quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:47 schreef yvonne het volgende:
Oké, er zijn wat zaken die vanaf nu anders gaan:
Trek je tenen in en kweek wat eelt op je ziel, niet om ieder wissewasje komen huilen.
De SC is er NIET om roddels in te verspreiden, privégegevens te spuien, discussies over de moderatie te houden en verzin zelf nog maar wat er niet in thuishoort.
De Noord Korea verwijzingen zijn erg haha leuk, en de bans die daarop vallen vind ik dan weer haha leuk.
Maak elkaar het leven niet zo zuur én val m'n mods niet lastig in hun privéleven, nooit.
Wat doe jij hier dan nogquote:
ik hang er geen oordeel aan ?quote:
Neuhquote:
neuhquote:
waarom, mag ik zelfs geen vragen meer stellen ?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 01:28 schreef arachide. het volgende:
hey lellebel, heb je niks beters te doen?
Mijn vraag staat ook nog trouwensquote:
Hoezo wtf?quote:
De enige die het topic verpest ben jij. Je komt hier ineens en gaat haten op alles en iedereen.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 01:33 schreef leeell het volgende:
alleen TT change, wat is dat nou weer voor halfbakken oplossing, terwijl er toch redelijk kwetsende scheldwoorden in het topic staan nog.
Hoezo, ik zie ze niet?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 01:33 schreef leeell het volgende:
alleen TT change, wat is dat nou weer voor halfbakken oplossing, terwijl er toch redelijk kwetsende scheldwoorden in het topic staan nog.
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 01:33 schreef leeell het volgende:
oh, jij ben zeker zo'n huilert die yvonne beschreef in de OP ?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 01:34 schreef chapel24 het volgende:
[..]
De enige die het topic verpest ben jij. Je komt hier ineens en gaat haten op alles en iedereen.
quote:
Wat heb je er voor belang bij het sowieso te wetenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 01:36 schreef leeell het volgende:
[..]
oh, jij ben zeker zo'n huilert die yvonne beschreef in de OP ?
ik vraag gewoon wat , stel je niet aan.
[..]
[ afbeelding ]
Je kan antwoorden op mijn dmquote:Op vrijdag 12 juli 2013 01:36 schreef leeell het volgende:
[..]
oh, jij ben zeker zo'n huilert die yvonne beschreef in de OP ?
ik vraag gewoon wat , stel je niet aan.
[..]
[ afbeelding ]
Ik zag laatst een sushi-cat filmpje, was ook best wtfquote:Op vrijdag 12 juli 2013 01:36 schreef heloef het volgende:
Hier, een vreemd plaatje voor de sfeer.
[ afbeelding ]
huhquote:Op vrijdag 12 juli 2013 01:38 schreef Tchock het volgende:
[..]
Al die Derksen-bullshit en constant gezeik op elkaar
Alsjeblieft noem hem Frendrik.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 01:39 schreef heloef het volgende:
Trouwens op dinsdagochtend als ik mijn programma presenteer stalkt een kat mij. Hij wacht voor de deur en loopt dan pas mee. Daarom is hij nu mijn dinsdagochtendadoptiekat. Ik heb alleen nog een naam nodig.
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 01:40 schreef Tjacka het volgende:
oke jongens allemaal gezellig doen
[ afbeelding ]
Stalinquote:Op vrijdag 12 juli 2013 01:39 schreef heloef het volgende:
Trouwens op dinsdagochtend als ik mijn programma presenteer stalkt een kat mij. Hij wacht voor de deur en loopt dan pas mee. Daarom is hij nu mijn dinsdagochtendadoptiekat. Ik heb alleen nog een naam nodig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |