Wat jullie kwa plaatjes met elkaar uitwisselen hoef ik niet te weten.quote:Op zondag 14 juli 2013 23:44 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Nu heb ik een gif van AchJa in m'n gedachte
Neuh, deze was normaal. Geen dingetjes van Sammie o.i.d.quote:Op zondag 14 juli 2013 23:45 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Wat jullie kwa plaatjes met elkaar uitwisselen hoef ik niet te weten.
Dezequote:Op zondag 14 juli 2013 23:45 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Wat jullie kwa plaatjes met elkaar uitwisselen hoef ik niet te weten.
quote:Op maandag 15 juli 2013 08:55 schreef Cobra4 het volgende:
[ afbeelding ]
Huzaren die achter wat motorrijders aanzitten in 1914.
Moet je zelf halen heb ik ook moeten doenquote:
Al goed al goedquote:Op maandag 15 juli 2013 11:52 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Moet je zelf halen heb ik ook moeten doen
Reken maar eens uit wat je per jaar kwijt bent aan een kortingsabbo als je alle schooldagen - bivak - schoolvakanties - weekenden - vrije dagen allemaal moet meenemen. 315 dagen schooljaar, moet weten hoeveel dagen ik werkelijk op school zit.quote:
Zeg, het is geen Fyraquote:Op maandag 15 juli 2013 13:48 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Het is geel en het gaat terug in de tijd?
Excuse, druk bezig met allemaal getalletjes met verdrietig makende eurotekens ervoorquote:Op maandag 15 juli 2013 13:52 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
De trein naar Zuid-Limburg.
En de Fyra is toch wit met rood, amateur
2000,- is voor een zestienjarige aardig wat andersquote:Op maandag 15 juli 2013 13:57 schreef Rave_NL het volgende:
Donder toch op man, je bent zestien.
Als je een lijstje met verdrietmakende eurotekentjes wilt zien wil ik mijn taprekening aanbevelen...
Of wil je zien wat een eigen huishouding kost?quote:Op maandag 15 juli 2013 13:57 schreef Rave_NL het volgende:
Als je een lijstje met verdrietmakende eurotekentjes wilt zien wil ik mijn taprekening aanbevelen...
Een maandelijks terugkerend fenomeen...quote:Op maandag 15 juli 2013 13:57 schreef Rave_NL het volgende:
Daar heb ik kort over mee kunnen praten, maar toen juffrouw rave de deur uit ging heb ik wat meer financiële speelruimte gekozen.quote:Op maandag 15 juli 2013 13:58 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Of wil je zien wat een eigen huishouding kost?
Hmm, ik weet niet zo goed wat ik hiervan moet vinden.quote:Op maandag 15 juli 2013 14:15 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Daar heb ik kort over mee kunnen praten, maar toen juffrouw rave de deur uit ging heb ik wat meer financiële speelruimte gekozen.
Mod weet ook niet waar hij over lult, met zijn nepwapens die niet verhandeld mogen worden. Maarja dat fenomeen kennen we, modjes die nergens wat van wetenquote:Op maandag 15 juli 2013 14:24 schreef Erasmo het volgende:
V&A / [TK] Vuurwerk display's illegaal spul o.a. Chooet en Pyrostar
Pak dan wel het hele plaatjequote:Op maandag 15 juli 2013 14:24 schreef Erasmo het volgende:
V&A / [TK] Vuurwerk display's illegaal spul o.a. Chooet en Pyrostar
Je maakt het er niet beter op voor jezelf.quote:Op maandag 15 juli 2013 14:31 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Pak dan wel het hele plaatje
V&A / [TK] Karton en touw in de vorm van een buisje met een mislukte pijl
V&A / [TK] Losse verkoop van o.a. Karton, Touw en korreltjes gips
Gewoon doorgaanquote:Op maandag 15 juli 2013 14:34 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Nogal een discussie met die mod gehad die 'm sloot, 2 notes erbij
Ik kon er om lachen, daar gaat het omquote:Op maandag 15 juli 2013 14:35 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Je maakt het er niet beter op voor jezelf.
Laf.quote:Op maandag 15 juli 2013 14:31 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Hmm, ik weet niet zo goed wat ik hiervan moet vinden.
Misschien even die V&A mods het wetboek laten doorspitten voordat ze me achterlijke redeneringen komen.quote:
Doe het lekker zelf. Jij weet het toch zo goed?quote:Op maandag 15 juli 2013 14:36 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Misschien even die V&A mods het wetboek laten doorspitten voordat ze me achterlijke redeneringen komen.
Ik hoef het wetboek niet door te spitten, ik ken de wet omtrent dat spul wel namelijkquote:Op maandag 15 juli 2013 14:39 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Doe het lekker zelf. Jij weet het toch zo goed?
quote:Op maandag 15 juli 2013 14:39 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Doe het lekker zelf. Jij weet het toch zo goed?
En iedereen moet maar van jou en jouw kennis uitgaan.quote:Op maandag 15 juli 2013 14:39 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik hoef het wetboek niet door te spitten, ik ken de wet omtrent dat spul wel namelijkDie mod van V&A blijkbaar niet
quote:
Dat weten die V&A mods natuurlijk al te goed, die gaan er uiteraard vanuit dat je er niks vanaf weet voordat je (nepwapens vergelijkingen ) gaat verhandelen, nee inderdaad. Je hebt helemaal gelijkquote:Op maandag 15 juli 2013 14:41 schreef Lotusss het volgende:
[..]
En iedereen moet maar van jou en jouw kennis uitgaan.
Dude je bent fucking 16
JIJ zegt dat het mag volgens de wet. Bewijs het dan daar ipv te blijven miepen hier.quote:Op maandag 15 juli 2013 14:42 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Dat weten die V&A mods natuurlijk al te goed, die gaan er uiteraard vanuit dat je er niks vanaf weet voordat je (nepwapens vergelijkingen ) gaat verhandelen, nee inderdaad. Je hebt helemaal gelijk_!
Ik hoef helemaal niks te bewijzen, volgens de Policy mag het er op als het legaal is, hun denken van niet, jammer dan.quote:Op maandag 15 juli 2013 14:44 schreef Lotusss het volgende:
[..]
JIJ zegt dat het mag volgens de wet. Bewijs het dan daar ipv te blijven miepen hier.
En ik neem sowieso niet zomaar iets aan, zeker niet van een betweterig ventje van 16.
Zou mooi zijn als iedere handhaver zo te werk zou gaan. Bij de politie "ze zoekt je eigen rechten maar uit, je weet het toch zo goed"quote:
Lekker fucking belangrijkquote:
En dat werkt natuurlijk niet tegenover gesteld? De modjes hoeven niet te verklaren waarom ze de post hebben weggehaald?quote:Op maandag 15 juli 2013 14:44 schreef Lotusss het volgende:
[..]
JIJ zegt dat het mag volgens de wet. Bewijs het dan daar ipv te blijven miepen hier.
En ik neem sowieso niet zomaar iets aan, zeker niet van een betweterig ventje van 16.
Als je hier post, ga je akkoord met de algemene voorwaarden. Bevalt het je niet? Dan blijf je lekker weg.quote:Op maandag 15 juli 2013 14:45 schreef m.k het volgende:
[..]
Zou mooi zijn als iedere handhaver zo te werk zou gaan. Bij de politie "ze zoekt je eigen rechten maar uit, je weet het toch zo goed"
[..]
Lekker fucking belangrijk
[..]
En dat werkt natuurlijk niet tegenover gesteld? De modjes hoeven niet te verklaren waarom ze de post hebben weggehaald?
O wacht zo gaat alles hier...
Damn, we gaan richting het communismequote:Op maandag 15 juli 2013 14:47 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Als je hier post, ga je akkoord met de algemene voorwaarden. Bevalt het je niet? Dan blijf je lekker weg.
Huillie
quote:Op maandag 15 juli 2013 14:47 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Als je hier post, ga je akkoord met de algemene voorwaarden. Bevalt het je niet? Dan blijf je lekker weg.
Huillie
Lekker overal tegenaan trappen en overal een reden voor willen. Gaat helemaal goedkomen bij Defensie met jouquote:
quote:Op maandag 15 juli 2013 14:53 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Lekker overal tegenaan trappen en overal een reden voor willen. Gaat helemaal goedkomen bij Defensie met jou
Nee, laf van mij omdat ik voor de weg van de minste weerstand koos.quote:Op maandag 15 juli 2013 14:36 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Moet ik dat er van vinden? Of is dat omdat ik niet direct een mening klaar heb?
Je maakt een beslissing op basis van de informatie die je op dat moment beschikbaar hebt, achteraf heb je andere informatie beschikbaar en kan je iets als laf bestempelen.quote:Op maandag 15 juli 2013 14:55 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Nee, laf van mij omdat ik voor de weg van de minste weerstand koos.
Maar het dient een hoger doel.
Bijna.quote:
quote:Op maandag 15 juli 2013 16:23 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Keurig; sigaren komen eraan. Whiskey zal toch wel de Glen 18 of 21 worden
Het is altijd weer voor whiskey, taaiaapquote:Op maandag 15 juli 2013 17:11 schreef hcwp het volgende:
Whiskey met dit weer? Bah... Beter gewoon een halve liter weizen uit dld
Neequote:
Herfst of winter is wel meer bekend als de whisky periodequote:Op maandag 15 juli 2013 18:11 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Het is altijd weer voor whiskey, taaiaap
Zoals ik al zei; het is altijd tijd voor whiskey.quote:Op maandag 15 juli 2013 18:46 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Herfst of winter is wel meer bekend als de whisky periode
Natuurlijk, koop je een Makers Mark fles voor me?quote:Op maandag 15 juli 2013 18:47 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Zoals ik al zei; het is altijd tijd voor whiskey.
quote:Op maandag 15 juli 2013 18:47 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Zoals ik al zei; het is altijd tijd voor whisk(e)y.
Nee, ik koop niets voor jequote:Op maandag 15 juli 2013 18:47 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Natuurlijk, koop je een Makers Mark fles voor me?
Dan zeker niet, smeerpijpquote:Op maandag 15 juli 2013 19:08 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ook niet als ik je terugbetaal in seksuele diensten?
quote:
Nee, ik heb liever whiskey.quote:Op maandag 15 juli 2013 19:12 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Hoewel whisky wel beter is dan whiskey
Meestal wel.quote:Op maandag 15 juli 2013 19:12 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Hoewel whisky wel beter is dan whiskey
Da's pas drek.quote:
Ik zag het inderdaad, net als vorig jaar.quote:Op maandag 15 juli 2013 19:16 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Meestal wel.
Wel frapant is dat de "beste" whisk(e)y momenteel niet uit Schotland, Canada, Ieralnd of de VS komt. Maar uit Japan.
Jij bent dan ook drek, net als je bourbonquote:Op maandag 15 juli 2013 19:17 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
[..]
Ik drink veel liever bourbon dan scotch
quote:Op maandag 15 juli 2013 19:18 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Jij bent dan ook drek, net als je bourbon
quote:Op maandag 15 juli 2013 19:19 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Helaas verschillen smaken, want niet iedereen kan zo goed zijn als C4 en ik
Nicequote:Op maandag 15 juli 2013 19:22 schreef Cobra4 het volgende:
Ik heb nog een Talisker 18 staan. Binnenkort toch maar eens openen.
Ik ben benieuwd hoe die smaakt.
Telt Zundapp ook?quote:Op maandag 15 juli 2013 19:22 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Als C4 nou ook nog een Duitse auto zou rijden dan is het plaatje compleet
Mooi. Ik heb nog een KS50 in de berging staan.quote:
quote:
Uiteraard, Duitse kwaliteit.quote:Op maandag 15 juli 2013 19:35 schreef Cobra4 het volgende:
[..]Zonder die dame helaas.
Die zundapp staat echter al zeker 15 jaar stil. Al zal het me niet verbazen als hij na een paar keer trappen start.
Was altijd een heerlijk bakkie om op te rijden.quote:
Ga je me nog iets nieuws vertellen of blijf je oude informatie rond bazuinen?quote:Op maandag 15 juli 2013 20:06 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Mooi. Want JD is helemaal geen Bourbon
Oehheoehhhquote:Op maandag 15 juli 2013 20:07 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ga je me nog iets nieuws vertellen of blijf je oude informatie rond bazuinen?
Klinkt eerder als de chimp van tarzan.quote:
Een homofiel nep aapjequote:Op maandag 15 juli 2013 20:32 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Klinkt eerder als de chimp van tarzan.
Mogen we die aanschouwen de 25e?quote:Op maandag 15 juli 2013 21:33 schreef MaryMouse het volgende:
Zaterdag een afspraak met de dealer voor een nieuwe auto
Acht de kans klein, denk dat ie nog van de band moet komen afrollenquote:Op maandag 15 juli 2013 21:33 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Mogen we die aanschouwen de 25e?
Jammer, ik had wel ff een mooie burnout willen zienquote:Op maandag 15 juli 2013 21:34 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Acht de kans klein, denk dat ie nog van de band moet komen afrollen
En dan nog, ga ik echt niet met de auto naar een kroeg rijden die op nog géén 3 km van mijn huis zitquote:Op maandag 15 juli 2013 21:36 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Jammer, ik had wel ff een mooie burnout willen zien
Je gaat marsend in strak tempo terwijl er aanstootgevende muziek wordt gedraaid?quote:Op maandag 15 juli 2013 21:39 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En dan nog, ga ik echt niet met de auto naar een kroeg rijden die op nog géén 3 km van mijn huis zit
Nee, ga gewoon met de tram, met eigen muziek opquote:Op maandag 15 juli 2013 21:40 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Je gaat marsend in strak tempo terwijl er aanstootgevende muziek wordt gedraaid?
Ik had nog wel verwacht vanuit de verte stampende voeten te horen terwijl dit werd afgespeeldquote:Op maandag 15 juli 2013 21:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nee, ga gewoon met de tram, met eigen muziek op
Zo klinkt het in ieder geval welquote:Op maandag 15 juli 2013 21:45 schreef MaryMouse het volgende:
Mijn kennis van de russische taal is beperkt tot dosvidanya, da, njet, votka en sok.
Dus of de tekst aanstootgevend is vind ik lastig beoordelen, de marsmuziek kan ik wel waarderen
Ow, ja, glasnost, perestroijka en sovkhoz natuurlijk ook.quote:Op maandag 15 juli 2013 21:47 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Zo klinkt het in ieder geval welik ken alleen glasnost en perestrojka, da en njet. Wat de neuk is sok
Jammer dat sammie niet meegaat de 25e, hij zou de mars mee kunnen zingenquote:Op maandag 15 juli 2013 21:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ow, ja, glasnost, perestroijka en sovkhoz natuurlijk ook.
Sok is russisch voor sap.
Kan jij inmiddels het 1e en 6e couplet van het Wilhelmus al zingen?quote:Op maandag 15 juli 2013 21:48 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Jammer dat sammie niet meegaat de 25e, hij zou de mars mee kunnen zingen
Neuh,quote:Op maandag 15 juli 2013 21:49 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Kan jij inmiddels het 1e en 6e couplet van het Wilhelmus al zingen?
Begin dan maar vast met lerenquote:Op maandag 15 juli 2013 21:51 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik zal het de 25e aan je voordragen als je me gek genoeg krijgt
We zullen zien hoe jij je weet te handhaven onder 'peer pressure'quote:Op maandag 15 juli 2013 21:56 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Met nadruk op als je me gek genoeg krijgt
Tss, test me nietquote:Op maandag 15 juli 2013 21:57 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
We zullen zien hoe jij je weet te handhaven onder 'peer pressure'
Als je het verzoek om twee coupletten van het Wilhelmus te kennen voor de 25e al een test noemtquote:
IK doelde op dat peer pressure gebeurenquote:Op maandag 15 juli 2013 22:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Als je het verzoek om twee coupletten van het Wilhelmus te kennen voor de 25e al een test noemt
Oh, met peer pressure zal je nog wel vaker in aanraking komen.quote:Op maandag 15 juli 2013 22:03 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
IK doelde op dat peer pressure gebeuren
Dus moet je het perse de 25e toepassenquote:Op maandag 15 juli 2013 22:13 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oh, met peer pressure zal je nog wel vaker in aanraking komen.
Tot het grote afzeggen gaat beginnenquote:
Haha zoals iedere online meeting ooit geloof ik.quote:Op maandag 15 juli 2013 22:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Tot het grote afzeggen gaat beginnen
Weet dat er toch echt meets geweest zijn waar 30+ mensen op aanwezig waren, en weinig afzeggingen.quote:Op maandag 15 juli 2013 22:41 schreef Wasmachinu het volgende:
[..]
Haha zoals iedere online meeting ooit geloof ik.
Ik heb al vrijquote:Op maandag 15 juli 2013 22:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Tot het grote afzeggen gaat beginnen
Ik ook, zelfs mini-break voor mij, 27e weer een andere meetquote:
Maar eigenlijk hoor je een trippel niet ijskoud te drinkenquote:Op maandag 15 juli 2013 23:29 schreef m.k het volgende:
Ijskoude westmalle trippel na het hardlopen, lekkah
Ach er hoor wel meer nietquote:Op maandag 15 juli 2013 23:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Maar eigenlijk hoor je een trippel niet ijskoud te drinken
Ik hoop alleen dat jij géén ijs in je whisky doet. Sammie mag dat wel hoor met zijn bourbonquote:
Zoals die R&P-meet?quote:Op maandag 15 juli 2013 22:44 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Weet dat er toch echt meets geweest zijn waar 30+ mensen op aanwezig waren, en weinig afzeggingen.
Oh, dat was niet de meet die ik in gedachten had, maar dat was toch die meet waar ze dat grietje in het park hadden achtergelaten?quote:
quote:
Watquote:Op maandag 15 juli 2013 23:44 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oh, dat was niet de meet die ik in gedachten had, maar dat was toch die meet waar ze dat grietje in het park hadden achtergelaten?
Allemaal labiele R&P mensen die bij elkaar kwamen in een of ander park 's nachts. En volgens mij na wat drank etc. vond de rest een dame van het gezelschap irritant en hebben ze haar in het donker in het park achtergelatenquote:Op maandag 15 juli 2013 23:48 schreef Wasmachinu het volgende:
Ik ben geen model-fokker dus dat verhaaltje ken ik niet. Iemand samenvatting?
Whehequote:Op maandag 15 juli 2013 23:55 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Allemaal labiele R&P mensen die bij elkaar kwamen in een of ander park 's nachts. En volgens mij na wat drank etc. vond de rest een dame van het gezelschap irritant en hebben ze haar in het donker in het park achtergelaten.
Wel een erg beknopte beschrijvingquote:Op maandag 15 juli 2013 23:55 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Allemaal labiele R&P mensen die bij elkaar kwamen in een of ander park 's nachts. En volgens mij na wat drank etc. vond de rest een dame van het gezelschap irritant en hebben ze haar in het donker in het park achtergelaten.
Wat jongu kom danquote:
Tja, volgens mij was juist het verhaal wat er gebeurde nadat zij achtergebleven was de reden van de ophef.quote:
DMquote:Op maandag 15 juli 2013 23:59 schreef Aapsoldaat het volgende:
Zo, hoe is het hier, in het afvoerputje van de maatschappij?
quote:Op maandag 15 juli 2013 23:59 schreef Aapsoldaat het volgende:
Zo, hoe is het hier, in het afvoerputje van de maatschappij?
Ja, dagenlang en topics volquote:
Je hebt je geld van je pooier gekregen?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:01 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Top, MM gaat de economie een boost geven
Ahum, nee, maar er is wel sprake van een dealerquote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:10 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Je hebt je geld van je pooier gekregen?
Je zou mij er buiten latenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:10 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ahum, nee, maar er is wel sprake van een dealer
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:15 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Je zou mij er buiten laten
Maar vertel, welke skelter heb je gekauft?
Das een aardige bakquote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:17 schreef MaryMouse het volgende:
[..]solly
Nog niet gekocht, ga ik a.s. zaterdag doen, maar de skelter type 308 SW 1.6 premium mét panorama dak
Vanwaar zo'n grote gezinsbak?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:17 schreef MaryMouse het volgende:
[..]solly
Nog niet gekocht, ga ik a.s. zaterdag doen, maar de skelter type 308 SW 1.6 premium mét panorama dak
Omdat het kanquote:
quote:
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Ik voel mij gewoon veiliger in een grotere zwaardere auto. Heb mij nooit prettig gevoeld in die kleine k-autootjes. En ja, dat ik het kan betalen speelt wel een rol, maar was niet mijn primaire reden om deze bak te kiezen.
quote:
Ga dan gelijk all the wayquote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Als ik het kon betalen zou ik liever deze aanschaffen (de linker dus)
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:29 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ga dan gelijk all the way [ afbeelding ]
Daarom geef ik vrouwen ook zo'n veilig gevoelquote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Ik voel mij gewoon veiliger in een grotere zwaardere auto. Heb mij nooit prettig gevoeld in die kleine k-autootjes. En ja, dat ik het kan betalen speelt wel een rol, maar was niet mijn primaire reden om deze bak te kiezen.
Thanksquote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja, dagenlang en topics vol
Ow, trouwens even nagezocht van google Scholar. Via settings/Library je uni opgeven. Je moet wel op het netwerk van je uni of op eudoroam zitten, of via je uni bieb een proxy kunnen zetten.
Dat is een MI die ik niet snel meer uit mijn gedachten ga krijgenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 01:50 schreef samthegreat5 het volgende:
Aapsoldaatje, kom eens met me spelen ik verveel me.
Koop ze gewoon beidenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 09:25 schreef jitzzzze het volgende:
Glen 18 of Highland Park 10, wat een keuzes
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 09:40 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik zal de geldboom nog even inspuiten met wat Pokon
Het is al te laat; hij is al overledenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 09:45 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Pokon is helemaal niet goed. Veel water wel
Wordt het de Glen 18 of de HP 10?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 09:47 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Het is al te laat; hij is al overledenEr zit nog net genoeg poen aan voor 1 fles
quote:
Ik kan niet kiezen, HP is erg lekker, maar de Glen 18 ken ik nog niet.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 09:51 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Wordt het de Glen 18 of de HP 10?
[..]
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 09:53 schreef Erasmo het volgende:
Ik heb ze allebei hierLang leve de internationale wateren
Boeiend, what could possibly go wrong?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 09:55 schreef Erasmo het volgende:
Ik durf Steam niet op te starten deze week
Steam summer salequote:Op dinsdag 16 juli 2013 10:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Boeiend, what could possibly go wrong?
Ghehe altijd leuk jaquote:
Jij staat al klaar om ER zn plek in te nemenquote:
Nou, dat was ik dus eventjes niet van planquote:Op dinsdag 16 juli 2013 10:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij staat al klaar om ER zn plek in te nemen
Nee jij?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 11:23 schreef Nibb-it het volgende:
Zijn er fokkertjes die arma danwel project reality speulen?
jij?quote:
Ik heb tot nu toe alleen de Commandos complete collection gekocht. Ik zette mijn computer aan, zag ik dit van een vriend van mequote:
Ja maar dan wel Dayzquote:Op dinsdag 16 juli 2013 11:23 schreef Nibb-it het volgende:
Dat is al lang niet meer te spelen man. Ik wacht op de standalonequote:
Prima te doen hoor als je maar de juiste servers weet, Origins en Breaking Point zijn ook wel leuk.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:46 schreef m.k het volgende:
[..]
Dat is al lang niet meer te spelen man. Ik wacht op de standalone
Ik vind de ADS delay ook ondragelijk in dat spel.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:51 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Prima te doen hoor als je maar de juiste servers weet, Origins en Breaking Point zijn ook wel leuk.
Oh schnap, had het net. Inderdaad.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:56 schreef m.k het volgende:
Aiming down sights, er zit een vertraging in dat spel als je door je een richtmiddel gebruikt
Mee eensch.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:58 schreef m.k het volgende:
Of het feit dat je een uur zooi aan het verzamelen bent en dan je been breekt in een deuropening.
Dat geld voor iedereen.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:56 schreef m.k het volgende:
Aiming down sights, er zit een vertraging in dat spel als je door je een richtmiddel gebruikt
Vooral origins is tof daarmee.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:59 schreef Nibb-it het volgende:
Wasteland. Beetje cruisen in je Lootmobiel.
Dan geeft je buddy je toch wat morfine.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:58 schreef m.k het volgende:
Of het feit dat je een uur zooi aan het verzamelen bent en dan je been breekt in een deuropening.
Dan is het nog steeds kut, het slaat ook nergens op qua realisme.quote:
Dan is het nog steeds kutquote:Op dinsdag 16 juli 2013 14:49 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Dan geeft je buddy je toch wat morfine.
Dat komt nog welquote:Op dinsdag 16 juli 2013 14:56 schreef Erasmo het volgende:
tenzij je van een berg af sprint snap ik niet hoe je een been kan breken.
Ik heb genoeg ervaring in Dayz hoorquote:
Al een tijdjequote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:15 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Doe je mee met My Little Pony: the game?
- Op V drukken door solid dingen heenquote:
Kan jij dat IRL niet?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:20 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Op V drukken door solid dingen heen
ARMA 3 Beta nu.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 11:23 schreef Nibb-it het volgende:
Wat?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:02 schreef Rave_NL het volgende:
Ik ga 15-3 draaien. Ik weet het nu zeker.
Pourqoui?quote:
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:18 schreef samthegreat5 het volgende:
Hah, een beroepsblauwe die blauw wordt!
Dan ga ik een docu maken.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:02 schreef Rave_NL het volgende:
Om BB na twee weken te zien aftaaien? Het is dat er voor mij mooiere dingen gaan komen.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:02 schreef Rave_NL het volgende:
Apocalypse de Tweede Wereldoorlog. Om 2334 uur op NL2quote:
quote:
Dat is na Sesamstraatquote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:59 schreef Cobra4 het volgende:
Op dinsdag 16 juli 2013 18:48 schreef jitzzzze het volgende:
Ik span jou voor mijn karretjequote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:05 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Alsof je nog tijd hebt om te slapen als je straks mod bent.
Tof, ik ga eerst wat voer door mijn nek duwen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |