Nee oke onder het motto TS begint dan maar:
Ik droomde dat ik met een paar vrienden waarvan ik de helft wel in rl ken en de andere helft (nog) niet op een terrasje ging zitten, ik heel leuk tegen iedereen praten maar niemand hoorde mij ofzo

Toen zag ik een paar oude klasgenootjes dus toen ging ik bij hun zitten, zij hoorden me gelukkig wel. Eventjes met hun gepraat maar ze waren oersaai dus ik wilde eigenlijk weer terug naar mijn andere vrienden maar die konden me dus niet zien.
Hier begint het vreemd te worden: Elke keer als ik iets probeerde te zeggen kon mijn mond niet meer bewegen en kwam er geen geluid uit dus ik helemaal paranoia worden. Zie ik op een gegeven moment een blauw schermpje:
quote:
Dit forum bevat geen topics, of er zijn geen berichten geplaatst in de gekozen tijdsperiode. Kies een ander forum, wijzig de gekozen tijdsperiode of open een topic in dit forum.
code #57
Dus ik had iets van holy fucking shit dit is FOK! in het echte leven en ik ben geband

toen ging ik dus maar een beetje rondlopen en zag ik allemaal mensen lopen die als hoofd hun usericon hadden en daarboven zweefde dan zo een bordje met hun naam, en ze hadden allemaal een riempje alsof ze de hond aan het uitlaten waren maar daaraan zat dan een bordje met hun ondertitel

En ik kon tegen NIEMAND praten en als ik iemand aan probeerde te raken kreeg ik weer een error schermpje

En elke keer als ik een 'DM' kreeg werd mij een envelop in m'n handen gedouwd en iedereen stuurde me berichten van 'waar ben je, waarom reageer je niet meer'

Ik droomde dus dat ik een soort geest in de FOK!wereld was

Einde.