Natuurlijk, loyaliteit heet zoiets.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:49 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Denk je dat je over 1,2 jaar nog steeds op FOK! zit?
inderdaad hup naar de keuken jij :S :Squote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:50 schreef Dearest het volgende:
omg ik ga even huisvrouw spelen en de was doen, strijken en stofzuigen en alvast koken voor vanavond (dan hoeft het dan alleen nog maar in de magnetron, ik heb vanavond vast geen zin meer meer om te koken) en even douchen, tot vanmiddag
9 minuten douchen maarquote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:50 schreef Dearest het volgende:
omg ik ga even huisvrouw spelen en de was doen, strijken en stofzuigen en alvast koken voor vanavond (dan hoeft het dan alleen nog maar in de magnetron, ik heb vanavond vast geen zin meer meer om te koken) en even douchen tot vanmiddag
hihihiquote:Op zondag 7 juli 2013 20:44 schreef nodig het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Spatie ga eens maaike oooh maaike zingen dan heb je haar binnen
ach ik kan er altijd wel om lachen maar mensen aan de andere kant zie je dan zo kijken van dafuq doen zij maar is altijd wel grappigquote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:51 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Dan ga ik dat vanavond gewoon ff uitproberen
Verstop het in je vaginaquote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:52 schreef Dearest het volgende:
omg ik wil opzich wel een cam kopen maar ik mag geen cam van ouders dus dan moet ik even nadenken waar ik die moet verstoppen
je bent 17 waarom mag je geen camquote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:52 schreef Dearest het volgende:
omg ik wil opzich wel een cam kopen maar ik mag geen cam van ouders dus dan moet ik even nadenken waar ik die moet verstoppen
Was iedereen toen dronken ofzo?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:53 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja volgens mij werden knuffels half verkracht ofzo
En toe gebeurde het allemaal? Of was het daarvoor al gebeurd?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:54 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nee alleen Tax en ik geloof ik
ohj ahahahahahaquote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:53 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja volgens mij werden knuffels half verkracht ofzo
wat gebeurde?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:55 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
En toe gebeurde het allemaal? Of was het daarvoor al gebeurd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |