Omdat hij uit de band is gezet.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:07 schreef valentijn101 het volgende:
Maar waarom zet je de beelden op you tube als jullie BESPROKEN hebben dit niet te doen?
Omdat het besproken was voor "Zolang de band nog bestaat"quote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:07 schreef valentijn101 het volgende:
Maar waarom zet je de beelden op you tube als jullie BESPROKEN hebben dit niet te doen?
Heeft hij gedaan, zegt ie.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:11 schreef hugecooll het volgende:
Ter illustratie
Als hij het vervelend vindt, dan dient hij maar zo'n copyright claim in bij YT he
Een optreden mag gewoon op YouTube hoor, of je nou covers speelt of niet.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:13 schreef hugecooll het volgende:
Nou, bij YT weten ze toch ook wel what's up
Dat vind ik niet zo'n punt, maar geef het dan wel wat toegevoegde waarde ofzo...quote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:15 schreef hugecooll het volgende:
Ondertussen schaamteloos covers zingen van andere artiesten
Alsof die eerste twee feiten er dan maar ook iets toe doenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:19 schreef Braddie het volgende:
[..]
Een optreden mag gewoon op YouTube hoor, of je nou covers speelt of niet.
Maar het feit is, hier liggen de masters van de beelden, mijn camera is gebruikt voor de opnames, speel er zelf ook op mee (toetsen)
Dus hij moet niet huilen.
Beelden zijn tot daar aan toe, maar het auteursrecht op de muziek zelf, speelt ook nog mee he..?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:27 schreef Tchock het volgende:
Hij heeft portretrecht, wat wil zeggen dat hij openbaarmaking van alle beelden van hem (foto, schilderij, film) kan beperken als hij daar een redelijk belang bij heeft. Alle andere informatie doet er geen reet toe.
Dat speelt alleen bij commerciële verspreiding. Bovendien kan alleen de originele maker zich daarop beroepen, niet een bandlid over een youtubevideo.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:32 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Beelden zijn tot daar aan toe, maar het auteursrecht op de muziek zelf speelt ook nog mee he..?
(al ben ik van mening dat iedereen die naar deze zooi luistert, dik geld toe moet krijgen...)
Ja dat klopt ook wel geloof ik... het is geen uitgebracht materiaal... (maak me er zelf ook nooit druk om)quote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:33 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat speelt alleen bij commerciële verspreiding. Bovendien kan alleen de originele maker zich daarop beroepen, niet een bandlid over een youtubevideo.
Speelde jij met je band ook op fat festival he?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:35 schreef Jos_Tieband het volgende:
Toen ik de TT zag was ik even bang dat het om dit beeldmateriaal ging, maar dat valt weer mee gelukkig!
Hij mailde me net weer dat hij mij 1 week geeft om beelden te laten verwijderen, anders laat hij z`n advocaat contact opnemen met YouTube, of diezelfde advocaat gaat een kortgeding tegen mij aanspannenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:27 schreef Tchock het volgende:
Hij heeft portretrecht, wat wil zeggen dat hij openbaarmaking van alle beelden van hem (foto, schilderij, film) kan beperken als hij daar een redelijk belang bij heeft. Alle andere informatie doet er geen reet toe.
Hij heeft er redelijk belang bij.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:37 schreef Tchock het volgende:
Maar goed, Braddie, juridische stappen zijn zeker mogelijk. Dan moet hij betogen dat hij er een redelijk belang bij heeft dat de beelden niet verspreid worden. Jij kunt dat eventueel tegenspreken. Wie er gelijk krijgt, dat is natuurlijk een heel andere vraag. Weer een andere vraag is of je het risico dat je zo'n zaak verliest wil nemen, want dan wordt het een duur grapje.
Bovendien: procederen om zoiets!
Dat is geen argument natuurlijk. Hij kan proberen jouw publicatie te voorkomen en staat daarmee volledig in zijn recht.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:38 schreef Braddie het volgende:
[..]
Hij mailde me net weer dat hij mij 1 week geeft om beelden te laten verwijderen, anders laat hij z`n advocaat contact opnemen met YouTube, of diezelfde advocaat gaat een kortgeding tegen mij aanspannen
Heb gemailed, dat er vrienden en famillie van mij aanwezig waren, en die hebben ook gefilmt en dingen online gezet.
En dat ik het onzin vind om alleen mij hier op aan te spreken terwijl hij dan ook m`n famillieleden/vrienden moet aanspreken én ook de aanverwanten van de gitarist (Die heeft ook 20-30 minuten opgenomen en op YouTube gezet, maar daar hoor ik hem niet over...)
Je leest mijn post niet, heb ik het idee.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:39 schreef Braddie het volgende:
[..]
Hij heeft er redelijk belang bij.
Maar het is gewoon onzin, het was een openbaar/publiekelijk iets, dan ga je toch niet zo moeilijk lopen doen?
misgelopen inkomsten omdat mensen nu weten wat ze bestellenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:37 schreef Tchock het volgende:
Maar goed, Braddie, juridische stappen zijn zeker mogelijk. Dan moet hij betogen dat hij er een redelijk belang bij heeft dat de beelden niet verspreid worden. Jij kunt dat eventueel tegenspreken. Wie er gelijk krijgt, dat is natuurlijk een heel andere vraag. Weer een andere vraag is of je het risico dat je zo'n zaak verliest wil nemen, want dan wordt het een duur grapje.
Bovendien: procederen om zoiets!
Hij staat in z`n recht, dat geloof ik ook welquote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:39 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat is geen argument natuurlijk. Hij kan proberen jouw publicatie te voorkomen en staat daarmee volledig in zijn recht.
Portretrecht is sterker dan jouw recht om iets te publiceren. En dat is trouwens maar goed ook, anders zouden alle chanante foto's en video's tot het einde der tijden overal neergeflikkerd kunnen worden.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:43 schreef Braddie het volgende:
[..]
Hij staat in z`n recht, dat geloof ik ook wel
Maar ik ook, toch?
Heb een week om het te verwijderen, en ik kijk wel hoe en wat. Laat me hier niet door intimideren in ieder geval.
quote:Op maandag 8 juli 2013 03:08 schreef Braddie het volgende:
Dat ze op een gegeven moment zei " Ja, het is leuk dat julie audio/video van ons optreden op Facebook delen omdat julie het zo leuk vonden, maar dat wil ik niet, want dit kan een samenwerking tussen mij en andere muzikanten belemmeren "
Heb mij keurig aan die policy gehouden, tot gister, toen meldde ze opeens "Ja, ik kies toch voor de drummer, hij steunt mij bij het concept, en helpt mij bij het zoeken van muzikanten "
Dus heb gewoon lekker het optreden online gezet, en als ze mij een berichtje stuurt met de vraag " Wil je het optreden er afhalen Braddie? " Dan zeg ik " Nee, waarom zou ik? We hebben toch geen band meer? Blijft lekker online"
Jamaar dat is anders!quote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:49 schreef Dimens het volgende:
Zeg TS, jij huilt behoorlijk vaak over andere mensen die een foto van jou op FOK! zetten. Jij vindt het dus blijkbaar niet leuk als jouw foto op een plek staat waar jij het niet beheert. Volgens jou moeten users dat niet doen.
En nu dit. Vind je nog steeds dat het zo kinderachtig is?
Chanant?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:44 schreef Tchock het volgende:
[..]
Portretrecht is sterker dan jouw recht om iets te publiceren. En dat is trouwens maar goed ook, anders zouden alle chanante foto's en video's tot het einde der tijden overal neergeflikkerd kunnen worden.
Inside joke.quote:
Haha, dat is een oplossingquote:Haal het eraf en laat een vreemde het er opnieuw opzetten. Schijnbaar hebben ze daar geen moeite mee.
Niet echt. Het portretrecht is vrij beperkt mits deze niet in opdracht is gemaakt van de geportretteerde.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:44 schreef Tchock het volgende:
[..]
Portretrecht is sterker dan jouw recht om iets te publiceren. En dat is trouwens maar goed ook, anders zouden alle chanante foto's en video's tot het einde der tijden overal neergeflikkerd kunnen worden.
Dat denk ik ook. Maar met alles wat meerdere uitkomsten heeft: wil je echt tijd en energie gaan steken in zoiets onbenulligs wat bovendien slecht uit kan pakken?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:20 schreef starla het volgende:
[..]
Niet echt. Het portretrecht is vrij beperkt mits deze niet in opdracht is gemaakt van de geportretteerde.
Bij een redelijk belang kan de rechter inderdaad besluiten om de publicatie te verbieden ondanks eventuele auteursrecht.
In casu betwijfel ik dat er sprake is van een redelijk belang, behalve: maar rechter, ik mag Braddie niet zo, daarom wil ik niet op youtube.
Ik denk dat Brad sterker in z'n schoenen staat dan die drummer. Laat het maar tot een rechtzaak komen.
Die vraag kun je beter aan de drummer stellen. Vind het maar flauw van hem.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:21 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Maar met alles wat meerdere uitkomsten heeft: wil je echt tijd en energie gaan steken in zoiets onbenulligs wat bovendien slecht uit kan pakken?
Het geldt voor beide partijen. En ja, het is gigantisch flauwquote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:22 schreef starla het volgende:
[..]
Die vraag kun je beter aan de drummer stellen. Vind het maar flauw van hem.
Eensch.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het geldt voor beide partijen. En ja, het is gigantisch flauwVan beiden, overigens. Iets publiceren om iemand te pesten is minstens net zo kinderachtig als dreigen met juridische stappen na aanleiding van een filmpje van een openbaar festival.
Braddie wordt trouwens echt buiten beeld gehouden. En ook nog uit de band gezet.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:11 schreef hugecooll het volgende:
Ter illustratie
Als hij het vervelend vindt, dan dient hij maar zo'n copyright claim in bij YT he
Een vriend van me heeft dit gefilmd, en ik er werd meer focus gelegd op de zangeres, alleen als hij zag dat ik een solo had, of sprong werd ik gefilmd.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:45 schreef Tchock het volgende:
[..]
Braddie wordt trouwens echt buiten beeld gehouden. En ook nog uit de band gezet.Hij is vast een leuk persoon.
Ik doe dit absoluut niet om te pesten, waarom zou ik? Het is m`n allereerste optreden met een band, heb het puur op YouTube gezet om te laten zien dat ik er trots op ben, en dat ik trots ben op de band dat we al na 6 maanden live kunnen optreden en het nog redelijk strak staat ook.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het geldt voor beide partijen. En ja, het is gigantisch flauwVan beiden, overigens. Iets publiceren om iemand te pesten is minstens net zo kinderachtig als dreigen met juridische stappen na aanleiding van een filmpje van een openbaar festival.
Je hebt letterlijk gezegd dat je het er op hebt gezet omdat en nadat de band uit elkaar was.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:56 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik doe dit absoluut niet om te pesten, waarom zou ik? Het is m`n allereerste optreden met een band, heb het puur op YouTube gezet om te laten zien dat ik er trots op ben, en dat ik trots ben op de band dat we al na 6 maanden live kunnen optreden en het nog redelijk strak staat ook.
Was absoluut geen intentie tot haat/pesten, totdat de zangeres ego ging doen, en de drummer begon te zeiken over advocaten.
quote:Was absoluut geen intentie tot haat/pesten, totdat de zangeres ego ging doen, en de drummer begon te zeiken over advocaten.
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:56 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik doe dit absoluut niet om te pesten, waarom zou ik? Het is m`n allereerste optreden met een band, heb het puur op YouTube gezet om te laten zien dat ik er trots op ben, en dat ik trots ben op de band dat we al na 6 maanden live kunnen optreden en het nog redelijk strak staat ook.
Was absoluut geen intentie tot haat/pesten, totdat de zangeres ego ging doen, en de drummer begon te zeiken over advocaten.
Ik had het er al eerder op gezet (2 dagen na het optreden)quote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:59 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je hebt letterlijk gezegd dat je het er op hebt gezet omdat en nadat de band uit elkaar was.Je zegt het hier zelfs nog een keer:
[..]
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:49 schreef Dimens het volgende:
Zeg TS, jij huilt behoorlijk vaak over andere mensen die een foto van jou op FOK! zetten. Jij vindt het dus blijkbaar niet leuk als jouw foto op een plek staat waar jij het niet beheert. Volgens jou moeten users dat niet doen.
Ik denk dat iemand het redelijk belang niet kan hardmaken als hij in het openbaar gaat optredenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:27 schreef Tchock het volgende:
Dat denk ik ook nietquote:Op vrijdag 12 juli 2013 20:17 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Ik denk dat iemand het redelijk belang niet kan hardmaken als hij in het openbaar gaat optreden
Gewoon met een ander account opnieuw uploaden en ontkennen dat die van jou isquote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:43 schreef Braddie het volgende:
[..]
Hij staat in z`n recht, dat geloof ik ook wel
Maar ik ook, toch?
Heb een week om het te verwijderen, en ik kijk wel hoe en wat. Laat me hier niet door intimideren in ieder geval.
Een maat van me kwam al met dat idee vanmiddag "Ja, ik upload ze wel gewoon onder mijn naam"quote:Op vrijdag 12 juli 2013 21:02 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Gewoon met een ander account opnieuw uploaden en ontkennen dat die van jou is
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:31 schreef Dieter_Dengler het volgende:
[..]
Op een of andere vreemde manier zou ik haar best raken.
Hoe er ook zo schaamteloos op haar lichaam/borsten wordt ingezoomdquote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:31 schreef Dieter_Dengler het volgende:
[..]
Op een of andere vreemde manier zou ik haar best raken.
Het wordt gedurende het filmpje steeds ergerquote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:37 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Hoe er ook zo schaamteloos op haar lichaam/borsten wordt ingezoomd
Haha best welquote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:39 schreef Dieter_Dengler het volgende:
[..]
Het wordt gedurende het filmpje steeds erger. Die cameraman van Braddie is echt een baas
.
Waarom verpest je mijn avondquote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:43 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Haha best wel
[ afbeelding ]
sup met die tanden dan?
Dat is serieus niet met opzet gedaanquote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:37 schreef hugecooll het volgende:
[..]
quote:Gisteren uitgenodigd voor de koninklijke huwelijksceremonie, bleek achteraf een 1 april grap te zijn.
www.gebleektetanden.nl/Gradaquote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:43 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Haha best wel
[ afbeelding ]
sup met die tanden dan?
Niet inzoomen op lekkere tetten, omdat de vrouw in kwestie 46 isquote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:45 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dat is serieus niet met opzet gedaan
Ik dacht eerst ook "WTF Gast, dat mens is 46, waarom zoom je daar op in? "
Maar hij kon het niet goed zien vanwege de zon op m`n schermpje, dus hij moest gokken zei hij
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:43 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Haha best wel
[ afbeelding ]
sup met die tanden dan?
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:46 schreef hugecooll het volgende:
Maarre Braddie, jij kent haar irl
Raakbaar?
Zou dat niet gewoon de reden zijn dat die Grada die video eraf wil hebben?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:37 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ik zal ff een backupje makenquote:Op zaterdag 13 juli 2013 02:24 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Zou dat niet gewoon de reden zijn dat die Grada die video eraf wil hebben?
Overigens, hoeveel FOK!'ers in dit topic hebben 'm al geKeepVid om na deletion (vrijwillig of gedwongen) even een goede mirror te geven?![]()
Ik denk eerder dat zijn gedrag de oorzaak is van dit alles, maar ja dat wil hij zelf toch niet in zien.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 11:04 schreef Plantagehouder het volgende:
Dat zijn gedrag kinderachtig of hypocriet is doet niets af aan zijn rechten en/of verplichtingen, dit is wgr
Fatsoen bestaat haast niet meer en is over 10 jaar niet meer in de Van Dale te vinden.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 12:17 schreef JeMoeder het volgende:
Als ik die drummer was zou ik ook niet met een Michelin-mannetje in dezelfde video willen zitten.
Maar even serieus nu Braddie, waarom moet er gekeken naar wat wel/niet juridisch zou moeten mogen? Wat dacht je van respect voor iemand zijn wens niet op video op youtube te verschijnen? Beetje fatsoen zou je sieren.
Nee joh!quote:Op zaterdag 13 juli 2013 13:36 schreef Braddie het volgende:
Maar de band heeft mij (en 2 andere leden) er uit gegooid dus dacht ik, nou.. dan kunnen de beelden ook wel online. Had ik niks kwaad mee in de zin,
Wordquote:Op zaterdag 13 juli 2013 13:50 schreef gelepino het volgende:
Braddie, die drummer intimideert je gewoon, maar heeft echt geen poot om op te staan.
Ten eerste was het een openbaar festival en is het gewoon toegestaan iemand in openbare gelegenheden te filmen,
Ten tweede heb je inderdaad niks ondertekend over het wel of niet publiceren van beeldmateriaal, dus ook daar kan hij je niks maken.
Ook in geval van portretrecht staat de drummer totaal niet in zijn recht. Hij zal namelijk moeten aantonen dat zijn belangen worden geschaad en dat is hier niet het geval. Hij treed immer zelf op bij een openbaar festival en jij staat zelf ook op dat podium. Jullie hebben wat dat betreft dus dezelfde rechten. Hij heeft geen persoonlijke of commerciële belang als dat filmpje wordt getoont
Je zou zelfs kunnen stellen dat jouw belangen worden geschaad als je het filmpje niet online zet. Jij bent immers op zoek naar een nieuwe band en wil je met dit filmpje in de kijker spelen of reclame maken voor jezelf, wat gewoon je goed recht is.
Kortom: Hou je poot stijf en laat die drummer maar dreigen. Hij heeft echt geen poot om op te staan. Het zou een ander verhaal zijn als het optreden in een besloten kring gegeven was waarbij bijvoorbeeld toegangskaarten verkocht zouden zijn.
Als je op safe wilt spelen kun je het filmpje natuurlijk ook onder een ander account online zetten, maar dat was al geopperd.
Ik zou me zeker niet laten intimideren door meneer de drummer en gewoon je poot stijf houden.
Even off topic: Wanneer moet je nou weer op voor je theorie rijbewijs?
Laat me ook zeker niet door hem intimideren, het blijft ook online.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 13:50 schreef gelepino het volgende:
Braddie, die drummer intimideert je gewoon, maar heeft echt geen poot om op te staan.
Ten eerste was het een openbaar festival en is het gewoon toegestaan iemand in openbare gelegenheden te filmen,
Ten tweede heb je inderdaad niks ondertekend over het wel of niet publiceren van beeldmateriaal, dus ook daar kan hij je niks maken.
Ook in geval van portretrecht staat de drummer totaal niet in zijn recht. Hij zal namelijk moeten aantonen dat zijn belangen worden geschaad en dat is hier niet het geval. Hij treed immer zelf op bij een openbaar festival en jij staat zelf ook op dat podium. Jullie hebben wat dat betreft dus dezelfde rechten. Hij heeft geen persoonlijke of commerciële belang als dat filmpje wordt getoont
Je zou zelfs kunnen stellen dat jouw belangen worden geschaad als je het filmpje niet online zet. Jij bent immers op zoek naar een nieuwe band en wil je met dit filmpje in de kijker spelen of reclame maken voor jezelf, wat gewoon je goed recht is.
Kortom: Hou je poot stijf en laat die drummer maar dreigen. Hij heeft echt geen poot om op te staan. Het zou een ander verhaal zijn als het optreden in een besloten kring gegeven was waarbij bijvoorbeeld toegangskaarten verkocht zouden zijn.
Als je op safe wilt spelen kun je het filmpje natuurlijk ook onder een ander account online zetten, maar dat was al geopperd.
Ik zou me zeker niet laten intimideren door meneer de drummer en gewoon je poot stijf houden.
Even off topic: Wanneer moet je nou weer op voor je theorie rijbewijs?
Ehhm, letterlijk? Jouw aanwezigheid in de band kon de reputatie van de zangeres schaden?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 13:36 schreef Braddie het volgende:
Ik heb wel respect/fatsoen hoor.
Heb het filmpje er ook keurig netjes afgehaald toen ik nog in de band speelde en dat aan mij gevraagd werd. (Zolang ik in de band speelde mocht er niets op YouTube, omdat het de reputatie van de zangeres kon schaadde)
Maar de band heeft mij (en 2 andere leden) er uit gegooid dus dacht ik, nou.. dan kunnen de beelden ook wel online. Had ik niks kwaad mee in de zin, wilde gewoon laten zien hoe wij speelde op dat moment en dat ik trots was.
Nee, niet op zo`n manier.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:35 schreef Sylver_ het volgende:
[..]
Ehhm, letterlijk? Jouw aanwezigheid in de band kon de reputatie van de zangeres schaden?
Ah, op die manier.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:38 schreef Braddie het volgende:
[..]
Nee, niet op zo`n manier.
Maar het was meer zo van, geen van de bandleden mag iets op YouTube plaatsen zolang we als band bij elkaar zijn.
En aangezien ik de enige ben (op de zangeres na) in de band, met een YouTube account, werd ik er het meest op aangesproken
Laat het ook lekker staan.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:49 schreef gelepino het volgende:
Modelingen afspraken zijn in principe ook bindend, echter is nooit aan te tonen dat die mondelinge afspraken gemaakt zijn en wat de exacte inhoud daarvan was.
Het is dan dus zijn woord tegen dat van jou en bij een eventuele rechtszaak kan een rechter daar dan ook helemaal niks mee. Een rechter kijkt dan ook puur naar de juridische kant van het filmen. Dat is in een openbare gelegenheid gebeurd.
En hoe zou jij de band/zangeres schaden dan? Ze kozen er zelf voor om met jou op dat podium te klimmen bij een optreden in een openbare gelegenheid. Je staat dus volledig in je recht.
Portretrecht is hier wel van toepassing, maar de drummer/zangeres zal aan moeten tonen dat hij/zij geschaad wordt en ik zie niet in hoe hij dat kan doen.
Je staat echt volledig in je recht Braddie.
Neemt niet weg dat je je af moet vragen waarom je dat filmpje post. Maar gezien de dreigende houding van de drummer zou ik er net zo over denken als jij en dat filmpje juist laten staan.
De reden dat ze het filmpje weg willen hebben was omdat een "Volledige set" posten van een band "Uiterst onprofessioneel" overkomt.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:50 schreef Sylver_ het volgende:
[..]
Ah, op die manier.
Niet dat ik het dan wel begrijp. Was de band zo slecht dat de zangeres er niet mee geassocieerd wilde worden? Dan snap ik niet waarom ze uberhaupt met de band optreedt.
En waarom zou het anders zijn nu jullie als band uit elkaar zijn? Waarom kan het haar reputatie nu niet meer schaden?
Grada en de drummer hebben waan ideeén.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:17 schreef gelepino het volgende:
De manier van filmen is totaal niet relevant. Juridisch gezien sta je volledig in je recht. De band is sowieso totaal niet professioneel en bestaat niet eens meer.
Die Grada heeft het nogal hoog in haar bol. Als zangeres is ze niks bijzonders hoor.
Dat bedoel ik dusquote:
Haar vibrato is verschrikkelijkquote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:42 schreef starla het volgende:
Vind dat jullie wel erg gemeen doen tegen grada hoer, ik bedoel hoor. Ze heeft een mooie naam, afgeleid van het Slavische woord voor stad (grad) omdat ze ook uitgewoond wordt en ze heeft een killerstem...om je trommelvliezen mee om zeep te helpen that is.
Nee, niet zo gemeen doen...
Denk dat als ze dit topic van jou leest dat die video het makkelijkste probleem is wat je met haar hadquote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:13 schreef Braddie het volgende:
[..]
Haar vibrato is verschrikkelijk
Grada hoer
Heb je haar altijd zo gemogen?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:13 schreef Braddie het volgende:
[..]
Haar vibrato is verschrikkelijk
Grada hoer
Dat ik het in WGR vraag is niet zo gek, toch?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 18:56 schreef Fir3fly het volgende:
Dat gezeik over die band van jou schijt je ook overal over FOK! heen of niet?
Dit is geüpload door de drummer, en die was *manager*quote:Op zaterdag 13 juli 2013 20:02 schreef Woelwater het volgende:
En waarom is dit geen probleem dan? Het is gewoon om 'onze' Braddie te pesten
De drummer beheert het account van Grada Otten?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 20:39 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dit is geüpload door de drummer, en die was *manager*
Ja.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 20:41 schreef Woelwater het volgende:
[..]
De drummer beheert het account van Grada Otten?
Ik lees net dat ik niet de enige benquote:Op zondag 14 juli 2013 10:34 schreef MPC60 het volgende:
Ik ga dit topic door geven aan je oude bandleden wat ben jij een pipo zeg.
quote:Op zondag 14 juli 2013 11:51 schreef gelepino het volgende:
@MPC60
Wat een vreselijke NSB'er ben jij als je dit topic doorstuurt naar z'n voormalig bandleden.
Natuurlijk is het niet slim van Braddie om teveel prive zaken op een publiek forum als dit te posten, maar het gaat wel erg ver om dat door te sturen naar z'n bandleden.
Zielig figuur ben jij.
Dat dus. Zo'n lage actie zou niet zonder consequenties moeten blijven.quote:Op zondag 14 juli 2013 11:51 schreef gelepino het volgende:
@MPC60
Wat een vreselijke NSB'er ben jij als je dit topic doorstuurt naar z'n voormalig bandleden.
Natuurlijk is het niet slim van Braddie om teveel prive zaken op een publiek forum als dit te posten, maar het gaat wel erg ver om dat door te sturen naar z'n bandleden.
Zielig figuur ben jij.
Sorry braddiequote:Op zondag 14 juli 2013 11:51 schreef gelepino het volgende:
@MPC60
Zielig figuur ben jij.
FOK had al veel eerder in moeten grijpen, fout ligt niet bij mij.quote:Op zondag 14 juli 2013 12:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat dus. Zo'n lage actie zou niet zonder consequenties moeten blijven.
Treurig ventje ben je. Maar verschuil je vooral achter anderen.quote:Op zondag 14 juli 2013 12:11 schreef MPC60 het volgende:
FOK had al veel eerder in moeten grijpen, fout ligt niet bij mij.
quote:Op zondag 14 juli 2013 11:51 schreef gelepino het volgende:
@MPC60
Zielig figuur ben jij.
Bullshit. klaphark die je d'r bentquote:Op zondag 14 juli 2013 12:11 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Achter wie dan precies? Als je zo met priveinformatie zit te gooien moet je ook op de blaren kunnen zitten, ik snap het wel, jullie zijn je pleziertje kwijt en fok al de braddie views.quote:Op zondag 14 juli 2013 12:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Treurig ventje ben je. Maar verschuil je vooral achter anderen.
Doen de blaren al zeer aan je dikke reet?quote:
Achter FOK! Met je FOK! had veel eerder moeten ingrijpen.quote:Op zondag 14 juli 2013 12:15 schreef MPC60 het volgende:
Achter wie dan precies? Als je zo met priveinformatie zit te gooien moet je ook op de blaren kunnen zitten, ik snap het wel, jullie zijn je pleziertje kwijt en fok al de braddie views.
Heb het er afgehaald omdat ik het zat was.quote:Op zondag 14 juli 2013 12:15 schreef gelepino het volgende:
Ik zie dar Braddie inmiddels ook gezwicht is voor de druk van z'n bandleden en het betrefende filmpje offline heeft gehaald. Vind ik jammer. Gewoon laten staan Braddie! Ze kunnen je echt niks maken.
Jij verdient echt een permban, achterlijke klapjosti.quote:Op zondag 14 juli 2013 12:15 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Doen de blaren al zeer aan je dikke reet?
Tja fok laat het allemaal gebeuren en dan heb ik het nu gedaan? Die mensen worden hier helemaal afgefikt en dat vind jij wel normaal?quote:Op zondag 14 juli 2013 12:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Achter FOK! Met je FOK! had veel eerder moeten ingrijpen.
Maar probeer het ook vooral kansloos om te draaien.
quote:Op zondag 14 juli 2013 12:17 schreef Braddie het volgende:
[..]
Heb het er afgehaald omdat ik het zat was.
Dat hij met advocaten ging dreigen is 1 ding, maar dat zelfs een fokker het niet kon laten het mailtje door te sturen (Werd namelijk gemailed door een bandlid met het topic....) ging mij te ver.
Heb daarop gemailed dat ik het filmpje verwijder als ik voor de rest met rust gelaten word door de zangeres/drummer (Die lopen mij nogsteeds constant te mailen en willen famillie/vrienden van mij gaan bellen/facebooken i.v.m het filmpje)
Dus heb hem er nu afgehaald (Ik upload hem over een paar weken weer op een ander account)
waarom blijf je maar continu overal tegenaan schoppen en grenzen opzoeken? Waarom laat je dingen nou niet gewoon rusten en leer je eens dat, als je zo bekend bent online als nu, je beter dingen kunt laten?quote:Op zondag 14 juli 2013 12:17 schreef Braddie het volgende:
[..]
Heb het er afgehaald omdat ik het zat was.
Dat hij met advocaten ging dreigen is 1 ding, maar dat zelfs een fokker het niet kon laten het mailtje door te sturen (Werd namelijk gemailed door een bandlid met het topic....) ging mij te ver.
Heb daarop gemailed dat ik het filmpje verwijder als ik voor de rest met rust gelaten word door de zangeres/drummer (Die lopen mij nogsteeds constant te mailen en willen famillie/vrienden van mij gaan bellen/facebooken i.v.m het filmpje)
Dus heb hem er nu afgehaald (Ik upload hem over een paar weken weer op een ander account)
FOK! heeft jou opgedragen dat topic aan derden te mailen? Wees dan nu ook zo'n stoere vent en ga geen lame excuses zoeken.quote:Op zondag 14 juli 2013 12:18 schreef MPC60 het volgende:
Tja fok laat het allemaal gebeuren en dan heb ik het nu gedaan? Die mensen worden hier helemaal afgefikt en dat vind jij wel normaal?
Omgekeerde wereld dit, doe ff normaalquote:Op zondag 14 juli 2013 12:18 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Tja fok laat het allemaal gebeuren en dan heb ik het nu gedaan? Die mensen worden hier helemaal afgefikt en dat vind jij wel normaal?
Moet je horen welke kneus het zegtquote:Op zondag 14 juli 2013 10:34 schreef MPC60 het volgende:
Ik ga dit topic door geven aan je oude bandleden wat ben jij een pipo zeg.
Je moet gewoon je smerige NSB bakkes houden en je niet bemoeien met zulke zaken, dorpsidioot dat je er bent. Je hebt geen flauw benul wat je aan het doen bent, sneuneus.quote:Op zondag 14 juli 2013 12:18 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Oh, dus nu draai je het om?quote:Op zondag 14 juli 2013 12:18 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Moet je niet huilen en stoppen met fok enzoquote:Op zondag 14 juli 2013 12:22 schreef Braddie het volgende:
[..]
Oh, dus nu draai je het om?
"Die mensen worden hier helemaal afgefikt"
Wat gelepino al zei, ze konden het ook zelf opzoeken, maar nee, jij moest ze er op attenderen, je bent een zielige achterbakse kut mongool.
Omdat jij dat zo nodig wilt?quote:Op zondag 14 juli 2013 12:22 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Moet je niet huilen en stoppen met fok enzo
Vervelend he niet anoniem zijn.quote:Op zondag 14 juli 2013 12:24 schreef Braddie het volgende:
[..]
Omdat jij dat zo nodig wilt?
Als je wil dat ik stop met fok heb je PECH, als je mij niet meer wilt ZIEN op Fok dan donderstraal je maar zelf op van dit forum, heel eenvoudig.
Lage hond dat je er bent...
Ik ben benieuwd welke info ik over jou kan vinden op Internet, kijken of we jou even aan de schandpaal kunnen nagelen. Ik zou je huistelefoon maar in de gaten houden alvast NSBertje dat je bentquote:Op zondag 14 juli 2013 12:22 schreef MPC60 het volgende:
Ik ben iig benieuwd welke gerechtelijke stappen wegens smaad er nu braddie zijn kant op komen. Kom maar op met die pemban.
quote:Op zondag 14 juli 2013 12:25 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd welke info ik over jou kan vinden op Internet, kijken of we jou even aan de schandpaal kunnen nagelen. Ik zou je huistelefoon maar in de gaten houden alvast NSBertje dat je bent
Heldhaftig hoor, je verschuilen achter je online identiteit en mensen die dit niet kunnen of willen zwartmaken.quote:
We zullen over een week zien wie er huilt en stopt met Fok.quote:Op zondag 14 juli 2013 12:22 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Moet je niet huilen en stoppen met fok enzo
quote:Op zondag 14 juli 2013 12:11 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Zielige pikquote:Op zondag 14 juli 2013 12:22 schreef MPC60 het volgende:
Ik ben iig benieuwd welke gerechtelijke stappen wegens smaad er nu braddie zijn kant op komen. Kom maar op met die pemban.
ja, want als je anoniem bent ben je zo stoer! Lekker mensen pesten op internet.quote:
Zullen we de uitdaging aangaan?quote:Op zondag 14 juli 2013 12:27 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je denkt dat ik niks kan vinden over je ? Durf je dat risicootje te nemen denk je?
Ik gok dat hij nog steeds het kneusje is. Van de klas of de sociale werkplaats.quote:Op zondag 14 juli 2013 12:33 schreef kanovinnie het volgende:
Was je vroeger het kneusje van de klas?
Ditquote:Op zondag 14 juli 2013 12:33 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
ja, want als je anoniem bent ben je zo stoer! Lekker mensen pesten op internet.
Was je vroeger het kneusje van de klas?
Blaffende honden bijten nietquote:Op zondag 14 juli 2013 12:38 schreef Mortaxx het volgende:
Door nu te gaan dreigen privégegevens van hem te openbaren zijn jullie net zo zielig
Flikker toch op man.quote:Op zondag 14 juli 2013 12:18 schreef Braddie het volgende:
[..]
Jij verdient echt een permban, achterlijke klapjosti.
Dit.quote:Op zondag 14 juli 2013 12:38 schreef Mortaxx het volgende:
Door nu te gaan dreigen privégegevens van hem te openbaren zijn jullie net zo zielig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |