Ja -motherfukkin'- loersquote:
Cuencaatje kan maar beter ffkes wisselen. Met Bojan hebben ze wel een baas natuurlijk. Paar klasse beter dan de betere aanvallers in Nederlands.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:52 schreef Tjacka het volgende:
[..]
cuencaatje ook weer naar ajax misschien.
wordt saai zo die titels.
Haha ja dat is balen inderdaadquote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:52 schreef chapel24 het volgende:
[..]
Ja -motherfukkin'- loers
Wilde ik graag doen als tussenjaar, richting Vietnam, Cambodja, Myanmar & Thailand, maar toen kwam daar die wet van het sociaal leenstelsel...
Wat erna een jaar werd verzet![]()
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Cuencaatje kan maar beter ffkes wisselen. Met Bojan hebben ze wel een baas natuurlijk. Paar klasse beter dan de betere aanvallers in Nederlands.
jij hebt een goede UIquote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:54 schreef Soufyan1010 het volgende:
Bojan naar Ajax is echt goed man
De Boer doet goeie zaken
En Mighty Mikequote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:53 schreef Tjacka het volgende:
[..]
cuencaatje is een baas mits fit beter dan bojan
jeetje mineetjequote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:55 schreef arachide. het volgende:
jeeeetje. gaat het hier nou over voetbal?
doei stuwiequote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:54 schreef Stuart het volgende:
Laatste werkdag morgen en dan 6,5 weken vrij
Nu echt slapen![]()
Tjongejonge supervet man!!! Ben benieuwd naar je verhalen hier in JNG, van fullmoon parties tot het CBD van Singapore, awesome!quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haha ja dat is balen inderdaadBegin in Singapore en dan Maleisie en Thailand. Heb er ook wel vet veel zin in hoor
mag dat ook al niet?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:55 schreef arachide. het volgende:
Denk hetquote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:55 schreef arachide. het volgende:
Door low-budget te reizenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:55 schreef chapel24 het volgende:
[..]
Tjongejonge supervet man!!! Ben benieuwd naar je verhalen hier in JNG, van fullmoon parties tot het CBD van Singapore, awesome!
Hoe ga je het bekostigen?
Het gaat hier gewoon niet zo vaak over voetbal, dus ik ben verbaasd. Kan ik daarvoor ergens een formulier aanvragen dat ik ook verbaasd mag zijn over dingen of zal ik gewoon standaard boos doen en niks goedkeuren?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |