Jaquote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:47 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ben jij eigenlijk een kloon van Pizza_Peperoni?
wollah wat praat jij a sahbiquote:
quote:
Hoiquote:
Zo nu en dan welquote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:47 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ben jij eigenlijk een kloon van Pizza_Peperoni?
Pepperoni_Pizza van kloon een eigenlijk jij ben?quote:
Ik denk het wel. Maar ik kan niks beloven.quote:
Nee klopt, maar die met vrienden in Juni koste mij (veel teveel) geld, de aankomende kost mijn ouders geld. En een gratis vakantie sla ik niet afquote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klinkt goeden 2 keer op vakantie in de zomer is ook niet misselijk
Zou ik zeker niet doen neequote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:49 schreef chapel24 het volgende:
[..]
Nee klopt, maar die met vrienden in Juni koste mij (veel teveel) geld, de aankomende kost mijn ouders geld. En een gratis vakantie sla ik niet af
Wat moet ik dan gaan doen in de binnenstad van Utrecht?quote:
quote:
Ga naar de Selexyzquote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:50 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Wat moet ik dan gaan doen in de binnenstad van Utrecht?Werk zit 5 minuutjes van de subway af
Mijn rooster 10:00 - 13:00 en 14:00 - 17:00
Oef, dat duurt nog even. Waar gaat de reis naartoe?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zou ik zeker niet doen neeIk moet nog 2 maanden wachten
Lijkt me leuk. Ook leuk om jou weer te zien Ara.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik denk het wel. Maar ik kan niks beloven.
Ze heeft wel een fantastisch lichaam zag ik laatst. Zo lang het bij foto's blijft is ze best okee.quote:
zuid-oost Aziequote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:50 schreef chapel24 het volgende:
[..]
Oef, dat duurt nog even. Waar gaat de reis naartoe?
boekjes kijken.quote:
dat wordt geen happy ending voor jouquote:
Trustenquote:
Bij de Albert Heijn.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
boekjes kijken.
waar werk je in Utrecht?
[..]
dat wordt geen happy ending voor jou
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |