Binnen 15 minuten in de grotere steden kunnen zijn.quote:Op zondag 14 juli 2013 23:43 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Vallah, wat is randstad voor jou? Ik heb nu een appartement van 80m2
Oh nee.. Ik woon een uur van Rotterdam rijden afquote:Op zondag 14 juli 2013 23:44 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Binnen 15 minuten in de grotere steden kunnen zijn.
Ik ben zowel met OV als auto binnen 15 minuten in Den Haag of Rotterdam.
Ha-ha-ha.quote:Op zondag 14 juli 2013 23:41 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ik heb maar een broodje met jam gemaakt, het enige zoete wat ik thuis heb...
Alkmaar toch?quote:Op zondag 14 juli 2013 23:48 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ha-ha-ha.
Ik ben baklava met ijs aan het essen.
misschien hebben we elkaar gezien! Ik heb vorig jaar in Amsterdam gewerkt zelfs...quote:Op zondag 14 juli 2013 23:45 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Oh nee.. Ik woon een uur van Rotterdam rijden afMaar Amsterdam is om de hoek.
Ik ken wel iemand die een te gekke appartement huurt in Rotterdam.. Groot en alles. het kan wel
Precies zelfde naam en vorm in Tunesie, straks met ied wordt verl verkocht. Denk in alle Arabische landen dat het is.quote:Op zondag 14 juli 2013 23:32 schreef Peunage het volgende:
In Irak heet het ZlabyaMaar ik weet niet of het in andere landen ook bestaat.
Ayca ja.quote:
India/Pakistan/Afghanistan ookquote:Op zondag 14 juli 2013 23:52 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Precies zelfde naam en vorm in Tunesie, straks met ied wordt verl verkocht. Denk in alle Arabische landen dat het is.
Yup, zelfde in Marokko.quote:Op zondag 14 juli 2013 23:52 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Precies zelfde naam en vorm in Tunesie, straks met ied wordt verl verkocht. Denk in alle Arabische landen dat het is.
Kan je niet zeggen zonder het geprobeerd te hebben!quote:Op zondag 14 juli 2013 23:54 schreef Triptamine2 het volgende:
Succes mensen, ik zou het nooit of te nimmer volhouden.
Waar?quote:Op zondag 14 juli 2013 23:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
misschien hebben we elkaar gezien! Ik heb vorig jaar in Amsterdam gewerkt zelfs...
Ik heb begrepen dat er ook niet gerookt mag worden?quote:Op zondag 14 juli 2013 23:55 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Kan je niet zeggen zonder het geprobeerd te hebben!
Danku
ook niet.quote:Op zondag 14 juli 2013 23:55 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat er ook niet gerookt mag worden?
Heb je geprobeerd al eens?quote:Op zondag 14 juli 2013 23:54 schreef Triptamine2 het volgende:
Succes mensen, ik zou het nooit of te nimmer volhouden.
Alleen in Turkije kennen we het niet?quote:Op zondag 14 juli 2013 23:54 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
India/Pakistan/Afghanistan ook
Amsterdam CS.quote:Op zondag 14 juli 2013 23:55 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Waar?Als wat?
Deze man trouwens.. : http://www.dumpert.nl/med(...)chillende_talen.html
toen ik vastte ging dat prima zonder nicotine. Maar zodra ik mocht eten was het eerste wat ik deed roken.quote:Op zondag 14 juli 2013 23:55 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat er ook niet gerookt mag worden?
Turken denken ze zijn apart enzoquote:Op zondag 14 juli 2013 23:56 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Alleen in Turkije kennen we het niet?
Succes abi.quote:Op zondag 14 juli 2013 23:47 schreef xaban06 het volgende:
* xaban06 gaat studeren, moet straks een toets/examen maken
Dat lukt me nog geen uurquote:
Nee, maar zie:quote:
Prffft. Kun je wel.quote:Op zondag 14 juli 2013 23:57 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nee man. Mij kun je alleen vinden bij de coffeeshops
Niet met zo'n houdingquote:Op zondag 14 juli 2013 23:57 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Dat lukt me nog geen uur
[..]
Nee, maar zie:
- Niet roken
Lukt me nooit
Edit:
Wiet roken mag dan ook niet?
Je mag nikssss, ook geen wiet.quote:Op zondag 14 juli 2013 23:57 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Dat lukt me nog geen uur
[..]
Nee, maar zie:
- Niet roken
Lukt me nooit
Edit:
Wiet roken mag dan ook niet?
Stoerquote:Op zondag 14 juli 2013 23:57 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nee man. Mij kun je alleen vinden bij de coffeeshops
Zoals ik al zei: Succesquote:
quote:Op maandag 15 juli 2013 00:00 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Dank je. Hoor ik vaak van mijn mede-blowers. Check deze stoere chick dan.
Ex-rokers die mijn Camel( ha, moslims, camel, snap je?quote:
Vieze sigaretten zijn datquote:Op maandag 15 juli 2013 00:03 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Ex-rokers die mijn Camel( ha, moslims, camel, snap je?) willen.
Camel is voor paupers.quote:Op maandag 15 juli 2013 00:03 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Ex-rokers die mijn Camel( ha, moslims, camel, snap je?) willen.
Mooie portie. Afiyet olsun.quote:Op zondag 14 juli 2013 23:53 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ayca ja.
Ik in Limburg ergens.
[ afbeelding ]
Ohh.
Het zijn mini-baklavatjes. Weet niet of het te zien is op de foto.quote:
Heb gevoelige tanden, mij lukt het nietquote:Op maandag 15 juli 2013 00:07 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Het zijn mini-baklavatjes. Weet niet of het te zien is op de foto.
Ijs met baklava is best lekker. Dit is de eerste keer dat ik het eet.
Ik at ergens baklava met witte suikerspin ofzoiets erop. soort wolkje. Is dat ook iets Turks.quote:Op maandag 15 juli 2013 00:07 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Het zijn mini-baklavatjes. Weet niet of het te zien is op de foto.
Ijs met baklava is best lekker. Dit is de eerste keer dat ik het eet.
Hard of zacht?quote:Op maandag 15 juli 2013 00:08 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik at ergens baklava met witte suikerspin ofzoiets erop. soort wolkje. Is dat ook iets Turks.
Cake met ijs heb ik nog niet geprobeerd. Maar baklava met ijs ga ik vaker doen.quote:Op maandag 15 juli 2013 00:07 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Heb gevoelige tanden, mij lukt het nietCake met ijs is lekker.
Pismaniye? Pashmak? Dat is een soort van Turkse (Iraanse) suikerspin. Maar de combinatie baklava/pismaniye hoor ik voor het eerst.quote:Op maandag 15 juli 2013 00:09 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
zacht, zoet, smelt in je mond.
Borte weet het misschien.. Ik zit met baklava in mijn hoofd maar ook met iets andersquote:Op maandag 15 juli 2013 00:09 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
zacht, zoet, smelt in je mond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |