abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_128880455
Even kort.
Vorige maand had ik met de band "Love To Lounge" een optreden, gewoon op een open/publiek festival, en ik heb een vriend gevraagd om met mijn camera dit optreden vast te leggen.

Dit is gebeurd, en de beelden heb ik op YouTube gegooid.

Krijg ik een email, dat we hadden besproken er geen beelden van het optreden op YouTube mochten komen. (De band is uitelkaar, dus ik had ze er op gezet)

Dus ik reageerde met " Ja, luister... deze beelden zijn met mijn camera gemaakt, en ik heb ze op YouTube gezet voor vrienden/famillie/kenissen om te bekijken, en omdat ik er trots op ben. En we zijn toch uit elkaar als band, dus het maakt nu toch niet meer uit vind ik "

Werd er gereageerd door de drummer "Ja, je kan de beelden er maar het beste afhalen, anders dan onderneem ik juridische stappen "

Nu vraag ik mij af. Ik sta gewoon in m`n goedrecht toch? Beelden zijn geschoten met mijn camera. de masters liggen dan ook hier. En het was een open/publiek festival. Én de band is uit elkaar, dus er mag nu sowieso niet meer om gezeurd worden denk ik zo.

Kan iemand mij hier even wegwijs in maken?

Alvast bedankt.
  vrijdag 12 juli 2013 @ 18:05:31 #2
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_128880587
Een vreemde in het publiek had toch ook die opname kunnen maken, wat een jankerd zeg
pi_128880674
Maar waarom zet je de beelden op you tube als jullie BESPROKEN hebben dit niet te doen? :?
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
pi_128880711
Hoeveel ben je al afgevallen braddie?
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_128880723
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 18:07 schreef valentijn101 het volgende:
Maar waarom zet je de beelden op you tube als jullie BESPROKEN hebben dit niet te doen? :?
Omdat hij uit de band is gezet.
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_128880736
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 18:07 schreef valentijn101 het volgende:
Omdat het besproken was voor "Zolang de band nog bestaat"
Ofwel, als de band uitelkaar is mochten we doen wat we willen.
Daarbij komt nog dat het een publiek festival was.
  vrijdag 12 juli 2013 @ 18:11:49 #7
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_128880786
Ter illustratie :7
Als hij het vervelend vindt, dan dient hij maar zo'n copyright claim in bij YT he
pi_128880828
quote:
6s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 18:11 schreef hugecooll het volgende:
Als hij het vervelend vindt, dan dient hij maar zo'n copyright claim in bij YT he
Heeft hij gedaan, zegt ie.
Maar wat dan nog?
YouTube mailt dan eerst mij met vragen hoe het nou zit, dan mail ik ze terug en leg ik uit hoe en wat.
Die beelden verwijderen ze echt niet zomaar :)
  vrijdag 12 juli 2013 @ 18:13:47 #9
179075 hugecooll
pi_128880851
Nou, bij YT weten ze toch ook wel what's up
  vrijdag 12 juli 2013 @ 18:14:15 #10
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_128880864
Even tussendoor: Wat een kutband.... :D
One good thing about music:
When it hits, you feel no pain,
So hit me with music.. Bob Marley
  vrijdag 12 juli 2013 @ 18:15:36 #11
179075 hugecooll
pi_128880898
Ondertussen schaamteloos covers zingen van andere artiesten :+
pi_128881006
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 18:14 schreef Snowballed het volgende:
Dit, wat een kut herrie man.
pi_128881013
quote:
6s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 18:13 schreef hugecooll het volgende:
Nou, bij YT weten ze toch ook wel what's up
Een optreden mag gewoon op YouTube hoor, of je nou covers speelt of niet.
Maar het feit is, hier liggen de masters van de beelden, mijn camera is gebruikt voor de opnames, speel er zelf ook op mee (toetsen)

Dus hij moet niet huilen.
  vrijdag 12 juli 2013 @ 18:20:01 #14
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_128881035
quote:
6s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 18:15 schreef hugecooll het volgende:
Ondertussen schaamteloos covers zingen van andere artiesten :+
Dat vind ik niet zo'n punt, maar geef het dan wel wat toegevoegde waarde ofzo...
Verder ben ik van mening dat ze de eerste 2 jaar niet buiten een repetitiehok moeten komen... :X

Live in een cafe (ook een cover) met megafoon voor de zang:

vrijdag 12 juli 2013 @ 18:23:39 #15
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_128881155
Wel schattig trouwens om samen met je moeder in een band te spelen
pi_128881192
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 18:19 schreef Braddie het volgende:

[..]

Een optreden mag gewoon op YouTube hoor, of je nou covers speelt of niet.
Maar het feit is, hier liggen de masters van de beelden, mijn camera is gebruikt voor de opnames, speel er zelf ook op mee (toetsen)

Dus hij moet niet huilen.
Alsof die eerste twee feiten er dan maar ook iets toe doen :')
pi_128881259
Hij heeft portretrecht, wat wil zeggen dat hij openbaarmaking van alle beelden van hem (foto, schilderij, film) kan beperken als hij daar een redelijk belang bij heeft. Alle andere informatie doet er geen reet toe.
  vrijdag 12 juli 2013 @ 18:32:19 #18
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_128881372
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 18:27 schreef Tchock het volgende:
Hij heeft portretrecht, wat wil zeggen dat hij openbaarmaking van alle beelden van hem (foto, schilderij, film) kan beperken als hij daar een redelijk belang bij heeft. Alle andere informatie doet er geen reet toe.
Beelden zijn tot daar aan toe, maar het auteursrecht op de muziek zelf, speelt ook nog mee he..?
(al ben ik van mening dat iedereen die naar deze zooi luistert, dik geld toe moet krijgen...)
pi_128881400
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 18:32 schreef Snowballed het volgende:

[..]

Beelden zijn tot daar aan toe, maar het auteursrecht op de muziek zelf speelt ook nog mee he..?
(al ben ik van mening dat iedereen die naar deze zooi luistert, dik geld toe moet krijgen...)
Dat speelt alleen bij commerciële verspreiding. Bovendien kan alleen de originele maker zich daarop beroepen, niet een bandlid over een youtubevideo.
  vrijdag 12 juli 2013 @ 18:35:41 #20
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_128881452
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 18:33 schreef Tchock het volgende:

[..]

Dat speelt alleen bij commerciële verspreiding. Bovendien kan alleen de originele maker zich daarop beroepen, niet een bandlid over een youtubevideo.
Ja dat klopt ook wel geloof ik... het is geen uitgebracht materiaal... (maak me er zelf ook nooit druk om)
  vrijdag 12 juli 2013 @ 18:35:56 #21
146781 Jos_Tieband
Jos, van de F.B.I.
pi_128881459
Toen ik de TT zag was ik even bang dat het om dit beeldmateriaal ging, maar dat valt weer mee gelukkig!

Signature http://forum.fok.nl/rde/faq/manual_profile
Hier kan echt van alles staan, bv je motto. Het kan ook slaan op je Usericon. Je Signature mag bestaan uit 255 tekens, en je kunt er de SML-code voor vet, cursief, onderstreept en links in gebruiken.
pi_128881490
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 18:35 schreef Jos_Tieband het volgende:
Toen ik de TT zag was ik even bang dat het om dit beeldmateriaal ging, maar dat valt weer mee gelukkig!
Speelde jij met je band ook op fat festival he? :')
pi_128881496
Maar goed, Braddie, juridische stappen zijn zeker mogelijk. Dan moet hij betogen dat hij er een redelijk belang bij heeft dat de beelden niet verspreid worden. Jij kunt dat eventueel tegenspreken. Wie er gelijk krijgt, dat is natuurlijk een heel andere vraag. Weer een andere vraag is of je het risico dat je zo'n zaak verliest wil nemen, want dan wordt het een duur grapje.

Bovendien: procederen om zoiets :')!
pi_128881530
quote:
Hij mailde me net weer dat hij mij 1 week geeft om beelden te laten verwijderen, anders laat hij z`n advocaat contact opnemen met YouTube, of diezelfde advocaat gaat een kortgeding tegen mij aanspannen :')

Heb gemailed, dat er vrienden en famillie van mij aanwezig waren, en die hebben ook gefilmt en dingen online gezet.

En dat ik het onzin vind om alleen mij hier op aan te spreken terwijl hij dan ook m`n famillieleden/vrienden moet aanspreken én ook de aanverwanten van de gitarist (Die heeft ook 20-30 minuten opgenomen en op YouTube gezet, maar daar hoor ik hem niet over...)
pi_128881559
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 18:37 schreef Tchock het volgende:
Maar goed, Braddie, juridische stappen zijn zeker mogelijk. Dan moet hij betogen dat hij er een redelijk belang bij heeft dat de beelden niet verspreid worden. Jij kunt dat eventueel tegenspreken. Wie er gelijk krijgt, dat is natuurlijk een heel andere vraag. Weer een andere vraag is of je het risico dat je zo'n zaak verliest wil nemen, want dan wordt het een duur grapje.

Hij heeft er redelijk belang bij.
Maar het is gewoon onzin, het was een openbaar/publiekelijk iets, dan ga je toch niet zo moeilijk lopen doen? :')
pi_128881566
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 18:38 schreef Braddie het volgende:

[..]

Hij mailde me net weer dat hij mij 1 week geeft om beelden te laten verwijderen, anders laat hij z`n advocaat contact opnemen met YouTube, of diezelfde advocaat gaat een kortgeding tegen mij aanspannen :')

Heb gemailed, dat er vrienden en famillie van mij aanwezig waren, en die hebben ook gefilmt en dingen online gezet.

En dat ik het onzin vind om alleen mij hier op aan te spreken terwijl hij dan ook m`n famillieleden/vrienden moet aanspreken én ook de aanverwanten van de gitarist (Die heeft ook 20-30 minuten opgenomen en op YouTube gezet, maar daar hoor ik hem niet over...)
Dat is geen argument natuurlijk. Hij kan proberen jouw publicatie te voorkomen en staat daarmee volledig in zijn recht.
pi_128881575
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 18:39 schreef Braddie het volgende:

[..]

Hij heeft er redelijk belang bij.
Maar het is gewoon onzin, het was een openbaar/publiekelijk iets, dan ga je toch niet zo moeilijk lopen doen? :')
Je leest mijn post niet, heb ik het idee.
  vrijdag 12 juli 2013 @ 18:40:52 #28
179075 hugecooll
pi_128881604
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 18:37 schreef Tchock het volgende:

misgelopen inkomsten omdat mensen nu weten wat ze bestellen _O-
pi_128881698
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 18:39 schreef Tchock het volgende:

[..]

Dat is geen argument natuurlijk. Hij kan proberen jouw publicatie te voorkomen en staat daarmee volledig in zijn recht.
Hij staat in z`n recht, dat geloof ik ook wel :)
Maar ik ook, toch?

Heb een week om het te verwijderen, en ik kijk wel hoe en wat. Laat me hier niet door intimideren in ieder geval.
pi_128881716
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 18:43 schreef Braddie het volgende:

[..]

Maar ik ook, toch?

Heb een week om het te verwijderen, en ik kijk wel hoe en wat. Laat me hier niet door intimideren in ieder geval.
Portretrecht is sterker dan jouw recht om iets te publiceren. En dat is trouwens maar goed ook, anders zouden alle chanante foto's en video's tot het einde der tijden overal neergeflikkerd kunnen worden.
pi_128881760
En ik wil ook best wel toegeven dat het gigantisch kinderachtig is van die gast, maar laten we niet uit het oog verliezen waarom je dat filmpje überhaupt hebt geüpload:

quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 03:08 schreef Braddie het volgende:
Dat ze op een gegeven moment zei " Ja, het is leuk dat julie audio/video van ons optreden op Facebook delen omdat julie het zo leuk vonden, maar dat wil ik niet, want dit kan een samenwerking tussen mij en andere muzikanten belemmeren "

Heb mij keurig aan die policy gehouden, tot gister, toen meldde ze opeens "Ja, ik kies toch voor de drummer, hij steunt mij bij het concept, en helpt mij bij het zoeken van muzikanten "

Dus heb gewoon lekker het optreden online gezet, en als ze mij een berichtje stuurt met de vraag " Wil je het optreden er afhalen Braddie? " Dan zeg ik " Nee, waarom zou ik? We hebben toch geen band meer? Blijft lekker online"
pi_128881874
Zeg TS, jij huilt behoorlijk vaak over andere mensen die een foto van jou op FOK! zetten. Jij vindt het dus blijkbaar niet leuk als jouw foto op een plek staat waar jij het niet beheert. Volgens jou moeten users dat niet doen.

En nu dit. Vind je nog steeds dat het zo kinderachtig is?
pi_128882008
quote:
7s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 18:49 schreef Dimens het volgende:
Zeg TS, jij huilt behoorlijk vaak over andere mensen die een foto van jou op FOK! zetten. Jij vindt het dus blijkbaar niet leuk als jouw foto op een plek staat waar jij het niet beheert. Volgens jou moeten users dat niet doen.

Jamaar dat is anders! :')

/Braddie off
  vrijdag 12 juli 2013 @ 19:03:18 #34
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_128882355
Het is wel weer een typisch Braddie-topic he :'). Je vraagt om advies en alles wat niet je straatje past wordt vakkundig aan de kant geschoven middels non-argumenten en andere sentimentele troep.

Die kerel heeft portretrecht en als jij zo achterlijk bent om daadwerkelijk die eventuele juridische stappen af te wachten dan hoop ik dat je een mooie rekening krijgt, zeker gezien de redenen die jij hebt gehad om het materiaal überhaupt online te mieteren.
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
  vrijdag 12 juli 2013 @ 19:11:59 #35
3542 Gia
User under construction
pi_128882713
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 18:44 schreef Tchock het volgende:

[..]

Portretrecht is sterker dan jouw recht om iets te publiceren. En dat is trouwens maar goed ook, anders zouden alle chanante foto's en video's tot het einde der tijden overal neergeflikkerd kunnen worden.
Chanant?

Haal het eraf en laat een vreemde het er opnieuw opzetten. Schijnbaar hebben ze daar geen moeite mee.
pi_128882760
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 19:11 schreef Gia het volgende:

[..]

Chanant?
Inside joke.
quote:
Haal het eraf en laat een vreemde het er opnieuw opzetten. Schijnbaar hebben ze daar geen moeite mee.
Haha, dat is een oplossing :')
  vrijdag 12 juli 2013 @ 19:19:50 #37
3542 Gia
User under construction
pi_128883025
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 19:13 schreef Tchock het volgende:

Haha, dat is een oplossing :')
Je kunt dan zeggen dat jij hier niets van weet.
Mijn naam is haas.

Ik vind het ook maar gezeur.
pi_128883048
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 18:44 schreef Tchock het volgende:

[..]

Niet echt. Het portretrecht is vrij beperkt mits deze niet in opdracht is gemaakt van de geportretteerde.

Bij een redelijk belang kan de rechter inderdaad besluiten om de publicatie te verbieden ondanks eventuele auteursrecht.

In casu betwijfel ik dat er sprake is van een redelijk belang, behalve: maar rechter, ik mag Braddie niet zo, daarom wil ik niet op youtube.

Ik denk dat Brad sterker in z'n schoenen staat dan die drummer. Laat het maar tot een rechtzaak komen.
I feel kinda Locrian today
pi_128883077
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 19:20 schreef starla het volgende:

[..]

Niet echt. Het portretrecht is vrij beperkt mits deze niet in opdracht is gemaakt van de geportretteerde.

Bij een redelijk belang kan de rechter inderdaad besluiten om de publicatie te verbieden ondanks eventuele auteursrecht.

In casu betwijfel ik dat er sprake is van een redelijk belang, behalve: maar rechter, ik mag Braddie niet zo, daarom wil ik niet op youtube.

Ik denk dat Brad sterker in z'n schoenen staat dan die drummer. Laat het maar tot een rechtzaak komen.
Dat denk ik ook. Maar met alles wat meerdere uitkomsten heeft: wil je echt tijd en energie gaan steken in zoiets onbenulligs wat bovendien slecht uit kan pakken?
pi_128883108
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 19:21 schreef Tchock het volgende:

[..]

Dat denk ik ook. Maar met alles wat meerdere uitkomsten heeft: wil je echt tijd en energie gaan steken in zoiets onbenulligs wat bovendien slecht uit kan pakken?
Die vraag kun je beter aan de drummer stellen. Vind het maar flauw van hem.
pi_128883124
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 19:22 schreef starla het volgende:

[..]

Die vraag kun je beter aan de drummer stellen. Vind het maar flauw van hem.
Het geldt voor beide partijen. En ja, het is gigantisch flauw :') Van beiden, overigens. Iets publiceren om iemand te pesten is minstens net zo kinderachtig als dreigen met juridische stappen na aanleiding van een filmpje van een openbaar festival. :D
pi_128883337
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 19:22 schreef Tchock het volgende:

[..]

Het geldt voor beide partijen. En ja, het is gigantisch flauw :') Van beiden, overigens. Iets publiceren om iemand te pesten is minstens net zo kinderachtig als dreigen met juridische stappen na aanleiding van een filmpje van een openbaar festival. :D
Eensch.

Maar als Brad het puur doet om te pesten en de drummer vindt inderdaad dat hij hiermee gepest wordt, dan zal de rechter ws besluiten de publicatie ervan te verbieden. Echter, aangezien de beelden op geen enkele manier het pesten van specifiek de drummer impliceert, wordt het nog erg lastig voor de drummer om z'n gelijk te halen.

Of hij moet kunnen bewijzen dat Braddie het heeft gepubliceerd met de intentie om te pesten. Dat is ook weer wat anders dan het filmpje niet verwijderen om te pesten als reactie op de drummer.

Al met al denk ik dus dat de drummer geen schijn van kans maakt.

Maar kinderachtig is het wel :)
  vrijdag 12 juli 2013 @ 19:42:19 #43
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_128883833
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 18:14 schreef Snowballed het volgende:
Die timing van die zangeres :D
pi_128883938
quote:
6s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 18:11 schreef hugecooll het volgende:
Braddie wordt trouwens echt buiten beeld gehouden. En ook nog uit de band gezet. :') Hij is vast een leuk persoon.
pi_128884268
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 19:45 schreef Tchock het volgende:

[..]

Braddie wordt trouwens echt buiten beeld gehouden. En ook nog uit de band gezet. :') Hij is vast een leuk persoon.
Een vriend van me heeft dit gefilmd, en ik er werd meer focus gelegd op de zangeres, alleen als hij zag dat ik een solo had, of sprong werd ik gefilmd.
pi_128884304
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 19:22 schreef Tchock het volgende:

[..]

Ik doe dit absoluut niet om te pesten, waarom zou ik? Het is m`n allereerste optreden met een band, heb het puur op YouTube gezet om te laten zien dat ik er trots op ben, en dat ik trots ben op de band dat we al na 6 maanden live kunnen optreden en het nog redelijk strak staat ook.

Was absoluut geen intentie tot haat/pesten, totdat de zangeres ego ging doen, en de drummer begon te zeiken over advocaten.
pi_128884379
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 19:56 schreef Braddie het volgende:

[..]

Ik doe dit absoluut niet om te pesten, waarom zou ik? Het is m`n allereerste optreden met een band, heb het puur op YouTube gezet om te laten zien dat ik er trots op ben, en dat ik trots ben op de band dat we al na 6 maanden live kunnen optreden en het nog redelijk strak staat ook.

Was absoluut geen intentie tot haat/pesten, totdat de zangeres ego ging doen, en de drummer begon te zeiken over advocaten.
Je hebt letterlijk gezegd dat je het er op hebt gezet omdat en nadat de band uit elkaar was. :P Je zegt het hier zelfs nog een keer:
quote:
  vrijdag 12 juli 2013 @ 20:06:06 #48
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_128884539
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 19:56 schreef Braddie het volgende:

[..]

_O- Live kan iedere idioot op een podium klimmen, maar muziek maken is een 2e...
Misschien moet iedereen eerst maar eens zijn huiswerk doen, en dan samen komen...
De band die ik eerder poste stond binnen 2 weken live op een podium.. ;)
pi_128884578
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 19:59 schreef Tchock het volgende:

[..]

Je hebt letterlijk gezegd dat je het er op hebt gezet omdat en nadat de band uit elkaar was. :P Je zegt het hier zelfs nog een keer:

[..]

Ik had het er al eerder op gezet (2 dagen na het optreden)
Toen werd er gevraagd of ik het er af wilde halen, dit heb ik gedaan.

Daarna ging de band uit elkaar, dus ik dacht.. Ja, dan kan ik de beelden ook wel uploaden, hoef ik me niet meer druk te maken om de *policy* van de zangeres over YouTube materiaal (En het was openbaar)

Maar toen begon hij (Sinds een aantal dagen) te dreigen met advocaten en dingen, en de zangeres ging lopen egotrippen.
pi_128884678
quote:

pi_128884906
quote:
Ik denk dat iemand het redelijk belang niet kan hardmaken als hij in het openbaar gaat optreden :)
  vrijdag 12 juli 2013 @ 20:19:32 #52
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_128884952
Foutje :X
pi_128884956
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 20:17 schreef Wokkel het volgende:

[..]

Ik denk dat iemand het redelijk belang niet kan hardmaken als hij in het openbaar gaat optreden :)
Dat denk ik ook niet

Maar ik probeer TS uit te leggen wat de gang van zaken is. Niet wie er gelijk krijgt, ik heb verder geen jurisprudentie gelezen en ik ken ook zelf geen portretrechtzaken. Heb wel wat beters te doen in mijn vakantie. :D
  vrijdag 12 juli 2013 @ 21:02:04 #54
179075 hugecooll
pi_128886467
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 18:43 schreef Braddie het volgende:

[..]

Maar ik ook, toch?

Gewoon met een ander account opnieuw uploaden en ontkennen dat die van jou is ^O^
pi_128887155
quote:
6s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 21:02 schreef hugecooll het volgende:

[..]

Gewoon met een ander account opnieuw uploaden en ontkennen dat die van jou is ^O^
Een maat van me kwam al met dat idee vanmiddag "Ja, ik upload ze wel gewoon onder mijn naam"
Maar daar kwam hij echt na 20 seconden ofzo al weer op terug " Nee, Braddie.. dat doe ik maar niet, haal de filmpjes er maar gewoon vanaf, veel beter maat"
  vrijdag 12 juli 2013 @ 21:19:49 #56
179075 hugecooll
pi_128892276
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 19:42 schreef Zelva het volgende:

[..]

Die tieten van die zangeres :D
Op een of andere vreemde manier zou ik haar best raken. :')
pi_128892447
quote:
19s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 23:31 schreef Dieter_Dengler het volgende:

[..]

:')___!
pi_128892465
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 23:35 schreef Braddie het volgende:

[..]

:')___!
Is het je moeder? :P
  vrijdag 12 juli 2013 @ 23:37:56 #60
179075 hugecooll
pi_128892548
quote:
19s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 23:31 schreef Dieter_Dengler het volgende:

[..]

Hoe er ook zo schaamteloos op haar lichaam/borsten wordt ingezoomd _O-
pi_128892608
quote:
6s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 23:37 schreef hugecooll het volgende:

[..]

Het wordt gedurende het filmpje steeds erger :D. Die cameraman van Braddie is echt een baas ^O^ .
  vrijdag 12 juli 2013 @ 23:43:47 #62
179075 hugecooll
pi_128892770
quote:
19s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 23:39 schreef Dieter_Dengler het volgende:

[..]

Het wordt gedurende het filmpje steeds erger :D. Die cameraman van Braddie is echt een baas ^O^ .
Haha best wel :D

sup met die tanden dan? :')
pi_128892833
quote:
6s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 23:43 schreef hugecooll het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Waarom verpest je mijn avond :P. In het filmpje zag het er prima 'mature' uit, maar hier loop ik toch liever voorbij...
pi_128892838
quote:

[..]

Dat is serieus niet met opzet gedaan _O-
Ik dacht eerst ook "WTF Gast, dat mens is 46, waarom zoom je daar op in? "
Maar hij kon het niet goed zien vanwege de zon op m`n schermpje, dus hij moest gokken zei hij :D
  vrijdag 12 juli 2013 @ 23:45:46 #65
179075 hugecooll
pi_128892840
quote:
Gisteren uitgenodigd voor de koninklijke huwelijksceremonie, bleek achteraf een 1 april grap te zijn.
_O- _O- _O-
pi_128892859
quote:

[..]

[ afbeelding ]
www.gebleektetanden.nl/Grada :')___!
  vrijdag 12 juli 2013 @ 23:46:55 #67
179075 hugecooll
pi_128892887
Maarre Braddie, jij kent haar irl
Raakbaar?
pi_128892907
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 23:45 schreef Braddie het volgende:

[..]

Dat is serieus niet met opzet gedaan _O-
Ik dacht eerst ook "WTF Gast, dat mens is 46, waarom zoom je daar op in? "
Maar hij kon het niet goed zien vanwege de zon op m`n schermpje, dus hij moest gokken zei hij :D
Niet inzoomen op lekkere tetten, omdat de vrouw in kwestie 46 is :'). Ze is geen 80 ofzo.
  vrijdag 12 juli 2013 @ 23:51:12 #69
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_128893012
Hoe is het met je plaat Braddie?
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
pi_128893211
quote:

[..]

[ afbeelding ]

Zelfde jurkje, betere foto.

quote:
6s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 23:46 schreef hugecooll het volgende:
Maarre Braddie, jij kent haar irl
Raakbaar?
pi_128893865
quote:

pi_128894590
quote:

zaterdag 13 juli 2013 @ 02:03:02 #73
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_128896985
Ah de braddiebandsoap gaat weer verder, even volgen. :')

Hier trouwens nog wat goeie lounge:

[ Bericht 63% gewijzigd door BlueMage op 13-07-2013 02:16:50 ]
Hallon!
  zaterdag 13 juli 2013 @ 02:24:14 #74
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_128897308
quote:

[..]

Zou dat niet gewoon de reden zijn dat die Grada die video eraf wil hebben? :')

Overigens, hoeveel FOK!'ers in dit topic hebben 'm al geKeepVid om na deletion (vrijwillig of gedwongen) even een goede mirror te geven? :') _O-
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
  zaterdag 13 juli 2013 @ 02:33:18 #75
179075 hugecooll
pi_128897400
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2013 02:24 schreef ArnieAlberts het volgende:

[..]

Zou dat niet gewoon de reden zijn dat die Grada die video eraf wil hebben? :')

Overigens, hoeveel FOK!'ers in dit topic hebben 'm al geKeepVid om na deletion (vrijwillig of gedwongen) even een goede mirror te geven? :') _O-
Ik zal ff een backupje maken
FOK! voor Braddie
Als ie van YT afmoet, zal ik 'm opnieuw uploaden onder de naam Braddie4Lyfe
pi_128899927
quote:

pi_128900102
Dat zijn gedrag kinderachtig of hypocriet is doet niets af aan zijn rechten en/of verplichtingen, dit is wgr
  zaterdag 13 juli 2013 @ 12:11:58 #78
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_128901515
quote:
8s.gif Op zaterdag 13 juli 2013 11:04 schreef Plantagehouder het volgende:
Dat zijn gedrag kinderachtig of hypocriet is doet niets af aan zijn rechten en/of verplichtingen, dit is wgr
Ik denk eerder dat zijn gedrag de oorzaak is van dit alles, maar ja dat wil hij zelf toch niet in zien.
  Redactie Frontpage zaterdag 13 juli 2013 @ 12:17:02 #79
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_128901635
Als ik die drummer was zou ik ook niet met een Michelin-mannetje in dezelfde video willen zitten.

Maar even serieus nu Braddie, waarom moet er gekeken naar wat wel/niet juridisch zou moeten mogen? Wat dacht je van respect voor iemand zijn wens niet op video op youtube te verschijnen? Beetje fatsoen zou je sieren.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_128901725
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2013 12:17 schreef JeMoeder het volgende:
Als ik die drummer was zou ik ook niet met een Michelin-mannetje in dezelfde video willen zitten.

Maar even serieus nu Braddie, waarom moet er gekeken naar wat wel/niet juridisch zou moeten mogen? Wat dacht je van respect voor iemand zijn wens niet op video op youtube te verschijnen? Beetje fatsoen zou je sieren.
Fatsoen bestaat haast niet meer en is over 10 jaar niet meer in de Van Dale te vinden.

Iemand heeft bepaalde rechten, en zijn recht is om dat filmpje erop te laten. Fatsoen is voor zwakkelingen. Het recht zal zegevieren!
pi_128903419
Ik heb wel respect/fatsoen hoor.
Heb het filmpje er ook keurig netjes afgehaald toen ik nog in de band speelde en dat aan mij gevraagd werd. (Zolang ik in de band speelde mocht er niets op YouTube, omdat het de reputatie van de zangeres kon schaadde)

Maar de band heeft mij (en 2 andere leden) er uit gegooid dus dacht ik, nou.. dan kunnen de beelden ook wel online. Had ik niks kwaad mee in de zin, wilde gewoon laten zien hoe wij speelde op dat moment en dat ik trots was.

Maar nee:

De zangeres ging meteen weer zeiken dat ze het niet vond kunnen wánt we hadden een afspraak (Heb overigens niks hoeven ondertekenen, en de afspraak was dat er niks online mocht zolang de band nog zou bestaan)

Daarna ging de drummer het natuurlijk (Vriendjes politiek?) voor de zangeres opnemen, en die ging lopen dreigen met een advocaat en juridische stappen :')

Trouwens, om er toch nog even op terug te komen. Het was een openbaar festival, iedereen had het kunnen filmen/kunnen uploaden.
  zaterdag 13 juli 2013 @ 13:37:49 #82
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_128903470
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2013 13:36 schreef Braddie het volgende:

Maar de band heeft mij (en 2 andere leden) er uit gegooid dus dacht ik, nou.. dan kunnen de beelden ook wel online. Had ik niks kwaad mee in de zin,
Nee joh!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_128903829
Braddie, die drummer intimideert je gewoon, maar heeft echt geen poot om op te staan.
Ten eerste was het een openbaar festival en is het gewoon toegestaan iemand in openbare gelegenheden te filmen,
Ten tweede heb je inderdaad niks ondertekend over het wel of niet publiceren van beeldmateriaal, dus ook daar kan hij je niks maken.
Ook in geval van portretrecht staat de drummer totaal niet in zijn recht. Hij zal namelijk moeten aantonen dat zijn belangen worden geschaad en dat is hier niet het geval. Hij treedt immer zelf op bij een openbaar festival en jij staat zelf ook op dat podium. Jullie hebben wat dat betreft dus dezelfde rechten. Hij heeft geen persoonlijke of commerciële belangen die geschaad worden als dat filmpje wordt getoond.
Je zou zelfs kunnen stellen dat jouw belangen worden geschaad als je het filmpje niet online zet. Jij bent immers op zoek naar een nieuwe band en wil je met dit filmpje in de kijker spelen of reclame maken voor jezelf, wat gewoon je goed recht is.
Kortom: Hou je poot stijf en laat die drummer maar dreigen. Hij heeft echt geen poot om op te staan. Het zou een ander verhaal zijn als het optreden in een besloten kring gegeven was waarbij bijvoorbeeld toegangskaarten verkocht zouden zijn.
Als je op safe wilt spelen kun je het filmpje natuurlijk ook onder een ander account online zetten, maar dat was al geopperd.
Ik zou me zeker niet laten intimideren door meneer de drummer en gewoon je poot stijf houden.

Even off topic: Wanneer moet je nou weer op voor je theorie rijbewijs?

[ Bericht 1% gewijzigd door gelepino op 13-07-2013 15:44:51 ]
pi_128906117
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2013 13:50 schreef gelepino het volgende:
Braddie, die drummer intimideert je gewoon, maar heeft echt geen poot om op te staan.
Ten eerste was het een openbaar festival en is het gewoon toegestaan iemand in openbare gelegenheden te filmen,
Ten tweede heb je inderdaad niks ondertekend over het wel of niet publiceren van beeldmateriaal, dus ook daar kan hij je niks maken.
Ook in geval van portretrecht staat de drummer totaal niet in zijn recht. Hij zal namelijk moeten aantonen dat zijn belangen worden geschaad en dat is hier niet het geval. Hij treed immer zelf op bij een openbaar festival en jij staat zelf ook op dat podium. Jullie hebben wat dat betreft dus dezelfde rechten. Hij heeft geen persoonlijke of commerciële belang als dat filmpje wordt getoont
Je zou zelfs kunnen stellen dat jouw belangen worden geschaad als je het filmpje niet online zet. Jij bent immers op zoek naar een nieuwe band en wil je met dit filmpje in de kijker spelen of reclame maken voor jezelf, wat gewoon je goed recht is.
Kortom: Hou je poot stijf en laat die drummer maar dreigen. Hij heeft echt geen poot om op te staan. Het zou een ander verhaal zijn als het optreden in een besloten kring gegeven was waarbij bijvoorbeeld toegangskaarten verkocht zouden zijn.
Als je op safe wilt spelen kun je het filmpje natuurlijk ook onder een ander account online zetten, maar dat was al geopperd.
Ik zou me zeker niet laten intimideren door meneer de drummer en gewoon je poot stijf houden.

Word
pi_128906184
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2013 13:50 schreef gelepino het volgende:
Ook in geval van portretrecht staat de drummer totaal niet in zijn recht. Hij zal namelijk moeten aantonen dat zijn belangen worden geschaad en dat is hier niet het geval. Hij treed immer zelf op bij een openbaar festival en jij staat zelf ook op dat podium. Jullie hebben wat dat betreft dus dezelfde rechten. Hij heeft geen persoonlijke of commerciële belang als dat filmpje wordt getoont

Laat me ook zeker niet door hem intimideren, het blijft ook online.
Het is ook onzin, openbaar festival inderdaad, niks ondertekend.
Hij moet dus niet zeuren.

Hij zei overigens dat ik contact op moest nemen met een advocaat als ik meer wilde weten :D Dus dat heb ik gedaan.

En iets zegt me dat hij éxact hetzelfde gaat zeggen als jij nu hebt gedaan Gelepino :D
  zaterdag 13 juli 2013 @ 15:35:17 #86
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_128906517
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2013 13:36 schreef Braddie het volgende:
Ik heb wel respect/fatsoen hoor.
Heb het filmpje er ook keurig netjes afgehaald toen ik nog in de band speelde en dat aan mij gevraagd werd. (Zolang ik in de band speelde mocht er niets op YouTube, omdat het de reputatie van de zangeres kon schaadde)

Maar de band heeft mij (en 2 andere leden) er uit gegooid dus dacht ik, nou.. dan kunnen de beelden ook wel online. Had ik niks kwaad mee in de zin, wilde gewoon laten zien hoe wij speelde op dat moment en dat ik trots was.
Ehhm, letterlijk? Jouw aanwezigheid in de band kon de reputatie van de zangeres schaden? :?
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
pi_128906596
quote:
11s.gif Op zaterdag 13 juli 2013 15:35 schreef Sylver_ het volgende:

[..]

Ehhm, letterlijk? Jouw aanwezigheid in de band kon de reputatie van de zangeres schaden? :?
Nee, niet op zo`n manier.
Maar het was meer zo van, geen van de bandleden mag iets op YouTube plaatsen zolang we als band bij elkaar zijn.

En aangezien ik de enige ben (op de zangeres na) in de band, met een YouTube account, werd ik er het meest op aangesproken :')
pi_128906861
Modelingen afspraken zijn in principe ook bindend, echter is nooit aan te tonen dat die mondelinge afspraken gemaakt zijn en wat de exacte inhoud daarvan was.
Het is dan dus zijn woord tegen dat van jou en bij een eventuele rechtszaak kan een rechter daar dan ook helemaal niks mee. Een rechter kijkt dan ook puur naar de juridische kant van het filmen. Dat is in een openbare gelegenheid gebeurd.

En hoe zou jij de band/zangeres schaden dan? Ze kozen er zelf voor om met jou op dat podium te klimmen bij een optreden in een openbare gelegenheid. Je staat dus volledig in je recht.
Portretrecht is hier wel van toepassing, maar de drummer/zangeres zal aan moeten tonen dat hij/zij geschaad wordt en ik zie niet in hoe hij dat kan doen.
Je staat echt volledig in je recht Braddie.

Neemt niet weg dat je je af moet vragen waarom je dat filmpje post. Maar gezien de dreigende houding van de drummer zou ik er net zo over denken als jij en dat filmpje juist laten staan.
  zaterdag 13 juli 2013 @ 15:50:18 #89
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_128906881
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2013 15:38 schreef Braddie het volgende:

[..]

Nee, niet op zo`n manier.
Maar het was meer zo van, geen van de bandleden mag iets op YouTube plaatsen zolang we als band bij elkaar zijn.

En aangezien ik de enige ben (op de zangeres na) in de band, met een YouTube account, werd ik er het meest op aangesproken :')
Ah, op die manier.

Niet dat ik het dan wel begrijp. Was de band zo slecht dat de zangeres er niet mee geassocieerd wilde worden? Dan snap ik niet waarom ze uberhaupt met de band optreedt.
En waarom zou het anders zijn nu jullie als band uit elkaar zijn? Waarom kan het haar reputatie nu niet meer schaden?
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
pi_128906942
Overigens posten ze zelf op hun website ook een filmpje van jullie repetitie met de band. En dat is zover ik kan zien niet in een openbare gelegenheid opgenomen. Daar zou jij dus protest tegen kunnen aantekenen. Bovendien is het erg hypocriet van ze dat filmpje, waar jij ook in zit, wel te laten staan. Ze willen toch niet meer met je geassocieerd worden? Dan moeten ze dat filmpje ook weghalen.
pi_128907362
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2013 15:49 schreef gelepino het volgende:
Modelingen afspraken zijn in principe ook bindend, echter is nooit aan te tonen dat die mondelinge afspraken gemaakt zijn en wat de exacte inhoud daarvan was.
Het is dan dus zijn woord tegen dat van jou en bij een eventuele rechtszaak kan een rechter daar dan ook helemaal niks mee. Een rechter kijkt dan ook puur naar de juridische kant van het filmen. Dat is in een openbare gelegenheid gebeurd.

En hoe zou jij de band/zangeres schaden dan? Ze kozen er zelf voor om met jou op dat podium te klimmen bij een optreden in een openbare gelegenheid. Je staat dus volledig in je recht.
Portretrecht is hier wel van toepassing, maar de drummer/zangeres zal aan moeten tonen dat hij/zij geschaad wordt en ik zie niet in hoe hij dat kan doen.
Je staat echt volledig in je recht Braddie.

Neemt niet weg dat je je af moet vragen waarom je dat filmpje post. Maar gezien de dreigende houding van de drummer zou ik er net zo over denken als jij en dat filmpje juist laten staan.
Laat het ook lekker staan.
pi_128907397
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 juli 2013 15:50 schreef Sylver_ het volgende:

[..]

Ah, op die manier.

Niet dat ik het dan wel begrijp. Was de band zo slecht dat de zangeres er niet mee geassocieerd wilde worden? Dan snap ik niet waarom ze uberhaupt met de band optreedt.
En waarom zou het anders zijn nu jullie als band uit elkaar zijn? Waarom kan het haar reputatie nu niet meer schaden?
De reden dat ze het filmpje weg willen hebben was omdat een "Volledige set" posten van een band "Uiterst onprofessioneel" overkomt.
En het geluid is matig, en het beeld is statisch (is niet waar, er zijn zát close-ups en het beeld beweegt ook mee met de muzikanten, het is niet alleen maar het podium wat je ziet in breedbeeld)

Heb er verder ook geen idee van hoor, ze hebben het hoog in de bol.
pi_128907538
De manier van filmen is totaal niet relevant. Juridisch gezien sta je volledig in je recht. De band is sowieso totaal niet professioneel en bestaat niet eens meer.
Die Grada heeft het nogal hoog in haar bol. Als zangeres is ze niks bijzonders hoor.
pi_128907767
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2013 16:17 schreef gelepino het volgende:
De manier van filmen is totaal niet relevant. Juridisch gezien sta je volledig in je recht. De band is sowieso totaal niet professioneel en bestaat niet eens meer.
Die Grada heeft het nogal hoog in haar bol. Als zangeres is ze niks bijzonders hoor.
Grada en de drummer hebben waan ideeén.
We bestaan niet meer, sterker nog, zelfs de naam bestaat niet meer. Er is niks aan te tonen (Ja, er staat 1 filmpje online van een repetitie op de site, maar die zal er wel snel afgehaald worden door ze )

We waren amateurs, en volgens mij alleen daarom al mag ik gewoon met het materiaal doen wat ik wil.
Al maak ik een compilatie van de close-up van Grada d`r boezem en zet ik het op YouPorn dan nog :')
  zaterdag 13 juli 2013 @ 16:27:36 #95
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_128907795
Wat is het adres van die site?
pi_128907907
quote:
5s.gif Op zaterdag 13 juli 2013 16:27 schreef Copycat het volgende:
Wat is het adres van die site?
www.gradalicious.com
  zaterdag 13 juli 2013 @ 16:33:05 #97
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_128907989
Gradalicious :')

Gradavicious.
pi_128908072
quote:
10s.gif Op zaterdag 13 juli 2013 16:33 schreef Copycat het volgende:
Gradalicious :')

Gradavicious.
Dat bedoel ik dus _O-
Arrogantie ten top. Haar zang is niet eens boeiend, 2,5 jaar zangles, en dan zo zingen, en net doen alsof iedereen je wilt.
pi_128908294
Vind dat jullie wel erg gemeen doen tegen grada hoer, ik bedoel hoor. Ze heeft een mooie naam, afgeleid van het Slavische woord voor stad (grad) omdat ze ook uitgewoond wordt en ze heeft een killerstem...om je trommelvliezen mee om zeep te helpen that is.

Nee, niet zo gemeen doen...
  zaterdag 13 juli 2013 @ 16:44:25 #100
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_128908338
pi_128909161
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 juli 2013 16:42 schreef starla het volgende:
Vind dat jullie wel erg gemeen doen tegen grada hoer, ik bedoel hoor. Ze heeft een mooie naam, afgeleid van het Slavische woord voor stad (grad) omdat ze ook uitgewoond wordt en ze heeft een killerstem...om je trommelvliezen mee om zeep te helpen that is.

Nee, niet zo gemeen doen...
Haar vibrato is verschrikkelijk :')
Grada hoer _O-
pi_128911400
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2013 17:13 schreef Braddie het volgende:

[..]

Grada hoer _O-
Denk dat als ze dit topic van jou leest dat die video het makkelijkste probleem is wat je met haar had _O-
pi_128911404
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2013 17:13 schreef Braddie het volgende:

[..]

Grada hoer _O-
Heb je haar altijd zo gemogen?
pi_128911434
Druk schema, dat wel
http://www.gradalicious.com/events/

Die pitspoes heeft geen moer te doen :')
pi_128911785
Dat upcoming event is nep :') daar stond vorige week nog Love To Lounge inplaats van Beyond Lounge.

Staat er al sinds minuut een dat we de band hadden :')
  zaterdag 13 juli 2013 @ 18:56:03 #106
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_128911853
Dat gezeik over die band van jou schijt je ook overal over FOK! heen of niet?
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_128913252
quote:
13s.gif Op zaterdag 13 juli 2013 18:56 schreef Fir3fly het volgende:
Dat gezeik over die band van jou schijt je ook overal over FOK! heen of niet?
Dat ik het in WGR vraag is niet zo gek, toch?
  zaterdag 13 juli 2013 @ 20:02:36 #108
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_128913706
En waarom is dit geen probleem dan? Het is gewoon om 'onze' Braddie te pesten

pi_128914246
quote:

pi_128914754
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2013 20:02 schreef Woelwater het volgende:
En waarom is dit geen probleem dan? Het is gewoon om 'onze' Braddie te pesten

Dit is geüpload door de drummer, en die was *manager*
  zaterdag 13 juli 2013 @ 20:41:17 #111
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_128914829
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 juli 2013 20:39 schreef Braddie het volgende:

[..]

Dit is geüpload door de drummer, en die was *manager*
De drummer beheert het account van Grada Otten?
pi_128914860
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2013 20:41 schreef Woelwater het volgende:

[..]

De drummer beheert het account van Grada Otten?
Ja.
  zondag 14 juli 2013 @ 10:34:02 #113
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_128928051
Ik ga dit topic door geven aan je oude bandleden wat ben jij een pipo zeg.
  zondag 14 juli 2013 @ 10:44:34 #114
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_128928200
Grada Otten moet even een artiestennaam nemen, tering zeg.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  zondag 14 juli 2013 @ 10:46:30 #115
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_128928238
quote:
1s.gif Op zondag 14 juli 2013 10:34 schreef MPC60 het volgende:
Ik lees net dat ik niet de enige ben _O- misschien dat je nu eindelijk prive en internet weet te scheiden.
  zondag 14 juli 2013 @ 10:57:05 #116
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_128928372
Braddie Topic _O_
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
pi_128929275
@MPC60

Wat een vreselijke NSB'er ben jij als je dit topic doorstuurt naar z'n voormalig bandleden.
Natuurlijk is het niet slim van Braddie om teveel prive zaken op een publiek forum als dit te posten, maar het gaat wel erg ver om dat door te sturen naar z'n bandleden.
Zielig figuur ben jij.
pi_128929364
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2013 11:51 schreef gelepino het volgende:
@MPC60

Wat een vreselijke NSB'er ben jij als je dit topic doorstuurt naar z'n voormalig bandleden.
Natuurlijk is het niet slim van Braddie om teveel prive zaken op een publiek forum als dit te posten, maar het gaat wel erg ver om dat door te sturen naar z'n bandleden.
Zielig figuur ben jij.
  zondag 14 juli 2013 @ 12:00:20 #119
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_128929436
quote:
@MPC60

Zielig figuur ben jij.
Dat dus. Zo'n lage actie zou niet zonder consequenties moeten blijven.
  zondag 14 juli 2013 @ 12:10:04 #120
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_128929607
quote:
@MPC60

Zielig figuur ben jij.
Sorry braddie :* verder geef ik geen neuk om wat jullie vinden. :')
  zondag 14 juli 2013 @ 12:11:16 #121
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_128929632
quote:
15s.gif Op zondag 14 juli 2013 12:00 schreef Copycat het volgende:

[..]

Dat dus. Zo'n lage actie zou niet zonder consequenties moeten blijven.
FOK had al veel eerder in moeten grijpen, fout ligt niet bij mij. :)
  zondag 14 juli 2013 @ 12:12:53 #122
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_128929670
quote:
1s.gif Op zondag 14 juli 2013 12:11 schreef MPC60 het volgende:

Treurig ventje ben je. Maar verschuil je vooral achter anderen.
pi_128929687
quote:
@MPC60

Zielig figuur ben jij.
  zondag 14 juli 2013 @ 12:14:15 #124
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_128929695
quote:

[..]

Bullshit. klaphark die je d'r bent
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  zondag 14 juli 2013 @ 12:15:05 #125
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_128929712
quote:
7s.gif Op zondag 14 juli 2013 12:12 schreef Copycat het volgende:

[..]

Treurig ventje ben je. Maar verschuil je vooral achter anderen.
Achter wie dan precies? Als je zo met priveinformatie zit te gooien moet je ook op de blaren kunnen zitten, ik snap het wel, jullie zijn je pleziertje kwijt en fok al de braddie views.
pi_128929714
Ik zie dat Braddie inmiddels ook gezwicht is voor de druk van z'n bandleden en het betrefende filmpje offline heeft gehaald. Vind ik jammer. Gewoon laten staan Braddie! Ze kunnen je echt niks maken.

[ Bericht 0% gewijzigd door gelepino op 14-07-2013 12:23:11 ]
  zondag 14 juli 2013 @ 12:15:51 #127
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_128929736
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2013 12:13 schreef Braddie het volgende:

[..]

Doen de blaren al zeer aan je dikke reet? :')
  zondag 14 juli 2013 @ 12:16:12 #128
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_128929741
quote:
1s.gif Op zondag 14 juli 2013 12:15 schreef MPC60 het volgende:

Achter wie dan precies? Als je zo met priveinformatie zit te gooien moet je ook op de blaren kunnen zitten, ik snap het wel, jullie zijn je pleziertje kwijt en fok al de braddie views.
Achter FOK! Met je FOK! had veel eerder moeten ingrijpen.
Maar probeer het ook vooral kansloos om te draaien.
pi_128929781
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2013 12:15 schreef gelepino het volgende:
Ik zie dar Braddie inmiddels ook gezwicht is voor de druk van z'n bandleden en het betrefende filmpje offline heeft gehaald. Vind ik jammer. Gewoon laten staan Braddie! Ze kunnen je echt niks maken.
Heb het er afgehaald omdat ik het zat was.
Dat hij met advocaten ging dreigen is 1 ding, maar dat zelfs een fokker het niet kon laten het mailtje door te sturen (Werd namelijk gemailed door een bandlid met het topic....) ging mij te ver.

Heb daarop gemailed dat ik het filmpje verwijder als ik voor de rest met rust gelaten word door de zangeres/drummer (Die lopen mij nogsteeds constant te mailen en willen famillie/vrienden van mij gaan bellen/facebooken i.v.m het filmpje :') )

Dus heb hem er nu afgehaald (Ik upload hem over een paar weken weer op een ander account)
pi_128929789
quote:
1s.gif Op zondag 14 juli 2013 12:15 schreef MPC60 het volgende:

[..]

Doen de blaren al zeer aan je dikke reet? :')
Jij verdient echt een permban, achterlijke klapjosti.
  zondag 14 juli 2013 @ 12:18:34 #131
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_128929797
quote:
7s.gif Op zondag 14 juli 2013 12:16 schreef Copycat het volgende:

[..]

Achter FOK! Met je FOK! had veel eerder moeten ingrijpen.
Maar probeer het ook vooral kansloos om te draaien.
Tja fok laat het allemaal gebeuren en dan heb ik het nu gedaan? Die mensen worden hier helemaal afgefikt en dat vind jij wel normaal?
pi_128929810
Die priveinformatie die hij post moet Braddie helemaal zelf weten. De bandleden hadden het zo kunnen vinden hier op Fok. Maar wat jij doet is de link sturen en de bandleden er op attenderen. Dat is gewoon laag en achterbaks en wat bij betreft bannen ze. Is gewoon een gore naaistreek van.
  zondag 14 juli 2013 @ 12:19:06 #133
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_128929813
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2013 12:17 schreef Braddie het volgende:

[..]

Dat hij met advocaten ging dreigen is 1 ding, maar dat zelfs een fokker het niet kon laten het mailtje door te sturen (Werd namelijk gemailed door een bandlid met het topic....) ging mij te ver.

Heb daarop gemailed dat ik het filmpje verwijder als ik voor de rest met rust gelaten word door de zangeres/drummer (Die lopen mij nogsteeds constant te mailen en willen famillie/vrienden van mij gaan bellen/facebooken i.v.m het filmpje :') )

Dus heb hem er nu afgehaald (Ik upload hem over een paar weken weer op een ander account)
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2013 12:17 schreef Braddie het volgende:

[..]

waarom blijf je maar continu overal tegenaan schoppen en grenzen opzoeken? Waarom laat je dingen nou niet gewoon rusten en leer je eens dat, als je zo bekend bent online als nu, je beter dingen kunt laten?
  zondag 14 juli 2013 @ 12:19:52 #134
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_128929833
quote:
1s.gif Op zondag 14 juli 2013 12:18 schreef MPC60 het volgende:

Tja fok laat het allemaal gebeuren en dan heb ik het nu gedaan? Die mensen worden hier helemaal afgefikt en dat vind jij wel normaal?
FOK! heeft jou opgedragen dat topic aan derden te mailen? Wees dan nu ook zo'n stoere vent en ga geen lame excuses zoeken.
  zondag 14 juli 2013 @ 12:19:56 #135
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_128929834
quote:

[..]

Omgekeerde wereld dit, doe ff normaal
pi_128929840
Wel jammer dat je zwicht voor de druk Braddie. Je kunt er op wachten voordat een rat als MPC60 het filmpje weer online zet.
pi_128929845
quote:
1s.gif Op zondag 14 juli 2013 10:34 schreef MPC60 het volgende:
Moet je horen welke kneus het zegt :') de tering hey, wat ben jij een uit de baarmoeder getrapte miskleun.
pi_128929872
quote:

[..]

Je moet gewoon je smerige NSB bakkes houden en je niet bemoeien met zulke zaken, dorpsidioot dat je er bent. Je hebt geen flauw benul wat je aan het doen bent, sneuneus.
pi_128929886
quote:

[..]

Oh, dus nu draai je het om?
"Die mensen worden hier helemaal afgefikt"
Wat gelepino al zei, ze konden het ook zelf opzoeken, maar nee, jij moest ze er op attenderen, je bent een zielige achterbakse kut mongool.
  zondag 14 juli 2013 @ 12:22:15 #140
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_128929887
Ik ben iig benieuwd welke gerechtelijke stappen wegens smaad er nu braddie zijn kant op komen. Kom maar op met die pemban. :')
  zondag 14 juli 2013 @ 12:22:53 #141
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_128929900
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2013 12:22 schreef Braddie het volgende:

[..]

Oh, dus nu draai je het om?
"Die mensen worden hier helemaal afgefikt"
Wat gelepino al zei, ze konden het ook zelf opzoeken, maar nee, jij moest ze er op attenderen, je bent een zielige achterbakse kut mongool.
Moet je niet huilen en stoppen met fok enzo :')
pi_128929921
quote:
1s.gif Op zondag 14 juli 2013 12:22 schreef MPC60 het volgende:

[..]

Omdat jij dat zo nodig wilt?
Als je wil dat ik stop met fok heb je PECH, als je mij niet meer wilt ZIEN op Fok dan donderstraal je maar zelf op van dit forum, heel eenvoudig.
Lage hond dat je er bent...
pi_128929936
Wat een liefdevol topic is dit geworden.
  zondag 14 juli 2013 @ 12:25:24 #144
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_128929943
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2013 12:24 schreef Braddie het volgende:

[..]

Omdat jij dat zo nodig wilt?
Als je wil dat ik stop met fok heb je PECH, als je mij niet meer wilt ZIEN op Fok dan donderstraal je maar zelf op van dit forum, heel eenvoudig.
Lage hond dat je er bent...
Vervelend he niet anoniem zijn.
pi_128929946
quote:
Ik ben iig benieuwd welke gerechtelijke stappen wegens smaad er nu braddie zijn kant op komen. Kom maar op met die pemban. :')
Ik ben benieuwd welke info ik over jou kan vinden op Internet, kijken of we jou even aan de schandpaal kunnen nagelen. Ik zou je huistelefoon maar in de gaten houden alvast NSBertje dat je bent :*
pi_128929954
Ik ben het niet vaak met Braddie eens, maar in dit geval geef ik Braddie helemaal gelijk. Je bent echt een sneu figuur MPC60. Je zult wel heel trots op jezelf zijn, maar ik denk dat er hier maar weinig mensen zullen zijn die je actie kunnen waarderen. En als je zo ontevreden bent over de moderators van Fok, dan regel je dat met hun en niet over de rug van Braddie. Het zou de moderators sieren als ze nu wel actie zouden nemen (tegen MPC60), want dat wil hij immers zo graag.
pi_128929956
quote:
1s.gif Op zondag 14 juli 2013 12:25 schreef MPC60 het volgende:

[..]

Jij gaat dat straks ook meemaken, dus bereid je maar alvast voor.
  zondag 14 juli 2013 @ 12:26:04 #148
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_128929960
quote:
1s.gif Op zondag 14 juli 2013 12:25 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ik ben benieuwd welke info ik over jou kan vinden op Internet, kijken of we jou even aan de schandpaal kunnen nagelen. Ik zou je huistelefoon maar in de gaten houden alvast NSBertje dat je bent :*
:')
  zondag 14 juli 2013 @ 12:26:05 #149
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_128929963
quote:
1s.gif Op zondag 14 juli 2013 12:25 schreef MPC60 het volgende:

[..]

Heldhaftig hoor, je verschuilen achter je online identiteit en mensen die dit niet kunnen of willen zwartmaken.
Echt, top.
pi_128929970
quote:

[..]

We zullen over een week zien wie er huilt en stopt met Fok.
pi_128929975
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2013 12:14 schreef Mirjam het volgende:

[..]

Bullshit. klaphark die je d'r bent
Wordt hier niks mee gedaan?
pi_128929981
quote:
1s.gif Op zondag 14 juli 2013 12:26 schreef MPC60 het volgende:

[..]

Je denkt dat ik niks kan vinden over je ? Durf je dat risicootje te nemen denk je?
  zondag 14 juli 2013 @ 12:31:14 #153
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_128930072
quote:

[..]

En het is FOK!
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_128930074
Ah, Braddie is alweer terug :')
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_128930119
quote:
Zielige pik :r :{w
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  zondag 14 juli 2013 @ 12:33:57 #156
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_128930138
quote:
3s.gif Op zondag 14 juli 2013 12:25 schreef MPC60 het volgende:

[..]

ja, want als je anoniem bent ben je zo stoer! Lekker mensen pesten op internet.

Was je vroeger het kneusje van de klas?
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_128930211
quote:
10s.gif Op zondag 14 juli 2013 12:27 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Je denkt dat ik niks kan vinden over je ? Durf je dat risicootje te nemen denk je?
Zullen we de uitdaging aangaan? :@
pi_128930236
Door nu te gaan dreigen privégegevens van hem te openbaren zijn jullie net zo zielig :')
Jij bent het zonnetje!!!
pi_128930249
Echt zo'n treurige tokkiereflex is dat :')
Jij bent het zonnetje!!!
  zondag 14 juli 2013 @ 12:39:11 #160
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_128930262
quote:
1s.gif Op zondag 14 juli 2013 12:33 schreef kanovinnie het volgende:

Ik gok dat hij nog steeds het kneusje is. Van de klas of de sociale werkplaats.
pi_128930275
quote:
1s.gif Op zondag 14 juli 2013 12:33 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

ja, want als je anoniem bent ben je zo stoer! Lekker mensen pesten op internet.

Dit
pi_128930366
quote:
1s.gif Op zondag 14 juli 2013 12:38 schreef Mortaxx het volgende:
Door nu te gaan dreigen privégegevens van hem te openbaren zijn jullie net zo zielig :')
Blaffende honden bijten niet :')
pi_128931495
Dit topic is alleen maar over en weer gescheld geworden.

Zou hem maar dichtgooien mods...
pi_128931603
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2013 12:18 schreef Braddie het volgende:

[..]

Jij verdient echt een permban, achterlijke klapjosti.
Flikker toch op man.

Eerst loop je te huilen dat titty op haar uiterlijk beoordeeld wordt, dan loop je te huilen dat er steeds weer fotos van jou opduiken waar jij op je uiterlijk beoordeeld wordt, en wat doe je vervolgens zelf? Beeldmateriaal van anderen online gooien terwijl ze dat niet willen.

"ja maar .. insert kutreden waarom het opeens wel zou mogen"

[ Bericht 4% gewijzigd door probeer op 14-07-2013 13:39:55 ]
"Pools are perfect for holding water"
pi_128931846
quote:
1s.gif Op zondag 14 juli 2013 12:38 schreef Mortaxx het volgende:
Dit.

Namen en shamen mag zeker wel als jullie het doen? En dan ben je een NSB-er als je er anderen op wijst? Flikker toch een heel eind op. Je dient gewoon het fatsoen te hebben om geen gegevens van anderen te verspreiden wanneer ze dat niet willen. Heel erg simpel.

Triest stelletje hier.
"Pools are perfect for holding water"
  Forum Admin zondag 14 juli 2013 @ 14:41:59 #166
240730 crew  Opa.Bakkebaard
Heeft een huisje.
pi_128934519
Dit gaat helemaal nergens meer over.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')