Laatste tijd gaat het best vaak over voetbal hoorquote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:57 schreef arachide. het volgende:
[..]
Het gaat hier gewoon niet zo vaak over voetbal, dus ik ben verbaasd. Kan ik daarvoor ergens een formulier aanvragen dat ik ook verbaasd mag zijn over dingen of zal ik gewoon standaard boos doen en niks goedkeuren?
Het gaat redelijk vaak over voetbal hoorquote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:57 schreef arachide. het volgende:
[..]
Het gaat hier gewoon niet zo vaak over voetbal, dus ik ben verbaasd. Kan ik daarvoor ergens een formulier aanvragen dat ik ook verbaasd mag zijn over dingen of zal ik gewoon standaard boos doen en niks goedkeuren?
Voetbalquote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Laatste tijd gaat het best vaak over voetbal hoor![]()
Eindelijk users hier die van voetbal houden
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Door low-budget te reizenHeb wel buffertje hoor.
Nou full-moon parties moet ik nog even kijken hoor
En het is daar niet achterlijk duurquote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Door low-budget te reizenHeb wel buffertje hoor.
Nou full-moon parties moet ik nog even kijken hoor
oh ik dacht dat je weer boos was.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:57 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ja we zien wel. Heb ook niet een te globale reis-routequote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:58 schreef chapel24 het volgende:
[..]
En het is daar niet achterlijk duur
Ahh gewoon doen, hoor mooie (en gekke) verhalen erover, zoiets moet je meemaken!
NAC Breda!!!!!quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Laatste tijd gaat het best vaak over voetbal hoor![]()
Eindelijk users hier die van voetbal houden
NAKquote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:59 schreef chapel24 het volgende:
[..]
NAC Breda!!!!!
Hooligans!
Haat aan iedereen, relluuuhhhhhhh
nu vakantie?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:59 schreef arachide. het volgende:
Ik heb te veel dingen moeten regelen deze maand. Echt, formulieren zodat je formulieren mag invullen. Nog net niet om te ademen.
Lurlingquote:
Haha netzoals een programma moeten downloaden zodat je een ander programmatje kunt downloadenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:59 schreef arachide. het volgende:
Ik heb te veel dingen moeten regelen deze maand. Echt, formulieren zodat je formulieren mag invullen. Nog net niet om te ademen.
Dat wel ja.quote:
Hij gaat in ieder geval altijd door, en heeft in zn eentje die wedstrijd tegen RodaJC beslist. 2 prachtige goals en een assist. Held!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |