. Denk in alle Arabische landen dat het is.
Kan je niet zeggen zonder het geprobeerd te hebben!quote:Op zondag 14 juli 2013 23:54 schreef Triptamine2 het volgende:
Succes mensen, ik zou het nooit of te nimmer volhouden.
Waar?quote:Op zondag 14 juli 2013 23:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
misschien hebben we elkaar gezien! Ik heb vorig jaar in Amsterdam gewerkt zelfs...
Ik heb begrepen dat er ook niet gerookt mag worden?quote:Op zondag 14 juli 2013 23:55 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Kan je niet zeggen zonder het geprobeerd te hebben!
Danku
ook niet.quote:Op zondag 14 juli 2013 23:55 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat er ook niet gerookt mag worden?
Heb je geprobeerd al eens?quote:Op zondag 14 juli 2013 23:54 schreef Triptamine2 het volgende:
Succes mensen, ik zou het nooit of te nimmer volhouden.
Alleen in Turkije kennen we het niet?quote:Op zondag 14 juli 2013 23:54 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
India/Pakistan/Afghanistan ook
Amsterdam CS.quote:Op zondag 14 juli 2013 23:55 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Waar?Als wat?
Deze man trouwens.. : http://www.dumpert.nl/med(...)chillende_talen.html
toen ik vastte ging dat prima zonder nicotine. Maar zodra ik mocht eten was het eerste wat ik deed roken.quote:Op zondag 14 juli 2013 23:55 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat er ook niet gerookt mag worden?
Turken denken ze zijn apart enzoquote:Op zondag 14 juli 2013 23:56 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Alleen in Turkije kennen we het niet?
Succes abi.quote:Op zondag 14 juli 2013 23:47 schreef xaban06 het volgende:
* xaban06 gaat studeren, moet straks een toets/examen maken
Dat lukt me nog geen uurquote:
Nee, maar zie:quote:
Prffft. Kun je wel.quote:Op zondag 14 juli 2013 23:57 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nee man. Mij kun je alleen vinden bij de coffeeshops
Niet met zo'n houdingquote:Op zondag 14 juli 2013 23:57 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Dat lukt me nog geen uur
[..]
Nee, maar zie:
- Niet roken
Lukt me nooit
Edit:
Wiet roken mag dan ook niet?
Je mag nikssss, ook geen wiet.quote:Op zondag 14 juli 2013 23:57 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Dat lukt me nog geen uur
[..]
Nee, maar zie:
- Niet roken
Lukt me nooit
Edit:
Wiet roken mag dan ook niet?
Stoerquote:Op zondag 14 juli 2013 23:57 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nee man. Mij kun je alleen vinden bij de coffeeshops
Zoals ik al zei: Succesquote:
quote:Op maandag 15 juli 2013 00:00 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Dank je. Hoor ik vaak van mijn mede-blowers. Check deze stoere chick dan.
Ex-rokers die mijn Camel( ha, moslims, camel, snap je?quote:
Vieze sigaretten zijn datquote:Op maandag 15 juli 2013 00:03 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Ex-rokers die mijn Camel( ha, moslims, camel, snap je?) willen.
Camel is voor paupers.quote:Op maandag 15 juli 2013 00:03 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Ex-rokers die mijn Camel( ha, moslims, camel, snap je?) willen.
Mooie portie. Afiyet olsun.quote:Op zondag 14 juli 2013 23:53 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ayca ja.
Ik in Limburg ergens.
[ afbeelding ]
Ohh.
Het zijn mini-baklavatjes. Weet niet of het te zien is op de foto.quote:
Heb gevoelige tanden, mij lukt het nietquote:Op maandag 15 juli 2013 00:07 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Het zijn mini-baklavatjes. Weet niet of het te zien is op de foto.
Ijs met baklava is best lekker. Dit is de eerste keer dat ik het eet.
Ik at ergens baklava met witte suikerspin ofzoiets erop. soort wolkje. Is dat ook iets Turks.quote:Op maandag 15 juli 2013 00:07 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hard of zacht?quote:Op maandag 15 juli 2013 00:08 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik at ergens baklava met witte suikerspin ofzoiets erop. soort wolkje. Is dat ook iets Turks.
Cake met ijs heb ik nog niet geprobeerd. Maar baklava met ijs ga ik vaker doen.quote:Op maandag 15 juli 2013 00:07 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Heb gevoelige tanden, mij lukt het nietCake met ijs is lekker.
Pismaniye? Pashmak? Dat is een soort van Turkse (Iraanse) suikerspin. Maar de combinatie baklava/pismaniye hoor ik voor het eerst.quote:Op maandag 15 juli 2013 00:09 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
zacht, zoet, smelt in je mond.
Borte weet het misschien.. Ik zit met baklava in mijn hoofd maar ook met iets andersquote:Op maandag 15 juli 2013 00:09 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
zacht, zoet, smelt in je mond.
Pashmak is indd Iraanse suikerspin. Ook gegetenquote:Op maandag 15 juli 2013 00:10 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Pismaniye? Pashmak? Dat is een soort van Turkse (Iraanse) suikerspin. Maar de combinatie baklava/pismaniye hoor ik voor het eerst.
De kabab ook he.quote:Op maandag 15 juli 2013 00:12 schreef Bortecinem het volgende:
Mijn baklava komt uit Adana. Smaakt toch beter dan de baklava hier. Valt niet te overtreffen.
Thanks to moi.quote:Op maandag 15 juli 2013 00:12 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
gegoogled en het is pashmak. mysterie opgelost
Absoluut. Vooral de kebab.quote:
Lekkerste baklava everrrrrrrrrrr komt gewoon van de zwarte marktquote:Op maandag 15 juli 2013 00:12 schreef Bortecinem het volgende:
Mijn baklava komt uit Adana. Smaakt toch beter dan de baklava hier. Valt niet te overtreffen.
Echt niet.quote:Op maandag 15 juli 2013 00:14 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Lekkerste baklava everrrrrrrrrrr komt gewoon van de zwarte markt
Hele droge, taaie..quote:Op maandag 15 juli 2013 00:13 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Absoluut. Vooral de kebab.
Ik word er gewoon agressief van als ik zie wat mensen hier proberen te verkopen onder 'Adana kebab'.
Ik denk dat ik morgen voor iftar kabab ga maken met witte rijst en saffraan. Of tenminste, mijn moeder daarin assisteren.quote:
Dat is echt typisch Iraans, he? Waar ik vandaan kom eten we kebab met verse pide en heel veel salade.quote:Op maandag 15 juli 2013 00:15 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik denk dat ik morgen voor iftar kabab ga maken met witte rijst en saffraan. Of tenminste, mijn moeder daarin assisteren.
Lekkere combo ja.quote:Op maandag 15 juli 2013 00:07 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
ja zeker. Altijd rijst. en jullie met je pide en ekmek.quote:Op maandag 15 juli 2013 00:16 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dat is echt typisch Iraans, he? Waar ik vandaan kom eten we kebab met verse pide en heel veel salade.
Hmmm in Turkije is het lekkerderquote:Op maandag 15 juli 2013 00:16 schreef Peunage het volgende:
Besta Adana kebab die ik gegeten heb was bij het Turkse restaurant Meram. Ben nooit echt in Turkije geweest om het daar te proeven. Alleen op het vliegveld in Istanbul voor een paar uur, en daar was eten freaking duur.
I know.quote:Op maandag 15 juli 2013 00:16 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
ja zeker. Altijd rijst. en jullie met je pide en ekmek.
Hmm heb al jaren geen carte dor op. Ziet er wel interessant uit alhoewel ik liever gewoon baklava met ijs koop ipv dit.quote:Op maandag 15 juli 2013 00:16 schreef Ayca het volgende:
[..]
Lekkere combo ja.
Deze in Turkije gehad, best goed te doen.
[ afbeelding ]
Lust je geen peper?quote:Op maandag 15 juli 2013 00:18 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Die peper..tadigh is het beste gedeelte.
JFM.... Why?quote:Op maandag 15 juli 2013 00:18 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ik ga trouwens naar turkije in september. Alanya
Of doner, kebab noemenquote:Op maandag 15 juli 2013 00:13 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Absoluut. Vooral de kebab.
Ik word er gewoon agressief van als ik zie wat mensen hier proberen te verkopen onder 'Adana kebab'.
juist wel .quote:Op maandag 15 juli 2013 00:19 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Lust je geen peper?
I know. Mijn ouders eten het niet dus heb ik altijd alle tadigh voor mezelf. Ik maak trouwens altijd aardappeltadigh.
Oke stuur mij zodat ik kan oordelen. Keee?quote:Op maandag 15 juli 2013 00:17 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nee, yemin. Ik ben baklava verslaafde en nothing can beat this man
Weer eens wat anders...quote:
Of shoarma en doner door elkaar halen.quote:
Dit is trouwens alleen zo in Adana. Heb ook kebab in het Westen van Turkije gehad en dat was echt..quote:
Of ezel ipv kalfsvleesquote:Op maandag 15 juli 2013 00:21 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Weer eens wat anders...
[..]
Of shoarma en doner door elkaar halen.
Hmmh, dan ga je naar de verkeerde plekken.quote:Op maandag 15 juli 2013 00:22 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dit is trouwens alleen zo in Adana. Heb ook kebab in het Westen van Turkije gehad en dat was echt..
West Turkije.West Turken.
Ik heb in Turkije heeel veel bulgur gegeten. Dat is vaak zo toch? In plaats van rijst, bulgur te eten.quote:Op maandag 15 juli 2013 00:22 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dit is trouwens alleen zo in Adana. Heb ook kebab in het Westen van Turkije gehad en dat was echt..
Ik meen het bak. Istersen no issue.quote:Op maandag 15 juli 2013 00:21 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Oke stuur mij zodat ik kan oordelen. Keee?
Wij eten het met bulgur.. Sowieso eten Erzincanlilar alles met bulgur.quote:Op maandag 15 juli 2013 00:22 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Je moet Bulgur met yoghurt etenquote:Op maandag 15 juli 2013 00:23 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik heb in Turkije heeel veel bulgur gegeten. Dat is vaak zo toch? In plaats van rijst, bulgur te eten.
Beste karniyarik ook. was zo ziek.
?quote:Op maandag 15 juli 2013 00:20 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Zeg het dan helemaal goed.. Yaprak doner.
Heb dit jaar de meshur cop sis gehad. Die cop sis leek net vogelvoer men, zo klein en weinig.quote:Op maandag 15 juli 2013 00:22 schreef xminator het volgende:
[..]
Hmmh, dan ga je naar de verkeerde plekken.
Zo doen wij het ook.quote:Op maandag 15 juli 2013 00:24 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Doe jij dat ook? Dacht dat ik de enige wasIk meng die 2.
Daar gaat het dus helemaal mis bij jou, je moet NOOIT naar plekken gaan die 'meshur' zijn. Die bakken er vaak niets meer van nadat ze $$ zien/ontvangen.quote:Op maandag 15 juli 2013 00:24 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Heb dit jaar de meshur cop sis gehad. Die cop sis leek net vogelvoer men, zo klein en weinig.En we kregen er twee gegrilde groenten bij.
Als je in Adana kebab besteld staat de hele tafel vol met salade.
Mengen als in echt mengen door elkanderquote:Op maandag 15 juli 2013 00:24 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Doe jij dat ook? Dacht dat ik de enige wasIk meng die 2.
De echte dealquote:
Liefst in zelfgemaakte kippenbouillonquote:Op maandag 15 juli 2013 00:24 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Bulgur kook je ook in bouillon toch?
Ik meng alles met yoghurt. Zelfs macaroni en rijstquote:Op maandag 15 juli 2013 00:25 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Zo doen wij het ook.
Maar niet mengen. Samen eten.
Ja, echt mengenquote:Op maandag 15 juli 2013 00:26 schreef xminator het volgende:
[..]
Daar gaat het dus helemaal mis bij jou, je moet NOOIT naar plekken gaan die 'meshur' zijn. Die bakken er vaak niets meer van nadat ze $$ zien/ontvangen.
[..]
Mengen als in echt mengen door elkander
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |