Vergeet de verlichtingquote:Op zondag 14 juli 2013 22:01 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Hoe dan? Wanneer de verlichting weer uit gaat?
Ik begin morgen. ben benieuwd.quote:Op zondag 14 juli 2013 22:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja he.
Maar op de kalender die we volgen stond dat. Dus maar voor de verandering gevolgd.
Afiyet olsun.quote:Op zondag 14 juli 2013 22:03 schreef Keskin58 het volgende:
danku, ik neem voor de zekerheid 2 minuten extra
Ik heb voor gekeken op diyanet, rotterdam. Tis goed.quote:Op zondag 14 juli 2013 22:03 schreef Keskin58 het volgende:
danku, ik neem voor de zekerheid 2 minuten extra
Ik ook.quote:Op zondag 14 juli 2013 22:03 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik begin morgen. ben benieuwd.
moeten nog oven inquote:Op zondag 14 juli 2013 22:26 schreef Ambipur het volgende:
JFM, foto's van je koekjes dan om de boel wat te verzachten.
Weet je een goede kleine oven.. Ik mis Turks eten en wil gewoon een oventjequote:
Erg jammer inderdaad dat sommige moslims andere moslims voor joden gaan uitmaken.quote:Op zondag 14 juli 2013 22:26 schreef Che_ het volgende:
Yidde's die denken dat falafel en hummus van hun is, 'moslims' die Arabieren haten, nationalisten die eerst voor land dan voor geloof kiezen... wats gebeurd met deze reeks wallah. Die andere jaren was er veel meer eenheid.
Jammer
Hij die zonder zonde is geldt blijkbaar niet voor iedereen.quote:Op zondag 14 juli 2013 22:33 schreef xminator het volgende:
[..]
Erg jammer inderdaad dat sommige moslims andere moslims voor joden gaan uitmaken.
Je hebt zoiets als braadpannen, maar ik weet niets over kleine ovensquote:Op zondag 14 juli 2013 22:27 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Weet je een goede kleine oven.. Ik mis Turks eten en wil gewoon een oventjeIk bedoel. Nu we hier toch over ovens hebben.
Nee. Kijk even op kieskeurig?quote:Op zondag 14 juli 2013 22:27 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Weet je een goede kleine oven.. Ik mis Turks eten en wil gewoon een oventjeIk bedoel. Nu we hier toch over ovens hebben.
Ik heb verschillende opties.. Hallogene oven *staat te verstoffen*, davul firin en zo'n kleinequote:Op zondag 14 juli 2013 22:36 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Je hebt zoiets als braadpannen, maar ik weet niets over kleine ovens
Die wrijving tussen Turken en Arabieren.. Heerlijk.. Arabieren zijn wel lekker temperamentvolquote:Op zondag 14 juli 2013 22:37 schreef Triggershot het volgende:
Check de opstokers nu tot fatsoen roepen.
Als je mij bedoelt, wil ik graag weten wanneer ik heb opgestookt.quote:Op zondag 14 juli 2013 22:37 schreef Triggershot het volgende:
Check de opstokers nu tot fatsoen roepen.
Ach, jou kokend krijgen is ook niet echt een uitdaging, maar fijn dat je er van geniet om mensen op te stoken.quote:Op zondag 14 juli 2013 22:38 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik heb verschillende opties.. Hallogene oven *staat te verstoffen*, davul firin en zo'n kleineBen nog twijfelende.
[..]
Die wrijving tussen Turken en Arabieren.. Heerlijk.. Arabieren zijn wel lekker temperamentvol
Nee niet jij.quote:Op zondag 14 juli 2013 22:38 schreef Che_ het volgende:
[..]
Als je mij bedoelt, wil ik graag weten wanneer ik heb opgestookt.
? Maak je mij uit voor stoker? Waarom dan?quote:Op zondag 14 juli 2013 22:39 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ach, jou kokend krijgen is ook niet echt een uitdaging, maar fijn dat je er van geniet om mensen op te stoken.
Je zegt gemene dingen over Arabieren.quote:Op zondag 14 juli 2013 22:39 schreef Ambipur het volgende:
[..]
? Maak je mij uit voor stoker? Waarom dan?
Ik begon er niet mee en ik kan mij niet herinneren ze zo op hun teentjes te hebben getrapt.quote:Op zondag 14 juli 2013 22:41 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Je zegt gemene dingen over Arabieren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |