Werd achtervolgd door iets.. Bleef maar rennen maar ik kwam hoe dan ook niet vooruit.. Toen ik gepakt werd was ik wakker gelukkig niet lopen zweten..quote:
Ja, doe ik vaker, ik doe het als oefening op met andere mensen praten, want zo verzin ik gespreksonderwerpen enzo.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 03:12 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Met mij ook hoor, doe je dat trouwens vaker, dat tegen je zelf praten?
Maar daar heb jij toch altijd zo'n moeite mee, gespreksonderwerpen?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 03:13 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja, doe ik vaker, ik doe het als oefening op met andere mensen praten, want zo verzin ik gespreksonderwerpen enzo.
Ja eigenlijk wel, misschien moet ik eens stoppen met op deze manier oefenen! Stop eens met vragen stellen jij!quote:Op vrijdag 12 juli 2013 03:13 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maar daar heb jij toch altijd zo'n moeite mee, gespreksonderwerpen?
Ik zal mijn best doen! Ok?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 03:13 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel, misschien moet ik eens stoppen met op deze manier oefenen! Stop eens met vragen stellen jij!
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 03:18 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
VERPEST MIJN COMBO NIET JIJ VUILE!
Hoe kan iemand zo triest als jou nou Forrest Gump leuk vinden, Forrest Gump is top 3 beste films en jij bent top 3 trieste personen!quote:
Is toch allebei top 3?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 03:19 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hoe kan iemand zo triest als jou nou Forrest Gump leuk vinden, Forrest Gump is top 3 beste films en jij bent top 3 trieste personen!
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 09:27 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
goedlekker vrij dagje vandaag, met jou?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |