Natuurlijk, loyaliteit heet zoiets.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:49 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Denk je dat je over 1,2 jaar nog steeds op FOK! zit?
inderdaad hup naar de keuken jij :S :Squote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:50 schreef Dearest het volgende:
omg ik ga even huisvrouw spelen en de was doen, strijken en stofzuigen en alvast koken voor vanavond (dan hoeft het dan alleen nog maar in de magnetron, ik heb vanavond vast geen zin meer meer om te koken) en even douchen, tot vanmiddag
9 minuten douchen maarquote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:50 schreef Dearest het volgende:
omg ik ga even huisvrouw spelen en de was doen, strijken en stofzuigen en alvast koken voor vanavond (dan hoeft het dan alleen nog maar in de magnetron, ik heb vanavond vast geen zin meer meer om te koken) en even douchen tot vanmiddag
hihihiquote:Op zondag 7 juli 2013 20:44 schreef nodig het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Spatie ga eens maaike oooh maaike zingen dan heb je haar binnen
ach ik kan er altijd wel om lachen maar mensen aan de andere kant zie je dan zo kijken van dafuq doen zij maar is altijd wel grappigquote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:51 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Dan ga ik dat vanavond gewoon ff uitproberen
Verstop het in je vaginaquote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:52 schreef Dearest het volgende:
omg ik wil opzich wel een cam kopen maar ik mag geen cam van ouders dus dan moet ik even nadenken waar ik die moet verstoppen
je bent 17 waarom mag je geen camquote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:52 schreef Dearest het volgende:
omg ik wil opzich wel een cam kopen maar ik mag geen cam van ouders dus dan moet ik even nadenken waar ik die moet verstoppen
Was iedereen toen dronken ofzo?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:53 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja volgens mij werden knuffels half verkracht ofzo
En toe gebeurde het allemaal? Of was het daarvoor al gebeurd?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:54 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nee alleen Tax en ik geloof ik
ohj ahahahahahaquote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:53 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja volgens mij werden knuffels half verkracht ofzo
wat gebeurde?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:55 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
En toe gebeurde het allemaal? Of was het daarvoor al gebeurd?
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:56 schreef supersof het volgende:
Ik weet nog op tc, toen dacht ik dat tax weer thuis was omdat prom en tax allebei apart waren op tc. En opeens zag ik tax op de achtergrond bij prom :S :S toen voelde ik me wel dom.
wheheehequote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:56 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
of die keer dat we condooms gingen showen en niemand had toen drank op
Waarom zit jij nu nooit meer op TC dan? (of iig niet van JNG)quote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:56 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
of die keer dat we condooms gingen showen en niemand had toen drank op
die keer met die knuffels is denk ik 1-2 maanden geleden dus dat was dan al 5 maanden ervoor gebeurdquote:
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:57 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
die keer met die knuffels is denk ik 1-2 maanden geleden dus dat was dan al 5 maanden ervoor gebeurd
ja Tax slaapt elke avond bij mij dus dan heb ik het te druk voor TCquote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:57 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Waarom zit jij nu nooit meer op TC dan? (of iig niet van JNG)
Leef je te druk?
Is wel mooi plaatje ja, mooier dan de tekst. Weet je toevallig of er ook een versie is zonder vocals?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:57 schreef supersof het volgende:
ik word alleen al blij van deze tumbnail
hahaha ja dat was geniaalquote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:56 schreef supersof het volgende:
Ik weet nog op tc, toen dacht ik dat tax weer thuis was omdat prom en tax allebei apart waren op tc. En opeens zag ik tax op de achtergrond bij prom :S :S toen voelde ik me wel dom.
ouders hebben zo weinig vertrouwen in me dat ze denken dat ik die op 'een verkeerde manier' ga gebruikenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:54 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
je bent 17 waarom mag je geen cam
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:59 schreef Dearest het volgende:
[..]
ouders hebben zo weinig vertrouwen in me dat ze denken dat ik die op 'een verkeerde manier' ga gebruiken
zoek lekker zelfquote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:58 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Is wel mooi plaatje ja, mooier dan de tekst. Weet je toevallig of er ook een versie is zonder vocals?
ben je zo'n boefje danquote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:59 schreef Dearest het volgende:
[..]
ouders hebben zo weinig vertrouwen in me dat ze denken dat ik die op 'een verkeerde manier' ga gebruiken
meid, ik kocht een webcam toen ik 13 wasquote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:59 schreef Dearest het volgende:
[..]
Had ik ookquote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:59 schreef Dearest het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 12:00 schreef xcachet het volgende:
[..]
Had ik ook
Maar nu zit er een in deze laptop dus jammer voor ze
En jullie maar lachen en ik snapte het niet.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:59 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hahaha ja dat was geniaal
Iedereen werd ook gek van miauww en prrr
nouja er is wel eens wat gebeurd waar ze achter zijn gekomen ja dus zo heel gek vind ik het eigenlijk nietquote:
ja, in deze ook maar daar hebben ze met een mes krassen op gemaakt en toen zwarte nagellak over de lens gedaanquote:Op vrijdag 12 juli 2013 12:00 schreef xcachet het volgende:
[..]
Had ik ook
Maar nu zit er een in deze laptop dus jammer voor ze
haha ja kattensmileysquote:Op vrijdag 12 juli 2013 12:00 schreef supersof het volgende:
[..]
En jullie maar lachen en ik snapte het niet.
jaaa die groepschat met die katten
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 12:01 schreef Dearest het volgende:
[..]
nouja er is wel eens wat gebeurd waar ze achter zijn gekomen ja dus zo heel gek vind ik het eigenlijk niet
[..]
ja, in deze ook maar daar hebben ze met een mes krassen op gemaakt en toen zwarte nagellak over de lens gedaan
Wauw, ze maken zomaar je laptop kapotquote:Op vrijdag 12 juli 2013 12:01 schreef Dearest het volgende:
[..]
nouja er is wel eens wat gebeurd waar ze achter zijn gekomen ja dus zo heel gek vind ik het eigenlijk niet
[..]
ja, in deze ook maar daar hebben ze met een mes krassen op gemaakt en toen zwarte nagellak over de lens gedaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |