Zeur niet! Anders zitten ze toch maar in de kazerne!quote:Op dinsdag 16 juli 2013 07:51 schreef spierbal het volgende:
Allemaal hartstikke leuk dat die "sportieve" mensen de "sport" wandelen beoefenen. En die campingmensen moeten dat ook lekker doen maar waar ik mij onwijs aan erger, zijn die groene pakjes met bruine vlekken erop.
Ik mag maar hopen dat die mensen "retired" zijn en dat pakkie aan hebben voor de leuk. Want ik vind het dus anders wel totale onzin dat ons belastinggeld wordt vergoed aan het leger zodat ze lekker de vierdaagse kunnen gaan lopen.
Teringonzin is 't!
Trainen moeten ze toch en nu maken ze nog mooi reclame voor het leger ook.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 07:51 schreef spierbal het volgende:
Allemaal hartstikke leuk dat die "sportieve" mensen de "sport" wandelen beoefenen. En die campingmensen moeten dat ook lekker doen maar waar ik mij onwijs aan erger, zijn die groene pakjes met bruine vlekken erop.
Ik mag maar hopen dat die mensen "retired" zijn en dat pakkie aan hebben voor de leuk. Want ik vind het dus anders wel totale onzin dat ons belastinggeld wordt vergoed aan het leger zodat ze lekker de vierdaagse kunnen gaan lopen.
Teringonzin is 't!
Wanneer doe jij mee met de vierdaagse?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 08:05 schreef spierbal het volgende:
Wandelen trainen noemen, luie donders zijn t.
Niet waarom?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 08:08 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Wanneer doe jij mee met de vierdaagse?
Nee dan blijf ik gewoon mobiel hoorquote:Op dinsdag 16 juli 2013 08:20 schreef BlueNumber het volgende:
[..]
Scheelt ons weer vier dagen topicdiarree.
Gewoon elke 5 km een halve liter naar binnen gieten.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 08:24 schreef Frank_Drebin het volgende:
Met dit weer zal er wel weer een flink zooitje onwel worden.
Als je kijkt naar de gemiddelde loper zie je dat het allemaal van die ongetrainde campingfiguren zijn die meelopen want het is zo gezellig met al die vlaggetjes en dergelijke. Als die dadelijk in de volle zon moeten lopen gaat dat helemaal niets worden natuurlijk.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 08:25 schreef BlueNumber het volgende:
[..]
Gewoon elke 5 km een halve liter naar binnen gieten.
Dan wil ik jou als passieve zolderkamerautist wel eens 40 kilometer met 20 kilo bepakking voor 4 dagen achter elkaar zien lopen.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 08:05 schreef spierbal het volgende:
Wandelen trainen noemen, luie donders zijn t.
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 08:26 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Als je kijkt naar de gemiddelde loper zie je dat het allemaal van die ongetrainde campingfiguren zijn die meelopen want het is zo gezellig met al die vlaggetjes en dergelijke. Als die dadelijk in de volle zon moeten lopen gaat dat helemaal niets worden natuurlijk.
precies. Ik vind het wel wat hebben.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 07:58 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Trainen moeten ze toch en nu maken ze nog mooi reclame voor het leger ook.
lekker fout bezig dan. Beter neem je af en toe een paar slokken dan ineens heel veel. Moet je zo weer pissen met als gevolg dat je je vocht neit op peil houdt. Als je het goed zou kunnen regelen zou je in principe nauwelijks moeten hoeven plassen.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 08:25 schreef BlueNumber het volgende:
[..]
Gewoon elke 5 km een halve liter naar binnen gieten.
je weet dat de 4daagse een militaire marsvaardigheidstocht is? En zonder het leger geen 4daagse, mafkees.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 07:51 schreef spierbal het volgende:
Teringonzin is 't!
Spierbal 'weet' niet zoveel. Zie zijn topics. Klapmongeaul van de bovenste plankquote:Op dinsdag 16 juli 2013 09:26 schreef Bouke-p het volgende:
[..]
je weet dat de 4daagse een militaire marsvaardigheidstocht is? En zonder het leger geen 4daagse, mafkees.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |