Ik weet niet, maaarre, normale discussies kunnen best. Welles nietus krijg je ook geen ban voor.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 01:19 schreef chapel24 het volgende:
[..]
Dat kun je zelf ook wel bedenken.
Misschien omdat het niet homoseksueel IS maar dat jij dat VINDT, en je er verder niets mee bereikt buiten een discussie.
Maar nu genoeg, ik wil geen ban aan mn broek en een pizza die haat op voetbal ligt verder niemand wakker van
lijkt hier het beleid van Rutte welquote:Op vrijdag 12 juli 2013 01:21 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Krijg je nu ook al een ban voor dit soort dingen
Ehm pardon?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 01:22 schreef chapel24 het volgende:
[..]
Iedereen uit JNG verdwijnt ineens, en ik kan begrijpen dat een discussie over waarom voetbal homoseksueel is niet echt iets is wat de mods hier willen hebben
oh, ga jij tegenwoordig over dat soort dingen ?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 01:22 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik weet niet, maaarre, normale discussies kunnen best. Welles nietus krijg je ook geen ban voor.
Die oorzaken zijn wel wat drastischerquote:Op vrijdag 12 juli 2013 01:22 schreef chapel24 het volgende:
[..]
Iedereen uit JNG verdwijnt ineens, en ik kan begrijpen dat een discussie over waarom voetbal homoseksueel is niet echt iets is wat de mods hier willen hebben
Klopt, maar deze discussie was niet echt normaal te noemen haha.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 01:22 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik weet niet, maaarre, normale discussies kunnen best. Welles nietus krijg je ook geen ban voor.
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 01:23 schreef chapel24 het volgende:
[..]
Klopt, maar deze discussie was niet echt normaal te noemen haha.
Maar genoeg over bans, laten we praten over voedsel, altijd leuk
Alziend oog. Illuminatie. Je weet.quote:
Uhm sorry, ken ik jou?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 01:22 schreef leeell het volgende:
[..]
oh, ga jij tegenwoordig over dat soort dingen ?
nee, daar ben je te nieuw voor.quote:
Ruuuustigquote:Op vrijdag 12 juli 2013 01:22 schreef chapel24 het volgende:
Ik ben gewoon bang geworden
Bangmakerij in de OP
Als je de OP leest zou ik geen politieke verwijzingen meer doen xDquote:Op vrijdag 12 juli 2013 01:24 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Ongure rechtse wind die door het subforum waait lijkt het te zijn uit de beschrijvingen van Chapel
lijkt zuid-Korea welquote:Op vrijdag 12 juli 2013 01:24 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Ongure rechtse wind die door het subforum waait lijkt het te zijn uit de beschrijvingen van Chapel
mooi.quote:
yep.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 01:26 schreef Tchock het volgende:
Deze SC begint steeds meer op UDOWU of VBL SC te lijken.
wat is er mis met vblquote:Op vrijdag 12 juli 2013 01:26 schreef Tchock het volgende:
Deze SC begint steeds meer op UDOWU of VBL SC te lijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |