abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_128881566
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 18:38 schreef Braddie het volgende:

[..]

Hij mailde me net weer dat hij mij 1 week geeft om beelden te laten verwijderen, anders laat hij z`n advocaat contact opnemen met YouTube, of diezelfde advocaat gaat een kortgeding tegen mij aanspannen :')

Heb gemailed, dat er vrienden en famillie van mij aanwezig waren, en die hebben ook gefilmt en dingen online gezet.

En dat ik het onzin vind om alleen mij hier op aan te spreken terwijl hij dan ook m`n famillieleden/vrienden moet aanspreken én ook de aanverwanten van de gitarist (Die heeft ook 20-30 minuten opgenomen en op YouTube gezet, maar daar hoor ik hem niet over...)
Dat is geen argument natuurlijk. Hij kan proberen jouw publicatie te voorkomen en staat daarmee volledig in zijn recht.
pi_128881575
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 18:39 schreef Braddie het volgende:

[..]

Hij heeft er redelijk belang bij.
Maar het is gewoon onzin, het was een openbaar/publiekelijk iets, dan ga je toch niet zo moeilijk lopen doen? :')
Je leest mijn post niet, heb ik het idee.
  vrijdag 12 juli 2013 @ 18:40:52 #28
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_128881604
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 18:37 schreef Tchock het volgende:
Maar goed, Braddie, juridische stappen zijn zeker mogelijk. Dan moet hij betogen dat hij er een redelijk belang bij heeft dat de beelden niet verspreid worden. Jij kunt dat eventueel tegenspreken. Wie er gelijk krijgt, dat is natuurlijk een heel andere vraag. Weer een andere vraag is of je het risico dat je zo'n zaak verliest wil nemen, want dan wordt het een duur grapje.

Bovendien: procederen om zoiets :')!
misgelopen inkomsten omdat mensen nu weten wat ze bestellen _O-
pi_128881698
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 18:39 schreef Tchock het volgende:

[..]

Dat is geen argument natuurlijk. Hij kan proberen jouw publicatie te voorkomen en staat daarmee volledig in zijn recht.
Hij staat in z`n recht, dat geloof ik ook wel :)
Maar ik ook, toch?

Heb een week om het te verwijderen, en ik kijk wel hoe en wat. Laat me hier niet door intimideren in ieder geval.
pi_128881716
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 18:43 schreef Braddie het volgende:

[..]

Hij staat in z`n recht, dat geloof ik ook wel :)
Maar ik ook, toch?

Heb een week om het te verwijderen, en ik kijk wel hoe en wat. Laat me hier niet door intimideren in ieder geval.
Portretrecht is sterker dan jouw recht om iets te publiceren. En dat is trouwens maar goed ook, anders zouden alle chanante foto's en video's tot het einde der tijden overal neergeflikkerd kunnen worden.
pi_128881760
En ik wil ook best wel toegeven dat het gigantisch kinderachtig is van die gast, maar laten we niet uit het oog verliezen waarom je dat filmpje überhaupt hebt geüpload:

quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 03:08 schreef Braddie het volgende:
Dat ze op een gegeven moment zei " Ja, het is leuk dat julie audio/video van ons optreden op Facebook delen omdat julie het zo leuk vonden, maar dat wil ik niet, want dit kan een samenwerking tussen mij en andere muzikanten belemmeren "

Heb mij keurig aan die policy gehouden, tot gister, toen meldde ze opeens "Ja, ik kies toch voor de drummer, hij steunt mij bij het concept, en helpt mij bij het zoeken van muzikanten "

Dus heb gewoon lekker het optreden online gezet, en als ze mij een berichtje stuurt met de vraag " Wil je het optreden er afhalen Braddie? " Dan zeg ik " Nee, waarom zou ik? We hebben toch geen band meer? Blijft lekker online"
pi_128881874
Zeg TS, jij huilt behoorlijk vaak over andere mensen die een foto van jou op FOK! zetten. Jij vindt het dus blijkbaar niet leuk als jouw foto op een plek staat waar jij het niet beheert. Volgens jou moeten users dat niet doen.

En nu dit. Vind je nog steeds dat het zo kinderachtig is?
pi_128882008
quote:
7s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 18:49 schreef Dimens het volgende:
Zeg TS, jij huilt behoorlijk vaak over andere mensen die een foto van jou op FOK! zetten. Jij vindt het dus blijkbaar niet leuk als jouw foto op een plek staat waar jij het niet beheert. Volgens jou moeten users dat niet doen.

Jamaar dat is anders! :')

/Braddie off
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
  vrijdag 12 juli 2013 @ 19:03:18 #34
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_128882355
Het is wel weer een typisch Braddie-topic he :'). Je vraagt om advies en alles wat niet je straatje past wordt vakkundig aan de kant geschoven middels non-argumenten en andere sentimentele troep.

Die kerel heeft portretrecht en als jij zo achterlijk bent om daadwerkelijk die eventuele juridische stappen af te wachten dan hoop ik dat je een mooie rekening krijgt, zeker gezien de redenen die jij hebt gehad om het materiaal überhaupt online te mieteren.
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
  vrijdag 12 juli 2013 @ 19:11:59 #35
3542 Gia
User under construction
pi_128882713
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 18:44 schreef Tchock het volgende:

[..]

Portretrecht is sterker dan jouw recht om iets te publiceren. En dat is trouwens maar goed ook, anders zouden alle chanante foto's en video's tot het einde der tijden overal neergeflikkerd kunnen worden.
Chanant?

Haal het eraf en laat een vreemde het er opnieuw opzetten. Schijnbaar hebben ze daar geen moeite mee.
pi_128882760
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 19:11 schreef Gia het volgende:

[..]

Chanant?
Inside joke.
quote:
Haal het eraf en laat een vreemde het er opnieuw opzetten. Schijnbaar hebben ze daar geen moeite mee.
Haha, dat is een oplossing :')
  vrijdag 12 juli 2013 @ 19:19:50 #37
3542 Gia
User under construction
pi_128883025
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 19:13 schreef Tchock het volgende:

Haha, dat is een oplossing :')
Je kunt dan zeggen dat jij hier niets van weet.
Mijn naam is haas.

Ik vind het ook maar gezeur.
pi_128883048
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 18:44 schreef Tchock het volgende:

[..]

Niet echt. Het portretrecht is vrij beperkt mits deze niet in opdracht is gemaakt van de geportretteerde.

Bij een redelijk belang kan de rechter inderdaad besluiten om de publicatie te verbieden ondanks eventuele auteursrecht.

In casu betwijfel ik dat er sprake is van een redelijk belang, behalve: maar rechter, ik mag Braddie niet zo, daarom wil ik niet op youtube.

Ik denk dat Brad sterker in z'n schoenen staat dan die drummer. Laat het maar tot een rechtzaak komen.
I feel kinda Locrian today
pi_128883077
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 19:20 schreef starla het volgende:

[..]

Niet echt. Het portretrecht is vrij beperkt mits deze niet in opdracht is gemaakt van de geportretteerde.

Bij een redelijk belang kan de rechter inderdaad besluiten om de publicatie te verbieden ondanks eventuele auteursrecht.

In casu betwijfel ik dat er sprake is van een redelijk belang, behalve: maar rechter, ik mag Braddie niet zo, daarom wil ik niet op youtube.

Ik denk dat Brad sterker in z'n schoenen staat dan die drummer. Laat het maar tot een rechtzaak komen.
Dat denk ik ook. Maar met alles wat meerdere uitkomsten heeft: wil je echt tijd en energie gaan steken in zoiets onbenulligs wat bovendien slecht uit kan pakken?
pi_128883108
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 19:21 schreef Tchock het volgende:

[..]

Dat denk ik ook. Maar met alles wat meerdere uitkomsten heeft: wil je echt tijd en energie gaan steken in zoiets onbenulligs wat bovendien slecht uit kan pakken?
Die vraag kun je beter aan de drummer stellen. Vind het maar flauw van hem.
pi_128883124
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 19:22 schreef starla het volgende:

[..]

Die vraag kun je beter aan de drummer stellen. Vind het maar flauw van hem.
Het geldt voor beide partijen. En ja, het is gigantisch flauw :') Van beiden, overigens. Iets publiceren om iemand te pesten is minstens net zo kinderachtig als dreigen met juridische stappen na aanleiding van een filmpje van een openbaar festival. :D
pi_128883337
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 19:22 schreef Tchock het volgende:

[..]

Het geldt voor beide partijen. En ja, het is gigantisch flauw :') Van beiden, overigens. Iets publiceren om iemand te pesten is minstens net zo kinderachtig als dreigen met juridische stappen na aanleiding van een filmpje van een openbaar festival. :D
Eensch.

Maar als Brad het puur doet om te pesten en de drummer vindt inderdaad dat hij hiermee gepest wordt, dan zal de rechter ws besluiten de publicatie ervan te verbieden. Echter, aangezien de beelden op geen enkele manier het pesten van specifiek de drummer impliceert, wordt het nog erg lastig voor de drummer om z'n gelijk te halen.

Of hij moet kunnen bewijzen dat Braddie het heeft gepubliceerd met de intentie om te pesten. Dat is ook weer wat anders dan het filmpje niet verwijderen om te pesten als reactie op de drummer.

Al met al denk ik dus dat de drummer geen schijn van kans maakt.

Maar kinderachtig is het wel :)
  vrijdag 12 juli 2013 @ 19:42:19 #43
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_128883833
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 18:14 schreef Snowballed het volgende:
Even tussendoor: Wat een kutband.... :D
Die timing van die zangeres :D
pi_128883938
quote:
6s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 18:11 schreef hugecooll het volgende:
Ter illustratie :7
Als hij het vervelend vindt, dan dient hij maar zo'n copyright claim in bij YT he
Braddie wordt trouwens echt buiten beeld gehouden. En ook nog uit de band gezet. :') Hij is vast een leuk persoon.
pi_128884268
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 19:45 schreef Tchock het volgende:

[..]

Braddie wordt trouwens echt buiten beeld gehouden. En ook nog uit de band gezet. :') Hij is vast een leuk persoon.
Een vriend van me heeft dit gefilmd, en ik er werd meer focus gelegd op de zangeres, alleen als hij zag dat ik een solo had, of sprong werd ik gefilmd.
pi_128884304
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 19:22 schreef Tchock het volgende:

[..]

Ik doe dit absoluut niet om te pesten, waarom zou ik? Het is m`n allereerste optreden met een band, heb het puur op YouTube gezet om te laten zien dat ik er trots op ben, en dat ik trots ben op de band dat we al na 6 maanden live kunnen optreden en het nog redelijk strak staat ook.

Was absoluut geen intentie tot haat/pesten, totdat de zangeres ego ging doen, en de drummer begon te zeiken over advocaten.
pi_128884379
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 19:56 schreef Braddie het volgende:

[..]

Ik doe dit absoluut niet om te pesten, waarom zou ik? Het is m`n allereerste optreden met een band, heb het puur op YouTube gezet om te laten zien dat ik er trots op ben, en dat ik trots ben op de band dat we al na 6 maanden live kunnen optreden en het nog redelijk strak staat ook.

Was absoluut geen intentie tot haat/pesten, totdat de zangeres ego ging doen, en de drummer begon te zeiken over advocaten.
Je hebt letterlijk gezegd dat je het er op hebt gezet omdat en nadat de band uit elkaar was. :P Je zegt het hier zelfs nog een keer:
quote:
  vrijdag 12 juli 2013 @ 20:06:06 #48
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_128884539
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 19:56 schreef Braddie het volgende:

[..]

_O- Live kan iedere idioot op een podium klimmen, maar muziek maken is een 2e...
Misschien moet iedereen eerst maar eens zijn huiswerk doen, en dan samen komen...
De band die ik eerder poste stond binnen 2 weken live op een podium.. ;)
One good thing about music:
When it hits, you feel no pain,
So hit me with music.. Bob Marley
pi_128884578
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 19:59 schreef Tchock het volgende:

[..]

Je hebt letterlijk gezegd dat je het er op hebt gezet omdat en nadat de band uit elkaar was. :P Je zegt het hier zelfs nog een keer:

[..]

Ik had het er al eerder op gezet (2 dagen na het optreden)
Toen werd er gevraagd of ik het er af wilde halen, dit heb ik gedaan.

Daarna ging de band uit elkaar, dus ik dacht.. Ja, dan kan ik de beelden ook wel uploaden, hoef ik me niet meer druk te maken om de *policy* van de zangeres over YouTube materiaal (En het was openbaar)

Maar toen begon hij (Sinds een aantal dagen) te dreigen met advocaten en dingen, en de zangeres ging lopen egotrippen.
pi_128884678
quote:
7s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 18:49 schreef Dimens het volgende:

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')