quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:47 schreef yvonne het volgende:
Oké, er zijn wat zaken die vanaf nu anders gaan:
Trek je tenen in en kweek wat eelt op je ziel, niet om ieder wissewasje komen huilen.
De SC is er NIET om roddels in te verspreiden, privégegevens te spuien, discussies over de moderatie te houden en verzin zelf nog maar wat er niet in thuishoort.
De Noord Korea verwijzingen zijn erg haha leuk, en de bans die daarop vallen vind ik dan weer haha leuk.
Maak elkaar het leven niet zo zuur én val m'n mods niet lastig in hun privéleven, nooit.
Ja daarom juistquote:
Oh, ja. www.stinychat.com/tinyjongclubje/hoeplaquote:
hoinquote:
stuuuquote:
hoiquote:
quote:
Je wilde liever dat 1D erin bleef?quote:
De mod ging door het slotje dus je doet niets verkeerd hoorquote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:29 schreef Spatieloos het volgende:
Durfde niet te topic kapen van een mod! Maar duurde wel lang.
Ik vind het ook raar dat de grote baas even moet komen zeggen dat de kinders rustig moeten doen.quote:
Ohhh daaaarom, ja is elke keer zo verwarrend om naar post 302 te kijken enzo. Maar dan had alsnog d4v1d het moeten doen, zoals gedaanquote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
De mod ging door het slotje dus je doet niets verkeerd hoor
Nee oke hahaha. Maar het is nu zo negatiefquote:
Doei kloonquote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:31 schreef Soufyan1010 het volgende:
Hey TC was echt grappig vanavond alles goed hier?
Ach we hebben toch overbevolkingquote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:30 schreef heloef het volgende:
Ik zou een waardeloze vader zijn, daarom uit liefde voor hem/ haar zet ik hem/haar niet op de wereld. Dat is pas liefde.
Daarnaast kinderen geven mij hoofdpijn. Vandaag ook weer ik zat in de bus met een schoolklasje en normaliter sluit ik mij af van de wereld in de bus doormiddel van het luisteren van mijn kwaliteitsmuziek. Maar mijn oordopjes waren kapot. Oh de hoofdpijn. De tergende hoofdpijn.
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:31 schreef Soufyan1010 het volgende:
jij bent van de bromance ja?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:30 schreef chapel24 het volgende:
[..]
Nee oke hahaha. Maar het is nu zo negatief
Ik wil positieve energie in JNG! Liefde, plezier, bromance en romance!
Love y'all.
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:31 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Duurde even voor ik een plaatje zonder tepels had gevonden![]()
Hoe heb je dit gevondenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:31 schreef Soufyan1010 het volgende:
Wats met jou killquote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:31 schreef Soufyan1010 het volgende:
Waarom reageert iedereen met doei en rot op als ik me voorstel is dat normaal voor FOK?quote:
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:32 schreef Soufyan1010 het volgende:
[..]
Waarom reageert iedereen met doei en rot op als ik me voorstel is dat normaal voor FOK?
En wat is ''kloon''
Hij is geen kloon, hij zat hele tijd in TC met ons, en kwam daar door Moccie dacht ik.quote:
Moccie?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:32 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hij is geen kloon, hij zat hele tijd in TC met ons, en kwam daar door Moccie dacht ik.
Merk nu al dat je een aids-user bentquote:
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:33 schreef arachide. het volgende:
Mijn kinderen zouden echt tof kunnen worden.
Dat denkt bijna iedereen denk ikquote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:33 schreef arachide. het volgende:
Hehe, kan kloppenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:33 schreef chapel24 het volgende:
[..]
Ik ken jou ook niet:P
Hallooo ik ben chapel24 ookwel chappie
Waarom doe je zo hoog?quote:
Gelijk zoekt soefyan ruzie hier.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:34 schreef Soufyan1010 het volgende:
[..]
Waarom doe je zo hoog?
Jij gaat me beschuldigen en leg uit waarom en dan weet je dat je gewoon fout zit en dan ja je zo doen.. Doe ff normaal man
rustig manquote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:34 schreef Soufyan1010 het volgende:
[..]
Waarom doe je zo hoog?
Jij gaat me beschuldigen en leg uit waarom en dan weet je dat je gewoon fout zit en dan ja je zo doen.. Doe ff normaal man
Die van mij zouden het hoe dan ook zijnquote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:33 schreef arachide. het volgende:
Veel geauwehoer ja ;Pquote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:35 schreef Soufyan1010 het volgende:
[..]
Haha vanavond was wel leuk op TC vertel me hoe het gaat ja
Niet opletten, mensen hebben kliekjes gedrag, is normaal. Maar ehhh, een kloon is zeg maar een 2e account van iemand die zich vaak voor doet als een nieuwe, die worden hier nogal veel gemaakt, dus wordt iedereen verdacht van kloon zijn met een nieuw account.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:34 schreef Soufyan1010 het volgende:
[..]
Waarom doe je zo hoog?
Blijkbaar ja, reageer je in het echt ook meteen zo agressief?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:36 schreef Soufyan1010 het volgende:
[..]
Ja oke maar ik verwacht niet dat mensen zo reageren ik kan daar moeilijk tegen blijkbaar
Nou ja, iemand een aids-user noemen is ook niet echt 'normaal' toch?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Blijkbaar ja, reageer je in het echt ook meteen zo agressief?
Niet iedereen. Wel mensen die hun allereerste post in een SC posten.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:36 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Niet opletten, mensen hebben kliekjes gedrag, is normaal. Maar ehhh, een kloon is zeg maar een 2e account van iemand die zich vaak voor doet als een nieuwe, die worden hier nogal veel gemaakt, dus wordt iedereen verdacht van kloon zijn met een nieuw account.
Nee natuurlijk niet ik kan met iedereen opschieten maar random beschuldigingen etc kan ik moeilijk tegen.. Ik weet nu dat ik niet alles serieus moet nemen dus maak je niet drukquote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Blijkbaar ja, reageer je in het echt ook meteen zo agressief?
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:37 schreef arachide. het volgende:
Kom jongens. taart en koekjes voor iedereen.
lief doen tegen nieuwe
Ik heb me eigenlijk nooit een leven met iemand samen of met een kind voorgesteld. Ik wil eigenlijk mijn hele leven al vooral carrière maken.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:31 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ach we hebben toch overbevolking
Maar het lijkt me gewoon zo leuk om vader te zijn, ik kan niet wachten tot ik 40 ben met een vrouw
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou ja, iemand een aids-user noemen is ook niet echt 'normaal' toch?
brownies?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:37 schreef arachide. het volgende:
Kom jongens. taart en koekjes voor iedereen.
lief doen tegen nieuwe
Haten op grijze smileysquote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:38 schreef Spatieloos het volgende:
En ehh nieuwtjes, ik wil jullie graag vragen om een UI(UserIcon) te nemen, dat is makkelijker te herkennen, dat is zeg maar dat plaatje wat bij mij een toetsenbord is en bij jou een stomme standaard rare grijze smiley.
Voor zo`n baas kom je hier anders veel te weinig danquote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:38 schreef chapel24 het volgende:
De mensen bij JNG zijn nogal terughoudend en van de prominentie. Je moet je plek verdienen hier!!! Verdulleme!
Daarom ben ik ook zo'n grote baas hier
Komt door de TC, daar hebben ze ergens gehoord over JNG SC denk ik dan, maar ik heb ze niks verteld!quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niet iedereen. Wel mensen die hun allereerste post in een SC posten.
neequote:
Ik hou men mond alquote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:39 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Komt door de TC, daar hebben ze ergens gehoord over JNG SC denk ik dan, maar ik heb ze niks verteld!
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:38 schreef chapel24 het volgende:
De mensen bij JNG zijn nogal terughoudend en van de prominentie. Je moet je plek verdienen hier!!! Verdulleme!
Haha, jup daar gaf iemand een link hierheen.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:39 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Komt door de TC, daar hebben ze ergens gehoord over JNG SC denk ik dan, maar ik heb ze niks verteld!
jij bent een baasquote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Voor zo`n baas kom je hier anders veel te weinig dan
jammer?quote:
60x60quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:39 schreef Soufyan1010 het volgende:
Welke formaat is zo'n UI/plaatje?
Ik had een plaatje gedownload maar hij was te groot
Jij ookquote:
Ja daar kan ik ook niet tegen, voor dat ik kinderen neem wil ik wel een pedagogische studie doenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb me eigenlijk nooit een leven met iemand samen of met een kind voorgesteld. Ik wil eigenlijk mijn hele leven al vooral carrière maken.
Ik wordt zo moe van die egoistische kutouders die alleen denken aan wat ze zelf willen. Ik zag laatst op TV een vrouw die per se een kind moest ondanks haar erfelijke ziekte (een jongen zou 50/50 kans op leven hebben, meisje zou het gen verder dragen). Fijn zo'n ouder die haar eventuele dochter opzadelt met dezelfde problemen als zij.
Dat wordt volgensmij beschreven op de pagina waar je hem kan uploaden. Ik ben die pagina alleen kwijt...quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:39 schreef Soufyan1010 het volgende:
Welke formaat is zo'n UI/plaatje?
Ik had een plaatje gedownload maar hij was te groot
Bespaar ons de smerige detailsquote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:40 schreef Tjacka het volgende:
nu douchen om mijn bruine arm schoon te maken
Dan ben je echt een kuthoer.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb me eigenlijk nooit een leven met iemand samen of met een kind voorgesteld. Ik wil eigenlijk mijn hele leven al vooral carrière maken.
Ik wordt zo moe van die egoistische kutouders die alleen denken aan wat ze zelf willen. Ik zag laatst op TV een vrouw die per se een kind moest ondanks haar erfelijke ziekte (een jongen zou 50/50 kans op leven hebben, meisje zou het gen verder dragen). Fijn zo'n ouder die haar eventuele dochter opzadelt met dezelfde problemen als zij.
waarom sabbel ik dan dagelijks een uurtje op je arm?quote:
Jij bent een voorbeeld voor velen.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:40 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja daar kan ik ook niet tegen, voor dat ik kinderen neem wil ik wel een pedagogische studie doen
Ik heb gewoon zin in browniesquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hahaha daarom ook de emo.gifquote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Voor zo`n baas kom je hier anders veel te weinig dan
Weet ikquote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:42 schreef chapel24 het volgende:
[..]
Hahaha daarom ook de emo.gif
Was nogal sarcastisch:P Het is hier wel gezellig, een leuke vrijetijdsbesteding dus, maar verder gewoon te druk met werk, vrienden etc. Om hele dagen hier te vertoeven, zeker met het lekkere weer.
En zaterdag 2 weken op vakantie dus daar gaat mijn prominente plek binnen JNG
Je valt nu in de herhaling maatjequote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:42 schreef Soufyan1010 het volgende:
Is er vaak TC?
Was vanavond heel leuk
En die kut Caroline Tensen maar zielig meedoen. Echt mijn bloed kookte.quote:
Als er iemand hier een baas is dan denk ik nog het minst jijquote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:38 schreef chapel24 het volgende:
Anders geef ik je wel massagequote:
Gelukkig haha!quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Weet ik![]()
Zonde als het lekker weer is om hier te zitten ja![]()
Waar ga je op vakantie?
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:43 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Een plaatje van een camera nemen dat lijkt op een of andere Golem van een game...
Chillquote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:43 schreef chapel24 het volgende:
[..]
Gelukkig haha!
Lekker 2 weekjes de zon opzoeken in Lissabon en omgeving!
Nou dankjewel SLquote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:43 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Als er iemand hier een baas is dan denk ik nog het minst jij
Sorry
Maar ja kliekjes :/
Is dat je eigen hond?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:44 schreef LostCauze het volgende:
[..]
hehe, jij gaf ons de link hier naar toe
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
RTLquote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:44 schreef Crack_ het volgende:
RTL boulevard staat hier op.. waar gaaat het over..
Kwalbertquote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:44 schreef Crack_ het volgende:
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:44 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Is dat je eigen hond?Nope, heb zelf een witte herder.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze heeft glinsterende oogjes;)
Ik las 't ja, haaaaaaa-ha.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:45 schreef heloef het volgende:
Ik ga in mijn arm snijden. Ik schreef 'ik wordt'
We vliegen op Faro, dan even in de buurt van Albufeira en daarna 1.5 week in de buurt van Lissabon.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
ChillBen nog nooit in Portugal geweest, lijkt me ook erg leuk nog keer
![]()
Ga je ook naar Faro en Porto enzo?
Niks, mijn moeder kijkt elke avond. Ik snap echt niet waarom.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:44 schreef Crack_ het volgende:
Klinkt goedquote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:46 schreef chapel24 het volgende:
[..]
We vliegen op Faro, dan even in de buurt van Albufeira en daarna 1.5 week in de buurt van Lissabon.
Ik ben al met vrienden begin Juni in Albufeira geweest en 3 jaar terug met een uitwisseling naar Porto, voor mij niet de eerste keer dus:P
Porto is wel een mooie stad, aanrader!
Het is minder dat het komt door mijn kut werkroosterquote:
Zij is naaaaaaaaaaaarquote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Niks, mijn moeder kijkt elke avond. Ik snap echt niet waarom.
En ik heb zelden zo'n dom wezen gezien als Daphne Deckers.
Die Mark van der Linden is helemaal ergquote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:46 schreef heloef het volgende:
[..]
quote:
Een half uurtje is toch niet zo lang?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:46 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Het is minder dat het komt door mijn kut werkroosterIk moet me daarna nog 30 minuten zien te vermaken.
Het is gewoon de telegraaf op tv, maar dan erger jaquote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Hij komt hier langer dan Pizzaquote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:47 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ben jij eigenlijk een kloon van Pizza_Peperoni?
Jaquote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:47 schreef d4v1d het volgende:
[..]
wollah wat praat jij a sahbiquote:
quote:
Hoiquote:
Zo nu en dan welquote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:47 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Pepperoni_Pizza van kloon een eigenlijk jij ben?quote:
Ik denk het wel. Maar ik kan niks beloven.quote:
Nee klopt, maar die met vrienden in Juni koste mij (veel teveel) geld, de aankomende kost mijn ouders geld. En een gratis vakantie sla ik niet afquote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klinkt goeden 2 keer op vakantie in de zomer is ook niet misselijk
Zou ik zeker niet doen neequote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:49 schreef chapel24 het volgende:
[..]
Nee klopt, maar die met vrienden in Juni koste mij (veel teveel) geld, de aankomende kost mijn ouders geld. En een gratis vakantie sla ik niet af
Wat moet ik dan gaan doen in de binnenstad van Utrecht?quote:
quote:
Ga naar de Selexyzquote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:50 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Wat moet ik dan gaan doen in de binnenstad van Utrecht?Werk zit 5 minuutjes van de subway af
Mijn rooster 10:00 - 13:00 en 14:00 - 17:00
Oef, dat duurt nog even. Waar gaat de reis naartoe?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zou ik zeker niet doen neeIk moet nog 2 maanden wachten
Lijkt me leuk. Ook leuk om jou weer te zien Ara.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik denk het wel. Maar ik kan niks beloven.
Ze heeft wel een fantastisch lichaam zag ik laatst. Zo lang het bij foto's blijft is ze best okee.quote:
zuid-oost Aziequote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:50 schreef chapel24 het volgende:
[..]
Oef, dat duurt nog even. Waar gaat de reis naartoe?
boekjes kijken.quote:
dat wordt geen happy ending voor jouquote:
Trustenquote:
Bij de Albert Heijn.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
boekjes kijken.
waar werk je in Utrecht?
[..]
dat wordt geen happy ending voor jou
Ja -motherfukkin'- loersquote:
Cuencaatje kan maar beter ffkes wisselen. Met Bojan hebben ze wel een baas natuurlijk. Paar klasse beter dan de betere aanvallers in Nederlands.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:52 schreef Tjacka het volgende:
[..]
cuencaatje ook weer naar ajax misschien.
wordt saai zo die titels.
Haha ja dat is balen inderdaadquote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:52 schreef chapel24 het volgende:
[..]
Ja -motherfukkin'- loers
Wilde ik graag doen als tussenjaar, richting Vietnam, Cambodja, Myanmar & Thailand, maar toen kwam daar die wet van het sociaal leenstelsel...
Wat erna een jaar werd verzet![]()
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Cuencaatje kan maar beter ffkes wisselen. Met Bojan hebben ze wel een baas natuurlijk. Paar klasse beter dan de betere aanvallers in Nederlands.
jij hebt een goede UIquote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:54 schreef Soufyan1010 het volgende:
Bojan naar Ajax is echt goed man
De Boer doet goeie zaken
En Mighty Mikequote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:53 schreef Tjacka het volgende:
[..]
cuencaatje is een baas mits fit beter dan bojan
jeetje mineetjequote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:55 schreef arachide. het volgende:
jeeeetje. gaat het hier nou over voetbal?
doei stuwiequote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:54 schreef Stuart het volgende:
Laatste werkdag morgen en dan 6,5 weken vrij
Nu echt slapen![]()
Tjongejonge supervet man!!! Ben benieuwd naar je verhalen hier in JNG, van fullmoon parties tot het CBD van Singapore, awesome!quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haha ja dat is balen inderdaadBegin in Singapore en dan Maleisie en Thailand. Heb er ook wel vet veel zin in hoor
mag dat ook al niet?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:55 schreef arachide. het volgende:
Denk hetquote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:55 schreef arachide. het volgende:
Door low-budget te reizenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:55 schreef chapel24 het volgende:
[..]
Tjongejonge supervet man!!! Ben benieuwd naar je verhalen hier in JNG, van fullmoon parties tot het CBD van Singapore, awesome!
Hoe ga je het bekostigen?
Het gaat hier gewoon niet zo vaak over voetbal, dus ik ben verbaasd. Kan ik daarvoor ergens een formulier aanvragen dat ik ook verbaasd mag zijn over dingen of zal ik gewoon standaard boos doen en niks goedkeuren?quote:
Laatste tijd gaat het best vaak over voetbal hoorquote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:57 schreef arachide. het volgende:
[..]
Het gaat hier gewoon niet zo vaak over voetbal, dus ik ben verbaasd. Kan ik daarvoor ergens een formulier aanvragen dat ik ook verbaasd mag zijn over dingen of zal ik gewoon standaard boos doen en niks goedkeuren?
Het gaat redelijk vaak over voetbal hoorquote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:57 schreef arachide. het volgende:
[..]
Het gaat hier gewoon niet zo vaak over voetbal, dus ik ben verbaasd. Kan ik daarvoor ergens een formulier aanvragen dat ik ook verbaasd mag zijn over dingen of zal ik gewoon standaard boos doen en niks goedkeuren?
Voetbalquote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Laatste tijd gaat het best vaak over voetbal hoor![]()
Eindelijk users hier die van voetbal houden
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Door low-budget te reizenHeb wel buffertje hoor.
Nou full-moon parties moet ik nog even kijken hoor
En het is daar niet achterlijk duurquote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Door low-budget te reizenHeb wel buffertje hoor.
Nou full-moon parties moet ik nog even kijken hoor
oh ik dacht dat je weer boos was.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:57 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ja we zien wel. Heb ook niet een te globale reis-routequote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:58 schreef chapel24 het volgende:
[..]
En het is daar niet achterlijk duur
Ahh gewoon doen, hoor mooie (en gekke) verhalen erover, zoiets moet je meemaken!
NAC Breda!!!!!quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Laatste tijd gaat het best vaak over voetbal hoor![]()
Eindelijk users hier die van voetbal houden
NAKquote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:59 schreef chapel24 het volgende:
[..]
NAC Breda!!!!!
Hooligans!
Haat aan iedereen, relluuuhhhhhhh
nu vakantie?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:59 schreef arachide. het volgende:
Ik heb te veel dingen moeten regelen deze maand. Echt, formulieren zodat je formulieren mag invullen. Nog net niet om te ademen.
Lurlingquote:
Haha netzoals een programma moeten downloaden zodat je een ander programmatje kunt downloadenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:59 schreef arachide. het volgende:
Ik heb te veel dingen moeten regelen deze maand. Echt, formulieren zodat je formulieren mag invullen. Nog net niet om te ademen.
Dat wel ja.quote:
Hij gaat in ieder geval altijd door, en heeft in zn eentje die wedstrijd tegen RodaJC beslist. 2 prachtige goals en een assist. Held!quote:
Klinkt als Adobe.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 01:01 schreef chapel24 het volgende:
[..]
Haha netzoals een programma moeten downloaden zodat je een ander programmatje kunt downloaden
Haha ja, tegen Roda was het wel baas hoor, die goalsquote:Op vrijdag 12 juli 2013 01:03 schreef chapel24 het volgende:
[..]
Hij gaat in ieder geval altijd door, en heeft in zn eentje die wedstrijd tegen RodaJC beslist. 2 prachtige goals en een assist. Held!
Zoekt inderdaad vaak het randje op en gaat er ook wel eens overheen, maar zo iemand heb je nodig. Verder geen nare spelers in Breda. Bij Pisvee daarentegen. Strootman, Mertens, Toivonen, van Bommel.... Dat was me een irritant team zeg
Hoop het, gun het geen enkele andere clubquote:
die club bestaat over 20 jaar niet meer.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 01:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haha ja, tegen Roda was het wel baas hoor, die goals![]()
Ach, PSV![]()
Zal me niks verbazen als ze nu nog meer door het ijs zakken met al die spelers die vertrekken.
Dat vast welquote:Op vrijdag 12 juli 2013 01:05 schreef Tjacka het volgende:
[..]
die club bestaat over 20 jaar niet meer.
Ik al 6 weken hihihihiquote:Op vrijdag 12 juli 2013 01:05 schreef heloef het volgende:
Oh ja ik moest het volgende nog even doen.
WOEHOE IK HEP VAKANTIEEEEEEE WOOFUCKINGHOE
Zo ik kan weer rustig verder.
mwa, komen in dezelfde situatie als ajax en F'noord zat.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 01:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat vast wel
Al ben ik ook niet blij met Koeman, hele tijd Nelom op de bank houden
En ik snap niet waarom PSV Botteghin niet heeft gehaald en Luijckx naar RodaJC gaatquote:Op vrijdag 12 juli 2013 01:07 schreef heloef het volgende:
Overigens vind ik van der Hoorn ongeschikt voor het niveau wat Ajax nastreeft. Ze hadden beter achter Virgill van Dijk aan kunnen gaan. Minder kosten, meer voetballende kwaliteiten.
van Dijk is veel te onstabiel. Kan geen hele reeks goeie wedstrijden neerzetten.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 01:07 schreef heloef het volgende:
Overigens vind ik van der Hoorn ongeschikt voor het niveau wat Ajax nastreeft. Ze hadden beter achter Virgill van Dijk aan kunnen gaan. Minder kosten, meer voetballende kwaliteiten.
van Dijk is nog slechter dan van der Hoorn vind ik persoonlijk.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 01:07 schreef heloef het volgende:
In ieder geval gaat de verdediging van PSV er op vooruit.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 01:08 schreef chapel24 het volgende:
[..]
En ik snap niet waarom PSV Botteghin niet heeft gehaald en Luijckx naar RodaJC gaat
met een verdediger van 18 jaarquote:Op vrijdag 12 juli 2013 01:11 schreef heloef het volgende:
[..]
In ieder geval gaat de verdediging van PSV er op vooruit.
Jup, maar 99% daarvan gaat over mensen die we al wel eens irl hebben gezienquote:Op vrijdag 12 juli 2013 01:02 schreef Tjacka het volgende:
[..]
wat ik mij af vroeg hè?
praat jij met je vriendje ook over user?
In vergelijking tot de verdediging van PSV van vorig seizoen kunnen ze net zo goed 4 willekeurige amateurs van het veld plukken en neerzetten, niemand die het verschil merkt, alleen de kas van PSVquote:Op vrijdag 12 juli 2013 01:11 schreef heloef het volgende:
[..]
In ieder geval gaat de verdediging van PSV er op vooruit.
Daar heb je ook een punt maar van Dijk speelde ook niet in een goed functionerende ploeg zoals van der Hoorn.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 01:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
van Dijk is veel te onstabiel. Kan geen hele reeks goeie wedstrijden neerzetten.
van der Hoorn wordt nu gewoon geslachtofferd door die goal van Italie op het EK. Die niet eens zijn schuld was
Nee ik bedoel dat het redelijk homoseksueel is om je met voetbal bezig te houden.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 01:10 schreef chapel24 het volgende:
[..]
Zou wat zijn als voetbal tégen homo's was hè
Dat snap ik. Maar je opmerking is nutteloos en onzinnig dus verdiende het ook een onzin antwoordquote:Op vrijdag 12 juli 2013 01:13 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Nee ik bedoel dat het redelijk homoseksueel is om je met voetbal bezig te houden.
Pizza is een stoner.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 01:13 schreef chapel24 het volgende:
[..]
Dat snap ik. Maar je opmerking is nutteloos en onzinnig dus verdiende het ook een onzin antwoord
je moederquote:Op vrijdag 12 juli 2013 01:13 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Nee ik bedoel dat het redelijk homoseksueel is om je met voetbal bezig te houden.
Bruma hebben ze ook een soort van binnen volgens mij. Prima verdediger voor de Eredivisie.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 01:11 schreef Tjacka het volgende:
[..]
met een verdediger van 18 jaarmet nul ervaring dat is echt vragen om problemen.
ah zo dan is het andersquote:Op vrijdag 12 juli 2013 01:12 schreef arachide. het volgende:
[..]
Jup, maar 99% daarvan gaat over mensen die we al wel eens irl hebben gezien
Hoezo is het nutteloos en onzinnig? Kan je dat beargumenteren?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 01:13 schreef chapel24 het volgende:
[..]
Dat snap ik. Maar je opmerking is nutteloos en onzinnig dus verdiende het ook een onzin antwoord
nee, mislukt bij HSV en bij leicester city. voor de subtop misschien wel ja maar PSV echt niet.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 01:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Bruma hebben ze ook een soort van binnen volgens mij. Prima verdediger voor de Eredivisie.
We zitten niet naast elkaar op de bank te modden. En hij helpt me ook nooitquote:
quote:
Waar komen deze lasterlijke leugens vandaanquote:
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 01:16 schreef arachide. het volgende:
[..]
We zitten niet naast elkaar op de bank te modden. En hij helpt me ook nooitEn tijdens avondeten zitten we niet de notes van de dag te bespreken.
Voetbal is voor homo's. kussssssssquote:Op vrijdag 12 juli 2013 01:16 schreef arachide. het volgende:
Ik ben voor Vitesse. kusssssssssssssssssssssssssssssssssssssss
En je wietplantage danquote:Op vrijdag 12 juli 2013 01:16 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Waar komen deze lasterlijke leugens vandaan
Ik heb een paar keer geblowd, that's all
Okeeeeeeeeeeeequote:Op vrijdag 12 juli 2013 01:17 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Voetbal is voor homo's. kussssssss
Dat kun je zelf ook wel bedenken.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 01:15 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Hoezo is het nutteloos en onzinnig? Kan je dat beargumenteren?
Leuk voor op een tegelquote:Zeker. Gewoon alle coffeeshops in de buurt langsgaan en men vind vanzelf wel één stonerchick helemaal klaar om te worden bemind onder de sterrenhemel bij het genot van een vers gerolde White Widow. En zo hoort het. Hoop, het is er.
22 hours ago · Unlike · 3
ban krijgen voor een discussie, oke.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 01:19 schreef chapel24 het volgende:
[..]
Dat kun je zelf ook wel bedenken.
Misschien omdat het niet homoseksueel IS maar dat jij dat VINDT, en je er verder niets mee bereikt buiten een discussie.
Maar nu genoeg, ik wil geen ban aan mn broek en een pizza die haat op voetbal ligt verder niemand wakker van
oh zag jij datquote:Op vrijdag 12 juli 2013 01:19 schreef heloef het volgende:
Over stoners gesproken ik zat gisteren in een Facebook gesprek en zag dit:
[..]
Leuk voor op een tegel
Krijg je nu ook al een ban voor dit soort dingenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 01:19 schreef chapel24 het volgende:
[..]
Misschien omdat het niet homoseksueel IS maar dat jij dat VINDT, en je er verder niets mee bereikt buiten een discussie.
Maar nu genoeg, ik wil geen ban aan mn broek en een pizza die haat op voetbal ligt verder niemand wakker van
Iedereen uit JNG verdwijnt ineens, en ik kan begrijpen dat een discussie over waarom voetbal homoseksueel is niet echt iets is wat de mods hier willen hebbenquote:
Ik weet niet, maaarre, normale discussies kunnen best. Welles nietus krijg je ook geen ban voor.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 01:19 schreef chapel24 het volgende:
[..]
lijkt hier het beleid van Rutte welquote:Op vrijdag 12 juli 2013 01:21 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Krijg je nu ook al een ban voor dit soort dingen
Ehm pardon?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 01:22 schreef chapel24 het volgende:
[..]
Iedereen uit JNG verdwijnt ineens, en ik kan begrijpen dat een discussie over waarom voetbal homoseksueel is niet echt iets is wat de mods hier willen hebben
oh, ga jij tegenwoordig over dat soort dingen ?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 01:22 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik weet niet, maaarre, normale discussies kunnen best. Welles nietus krijg je ook geen ban voor.
Die oorzaken zijn wel wat drastischerquote:Op vrijdag 12 juli 2013 01:22 schreef chapel24 het volgende:
[..]
Iedereen uit JNG verdwijnt ineens, en ik kan begrijpen dat een discussie over waarom voetbal homoseksueel is niet echt iets is wat de mods hier willen hebben
Klopt, maar deze discussie was niet echt normaal te noemen haha.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 01:22 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik weet niet, maaarre, normale discussies kunnen best. Welles nietus krijg je ook geen ban voor.
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 01:23 schreef chapel24 het volgende:
[..]
Klopt, maar deze discussie was niet echt normaal te noemen haha.
Maar genoeg over bans, laten we praten over voedsel, altijd leuk
Alziend oog. Illuminatie. Je weet.quote:
Uhm sorry, ken ik jou?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 01:22 schreef leeell het volgende:
[..]
oh, ga jij tegenwoordig over dat soort dingen ?
nee, daar ben je te nieuw voor.quote:
Ruuuustigquote:Op vrijdag 12 juli 2013 01:22 schreef chapel24 het volgende:
Ik ben gewoon bang geworden
Bangmakerij in de OP
Als je de OP leest zou ik geen politieke verwijzingen meer doen xDquote:Op vrijdag 12 juli 2013 01:24 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Ongure rechtse wind die door het subforum waait lijkt het te zijn uit de beschrijvingen van Chapel
lijkt zuid-Korea welquote:Op vrijdag 12 juli 2013 01:24 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Ongure rechtse wind die door het subforum waait lijkt het te zijn uit de beschrijvingen van Chapel
mooi.quote:
yep.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 01:26 schreef Tchock het volgende:
Deze SC begint steeds meer op UDOWU of VBL SC te lijken.
wat is er mis met vblquote:Op vrijdag 12 juli 2013 01:26 schreef Tchock het volgende:
Deze SC begint steeds meer op UDOWU of VBL SC te lijken.
retorischquote:Op vrijdag 12 juli 2013 01:26 schreef leeell het volgende:
[..]
mooi.
de vraag staat nog steeds trouwens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |