quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:47 schreef yvonne het volgende:
Oké, er zijn wat zaken die vanaf nu anders gaan:
Trek je tenen in en kweek wat eelt op je ziel, niet om ieder wissewasje komen huilen.
De SC is er NIET om roddels in te verspreiden, privégegevens te spuien, discussies over de moderatie te houden en verzin zelf nog maar wat er niet in thuishoort.
De Noord Korea verwijzingen zijn erg haha leuk, en de bans die daarop vallen vind ik dan weer haha leuk.
Maak elkaar het leven niet zo zuur én val m'n mods niet lastig in hun privéleven, nooit.
Wat doe jij hier dan nogquote:
ik hang er geen oordeel aan ?quote:
Neuhquote:
neuhquote:
waarom, mag ik zelfs geen vragen meer stellen ?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 01:28 schreef arachide. het volgende:
hey lellebel, heb je niks beters te doen?
Mijn vraag staat ook nog trouwensquote:
Hoezo wtf?quote:
De enige die het topic verpest ben jij. Je komt hier ineens en gaat haten op alles en iedereen.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 01:33 schreef leeell het volgende:
alleen TT change, wat is dat nou weer voor halfbakken oplossing, terwijl er toch redelijk kwetsende scheldwoorden in het topic staan nog.
Hoezo, ik zie ze niet?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 01:33 schreef leeell het volgende:
alleen TT change, wat is dat nou weer voor halfbakken oplossing, terwijl er toch redelijk kwetsende scheldwoorden in het topic staan nog.
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 01:33 schreef leeell het volgende:
oh, jij ben zeker zo'n huilert die yvonne beschreef in de OP ?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 01:34 schreef chapel24 het volgende:
[..]
De enige die het topic verpest ben jij. Je komt hier ineens en gaat haten op alles en iedereen.
quote:
Wat heb je er voor belang bij het sowieso te wetenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 01:36 schreef leeell het volgende:
[..]
oh, jij ben zeker zo'n huilert die yvonne beschreef in de OP ?
ik vraag gewoon wat , stel je niet aan.
[..]
[ afbeelding ]
Je kan antwoorden op mijn dmquote:Op vrijdag 12 juli 2013 01:36 schreef leeell het volgende:
[..]
oh, jij ben zeker zo'n huilert die yvonne beschreef in de OP ?
ik vraag gewoon wat , stel je niet aan.
[..]
[ afbeelding ]
Ik zag laatst een sushi-cat filmpje, was ook best wtfquote:Op vrijdag 12 juli 2013 01:36 schreef heloef het volgende:
Hier, een vreemd plaatje voor de sfeer.
[ afbeelding ]
huhquote:Op vrijdag 12 juli 2013 01:38 schreef Tchock het volgende:
[..]
Al die Derksen-bullshit en constant gezeik op elkaar
Alsjeblieft noem hem Frendrik.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 01:39 schreef heloef het volgende:
Trouwens op dinsdagochtend als ik mijn programma presenteer stalkt een kat mij. Hij wacht voor de deur en loopt dan pas mee. Daarom is hij nu mijn dinsdagochtendadoptiekat. Ik heb alleen nog een naam nodig.
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 01:40 schreef Tjacka het volgende:
oke jongens allemaal gezellig doen
[ afbeelding ]
Stalinquote:Op vrijdag 12 juli 2013 01:39 schreef heloef het volgende:
Trouwens op dinsdagochtend als ik mijn programma presenteer stalkt een kat mij. Hij wacht voor de deur en loopt dan pas mee. Daarom is hij nu mijn dinsdagochtendadoptiekat. Ik heb alleen nog een naam nodig.
Officiële landstaal Koreaansquote:
Toffe naam inderdaad, neem ik mee in mijn overweging.quote:
Neen.quote:
Slaap lekkerquote:
noem hem arachidequote:Op vrijdag 12 juli 2013 01:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Toffe naam inderdaad, neem ik mee in mijn overweging.
[..]
Neen.
Geen religie? Ze geloven toch in die dode opa van de huidige leider.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 01:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Officiële landstaal Koreaans
Hoofdstad Pyongyang
Regeringsvorm Volksrepubliek (de facto dictatuur)
Staatshoofd de jure: Kim Il-sung / de facto: Kim Jong-un
Regeringsleider Pak Pong-ju
Religie geen
Oppervlakte 120.538 km² [1] (0,1% water)
Inwoners 24.051.218 (2008)[2]
24.589.122 (2012)[3] (204/km² (2012))
Indoctrinatie noemen ze datquote:Op vrijdag 12 juli 2013 01:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Geen religie? Ze geloven toch in die dode opa van de huidige leider.
opleiding: Momenteel niksquote:
nee, gewoon beter voor het modschapquote:Op vrijdag 12 juli 2013 01:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
opleiding: Momenteel niks
ben je gestopt?
hwaloquote:
quote:
Ach dat doen ze in de veel landen nog steeds doormiddel van geloof.quote:
mag ik je kutje zien?quote:
Jezus kan best geleefd hebben hoor?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 01:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Ach dat doen ze in de veel landen nog steeds doormiddel van geloof.
Alleen die Koreanen geloven nog in iemand die daadwerkelijk geleefd heeft. Sommige gelovigen geloven dat Jezus terugkomt en zij dat de grote leider terugkomt.
Ja, ze hebben een soort staatsreligie net zoals ze in China hebben. Alle andere geloven worden mededogenloos vervolgd, middeleeuwenstijl.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 01:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Geen religie? Ze geloven toch in die dode opa van de huidige leider.
niet zulke moeilijke woorden gebruiken XDquote:
quote:
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 01:54 schreef Tchock het volgende:
Noord-Korea is het enige land waar in de grondwet staat dat er volledige vrijheid van religie is maar waar je ter dood wordt veroordeeld als je een bijbel bezit
Ik had het meer over God. Jezus heeft bestaan. Lijkt me heel sterk dat hij nooit heeft bestaan.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 01:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jezus kan best geleefd hebben hoor?
alleen misschien niet op de manier zoals de christenen het beleefd hebben
Jezus kan gewoon prima een profeet zijn geweest of wat dan ook
Dan ben je een stuk beter af in een Sharia-staat als Iran, dan weet je ten minste waar je aan toe bentquote:
Ja God is wat anders inderdaadquote:Op vrijdag 12 juli 2013 01:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik had het meer over God. Jezus heeft bestaan. Lijkt me heel sterk dat hij nooit heeft bestaan.
volgens de drie eenheid is god jezus. maar toch ook weer nietquote:Op vrijdag 12 juli 2013 01:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik had het meer over God. Jezus heeft bestaan. Lijkt me heel sterk dat hij nooit heeft bestaan.
Ik hoop echt dat die nieuwe leider van Iran een stuk toleranter is. Want aan de Iraanse bevolking ligt het niet.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 01:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dan ben je een stuk beter af in een Sharia-staat als Iran, dan weet je ten minste waar je aan toe bent
Ik denk dat het merendeel het daadwerkelijk gelooft. Puur omdat ze het met de paplepel ingegoten krijgen. Op school, thuis, overal.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 01:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja God is wat anders inderdaad![]()
maar die mensen geloven dat niet vrijwillig. Dat wordt hun opgedragen.
1 procent van de bevolking zit niet voor niets in concentratiekampen daar
Ja klopt ook wel inderdaad. Maar tochquote:Op vrijdag 12 juli 2013 01:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik denk dat het merendeel het daadwerkelijk gelooft. Puur omdat ze het met de paplepel ingegoten krijgen. Op school, thuis, overal.
Als je tegen kind maar iets blijft herhalen zoals 'alle joden zijn slecht' is een volwassen neo-nazi een logisch gevolg.
Ik heb wel eens een uitgebreide docu gelezen uit Noord-Korea en dat was echt een eng verhaal. Je wordt vakkundig om alle armoede heen geleid door een hostess die van dag op dag kan veranderen zonder dat gezegd wordt waarom of wat en aan één stuk door getorpedeerd met propaganda. En iedereen die je ziet lacht breed en is allemaal druk aan het werk zonder dat je ziet waarmee.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 01:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik denk dat het merendeel het daadwerkelijk gelooft. Puur omdat ze het met de paplepel ingegoten krijgen. Op school, thuis, overal.
Als je tegen kind maar iets blijft herhalen zoals 'alle joden zijn slecht' is een volwassen neo-nazi een logisch gevolg.
Beide. Een deel vindt het oprecht afschuwelijk, zoals alle grote leiders in de wereldgeschiedenis volgelingen hebben, en een deel weet dat de hele familie in een strafkamp belandt als ze niet hard genoeg hun best doenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 02:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja klopt ook wel inderdaad. Maar tochals je dan die huilende koreanen ziet helemaal overstuur vraag ik me wel echt af of het gespeeld is of dat ze echt rouwen
Ze laten ook alleen maar dingen zien met hun leider erop en allesquote:Op vrijdag 12 juli 2013 02:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een uitgebreide docu gelezen uit Noord-Korea en dat was echt een eng verhaal. Je wordt vakkundig om alle armoede heen geleid door een hostess die van dag op dag kan veranderen zonder dat gezegd wordt waarom of wat en aan één stuk door getorpedeerd met propaganda. En iedereen die je ziet lacht breed en is allemaal druk aan het werk zonder dat je ziet waarmee.
Mooiste vond ik de zogenaamde wonderen bij de dood van de vorige leider. Geweldig.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 02:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja klopt ook wel inderdaad. Maar tochals je dan die huilende koreanen ziet helemaal overstuur vraag ik me wel echt af of het gespeeld is of dat ze echt rouwen
Locals zie je helemaal niet, als alles goed gaat. In dat artikel wat ik net noemde nam de bus een verkeerde afslag waardoor ze in een normale straat stonden, toen raakten er wat mensen behoorlijk in paniekquote:Op vrijdag 12 juli 2013 02:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ze laten ook alleen maar dingen zien met hun leider erop en allesAls je een camera op die locals richt worden ze helemaal gek en boos
Ik ook. Jammer dat je er niet zomaar binnen komt. En ik wil eigenlijk niet in een groepsreis naar zo`n landquote:Op vrijdag 12 juli 2013 02:02 schreef Tchock het volgende:
Ik wil er graag een keer naartoe, Noord-Korea. Gewoon om met eigen ogen te zien hoe dat land er aan toe is.
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 02:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
Locals zie je helemaal niet, als alles goed gaat. In dat artikel wat ik net noemde nam de bus een verkeerde afslag waardoor ze in een normale straat stonden, toen raakten er wat mensen behoorlijk in paniek
Kuch kuch. http://www.kerknieuws.nl/nieuws.asp?oId=25417quote:Op vrijdag 12 juli 2013 02:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Mooiste vond ik de zogenaamde wonderen bij de dood van de vorige leider. Geweldig.
Gek zijn is gezondquote:Op vrijdag 12 juli 2013 02:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
Kuch kuch. http://www.kerknieuws.nl/nieuws.asp?oId=25417
Het is lastig inderdaad, maar het kan wel. Zeker als je ergens een perskaart vandaan kunt trommelen. En je moet met een groepsreis mee, alleen kom je het land niet inquote:Op vrijdag 12 juli 2013 02:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ook. Jammer dat je er niet zomaar binnen komt. En ik wil eigenlijk niet in een groepsreis naar zo`n land
Er schijnen wat mensen naar binnen te zijn gekomen op eigen houtjequote:Op vrijdag 12 juli 2013 02:05 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het is lastig inderdaad, maar het kan wel. Zeker als je ergens een perskaart vandaan kunt trommelen. En je moet met een groepsreis mee, alleen kom je het land niet in
Bron? En wat is er met ze gebeurd?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 02:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Er schijnen wat mensen naar binnen te zijn gekomen op eigen houtje
Het fascineert me al een hele tijd dat land zou het graag willen zien. Maar aan de andere kant zou ik doodsbang zijn.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 02:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een uitgebreide docu gelezen uit Noord-Korea en dat was echt een eng verhaal. Je wordt vakkundig om alle armoede heen geleid door een hostess die van dag op dag kan veranderen zonder dat gezegd wordt waarom of wat en aan één stuk door getorpedeerd met propaganda. En iedereen die je ziet lacht breed en is allemaal druk aan het werk zonder dat je ziet waarmee.
zou ik dan ff moeten opzoeken, heb geen idee meer waar ik dat gelezen hebquote:
Ooit een keer gelezen ja, vond het een vreemd verhaal ze kwamen gewoon met de trein via Rusland en China. Klonk net iets te makkelijk.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 02:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Er schijnen wat mensen naar binnen te zijn gekomen op eigen houtje
Volgens mij ben je redelijk veilig als je doet wat je opgedragen wordt. Geen Koreaan die bij je in de buurt kan komen met kwaad in de zin en het regime weet ook wel dat ze een enorme rel ophanden hebben als een journalist iets overkomt.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 02:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Het fascineert me al een hele tijd dat land zou het graag willen zien. Maar aan de andere kant zou ik doodsbang zijn.
Ik zag ooit die huppelkut van die al die reisprogramma's (naam kwijt) in Noord-Korea. Het zag er link uit. Ze kreeg alleen de mooie kanten te zien, zoals van die optochten met majorettes, dansers, trommelaars enz. Maar een stap de verkeerde kant op leek al genoeg voor een arrestatie.
Dat was het ja. Maar zal wel niet waar zijn danquote:Op vrijdag 12 juli 2013 02:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Ooit een keer gelezen ja, vond het een vreemd verhaal ze kwamen gewoon met de trein via Rusland en China. Klonk net iets te makkelijk.
Oh God.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 02:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
Kuch kuch. http://www.kerknieuws.nl/nieuws.asp?oId=25417
Je kunt dus echt nooit alleen vrij rondlopen daar.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 02:14 schreef arachide. het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Toerisme_in_Noord-Korea
Ik zou zo graag eens gewoon bij zo`n noord-koreaan binnen willen kijken of ietsquote:Op vrijdag 12 juli 2013 02:14 schreef arachide. het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Toerisme_in_Noord-Korea
Ja met Floortje (sla)Dressingquote:Op vrijdag 12 juli 2013 02:16 schreef Toto69 het volgende:
Heb toen zo'n docu van 3opreis (?) gezien in Noord-Korea.
Ja die bedoelde ik.quote:
Jep. Dan verdwijn je gewoon en vind je ergens een afschuwelijke dood.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 02:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zou zo graag eens gewoon bij zo`n noord-koreaan binnen willen kijken of iets![]()
Maar dat zou volgens mij een enkeltje werkkamp betekenen
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 02:18 schreef Tchock het volgende:
Weten jullie deze helden nog?
[ afbeelding ]
De ingehuurde fans.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 02:18 schreef Tchock het volgende:
Weten jullie deze helden nog?
[ afbeelding ]
Er was toen ook even code rood toen er zo'n speler weg was of zo, bleek hij gewoon in het hotel te zittenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 02:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]geniaal
![]()
Gewoon chinezen die zich voordeden als koreanenwat wil je ook. die gasten komen nooit meer terug als ze het land uitmogen
Ja inderdaadquote:Op vrijdag 12 juli 2013 02:19 schreef Tchock het volgende:
[..]
Er was toen ook even code rood toen er zo'n speler weg was of zo, bleek hij gewoon in het hotel te zittenEn het is wel eerder voorgekomen dat er atleten bij de Olympische Spelen verdwenen, geloof ik.
Een speler is daarna bij Bochum gaan voetballen volgens mij.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 02:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]geniaal
![]()
Gewoon chinezen die zich voordeden als koreanenwat wil je ook. die gasten komen nooit meer terug als ze het land uitmogen
Inderdaad.quote:
Lijkt me dat ze die gast koste wat het kost nog willen terughalen naar Koreaquote:Op vrijdag 12 juli 2013 02:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Een speler is daarna bij Bochum gaan voetballen volgens mij.
Nog niet gelezen. Ken het verhaal welquote:Op vrijdag 12 juli 2013 02:21 schreef Tchock het volgende:
[ afbeelding ]
Mensen die dit niet gelezen hebben, ga zo snel mogelijk doen. In het Engels. Beste boek dat ik ken.
Ik weet niet hoe Korea's geheime dienst er voor staat maar aangezien geen enkel westers land relaties met NK onderhoudt denk ik niet dat ze veel kans maken als er iemand weg isquote:Op vrijdag 12 juli 2013 02:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lijkt me dat ze die gast koste wat het kost nog willen terughalen naar Korea
Het gaat niet om het verhaal, dat is bijzaak. Het gaat om de spanning, de woordspelingen, de details.quote:
Of hij wil en of het ze lukt is een tweede.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 02:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lijkt me dat ze die gast koste wat het kost nog willen terughalen naar Korea
Hm maar eens naar kijken dan.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 02:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het gaat niet om het verhaal, dat is bijzaak. Het gaat om de spanning, de woordspelingen, de details.
Natuurlijk heeft het een ijzersterk verhaal, daar niet van, maar het schept een enorm beklemmende sfeer die je compleet het boek in zuigt. En het is zo absurd accuraat op sommige punten, terwijl het in 1948 geschreven is. Heel erg knap. Je gaat enorm meeleven met de hoofdpersoon, een glimpje hoop in de donkere wereld, en dan -spoiler-.quote:
Zouden er Chinezen zijn die er over bericht hebben? Het enige 'vrije' stukje Noord-Korea.quote:De noordelijke grens met China is sinds juni 2011 wel enigszins open; het is voor Chinese burgers mogelijk om met hun eigen voertuig naar Luo, een Noord-Koreaanse grensregio, te reizen waar ze vrij op verkenning mogen alsook fotograferen. Dit wordt gezien als een eerste stap naar meer uitgebreid toerisme in de regio. Fotografie en interactie met de lokale bevolking worden wel strikt gecontroleerd.
Je maakt me in ieder geval nieuwsgierigquote:Op vrijdag 12 juli 2013 02:26 schreef Tchock het volgende:
[..]
Natuurlijk heeft het een ijzersterk verhaal, daar niet van, maar het schept een enorm beklemmende sfeer die je compleet het boek in zuigt. En het is zo absurd accuraat op sommige punten, terwijl het in 1948 geschreven is. Heel erg knap. Je gaat enorm meeleven met de hoofdpersoon, een glimpje hoop in de donkere wereld, en dan -spoiler-.
http://www.ebay.com/itm/G(...)&hash=item27d4c1c2f2quote:Op vrijdag 12 juli 2013 02:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je maakt me in ieder geval nieuwsgierig
Ik rook nietquote:Op vrijdag 12 juli 2013 02:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
http://www.ebay.com/itm/G(...)&hash=item27d4c1c2f2
Zes dollar inclusief verzenden. Dat is minder dan een pakje sigaretten.
Haha ik zal is kijken, trustenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 02:34 schreef Tchock het volgende:
Oh, die ik net linkte is een samenvatting. Je moet wel het originele boek lezen, sorry.
En nu ga ik slapen. Gedag.
Werd achtervolgd door iets.. Bleef maar rennen maar ik kwam hoe dan ook niet vooruit.. Toen ik gepakt werd was ik wakker gelukkig niet lopen zweten..quote:
Ja, doe ik vaker, ik doe het als oefening op met andere mensen praten, want zo verzin ik gespreksonderwerpen enzo.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 03:12 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Met mij ook hoor, doe je dat trouwens vaker, dat tegen je zelf praten?
Maar daar heb jij toch altijd zo'n moeite mee, gespreksonderwerpen?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 03:13 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja, doe ik vaker, ik doe het als oefening op met andere mensen praten, want zo verzin ik gespreksonderwerpen enzo.
Ja eigenlijk wel, misschien moet ik eens stoppen met op deze manier oefenen! Stop eens met vragen stellen jij!quote:Op vrijdag 12 juli 2013 03:13 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maar daar heb jij toch altijd zo'n moeite mee, gespreksonderwerpen?
Ik zal mijn best doen! Ok?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 03:13 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel, misschien moet ik eens stoppen met op deze manier oefenen! Stop eens met vragen stellen jij!
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 03:18 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
VERPEST MIJN COMBO NIET JIJ VUILE!
Hoe kan iemand zo triest als jou nou Forrest Gump leuk vinden, Forrest Gump is top 3 beste films en jij bent top 3 trieste personen!quote:
Is toch allebei top 3?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 03:19 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hoe kan iemand zo triest als jou nou Forrest Gump leuk vinden, Forrest Gump is top 3 beste films en jij bent top 3 trieste personen!
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 09:27 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
goedlekker vrij dagje vandaag, met jou?
jaaaaaaaaquote:
Oh gewoonquote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:01 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
vanwaar zo blij?
Ja kan niet beterlekker vrij dagje
ja doe maarquote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:07 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh gewoonzal ik dm'en?
ooooh heerlijkik doe al twee weken niks nu
![]()
toe maarquote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:16 schreef LETMEIN het volgende:
Ik heb gisteren deze in het donkerblauw besteld:
[ afbeelding ]
Dus dan kan je vandaag cammenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:32 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Nee, heb ik iemand anders voor geregeld vandaag
I'VE GOT THE MAGIC IN MEquote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:33 schreef promisionxexposed het volgende:
The summer is magic! You have to imagine ohohoh
Ik heb vanavond partyquote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:34 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dus dan kan je vandaag cammen?
Of was dat onserieus
Volgens mij ben je FOK!verslaafd, nog erger dan ik ooit wasquote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:34 schreef Dearest het volgende:
GC / Wat heb jij vannacht gedroomd?
Lees mijn post
Ohja, om 4 uur als je dronken ben, was ik even vergeten.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:34 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ik heb vanavond party![]()
Daarna kan ik misschien nog wel cammen
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:39 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ohja, om 4 uur als je dronken ben, was ik even vergeten.
Als je droomt over FOK! is het tijd om te minderen jaquote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:39 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Volgens mij ben je FOK!verslaafd, nog erger dan ik ooit was
Ik denk dat je moet minderen.
Je hebt hier ervaring mee zo te horen?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:40 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Als je droomt over FOK! is het tijd om te minderen ja
Ik droom altijd over dingen die overdag gebeuren, laatst droomde ik dat ik in een jungle liep met bomen waar parkeerkaartjes aan groeiden nadat ik diezelfde dag het parkeerkaartje voor de parkeerautomaat perongeluk had kapotgemaakt en we die hulpcentrale moesten bellenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:39 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Volgens mij ben je FOK!verslaafd, nog erger dan ik ooit was
Ik denk dat je moet minderen.
een soort van alleen ik droomde een bepaalde periode meer over een bepaalde fokker dan echt over fok zelfquote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:41 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Je hebt hier ervaring mee zo te horen?
die lyricsquote:
Is toch grappig zulke rare dromen, ik wou dat ik dat had, dan zou ik ze allemaal in een kladblok/word bestandje zetten zodat ik ze over 7,4 jaar terug kan lezen.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:41 schreef Dearest het volgende:
[..]
Ik droom altijd over dingen die overdag gebeuren, laatst droomde ik dat ik in een jungle liep met bomen waar parkeerkaartjes aan groeiden nadat ik diezelfde dag het parkeerkaartje voor de parkeerautomaat perongeluk had kapotgemaakt en we die hulpcentrale moesten bellenDus zo heel gek is het niet
Dat is dan wel weer een goed tekenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:42 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
een soort van alleen ik droomde een bepaalde periode meer over een bepaalde fokker dan echt over fok zelf
ja kloptquote:
hoezo per sé zeven komma vier jaarquote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:43 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Is toch grappig zulke rare dromen, ik wou dat ik dat had, dan zou ik ze allemaal in een kladblok/word bestandje zetten zodat ik ze over 7,4 jaar terug kan lezen.
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:44 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Je hoefde dat niet te melden op het forum
Die ,4 betekent dat het ongeveer is, dus had ook over 9,3 jaar kunnen zijn ofzo, maar als ik een 7 neer zet dan is echt zo'n 7 die geen 8 is, bij 7,4 is dat dan weer niet, want wie houd nou ,4 bij.quote:
Ervaringen?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:48 schreef promisionxexposed het volgende:
Met drank op TC doen is niet goed voor je
Slecht voor je reputatie zekerquote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:48 schreef promisionxexposed het volgende:
Met drank op TC doen is niet goed voor je
Ik. :squote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:48 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Die ,4 betekent dat het ongeveer is, dus had ook over 9,3 jaar kunnen zijn ofzo, maar als ik een 7 neer zet dan is echt zo'n 7 die geen 8 is, bij 7,4 is dat dan weer niet, want wie houd nou ,4 bij.
Natuurlijk, loyaliteit heet zoiets.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:49 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Denk je dat je over 1,2 jaar nog steeds op FOK! zit?
inderdaad hup naar de keuken jij :S :Squote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:50 schreef Dearest het volgende:
omg ik ga even huisvrouw spelen en de was doen, strijken en stofzuigen en alvast koken voor vanavond (dan hoeft het dan alleen nog maar in de magnetron, ik heb vanavond vast geen zin meer meer om te koken) en even douchen, tot vanmiddag
9 minuten douchen maarquote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:50 schreef Dearest het volgende:
omg ik ga even huisvrouw spelen en de was doen, strijken en stofzuigen en alvast koken voor vanavond (dan hoeft het dan alleen nog maar in de magnetron, ik heb vanavond vast geen zin meer meer om te koken) en even douchen tot vanmiddag
hihihiquote:Op zondag 7 juli 2013 20:44 schreef nodig het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Spatie ga eens maaike oooh maaike zingen dan heb je haar binnen
ach ik kan er altijd wel om lachen maar mensen aan de andere kant zie je dan zo kijken van dafuq doen zij maar is altijd wel grappigquote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:51 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Dan ga ik dat vanavond gewoon ff uitproberen
Verstop het in je vaginaquote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:52 schreef Dearest het volgende:
omg ik wil opzich wel een cam kopen maar ik mag geen cam van ouders dus dan moet ik even nadenken waar ik die moet verstoppen
je bent 17 waarom mag je geen camquote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:52 schreef Dearest het volgende:
omg ik wil opzich wel een cam kopen maar ik mag geen cam van ouders dus dan moet ik even nadenken waar ik die moet verstoppen
Was iedereen toen dronken ofzo?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:53 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja volgens mij werden knuffels half verkracht ofzo
En toe gebeurde het allemaal? Of was het daarvoor al gebeurd?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:54 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nee alleen Tax en ik geloof ik
ohj ahahahahahaquote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:53 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja volgens mij werden knuffels half verkracht ofzo
wat gebeurde?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:55 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
En toe gebeurde het allemaal? Of was het daarvoor al gebeurd?
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:56 schreef supersof het volgende:
Ik weet nog op tc, toen dacht ik dat tax weer thuis was omdat prom en tax allebei apart waren op tc. En opeens zag ik tax op de achtergrond bij prom :S :S toen voelde ik me wel dom.
wheheehequote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:56 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
of die keer dat we condooms gingen showen en niemand had toen drank op
Waarom zit jij nu nooit meer op TC dan? (of iig niet van JNG)quote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:56 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
of die keer dat we condooms gingen showen en niemand had toen drank op
die keer met die knuffels is denk ik 1-2 maanden geleden dus dat was dan al 5 maanden ervoor gebeurdquote:
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:57 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
die keer met die knuffels is denk ik 1-2 maanden geleden dus dat was dan al 5 maanden ervoor gebeurd
ja Tax slaapt elke avond bij mij dus dan heb ik het te druk voor TCquote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:57 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Waarom zit jij nu nooit meer op TC dan? (of iig niet van JNG)
Leef je te druk?
Is wel mooi plaatje ja, mooier dan de tekst. Weet je toevallig of er ook een versie is zonder vocals?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:57 schreef supersof het volgende:
ik word alleen al blij van deze tumbnail
hahaha ja dat was geniaalquote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:56 schreef supersof het volgende:
Ik weet nog op tc, toen dacht ik dat tax weer thuis was omdat prom en tax allebei apart waren op tc. En opeens zag ik tax op de achtergrond bij prom :S :S toen voelde ik me wel dom.
ouders hebben zo weinig vertrouwen in me dat ze denken dat ik die op 'een verkeerde manier' ga gebruikenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:54 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
je bent 17 waarom mag je geen cam
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:59 schreef Dearest het volgende:
[..]
ouders hebben zo weinig vertrouwen in me dat ze denken dat ik die op 'een verkeerde manier' ga gebruiken
zoek lekker zelfquote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:58 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Is wel mooi plaatje ja, mooier dan de tekst. Weet je toevallig of er ook een versie is zonder vocals?
ben je zo'n boefje danquote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:59 schreef Dearest het volgende:
[..]
ouders hebben zo weinig vertrouwen in me dat ze denken dat ik die op 'een verkeerde manier' ga gebruiken
meid, ik kocht een webcam toen ik 13 wasquote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:59 schreef Dearest het volgende:
[..]
Had ik ookquote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:59 schreef Dearest het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 12:00 schreef xcachet het volgende:
[..]
Had ik ook
Maar nu zit er een in deze laptop dus jammer voor ze
En jullie maar lachen en ik snapte het niet.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:59 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hahaha ja dat was geniaal
Iedereen werd ook gek van miauww en prrr
nouja er is wel eens wat gebeurd waar ze achter zijn gekomen ja dus zo heel gek vind ik het eigenlijk nietquote:
ja, in deze ook maar daar hebben ze met een mes krassen op gemaakt en toen zwarte nagellak over de lens gedaanquote:Op vrijdag 12 juli 2013 12:00 schreef xcachet het volgende:
[..]
Had ik ook
Maar nu zit er een in deze laptop dus jammer voor ze
haha ja kattensmileysquote:Op vrijdag 12 juli 2013 12:00 schreef supersof het volgende:
[..]
En jullie maar lachen en ik snapte het niet.
jaaa die groepschat met die katten
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 12:01 schreef Dearest het volgende:
[..]
nouja er is wel eens wat gebeurd waar ze achter zijn gekomen ja dus zo heel gek vind ik het eigenlijk niet
[..]
ja, in deze ook maar daar hebben ze met een mes krassen op gemaakt en toen zwarte nagellak over de lens gedaan
Wauw, ze maken zomaar je laptop kapotquote:Op vrijdag 12 juli 2013 12:01 schreef Dearest het volgende:
[..]
nouja er is wel eens wat gebeurd waar ze achter zijn gekomen ja dus zo heel gek vind ik het eigenlijk niet
[..]
ja, in deze ook maar daar hebben ze met een mes krassen op gemaakt en toen zwarte nagellak over de lens gedaan
hahaah jaaaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |