jaaaaaaaaquote:
Oh gewoonquote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:01 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
vanwaar zo blij?
Ja kan niet beterlekker vrij dagje
ja doe maarquote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:07 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh gewoonzal ik dm'en?
ooooh heerlijkik doe al twee weken niks nu
![]()
toe maarquote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:16 schreef LETMEIN het volgende:
Ik heb gisteren deze in het donkerblauw besteld:
[ afbeelding ]
Dus dan kan je vandaag cammenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:32 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Nee, heb ik iemand anders voor geregeld vandaag
I'VE GOT THE MAGIC IN MEquote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:33 schreef promisionxexposed het volgende:
The summer is magic! You have to imagine ohohoh
Ik heb vanavond partyquote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:34 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dus dan kan je vandaag cammen?
Of was dat onserieus
Volgens mij ben je FOK!verslaafd, nog erger dan ik ooit wasquote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:34 schreef Dearest het volgende:
GC / Wat heb jij vannacht gedroomd?
Lees mijn post
Ohja, om 4 uur als je dronken ben, was ik even vergeten.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:34 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ik heb vanavond party![]()
Daarna kan ik misschien nog wel cammen
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:39 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ohja, om 4 uur als je dronken ben, was ik even vergeten.
Als je droomt over FOK! is het tijd om te minderen jaquote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:39 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Volgens mij ben je FOK!verslaafd, nog erger dan ik ooit was
Ik denk dat je moet minderen.
Je hebt hier ervaring mee zo te horen?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:40 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Als je droomt over FOK! is het tijd om te minderen ja
Ik droom altijd over dingen die overdag gebeuren, laatst droomde ik dat ik in een jungle liep met bomen waar parkeerkaartjes aan groeiden nadat ik diezelfde dag het parkeerkaartje voor de parkeerautomaat perongeluk had kapotgemaakt en we die hulpcentrale moesten bellenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:39 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Volgens mij ben je FOK!verslaafd, nog erger dan ik ooit was
Ik denk dat je moet minderen.
een soort van alleen ik droomde een bepaalde periode meer over een bepaalde fokker dan echt over fok zelfquote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:41 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Je hebt hier ervaring mee zo te horen?
die lyricsquote:
Is toch grappig zulke rare dromen, ik wou dat ik dat had, dan zou ik ze allemaal in een kladblok/word bestandje zetten zodat ik ze over 7,4 jaar terug kan lezen.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:41 schreef Dearest het volgende:
[..]
Ik droom altijd over dingen die overdag gebeuren, laatst droomde ik dat ik in een jungle liep met bomen waar parkeerkaartjes aan groeiden nadat ik diezelfde dag het parkeerkaartje voor de parkeerautomaat perongeluk had kapotgemaakt en we die hulpcentrale moesten bellenDus zo heel gek is het niet
Dat is dan wel weer een goed tekenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:42 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
een soort van alleen ik droomde een bepaalde periode meer over een bepaalde fokker dan echt over fok zelf
ja kloptquote:
hoezo per sé zeven komma vier jaarquote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:43 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Is toch grappig zulke rare dromen, ik wou dat ik dat had, dan zou ik ze allemaal in een kladblok/word bestandje zetten zodat ik ze over 7,4 jaar terug kan lezen.
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:44 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Je hoefde dat niet te melden op het forum
Die ,4 betekent dat het ongeveer is, dus had ook over 9,3 jaar kunnen zijn ofzo, maar als ik een 7 neer zet dan is echt zo'n 7 die geen 8 is, bij 7,4 is dat dan weer niet, want wie houd nou ,4 bij.quote:
Ervaringen?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:48 schreef promisionxexposed het volgende:
Met drank op TC doen is niet goed voor je
Slecht voor je reputatie zekerquote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:48 schreef promisionxexposed het volgende:
Met drank op TC doen is niet goed voor je
Ik. :squote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:48 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Die ,4 betekent dat het ongeveer is, dus had ook over 9,3 jaar kunnen zijn ofzo, maar als ik een 7 neer zet dan is echt zo'n 7 die geen 8 is, bij 7,4 is dat dan weer niet, want wie houd nou ,4 bij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |