Binnen 15 minuten in de grotere steden kunnen zijn.quote:Op zondag 14 juli 2013 23:43 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Vallah, wat is randstad voor jou? Ik heb nu een appartement van 80m2
Oh nee.. Ik woon een uur van Rotterdam rijden afquote:Op zondag 14 juli 2013 23:44 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Binnen 15 minuten in de grotere steden kunnen zijn.
Ik ben zowel met OV als auto binnen 15 minuten in Den Haag of Rotterdam.
Ha-ha-ha.quote:Op zondag 14 juli 2013 23:41 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ik heb maar een broodje met jam gemaakt, het enige zoete wat ik thuis heb...
Alkmaar toch?quote:Op zondag 14 juli 2013 23:48 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ha-ha-ha.
Ik ben baklava met ijs aan het essen.
misschien hebben we elkaar gezien! Ik heb vorig jaar in Amsterdam gewerkt zelfs...quote:Op zondag 14 juli 2013 23:45 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Oh nee.. Ik woon een uur van Rotterdam rijden afMaar Amsterdam is om de hoek.
Ik ken wel iemand die een te gekke appartement huurt in Rotterdam.. Groot en alles. het kan wel
Precies zelfde naam en vorm in Tunesie, straks met ied wordt verl verkocht. Denk in alle Arabische landen dat het is.quote:Op zondag 14 juli 2013 23:32 schreef Peunage het volgende:
In Irak heet het ZlabyaMaar ik weet niet of het in andere landen ook bestaat.
Ayca ja.quote:
India/Pakistan/Afghanistan ookquote:Op zondag 14 juli 2013 23:52 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Precies zelfde naam en vorm in Tunesie, straks met ied wordt verl verkocht. Denk in alle Arabische landen dat het is.
Yup, zelfde in Marokko.quote:Op zondag 14 juli 2013 23:52 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Precies zelfde naam en vorm in Tunesie, straks met ied wordt verl verkocht. Denk in alle Arabische landen dat het is.
Kan je niet zeggen zonder het geprobeerd te hebben!quote:Op zondag 14 juli 2013 23:54 schreef Triptamine2 het volgende:
Succes mensen, ik zou het nooit of te nimmer volhouden.
Waar?quote:Op zondag 14 juli 2013 23:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
misschien hebben we elkaar gezien! Ik heb vorig jaar in Amsterdam gewerkt zelfs...
Ik heb begrepen dat er ook niet gerookt mag worden?quote:Op zondag 14 juli 2013 23:55 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Kan je niet zeggen zonder het geprobeerd te hebben!
Danku
ook niet.quote:Op zondag 14 juli 2013 23:55 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat er ook niet gerookt mag worden?
Heb je geprobeerd al eens?quote:Op zondag 14 juli 2013 23:54 schreef Triptamine2 het volgende:
Succes mensen, ik zou het nooit of te nimmer volhouden.
Alleen in Turkije kennen we het niet?quote:Op zondag 14 juli 2013 23:54 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
India/Pakistan/Afghanistan ook
Amsterdam CS.quote:Op zondag 14 juli 2013 23:55 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Waar?Als wat?
Deze man trouwens.. : http://www.dumpert.nl/med(...)chillende_talen.html
toen ik vastte ging dat prima zonder nicotine. Maar zodra ik mocht eten was het eerste wat ik deed roken.quote:Op zondag 14 juli 2013 23:55 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat er ook niet gerookt mag worden?
Turken denken ze zijn apart enzoquote:Op zondag 14 juli 2013 23:56 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Alleen in Turkije kennen we het niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |