Wat jullie kwa plaatjes met elkaar uitwisselen hoef ik niet te weten.quote:Op zondag 14 juli 2013 23:44 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Nu heb ik een gif van AchJa in m'n gedachte
Neuh, deze was normaal. Geen dingetjes van Sammie o.i.d.quote:Op zondag 14 juli 2013 23:45 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Wat jullie kwa plaatjes met elkaar uitwisselen hoef ik niet te weten.
Dezequote:Op zondag 14 juli 2013 23:45 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Wat jullie kwa plaatjes met elkaar uitwisselen hoef ik niet te weten.
quote:Op maandag 15 juli 2013 08:55 schreef Cobra4 het volgende:
[ afbeelding ]
Huzaren die achter wat motorrijders aanzitten in 1914.
Moet je zelf halen heb ik ook moeten doenquote:
Al goed al goedquote:Op maandag 15 juli 2013 11:52 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Moet je zelf halen heb ik ook moeten doen
Reken maar eens uit wat je per jaar kwijt bent aan een kortingsabbo als je alle schooldagen - bivak - schoolvakanties - weekenden - vrije dagen allemaal moet meenemen. 315 dagen schooljaar, moet weten hoeveel dagen ik werkelijk op school zit.quote:
Zeg, het is geen Fyraquote:Op maandag 15 juli 2013 13:48 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Het is geel en het gaat terug in de tijd?
Excuse, druk bezig met allemaal getalletjes met verdrietig makende eurotekens ervoorquote:Op maandag 15 juli 2013 13:52 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
De trein naar Zuid-Limburg.
En de Fyra is toch wit met rood, amateur
2000,- is voor een zestienjarige aardig wat andersquote:Op maandag 15 juli 2013 13:57 schreef Rave_NL het volgende:
Donder toch op man, je bent zestien.
Als je een lijstje met verdrietmakende eurotekentjes wilt zien wil ik mijn taprekening aanbevelen...
Of wil je zien wat een eigen huishouding kost?quote:Op maandag 15 juli 2013 13:57 schreef Rave_NL het volgende:
Als je een lijstje met verdrietmakende eurotekentjes wilt zien wil ik mijn taprekening aanbevelen...
Een maandelijks terugkerend fenomeen...quote:Op maandag 15 juli 2013 13:57 schreef Rave_NL het volgende:
Daar heb ik kort over mee kunnen praten, maar toen juffrouw rave de deur uit ging heb ik wat meer financiële speelruimte gekozen.quote:Op maandag 15 juli 2013 13:58 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Of wil je zien wat een eigen huishouding kost?
Hmm, ik weet niet zo goed wat ik hiervan moet vinden.quote:Op maandag 15 juli 2013 14:15 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Daar heb ik kort over mee kunnen praten, maar toen juffrouw rave de deur uit ging heb ik wat meer financiële speelruimte gekozen.
Mod weet ook niet waar hij over lult, met zijn nepwapens die niet verhandeld mogen worden. Maarja dat fenomeen kennen we, modjes die nergens wat van wetenquote:Op maandag 15 juli 2013 14:24 schreef Erasmo het volgende:
V&A / [TK] Vuurwerk display's illegaal spul o.a. Chooet en Pyrostar
Pak dan wel het hele plaatjequote:Op maandag 15 juli 2013 14:24 schreef Erasmo het volgende:
V&A / [TK] Vuurwerk display's illegaal spul o.a. Chooet en Pyrostar
Je maakt het er niet beter op voor jezelf.quote:Op maandag 15 juli 2013 14:31 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Pak dan wel het hele plaatje
V&A / [TK] Karton en touw in de vorm van een buisje met een mislukte pijl
V&A / [TK] Losse verkoop van o.a. Karton, Touw en korreltjes gips
Gewoon doorgaanquote:Op maandag 15 juli 2013 14:34 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Nogal een discussie met die mod gehad die 'm sloot, 2 notes erbij
Ik kon er om lachen, daar gaat het omquote:Op maandag 15 juli 2013 14:35 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Je maakt het er niet beter op voor jezelf.
Laf.quote:Op maandag 15 juli 2013 14:31 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Hmm, ik weet niet zo goed wat ik hiervan moet vinden.
Misschien even die V&A mods het wetboek laten doorspitten voordat ze me achterlijke redeneringen komen.quote:
Doe het lekker zelf. Jij weet het toch zo goed?quote:Op maandag 15 juli 2013 14:36 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Misschien even die V&A mods het wetboek laten doorspitten voordat ze me achterlijke redeneringen komen.
Ik hoef het wetboek niet door te spitten, ik ken de wet omtrent dat spul wel namelijkquote:Op maandag 15 juli 2013 14:39 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Doe het lekker zelf. Jij weet het toch zo goed?
quote:Op maandag 15 juli 2013 14:39 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Doe het lekker zelf. Jij weet het toch zo goed?
En iedereen moet maar van jou en jouw kennis uitgaan.quote:Op maandag 15 juli 2013 14:39 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik hoef het wetboek niet door te spitten, ik ken de wet omtrent dat spul wel namelijkDie mod van V&A blijkbaar niet
quote:
Dat weten die V&A mods natuurlijk al te goed, die gaan er uiteraard vanuit dat je er niks vanaf weet voordat je (nepwapens vergelijkingen ) gaat verhandelen, nee inderdaad. Je hebt helemaal gelijkquote:Op maandag 15 juli 2013 14:41 schreef Lotusss het volgende:
[..]
En iedereen moet maar van jou en jouw kennis uitgaan.
Dude je bent fucking 16
JIJ zegt dat het mag volgens de wet. Bewijs het dan daar ipv te blijven miepen hier.quote:Op maandag 15 juli 2013 14:42 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Dat weten die V&A mods natuurlijk al te goed, die gaan er uiteraard vanuit dat je er niks vanaf weet voordat je (nepwapens vergelijkingen ) gaat verhandelen, nee inderdaad. Je hebt helemaal gelijk_!
Ik hoef helemaal niks te bewijzen, volgens de Policy mag het er op als het legaal is, hun denken van niet, jammer dan.quote:Op maandag 15 juli 2013 14:44 schreef Lotusss het volgende:
[..]
JIJ zegt dat het mag volgens de wet. Bewijs het dan daar ipv te blijven miepen hier.
En ik neem sowieso niet zomaar iets aan, zeker niet van een betweterig ventje van 16.
Zou mooi zijn als iedere handhaver zo te werk zou gaan. Bij de politie "ze zoekt je eigen rechten maar uit, je weet het toch zo goed"quote:
Lekker fucking belangrijkquote:
En dat werkt natuurlijk niet tegenover gesteld? De modjes hoeven niet te verklaren waarom ze de post hebben weggehaald?quote:Op maandag 15 juli 2013 14:44 schreef Lotusss het volgende:
[..]
JIJ zegt dat het mag volgens de wet. Bewijs het dan daar ipv te blijven miepen hier.
En ik neem sowieso niet zomaar iets aan, zeker niet van een betweterig ventje van 16.
Als je hier post, ga je akkoord met de algemene voorwaarden. Bevalt het je niet? Dan blijf je lekker weg.quote:Op maandag 15 juli 2013 14:45 schreef m.k het volgende:
[..]
Zou mooi zijn als iedere handhaver zo te werk zou gaan. Bij de politie "ze zoekt je eigen rechten maar uit, je weet het toch zo goed"
[..]
Lekker fucking belangrijk
[..]
En dat werkt natuurlijk niet tegenover gesteld? De modjes hoeven niet te verklaren waarom ze de post hebben weggehaald?
O wacht zo gaat alles hier...
Damn, we gaan richting het communismequote:Op maandag 15 juli 2013 14:47 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Als je hier post, ga je akkoord met de algemene voorwaarden. Bevalt het je niet? Dan blijf je lekker weg.
Huillie
quote:Op maandag 15 juli 2013 14:47 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Als je hier post, ga je akkoord met de algemene voorwaarden. Bevalt het je niet? Dan blijf je lekker weg.
Huillie
Lekker overal tegenaan trappen en overal een reden voor willen. Gaat helemaal goedkomen bij Defensie met jouquote:
quote:Op maandag 15 juli 2013 14:53 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Lekker overal tegenaan trappen en overal een reden voor willen. Gaat helemaal goedkomen bij Defensie met jou
Nee, laf van mij omdat ik voor de weg van de minste weerstand koos.quote:Op maandag 15 juli 2013 14:36 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Moet ik dat er van vinden? Of is dat omdat ik niet direct een mening klaar heb?
Je maakt een beslissing op basis van de informatie die je op dat moment beschikbaar hebt, achteraf heb je andere informatie beschikbaar en kan je iets als laf bestempelen.quote:Op maandag 15 juli 2013 14:55 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Nee, laf van mij omdat ik voor de weg van de minste weerstand koos.
Maar het dient een hoger doel.
Bijna.quote:
quote:Op maandag 15 juli 2013 16:23 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Keurig; sigaren komen eraan. Whiskey zal toch wel de Glen 18 of 21 worden
Het is altijd weer voor whiskey, taaiaapquote:Op maandag 15 juli 2013 17:11 schreef hcwp het volgende:
Whiskey met dit weer? Bah... Beter gewoon een halve liter weizen uit dld
Neequote:
Herfst of winter is wel meer bekend als de whisky periodequote:Op maandag 15 juli 2013 18:11 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Het is altijd weer voor whiskey, taaiaap
Zoals ik al zei; het is altijd tijd voor whiskey.quote:Op maandag 15 juli 2013 18:46 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Herfst of winter is wel meer bekend als de whisky periode
Natuurlijk, koop je een Makers Mark fles voor me?quote:Op maandag 15 juli 2013 18:47 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Zoals ik al zei; het is altijd tijd voor whiskey.
quote:Op maandag 15 juli 2013 18:47 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Zoals ik al zei; het is altijd tijd voor whisk(e)y.
Nee, ik koop niets voor jequote:Op maandag 15 juli 2013 18:47 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Natuurlijk, koop je een Makers Mark fles voor me?
Dan zeker niet, smeerpijpquote:Op maandag 15 juli 2013 19:08 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ook niet als ik je terugbetaal in seksuele diensten?
quote:
Nee, ik heb liever whiskey.quote:Op maandag 15 juli 2013 19:12 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Hoewel whisky wel beter is dan whiskey
Meestal wel.quote:Op maandag 15 juli 2013 19:12 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Hoewel whisky wel beter is dan whiskey
Da's pas drek.quote:
Ik zag het inderdaad, net als vorig jaar.quote:Op maandag 15 juli 2013 19:16 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Meestal wel.
Wel frapant is dat de "beste" whisk(e)y momenteel niet uit Schotland, Canada, Ieralnd of de VS komt. Maar uit Japan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |