abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_128864508
Hallon mede-FOK!kers,

Geen zin om een hele OP te typen, is ook niet nodig, dus hier luidt de simpele vraag:
Wat heb jij vannacht gedroomd?

Groetjens :*
i still see your shadows in my room
  vrijdag 12 juli 2013 @ 11:16:19 #2
356028 Fopje
Het Stokbrood
pi_128864525
TS begint.
"I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.
pi_128864531
Weet niet
  vrijdag 12 juli 2013 @ 11:16:55 #4
330295 Purplesparks
Lovercall baby
pi_128864546
Uhm, eerst nog slapen.
Touching from a distance ~
  vrijdag 12 juli 2013 @ 11:17:04 #5
395886 hezdunnah
Keep it rasta
pi_128864550
Over 2 'andere' vrienden
Arie is net weg en die nigger belt me op
  vrijdag 12 juli 2013 @ 11:17:36 #6
258756 Unmountable
Thinking out of your mind!
pi_128864558
Over dat ik sliep.
Rozen zijn tieten, viooltjes zijn tieten, ik hou van tieten, tieten.
pi_128864656
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 11:16 schreef JanCees het volgende:
Weet niet
pi_128864702
Over geiten
pi_128864851
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 11:17 schreef hezdunnah het volgende:
Over 2 'andere' vrienden
hey, ja, ik ook
pi_128865041
Nee oke onder het motto TS begint dan maar:

Ik droomde dat ik met een paar vrienden waarvan ik de helft wel in rl ken en de andere helft (nog) niet op een terrasje ging zitten, ik heel leuk tegen iedereen praten maar niemand hoorde mij ofzo ;( Toen zag ik een paar oude klasgenootjes dus toen ging ik bij hun zitten, zij hoorden me gelukkig wel. Eventjes met hun gepraat maar ze waren oersaai dus ik wilde eigenlijk weer terug naar mijn andere vrienden maar die konden me dus niet zien.
Hier begint het vreemd te worden: Elke keer als ik iets probeerde te zeggen kon mijn mond niet meer bewegen en kwam er geen geluid uit dus ik helemaal paranoia worden. Zie ik op een gegeven moment een blauw schermpje:

quote:
Dit forum bevat geen topics, of er zijn geen berichten geplaatst in de gekozen tijdsperiode. Kies een ander forum, wijzig de gekozen tijdsperiode of open een topic in dit forum.
code #57
Dus ik had iets van holy fucking shit dit is FOK! in het echte leven en ik ben geband :') toen ging ik dus maar een beetje rondlopen en zag ik allemaal mensen lopen die als hoofd hun usericon hadden en daarboven zweefde dan zo een bordje met hun naam, en ze hadden allemaal een riempje alsof ze de hond aan het uitlaten waren maar daaraan zat dan een bordje met hun ondertitel :') En ik kon tegen NIEMAND praten en als ik iemand aan probeerde te raken kreeg ik weer een error schermpje ;( En elke keer als ik een 'DM' kreeg werd mij een envelop in m'n handen gedouwd en iedereen stuurde me berichten van 'waar ben je, waarom reageer je niet meer' ;( Ik droomde dus dat ik een soort geest in de FOK!wereld was :')

Einde.
  vrijdag 12 juli 2013 @ 11:34:45 #11
356028 Fopje
Het Stokbrood
pi_128865089
snif snif snif.

Ik ruik bullshit.
"I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.
pi_128865162
quote:
2s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 11:34 schreef Fopje het volgende:
snif snif snif.

Ik ruik bullshit.
Zou ik ook denken als iemand anders dat zou zeggen maar ik ben serieus :'( Ik heb echt hele rare dromen, als ik tegen mijn vrienden begin van ''omg weet je wat ik vannacht heb gedroomd'' dan willen ze 't meestal nieteens meer horen
  vrijdag 12 juli 2013 @ 11:37:18 #13
336681 Lt.Surge
The Lightning American
pi_128865174
quote:
2s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 11:34 schreef Fopje het volgende:
snif snif snif.

Ik ruik bullshit.
Dit.

En ik vergeet altijd mijn dromen. Vaak vertel ik vol enthousiasme aan mijn vriendin wat ik droomde, en dan begin ik te denken en te haperen, en dan kom ik erachter dat ik het niet meer weet :'(
I'll show you civilian! I'll shock you into surrender!
  vrijdag 12 juli 2013 @ 11:41:59 #14
331651 Spatieloos
Het komt wel goed, watje
pi_128865350
Niet vandaag, maar in dit topic is nog maar 1 droom gepost en dat is wel jammer voor TS.

Dus ehh pas geleden waren ik en mijn familie in een of ander hotel (dit was irl ook zo) Maar ehh ja, ik was ineens mijn zilveren auto daar kwijt (terwijl ik irl niet eens een auto had :?) Dus ik ging een uur zoeken en ehhh volgens mij ben ik de rest van de droom vergeten, ik kwam nog wat mensen tegen die er helemaal niet hoorden te zijn, ja eigenlijk was dat het wel, wat een kut droom, ik hoop dat je dit niet hebt gelezen wat is dit echt zonde van je tijd, en ehhh ja ehhh hoi.

Oja, ik weet weer wat, ik werd aangehouden, en daarom was ik hem kwijt, en ik flipte hem omdat ik nog geen rijbewijs had, maar daar vroegen ze helemaal niet naar, ze hadden gewoon mijn auto verstopt :?
Spatieboos
pi_128865454
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 11:33 schreef Dearest het volgende:
Nee oke onder het motto TS begint dan maar:

Ik droomde dat ik met een paar vrienden waarvan ik de helft wel in rl ken en de andere helft (nog) niet op een terrasje ging zitten, ik heel leuk tegen iedereen praten maar niemand hoorde mij ofzo ;( Toen zag ik een paar oude klasgenootjes dus toen ging ik bij hun zitten, zij hoorden me gelukkig wel. Eventjes met hun gepraat maar ze waren oersaai dus ik wilde eigenlijk weer terug naar mijn andere vrienden maar die konden me dus niet zien.
Hier begint het vreemd te worden: Elke keer als ik iets probeerde te zeggen kon mijn mond niet meer bewegen en kwam er geen geluid uit dus ik helemaal paranoia worden. Zie ik op een gegeven moment een blauw schermpje:

[..]

Dus ik had iets van holy fucking shit dit is FOK! in het echte leven en ik ben geband :') toen ging ik dus maar een beetje rondlopen en zag ik allemaal mensen lopen die als hoofd hun usericon hadden en daarboven zweefde dan zo een bordje met hun naam, en ze hadden allemaal een riempje alsof ze de hond aan het uitlaten waren maar daaraan zat dan een bordje met hun ondertitel :') En ik kon tegen NIEMAND praten en als ik iemand aan probeerde te raken kreeg ik weer een error schermpje ;( En elke keer als ik een 'DM' kreeg werd mij een envelop in m'n handen gedouwd en iedereen stuurde me berichten van 'waar ben je, waarom reageer je niet meer' ;( Ik droomde dus dat ik een soort geest in de FOK!wereld was :')

Einde.
_O-
  vrijdag 12 juli 2013 @ 11:47:53 #16
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_128865554
Ik droomde vannacht dat er vlakbij een boot had aangelegd waar dinosaurussen op zaten. Dus ik rennen voor mijn leven, uiteindelijk kwam ik met mijn familie ergens in een loods terecht waar we konden onderduiken. Een tijdje later was alles weer opgelost en konden we weer naar huis, maar ik had in de tussentijd ruzie gekregen met iedereen waardoor ik alleen naar huis moest lopen ;(
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
  vrijdag 12 juli 2013 @ 12:12:44 #17
244933 trovey
Nachtoele
pi_128866363
Ik was vannacht in dienst bij onze koning en koningin als bediende _O- ....geen idee waar dat nou weer vandaan kwam. :')
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_128866904
Dromen zijn onzin... waarom zou je ze willen onthouden. Ik onthoud ze ook haast nooit. Ik zet me er tegen af :r
pi_128868200
Ging over mijn vroegere buurmeisje, en toen we in bed belandden (jaja zo'n droom) was het opeens mijn ex geloof ik... werd iig niet vrolijk wakker :')
  vrijdag 12 juli 2013 @ 13:39:02 #20
259569 ZodiaX
..:: 0-Day all the way ::..
pi_128869214
Ik herinner mijn dromen nooit helaas, heel af en toe weet ik er nog 1, maar dat is 1x per 4 maanden of zo.
┌∩┐(◣_◢)┌∩┐
  vrijdag 12 juli 2013 @ 14:05:48 #21
244933 trovey
Nachtoele
pi_128870113
quote:
17s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 12:29 schreef -supergirl- het volgende:
Dromen zijn onzin... waarom zou je ze willen onthouden. Ik onthoud ze ook haast nooit. Ik zet me er tegen af :r
Stoer hoor. :+
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  vrijdag 12 juli 2013 @ 14:08:02 #22
199535 DroogDok
Sandcastle
pi_128870188
Weet het niet meer.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_128878510
Dat ik 200kg probeerde squatten, het voelde aan alsof het 5kg was maar alsnog wankelde ik alle kanten op.
It's not too late to change your hikikomori ways!
pi_128898285
Dat ik in een topic in OUD over de basisschool postte dat de jongste het nog zo vermoeiend vond en na schooltijd een dutje deed.

Terwijl we nog geen eens kinderen hebben :')
  zaterdag 13 juli 2013 @ 07:54:29 #25
330295 Purplesparks
Lovercall baby
pi_128898291
Nada
Touching from a distance ~
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')