Precies zelfde naam en vorm in Tunesie, straks met ied wordt verl verkocht. Denk in alle Arabische landen dat het is.quote:Op zondag 14 juli 2013 23:32 schreef Peunage het volgende:
In Irak heet het ZlabyaMaar ik weet niet of het in andere landen ook bestaat.
Ayca ja.quote:
India/Pakistan/Afghanistan ookquote:Op zondag 14 juli 2013 23:52 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Precies zelfde naam en vorm in Tunesie, straks met ied wordt verl verkocht. Denk in alle Arabische landen dat het is.
Yup, zelfde in Marokko.quote:Op zondag 14 juli 2013 23:52 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Precies zelfde naam en vorm in Tunesie, straks met ied wordt verl verkocht. Denk in alle Arabische landen dat het is.
Kan je niet zeggen zonder het geprobeerd te hebben!quote:Op zondag 14 juli 2013 23:54 schreef Triptamine2 het volgende:
Succes mensen, ik zou het nooit of te nimmer volhouden.
Waar?quote:Op zondag 14 juli 2013 23:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
misschien hebben we elkaar gezien! Ik heb vorig jaar in Amsterdam gewerkt zelfs...
Ik heb begrepen dat er ook niet gerookt mag worden?quote:Op zondag 14 juli 2013 23:55 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Kan je niet zeggen zonder het geprobeerd te hebben!
Danku
ook niet.quote:Op zondag 14 juli 2013 23:55 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat er ook niet gerookt mag worden?
Heb je geprobeerd al eens?quote:Op zondag 14 juli 2013 23:54 schreef Triptamine2 het volgende:
Succes mensen, ik zou het nooit of te nimmer volhouden.
Alleen in Turkije kennen we het niet?quote:Op zondag 14 juli 2013 23:54 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
India/Pakistan/Afghanistan ook
Amsterdam CS.quote:Op zondag 14 juli 2013 23:55 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Waar?Als wat?
Deze man trouwens.. : http://www.dumpert.nl/med(...)chillende_talen.html
toen ik vastte ging dat prima zonder nicotine. Maar zodra ik mocht eten was het eerste wat ik deed roken.quote:Op zondag 14 juli 2013 23:55 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat er ook niet gerookt mag worden?
Turken denken ze zijn apart enzoquote:Op zondag 14 juli 2013 23:56 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Alleen in Turkije kennen we het niet?
Succes abi.quote:Op zondag 14 juli 2013 23:47 schreef xaban06 het volgende:
* xaban06 gaat studeren, moet straks een toets/examen maken
Dat lukt me nog geen uurquote:
Nee, maar zie:quote:
Prffft. Kun je wel.quote:Op zondag 14 juli 2013 23:57 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nee man. Mij kun je alleen vinden bij de coffeeshops
Niet met zo'n houdingquote:Op zondag 14 juli 2013 23:57 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Dat lukt me nog geen uur
[..]
Nee, maar zie:
- Niet roken
Lukt me nooit
Edit:
Wiet roken mag dan ook niet?
Je mag nikssss, ook geen wiet.quote:Op zondag 14 juli 2013 23:57 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Dat lukt me nog geen uur
[..]
Nee, maar zie:
- Niet roken
Lukt me nooit
Edit:
Wiet roken mag dan ook niet?
Stoerquote:Op zondag 14 juli 2013 23:57 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nee man. Mij kun je alleen vinden bij de coffeeshops
Zoals ik al zei: Succesquote:
quote:Op maandag 15 juli 2013 00:00 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Dank je. Hoor ik vaak van mijn mede-blowers. Check deze stoere chick dan.
Ex-rokers die mijn Camel( ha, moslims, camel, snap je?quote:
Vieze sigaretten zijn datquote:Op maandag 15 juli 2013 00:03 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Ex-rokers die mijn Camel( ha, moslims, camel, snap je?) willen.
Camel is voor paupers.quote:Op maandag 15 juli 2013 00:03 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Ex-rokers die mijn Camel( ha, moslims, camel, snap je?) willen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |