Laatste tijd gaat het best vaak over voetbal hoorquote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:57 schreef arachide. het volgende:
[..]
Het gaat hier gewoon niet zo vaak over voetbal, dus ik ben verbaasd. Kan ik daarvoor ergens een formulier aanvragen dat ik ook verbaasd mag zijn over dingen of zal ik gewoon standaard boos doen en niks goedkeuren?
Het gaat redelijk vaak over voetbal hoorquote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:57 schreef arachide. het volgende:
[..]
Het gaat hier gewoon niet zo vaak over voetbal, dus ik ben verbaasd. Kan ik daarvoor ergens een formulier aanvragen dat ik ook verbaasd mag zijn over dingen of zal ik gewoon standaard boos doen en niks goedkeuren?
Voetbalquote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Laatste tijd gaat het best vaak over voetbal hoor![]()
Eindelijk users hier die van voetbal houden
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Door low-budget te reizenHeb wel buffertje hoor.
Nou full-moon parties moet ik nog even kijken hoor
En het is daar niet achterlijk duurquote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Door low-budget te reizenHeb wel buffertje hoor.
Nou full-moon parties moet ik nog even kijken hoor
oh ik dacht dat je weer boos was.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:57 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ja we zien wel. Heb ook niet een te globale reis-routequote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:58 schreef chapel24 het volgende:
[..]
En het is daar niet achterlijk duur
Ahh gewoon doen, hoor mooie (en gekke) verhalen erover, zoiets moet je meemaken!
NAC Breda!!!!!quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Laatste tijd gaat het best vaak over voetbal hoor![]()
Eindelijk users hier die van voetbal houden
NAKquote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:59 schreef chapel24 het volgende:
[..]
NAC Breda!!!!!
Hooligans!
Haat aan iedereen, relluuuhhhhhhh
nu vakantie?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:59 schreef arachide. het volgende:
Ik heb te veel dingen moeten regelen deze maand. Echt, formulieren zodat je formulieren mag invullen. Nog net niet om te ademen.
Lurlingquote:
Haha netzoals een programma moeten downloaden zodat je een ander programmatje kunt downloadenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:59 schreef arachide. het volgende:
Ik heb te veel dingen moeten regelen deze maand. Echt, formulieren zodat je formulieren mag invullen. Nog net niet om te ademen.
Dat wel ja.quote:
Hij gaat in ieder geval altijd door, en heeft in zn eentje die wedstrijd tegen RodaJC beslist. 2 prachtige goals en een assist. Held!quote:
Klinkt als Adobe.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 01:01 schreef chapel24 het volgende:
[..]
Haha netzoals een programma moeten downloaden zodat je een ander programmatje kunt downloaden
Haha ja, tegen Roda was het wel baas hoor, die goalsquote:Op vrijdag 12 juli 2013 01:03 schreef chapel24 het volgende:
[..]
Hij gaat in ieder geval altijd door, en heeft in zn eentje die wedstrijd tegen RodaJC beslist. 2 prachtige goals en een assist. Held!
Zoekt inderdaad vaak het randje op en gaat er ook wel eens overheen, maar zo iemand heb je nodig. Verder geen nare spelers in Breda. Bij Pisvee daarentegen. Strootman, Mertens, Toivonen, van Bommel.... Dat was me een irritant team zeg
Hoop het, gun het geen enkele andere clubquote:
die club bestaat over 20 jaar niet meer.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 01:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haha ja, tegen Roda was het wel baas hoor, die goals![]()
Ach, PSV![]()
Zal me niks verbazen als ze nu nog meer door het ijs zakken met al die spelers die vertrekken.
Dat vast welquote:Op vrijdag 12 juli 2013 01:05 schreef Tjacka het volgende:
[..]
die club bestaat over 20 jaar niet meer.
Ik al 6 weken hihihihiquote:Op vrijdag 12 juli 2013 01:05 schreef heloef het volgende:
Oh ja ik moest het volgende nog even doen.
WOEHOE IK HEP VAKANTIEEEEEEE WOOFUCKINGHOE
Zo ik kan weer rustig verder.
mwa, komen in dezelfde situatie als ajax en F'noord zat.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 01:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat vast wel
Al ben ik ook niet blij met Koeman, hele tijd Nelom op de bank houden
En ik snap niet waarom PSV Botteghin niet heeft gehaald en Luijckx naar RodaJC gaatquote:Op vrijdag 12 juli 2013 01:07 schreef heloef het volgende:
Overigens vind ik van der Hoorn ongeschikt voor het niveau wat Ajax nastreeft. Ze hadden beter achter Virgill van Dijk aan kunnen gaan. Minder kosten, meer voetballende kwaliteiten.
van Dijk is veel te onstabiel. Kan geen hele reeks goeie wedstrijden neerzetten.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 01:07 schreef heloef het volgende:
Overigens vind ik van der Hoorn ongeschikt voor het niveau wat Ajax nastreeft. Ze hadden beter achter Virgill van Dijk aan kunnen gaan. Minder kosten, meer voetballende kwaliteiten.
van Dijk is nog slechter dan van der Hoorn vind ik persoonlijk.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 01:07 schreef heloef het volgende:
In ieder geval gaat de verdediging van PSV er op vooruit.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 01:08 schreef chapel24 het volgende:
[..]
En ik snap niet waarom PSV Botteghin niet heeft gehaald en Luijckx naar RodaJC gaat
met een verdediger van 18 jaarquote:Op vrijdag 12 juli 2013 01:11 schreef heloef het volgende:
[..]
In ieder geval gaat de verdediging van PSV er op vooruit.
Jup, maar 99% daarvan gaat over mensen die we al wel eens irl hebben gezienquote:Op vrijdag 12 juli 2013 01:02 schreef Tjacka het volgende:
[..]
wat ik mij af vroeg hè?
praat jij met je vriendje ook over user?
In vergelijking tot de verdediging van PSV van vorig seizoen kunnen ze net zo goed 4 willekeurige amateurs van het veld plukken en neerzetten, niemand die het verschil merkt, alleen de kas van PSVquote:Op vrijdag 12 juli 2013 01:11 schreef heloef het volgende:
[..]
In ieder geval gaat de verdediging van PSV er op vooruit.
Daar heb je ook een punt maar van Dijk speelde ook niet in een goed functionerende ploeg zoals van der Hoorn.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 01:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
van Dijk is veel te onstabiel. Kan geen hele reeks goeie wedstrijden neerzetten.
van der Hoorn wordt nu gewoon geslachtofferd door die goal van Italie op het EK. Die niet eens zijn schuld was
Nee ik bedoel dat het redelijk homoseksueel is om je met voetbal bezig te houden.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 01:10 schreef chapel24 het volgende:
[..]
Zou wat zijn als voetbal tégen homo's was hè
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |