Is dat je eigen hond?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:44 schreef LostCauze het volgende:
[..]
hehe, jij gaf ons de link hier naar toe
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
RTLquote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:44 schreef Crack_ het volgende:
RTL boulevard staat hier op.. waar gaaat het over..
Kwalbertquote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:44 schreef Crack_ het volgende:
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:44 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Is dat je eigen hond?Nope, heb zelf een witte herder.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze heeft glinsterende oogjes;)
Ik las 't ja, haaaaaaa-ha.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:45 schreef heloef het volgende:
Ik ga in mijn arm snijden. Ik schreef 'ik wordt'
We vliegen op Faro, dan even in de buurt van Albufeira en daarna 1.5 week in de buurt van Lissabon.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
ChillBen nog nooit in Portugal geweest, lijkt me ook erg leuk nog keer
![]()
Ga je ook naar Faro en Porto enzo?
Niks, mijn moeder kijkt elke avond. Ik snap echt niet waarom.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:44 schreef Crack_ het volgende:
Klinkt goedquote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:46 schreef chapel24 het volgende:
[..]
We vliegen op Faro, dan even in de buurt van Albufeira en daarna 1.5 week in de buurt van Lissabon.
Ik ben al met vrienden begin Juni in Albufeira geweest en 3 jaar terug met een uitwisseling naar Porto, voor mij niet de eerste keer dus:P
Porto is wel een mooie stad, aanrader!
Het is minder dat het komt door mijn kut werkroosterquote:
Zij is naaaaaaaaaaaarquote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Niks, mijn moeder kijkt elke avond. Ik snap echt niet waarom.
En ik heb zelden zo'n dom wezen gezien als Daphne Deckers.
Die Mark van der Linden is helemaal ergquote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:46 schreef heloef het volgende:
[..]
quote:
Een half uurtje is toch niet zo lang?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:46 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Het is minder dat het komt door mijn kut werkroosterIk moet me daarna nog 30 minuten zien te vermaken.
Het is gewoon de telegraaf op tv, maar dan erger jaquote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Hij komt hier langer dan Pizzaquote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:47 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ben jij eigenlijk een kloon van Pizza_Peperoni?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |