Geen last daarvan gelukkigquote:Op zondag 14 juli 2013 23:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
en dan paar uur later wakker worden omdat je blaas te vol is...
quote:Op zondag 14 juli 2013 23:15 schreef xaban06 het volgende:
Ik had zelfs speciaal durumtarwe meel online besteld
We zijn al 100 posts verder man.quote:Op zondag 14 juli 2013 23:16 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Knap dat jullie zelfs in het Ramadan topic ruzie maken. Props
waarom opbrengen. het is toch rustig nuquote:Op zondag 14 juli 2013 23:16 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Knap dat jullie zelfs in het Ramadan topic ruzie maken. Props
quote:Op zondag 14 juli 2013 23:14 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Is ook moeilijk. Heb het 1 keer gemaakt en moeder vond het blijkbaar goed, gelen misafirlere vermisti cayla beraber
wel verstandigquote:Op zondag 14 juli 2013 23:15 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dit. Wanneer ik veel drink tijdens sahur ren ik iedere 20 min. naar het toilet tot het tijd is om op te staan.
Hou dan je spuit11 opmerkingen voor je. Het gaat nu over baklava en watermeloen ja.quote:Op zondag 14 juli 2013 23:17 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Alsof ik het hele topic ga lezen, ik heb wel wat beters te doen...
Typisch dat jij weer ruzie probeert te makenquote:Op zondag 14 juli 2013 23:18 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Hou dan je spuit11 opmerkingen voor je. Het gaat nu over baklava en watermeloen ja.
Ja, komt door durumtarwe meel, hoge gluten gehalte, waardoor het stevig blijft dus je het heel dun kan rollen.quote:Op zondag 14 juli 2013 23:17 schreef Ambipur het volgende:
[..]met dunne bladeren en zo? Annem heeft ooit gewerkt bij een Turkse bakker, zij kon het ooit wel, maar die was lannggggg bezig.
Haha tuurlijk. Zelfs de ceviz is zelf gepeld.quote:Op zondag 14 juli 2013 23:17 schreef Ambipur het volgende:
[..]met dunne bladeren en zo? Annem heeft ooit gewerkt bij een Turkse bakker, zij kon het ooit wel, maar die was lannggggg bezig.
Laat rusten, anders begint het weerquote:Op zondag 14 juli 2013 23:18 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Typisch dat jij weer ruzie probeert te maken
Maar echt raar, want toen ze daar werkte was ze net een robot, ze ging maar door. Als ik het haar nu vraag kijkt ze me aan of ik van God los ben.quote:Op zondag 14 juli 2013 23:19 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Haha tuurlijk. Zelfs de ceviz is zelf gepeld.
Maar dat ben je dus niet?quote:Op zondag 14 juli 2013 23:20 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Maar echt raar, want toen ze daar werkte was ze net een robot, ze ging maar door. Als ik het haar nu vraag kijkt ze me aan of ik van God los ben.
Verder ken ik iemand die het zelf weleens maakte, maar dat was echt niet te eten.
gulluoglu is toch ook zo een banketzaak?quote:Op zondag 14 juli 2013 23:19 schreef xaban06 het volgende:
Zoek op Nadir Gulluoglu, hij heeft zelfs een video waar hij alles laat zien, ingredienten enzo.
Gulluoglu in Karakoy, baklavaci.quote:Op zondag 14 juli 2013 23:20 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
gulluoglu is toch ook zo een banketzaak?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |