Er was toen ook even code rood toen er zo'n speler weg was of zo, bleek hij gewoon in het hotel te zittenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 02:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]geniaal
![]()
Gewoon chinezen die zich voordeden als koreanenwat wil je ook. die gasten komen nooit meer terug als ze het land uitmogen
Ja inderdaadquote:Op vrijdag 12 juli 2013 02:19 schreef Tchock het volgende:
[..]
Er was toen ook even code rood toen er zo'n speler weg was of zo, bleek hij gewoon in het hotel te zittenEn het is wel eerder voorgekomen dat er atleten bij de Olympische Spelen verdwenen, geloof ik.
Een speler is daarna bij Bochum gaan voetballen volgens mij.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 02:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]geniaal
![]()
Gewoon chinezen die zich voordeden als koreanenwat wil je ook. die gasten komen nooit meer terug als ze het land uitmogen
Inderdaad.quote:
Lijkt me dat ze die gast koste wat het kost nog willen terughalen naar Koreaquote:Op vrijdag 12 juli 2013 02:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Een speler is daarna bij Bochum gaan voetballen volgens mij.
Nog niet gelezen. Ken het verhaal welquote:Op vrijdag 12 juli 2013 02:21 schreef Tchock het volgende:
[ afbeelding ]
Mensen die dit niet gelezen hebben, ga zo snel mogelijk doen. In het Engels. Beste boek dat ik ken.
Ik weet niet hoe Korea's geheime dienst er voor staat maar aangezien geen enkel westers land relaties met NK onderhoudt denk ik niet dat ze veel kans maken als er iemand weg isquote:Op vrijdag 12 juli 2013 02:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lijkt me dat ze die gast koste wat het kost nog willen terughalen naar Korea
Het gaat niet om het verhaal, dat is bijzaak. Het gaat om de spanning, de woordspelingen, de details.quote:
Of hij wil en of het ze lukt is een tweede.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 02:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lijkt me dat ze die gast koste wat het kost nog willen terughalen naar Korea
Hm maar eens naar kijken dan.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 02:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het gaat niet om het verhaal, dat is bijzaak. Het gaat om de spanning, de woordspelingen, de details.
Natuurlijk heeft het een ijzersterk verhaal, daar niet van, maar het schept een enorm beklemmende sfeer die je compleet het boek in zuigt. En het is zo absurd accuraat op sommige punten, terwijl het in 1948 geschreven is. Heel erg knap. Je gaat enorm meeleven met de hoofdpersoon, een glimpje hoop in de donkere wereld, en dan -spoiler-.quote:
Zouden er Chinezen zijn die er over bericht hebben? Het enige 'vrije' stukje Noord-Korea.quote:De noordelijke grens met China is sinds juni 2011 wel enigszins open; het is voor Chinese burgers mogelijk om met hun eigen voertuig naar Luo, een Noord-Koreaanse grensregio, te reizen waar ze vrij op verkenning mogen alsook fotograferen. Dit wordt gezien als een eerste stap naar meer uitgebreid toerisme in de regio. Fotografie en interactie met de lokale bevolking worden wel strikt gecontroleerd.
Je maakt me in ieder geval nieuwsgierigquote:Op vrijdag 12 juli 2013 02:26 schreef Tchock het volgende:
[..]
Natuurlijk heeft het een ijzersterk verhaal, daar niet van, maar het schept een enorm beklemmende sfeer die je compleet het boek in zuigt. En het is zo absurd accuraat op sommige punten, terwijl het in 1948 geschreven is. Heel erg knap. Je gaat enorm meeleven met de hoofdpersoon, een glimpje hoop in de donkere wereld, en dan -spoiler-.
http://www.ebay.com/itm/G(...)&hash=item27d4c1c2f2quote:Op vrijdag 12 juli 2013 02:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je maakt me in ieder geval nieuwsgierig
Ik rook nietquote:Op vrijdag 12 juli 2013 02:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
http://www.ebay.com/itm/G(...)&hash=item27d4c1c2f2
Zes dollar inclusief verzenden. Dat is minder dan een pakje sigaretten.
Haha ik zal is kijken, trustenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 02:34 schreef Tchock het volgende:
Oh, die ik net linkte is een samenvatting. Je moet wel het originele boek lezen, sorry.
En nu ga ik slapen. Gedag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |