Wat jullie kwa plaatjes met elkaar uitwisselen hoef ik niet te weten.quote:Op zondag 14 juli 2013 23:44 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Nu heb ik een gif van AchJa in m'n gedachte
Neuh, deze was normaal. Geen dingetjes van Sammie o.i.d.quote:Op zondag 14 juli 2013 23:45 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Wat jullie kwa plaatjes met elkaar uitwisselen hoef ik niet te weten.
Dezequote:Op zondag 14 juli 2013 23:45 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Wat jullie kwa plaatjes met elkaar uitwisselen hoef ik niet te weten.
quote:Op maandag 15 juli 2013 08:55 schreef Cobra4 het volgende:
[ afbeelding ]
Huzaren die achter wat motorrijders aanzitten in 1914.
Moet je zelf halen heb ik ook moeten doenquote:
Al goed al goedquote:Op maandag 15 juli 2013 11:52 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Moet je zelf halen heb ik ook moeten doen
Reken maar eens uit wat je per jaar kwijt bent aan een kortingsabbo als je alle schooldagen - bivak - schoolvakanties - weekenden - vrije dagen allemaal moet meenemen. 315 dagen schooljaar, moet weten hoeveel dagen ik werkelijk op school zit.quote:
Zeg, het is geen Fyraquote:Op maandag 15 juli 2013 13:48 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Het is geel en het gaat terug in de tijd?
Excuse, druk bezig met allemaal getalletjes met verdrietig makende eurotekens ervoorquote:Op maandag 15 juli 2013 13:52 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
De trein naar Zuid-Limburg.
En de Fyra is toch wit met rood, amateur
2000,- is voor een zestienjarige aardig wat andersquote:Op maandag 15 juli 2013 13:57 schreef Rave_NL het volgende:
Donder toch op man, je bent zestien.
Als je een lijstje met verdrietmakende eurotekentjes wilt zien wil ik mijn taprekening aanbevelen...
Of wil je zien wat een eigen huishouding kost?quote:Op maandag 15 juli 2013 13:57 schreef Rave_NL het volgende:
Als je een lijstje met verdrietmakende eurotekentjes wilt zien wil ik mijn taprekening aanbevelen...
Een maandelijks terugkerend fenomeen...quote:Op maandag 15 juli 2013 13:57 schreef Rave_NL het volgende:
Daar heb ik kort over mee kunnen praten, maar toen juffrouw rave de deur uit ging heb ik wat meer financiële speelruimte gekozen.quote:Op maandag 15 juli 2013 13:58 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Of wil je zien wat een eigen huishouding kost?
Hmm, ik weet niet zo goed wat ik hiervan moet vinden.quote:Op maandag 15 juli 2013 14:15 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Daar heb ik kort over mee kunnen praten, maar toen juffrouw rave de deur uit ging heb ik wat meer financiële speelruimte gekozen.
Mod weet ook niet waar hij over lult, met zijn nepwapens die niet verhandeld mogen worden. Maarja dat fenomeen kennen we, modjes die nergens wat van wetenquote:Op maandag 15 juli 2013 14:24 schreef Erasmo het volgende:
V&A / [TK] Vuurwerk display's illegaal spul o.a. Chooet en Pyrostar
Pak dan wel het hele plaatjequote:Op maandag 15 juli 2013 14:24 schreef Erasmo het volgende:
V&A / [TK] Vuurwerk display's illegaal spul o.a. Chooet en Pyrostar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |