Officiële landstaal Koreaansquote:
Toffe naam inderdaad, neem ik mee in mijn overweging.quote:
Neen.quote:
Slaap lekkerquote:
noem hem arachidequote:Op vrijdag 12 juli 2013 01:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Toffe naam inderdaad, neem ik mee in mijn overweging.
[..]
Neen.
Geen religie? Ze geloven toch in die dode opa van de huidige leider.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 01:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Officiële landstaal Koreaans
Hoofdstad Pyongyang
Regeringsvorm Volksrepubliek (de facto dictatuur)
Staatshoofd de jure: Kim Il-sung / de facto: Kim Jong-un
Regeringsleider Pak Pong-ju
Religie geen
Oppervlakte 120.538 km² [1] (0,1% water)
Inwoners 24.051.218 (2008)[2]
24.589.122 (2012)[3] (204/km² (2012))
Indoctrinatie noemen ze datquote:Op vrijdag 12 juli 2013 01:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Geen religie? Ze geloven toch in die dode opa van de huidige leider.
opleiding: Momenteel niksquote:
nee, gewoon beter voor het modschapquote:Op vrijdag 12 juli 2013 01:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
opleiding: Momenteel niks
ben je gestopt?
hwaloquote:
quote:
Ach dat doen ze in de veel landen nog steeds doormiddel van geloof.quote:
mag ik je kutje zien?quote:
Jezus kan best geleefd hebben hoor?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 01:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Ach dat doen ze in de veel landen nog steeds doormiddel van geloof.
Alleen die Koreanen geloven nog in iemand die daadwerkelijk geleefd heeft. Sommige gelovigen geloven dat Jezus terugkomt en zij dat de grote leider terugkomt.
Ja, ze hebben een soort staatsreligie net zoals ze in China hebben. Alle andere geloven worden mededogenloos vervolgd, middeleeuwenstijl.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 01:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Geen religie? Ze geloven toch in die dode opa van de huidige leider.
niet zulke moeilijke woorden gebruiken XDquote:
quote:
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 01:54 schreef Tchock het volgende:
Noord-Korea is het enige land waar in de grondwet staat dat er volledige vrijheid van religie is maar waar je ter dood wordt veroordeeld als je een bijbel bezit
Ik had het meer over God. Jezus heeft bestaan. Lijkt me heel sterk dat hij nooit heeft bestaan.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 01:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jezus kan best geleefd hebben hoor?
alleen misschien niet op de manier zoals de christenen het beleefd hebben
Jezus kan gewoon prima een profeet zijn geweest of wat dan ook
Dan ben je een stuk beter af in een Sharia-staat als Iran, dan weet je ten minste waar je aan toe bentquote:
Ja God is wat anders inderdaadquote:Op vrijdag 12 juli 2013 01:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik had het meer over God. Jezus heeft bestaan. Lijkt me heel sterk dat hij nooit heeft bestaan.
volgens de drie eenheid is god jezus. maar toch ook weer nietquote:Op vrijdag 12 juli 2013 01:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik had het meer over God. Jezus heeft bestaan. Lijkt me heel sterk dat hij nooit heeft bestaan.
Ik hoop echt dat die nieuwe leider van Iran een stuk toleranter is. Want aan de Iraanse bevolking ligt het niet.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 01:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dan ben je een stuk beter af in een Sharia-staat als Iran, dan weet je ten minste waar je aan toe bent
Ik denk dat het merendeel het daadwerkelijk gelooft. Puur omdat ze het met de paplepel ingegoten krijgen. Op school, thuis, overal.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 01:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja God is wat anders inderdaad![]()
maar die mensen geloven dat niet vrijwillig. Dat wordt hun opgedragen.
1 procent van de bevolking zit niet voor niets in concentratiekampen daar
Ja klopt ook wel inderdaad. Maar tochquote:Op vrijdag 12 juli 2013 01:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik denk dat het merendeel het daadwerkelijk gelooft. Puur omdat ze het met de paplepel ingegoten krijgen. Op school, thuis, overal.
Als je tegen kind maar iets blijft herhalen zoals 'alle joden zijn slecht' is een volwassen neo-nazi een logisch gevolg.
Ik heb wel eens een uitgebreide docu gelezen uit Noord-Korea en dat was echt een eng verhaal. Je wordt vakkundig om alle armoede heen geleid door een hostess die van dag op dag kan veranderen zonder dat gezegd wordt waarom of wat en aan één stuk door getorpedeerd met propaganda. En iedereen die je ziet lacht breed en is allemaal druk aan het werk zonder dat je ziet waarmee.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 01:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik denk dat het merendeel het daadwerkelijk gelooft. Puur omdat ze het met de paplepel ingegoten krijgen. Op school, thuis, overal.
Als je tegen kind maar iets blijft herhalen zoals 'alle joden zijn slecht' is een volwassen neo-nazi een logisch gevolg.
Beide. Een deel vindt het oprecht afschuwelijk, zoals alle grote leiders in de wereldgeschiedenis volgelingen hebben, en een deel weet dat de hele familie in een strafkamp belandt als ze niet hard genoeg hun best doenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 02:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja klopt ook wel inderdaad. Maar tochals je dan die huilende koreanen ziet helemaal overstuur vraag ik me wel echt af of het gespeeld is of dat ze echt rouwen
Ze laten ook alleen maar dingen zien met hun leider erop en allesquote:Op vrijdag 12 juli 2013 02:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een uitgebreide docu gelezen uit Noord-Korea en dat was echt een eng verhaal. Je wordt vakkundig om alle armoede heen geleid door een hostess die van dag op dag kan veranderen zonder dat gezegd wordt waarom of wat en aan één stuk door getorpedeerd met propaganda. En iedereen die je ziet lacht breed en is allemaal druk aan het werk zonder dat je ziet waarmee.
Mooiste vond ik de zogenaamde wonderen bij de dood van de vorige leider. Geweldig.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 02:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja klopt ook wel inderdaad. Maar tochals je dan die huilende koreanen ziet helemaal overstuur vraag ik me wel echt af of het gespeeld is of dat ze echt rouwen
Locals zie je helemaal niet, als alles goed gaat. In dat artikel wat ik net noemde nam de bus een verkeerde afslag waardoor ze in een normale straat stonden, toen raakten er wat mensen behoorlijk in paniekquote:Op vrijdag 12 juli 2013 02:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ze laten ook alleen maar dingen zien met hun leider erop en allesAls je een camera op die locals richt worden ze helemaal gek en boos
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |