Hadith over het vasten:quote:O, gij gelovigen, het vasten is u voorgeschreven, zoals het degenen die vóór u waren was
voorgeschreven, opdat gij vroom zult zijn. [al-Baqarah 2:183]
- Enquote:"Allah (c.c.) zegt: alle daden van de zoon van Adam (dus de mens) zijn voor hem zelf, behalve het vasten, dit is voor Mij en Ik zal hem ervoor belonen. Het vasten is een schild. Wanneer een van jullie een dag aan het vasten is, behoort hij alle zinloze gepraat te vermijden en geen rumoer te maken. Mocht iemand hem beschimpen of met hem willen vechten, dan moet hij zeggen: ik ben aan het vasten. Bij God is de adem van een vastende beter dan de geur van muskus"
Echt een onruststokertje ben jij toch. Peace is peace, waarom ga je nog verder?quote:Op zondag 14 juli 2013 22:44 schreef Che_ het volgende:
Xminator jij bent ook een grap heEerst ben je het eens met iemand die vind dat Arabieren niets hebben om trots op te zijn en daarna roep je peace enzo.
Ga naar de blokker!quote:Op zondag 14 juli 2013 22:27 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Weet je een goede kleine oven.. Ik mis Turks eten en wil gewoon een oventjeIk bedoel. Nu we hier toch over ovens hebben.
Je vraagt om onmogelijke dingen.quote:Op zondag 14 juli 2013 22:45 schreef xminator het volgende:
[..]
Echt een onruststokertje ben jij toch. Peace is peace, waarom ga je nog verder?
Ga jij nou maar excuses plegen in plaats van moslims tot joden te bestempelen.
quote:Op zondag 14 juli 2013 22:47 schreef Mathemaat het volgende:
Jullie beginnen allemaal op hem te lijken:
[ afbeelding ]
heb al een multigrill.. Ik wil nu koekjes etc kunnen bakkenquote:Op zondag 14 juli 2013 22:46 schreef xminator het volgende:
Je moet wel een silex kopen, anders hoor je er niet bij hè.
Did. Te kleinquote:
Wat een held.quote:Op zondag 14 juli 2013 22:49 schreef xaban06 het volgende:
Lol, ik zeg net op werk, waar een nieuwe collega bij staat (half marokkaan, half jood): humus is toch van joden?
Wtf, demez olaydim
Zijn reactie was: Wat denk je? Kom dan, laten we starten. Wat hebben Turken, jullie zijn niks, jullie komen uit mongolie. Wij Arabieren hebben jullie gestopt, wij hebben jullie beschaving gebracht. Jullie renden met pijl en boog en plunderden alles. Jullie hebben gestolen van Grieken en Arabieren.
Wtf
Hij heeft nog gelijk ook.quote:Op zondag 14 juli 2013 22:49 schreef xaban06 het volgende:
Lol, ik zeg net op werk, waar een nieuwe collega bij staat (half marokkaan, half jood): humus is toch van joden?
Wtf, demez olaydim
Zijn reactie was: Wat denk je? Kom dan, laten we starten. Wat hebben Turken, jullie zijn niks, jullie komen uit mongolie. Wij Arabieren hebben jullie gestopt, wij hebben jullie beschaving gebracht. Jullie renden met pijl en boog en plunderden alles. Jullie hebben gestolen van Grieken en Arabieren.
Wtf
Vallahi niet....quote:Op zondag 14 juli 2013 22:50 schreef xaban06 het volgende:
Ambi heeft Humus nog een andere betekenis ofzo die ik niet weet?
Misschien dacht hij gewoon dat je provoceerde ofzoquote:Op zondag 14 juli 2013 22:51 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Ging mij niet om de inhoud maar om de reactie
Nu doe je het zelf! Mij nog aanstichter noemen ook! Ik zei alleen dat jullie kunnen koken. Klopt ook nog.quote:
Neequote:Op zondag 14 juli 2013 22:53 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nu doe je het zelf! Mij nog aanstichter noemen ook! Ik zei alleen dat jullie kunnen koken. Klopt ook nog.
Nou ja, misschien was dat ook wel mijn bedoelingquote:Op zondag 14 juli 2013 22:53 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Misschien dacht hij gewoon dat je provoceerde ofzo
Humus is een heuse strijd tussen palestijnen en joden.quote:Op zondag 14 juli 2013 22:55 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Nou ja, misschien was dat ook wel mijn bedoelingmaar kom op zeg, om humus zo een agressieve reactie
Issie wel moslim, of?quote:Op zondag 14 juli 2013 22:55 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Nou ja, misschien was dat ook wel mijn bedoelingmaar kom op zeg, om humus zo een agressieve reactie
Ik ben een steppe kind. Unutma.quote:Op zondag 14 juli 2013 22:54 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Vriend, ik lust jou rauw, kom maar op.
Ne biliyim benquote:Op zondag 14 juli 2013 22:55 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Humus is een heuse strijd tussen palestijnen en joden.
Wtf ga je een discussie aan met een jood
Je hebt hem toch wel afgemaakt hoop ik?quote:Op zondag 14 juli 2013 22:55 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Dan ook vriend.quote:
Fel tegen joodse associaties dan denk ik?quote:Op zondag 14 juli 2013 22:56 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Ja, daarom zat hij ook met ons aan tafel
Nee, helemaal niet eigenlijk.quote:Op zondag 14 juli 2013 22:58 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Fel tegen joodse associaties dan denk ik?
Mochten die Turken willen.quote:Op zondag 14 juli 2013 22:58 schreef xaban06 het volgende:
Toen begon hij over dat 80% van Turkije koerd is
Maar goed, ik dacht dat ik te ver ging met mijn reactie op die Griekse collega. Morgen zie ik haar weer, ben benieuwd of ze boos is (filmpje stuurde ze via facebook vrijdag).quote:
Deze is leukerquote:
Nee, ben er niet op ingegaan, iedere keer toen ik een zin wilde beginnen kapte hij mij af. Sjah, dan eet ik wel mijn eten en houd er over op.quote:Op zondag 14 juli 2013 22:56 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Je hebt hem toch wel afgemaakt hoop ik?
Jullie hebben ruzie en hij eet mee?quote:Op zondag 14 juli 2013 23:00 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Nee, ben er niet op ingegaan, iedere keer toen ik een zin wilde beginnen kapte hij mij af. Sjah, dan eet ik wel mijn eten en houd er over op.
quote:Op zondag 14 juli 2013 23:00 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Nee, ben er niet op ingegaan, iedere keer toen ik een zin wilde beginnen kapte hij mij af. Sjah, dan eet ik wel mijn eten en houd er over op.
Dan is het gewoon een idioot, fazla takma.quote:Op zondag 14 juli 2013 22:59 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Nee, helemaal niet eigenlijk.
Gewoon fel tegen Turken leek het wel.
Ruzie, tuurlijk niet. Ruzie is voor mietjes.quote:
quote:Op zondag 14 juli 2013 23:00 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Collega degil aslinda, is van andere afdeling, tijdelijke functie, part-timer. 20 yasinda cocuk.quote:
Deze laat mijn bloed niet koken, de andere wel.quote:
Yav saka mi yapiyorsunquote:Op zondag 14 juli 2013 23:01 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Ruzie, tuurlijk niet. Ruzie is voor mietjes.
Ik merkte dat ik wat over had en hij niks had, dus vroeg hem of hij wat wilde.
Okquote:Op zondag 14 juli 2013 23:03 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Deze laat mijn bloed niet koken, de andere wel.
Vaaaaaaaayquote:Op zondag 14 juli 2013 23:03 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Kirimdan geldin Sinandir adin. Unuturmiyimm.
Dat zou mijn style zijnquote:Op zondag 14 juli 2013 23:03 schreef xaban06 het volgende:
Borte, maak een artikel over Humus, plaats een paar keer jood en arabier er in, gooi adsense er op, wordt je rijk.
En dan geen suhur meer?quote:Op zondag 14 juli 2013 22:56 schreef Che_ het volgende:
Ik eet voortaan in stappen. Om de half uur tot 12 uur
Wij hebben hier 24/7 gratis brood, beleg en fruit.quote:Op zondag 14 juli 2013 23:03 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Yav saka mi yapiyorsunAdam niyetli en dan heeft ie niets bij zich voor iftar. Neyse, aardig van je.
Kimi dovuyozquote:Op zondag 14 juli 2013 23:06 schreef Bortecinem het volgende:
Oke, opnieuw dan.
Alle Pan-Turken verzameluhh.
We hebben een Azeri, Tatar en een Oguz. Gel dovek.
smaken verschillen!quote:Op zondag 14 juli 2013 23:06 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Waarom heb je in die onderste patat gedaan?
was wel oke, geen niveau borte maar oké.quote:Op zondag 14 juli 2013 23:08 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Is dat lekker? Vind koekjes zelf niet te eten
Looks goodquote:Op zondag 14 juli 2013 23:08 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
was wel oke, geen niveau borte maar oké.
Hehe, ben gewoon lui en slapen gaat moeizaam hier, dus om speciaal de wekker te zetten voor wat eten is me te zwaar.quote:Op zondag 14 juli 2013 23:09 schreef Che_ het volgende:
[..]
O jij speelt dus the Hunger Games ook graag op Expert level
Neequote:Op zondag 14 juli 2013 23:12 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Kan je baklava maken? Dan stuur ik mijn broer voor je hand
Bana yolla, antep baklavasi yaparimquote:Op zondag 14 juli 2013 23:12 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Kan je baklava maken? Dan stuur ik mijn broer voor je hand
En sowieso krijg ik dan niks op.. ja watermeloen, maar dat gaat er altijd wel inquote:Op zondag 14 juli 2013 23:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hehe, ben gewoon lui en slapen gaat moeizaam hier, dus om speciaal de wekker te zetten voor wat eten is me te zwaar.
We gaan met onze paard over hem heen rijden naturlich.quote:Op zondag 14 juli 2013 23:12 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Ik ga mijn hand niet optillen voor een arap
quote:Op zondag 14 juli 2013 23:13 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
We gaan met onze paard over hem heen rijden naturlich.
en dan paar uur later wakker worden omdat je blaas te vol is...quote:Op zondag 14 juli 2013 23:13 schreef Che_ het volgende:
[..]
En sowieso krijg ik dan niks op.. ja watermeloen, maar dat gaat er altijd wel in
Is ook moeilijk. Heb het 1 keer gemaakt en moeder vond het blijkbaar goed, gelen misafirlere vermisti cayla beraberquote:Op zondag 14 juli 2013 23:13 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Vallah de? Echt niet............ Baklava is moeilijk zeggen ze.
Dit. Wanneer ik veel drink tijdens sahur ren ik iedere 20 min. naar het toilet tot het tijd is om op te staan.quote:Op zondag 14 juli 2013 23:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
en dan paar uur later wakker worden omdat je blaas te vol is...
Deze man weet. WATERMELOEN!!!!!!quote:Op zondag 14 juli 2013 23:13 schreef Che_ het volgende:
[..]
En sowieso krijg ik dan niks op.. ja watermeloen, maar dat gaat er altijd wel in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |