Haar vibrato is verschrikkelijkquote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:42 schreef starla het volgende:
Vind dat jullie wel erg gemeen doen tegen grada hoer, ik bedoel hoor. Ze heeft een mooie naam, afgeleid van het Slavische woord voor stad (grad) omdat ze ook uitgewoond wordt en ze heeft een killerstem...om je trommelvliezen mee om zeep te helpen that is.
Nee, niet zo gemeen doen...
Denk dat als ze dit topic van jou leest dat die video het makkelijkste probleem is wat je met haar hadquote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:13 schreef Braddie het volgende:
[..]
Haar vibrato is verschrikkelijk
Grada hoer
Heb je haar altijd zo gemogen?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:13 schreef Braddie het volgende:
[..]
Haar vibrato is verschrikkelijk
Grada hoer
Dat ik het in WGR vraag is niet zo gek, toch?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 18:56 schreef Fir3fly het volgende:
Dat gezeik over die band van jou schijt je ook overal over FOK! heen of niet?
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:49 schreef Dimens het volgende:
Zeg TS, jij huilt behoorlijk vaak over andere mensen die een foto van jou op FOK! zetten. Jij vindt het dus blijkbaar niet leuk als jouw foto op een plek staat waar jij het niet beheert. Volgens jou moeten users dat niet doen.
En nu dit. Vind je nog steeds dat het zo kinderachtig is?
Dit is geüpload door de drummer, en die was *manager*quote:Op zaterdag 13 juli 2013 20:02 schreef Woelwater het volgende:
En waarom is dit geen probleem dan? Het is gewoon om 'onze' Braddie te pesten
De drummer beheert het account van Grada Otten?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 20:39 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dit is geüpload door de drummer, en die was *manager*
Ja.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 20:41 schreef Woelwater het volgende:
[..]
De drummer beheert het account van Grada Otten?
Ik lees net dat ik niet de enige benquote:Op zondag 14 juli 2013 10:34 schreef MPC60 het volgende:
Ik ga dit topic door geven aan je oude bandleden wat ben jij een pipo zeg.
quote:Op zondag 14 juli 2013 11:51 schreef gelepino het volgende:
@MPC60
Wat een vreselijke NSB'er ben jij als je dit topic doorstuurt naar z'n voormalig bandleden.
Natuurlijk is het niet slim van Braddie om teveel prive zaken op een publiek forum als dit te posten, maar het gaat wel erg ver om dat door te sturen naar z'n bandleden.
Zielig figuur ben jij.
Dat dus. Zo'n lage actie zou niet zonder consequenties moeten blijven.quote:Op zondag 14 juli 2013 11:51 schreef gelepino het volgende:
@MPC60
Wat een vreselijke NSB'er ben jij als je dit topic doorstuurt naar z'n voormalig bandleden.
Natuurlijk is het niet slim van Braddie om teveel prive zaken op een publiek forum als dit te posten, maar het gaat wel erg ver om dat door te sturen naar z'n bandleden.
Zielig figuur ben jij.
Sorry braddiequote:Op zondag 14 juli 2013 11:51 schreef gelepino het volgende:
@MPC60
Zielig figuur ben jij.
FOK had al veel eerder in moeten grijpen, fout ligt niet bij mij.quote:Op zondag 14 juli 2013 12:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat dus. Zo'n lage actie zou niet zonder consequenties moeten blijven.
Treurig ventje ben je. Maar verschuil je vooral achter anderen.quote:Op zondag 14 juli 2013 12:11 schreef MPC60 het volgende:
FOK had al veel eerder in moeten grijpen, fout ligt niet bij mij.
quote:Op zondag 14 juli 2013 11:51 schreef gelepino het volgende:
@MPC60
Zielig figuur ben jij.
Bullshit. klaphark die je d'r bentquote:Op zondag 14 juli 2013 12:11 schreef MPC60 het volgende:
[..]
FOK had al veel eerder in moeten grijpen, fout ligt niet bij mij.
Achter wie dan precies? Als je zo met priveinformatie zit te gooien moet je ook op de blaren kunnen zitten, ik snap het wel, jullie zijn je pleziertje kwijt en fok al de braddie views.quote:Op zondag 14 juli 2013 12:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Treurig ventje ben je. Maar verschuil je vooral achter anderen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |