60x60quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:39 schreef Soufyan1010 het volgende:
Welke formaat is zo'n UI/plaatje?
Ik had een plaatje gedownload maar hij was te groot
Jij ookquote:
Ja daar kan ik ook niet tegen, voor dat ik kinderen neem wil ik wel een pedagogische studie doenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb me eigenlijk nooit een leven met iemand samen of met een kind voorgesteld. Ik wil eigenlijk mijn hele leven al vooral carrière maken.
Ik wordt zo moe van die egoistische kutouders die alleen denken aan wat ze zelf willen. Ik zag laatst op TV een vrouw die per se een kind moest ondanks haar erfelijke ziekte (een jongen zou 50/50 kans op leven hebben, meisje zou het gen verder dragen). Fijn zo'n ouder die haar eventuele dochter opzadelt met dezelfde problemen als zij.
Dat wordt volgensmij beschreven op de pagina waar je hem kan uploaden. Ik ben die pagina alleen kwijt...quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:39 schreef Soufyan1010 het volgende:
Welke formaat is zo'n UI/plaatje?
Ik had een plaatje gedownload maar hij was te groot
Bespaar ons de smerige detailsquote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:40 schreef Tjacka het volgende:
nu douchen om mijn bruine arm schoon te maken
Dan ben je echt een kuthoer.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb me eigenlijk nooit een leven met iemand samen of met een kind voorgesteld. Ik wil eigenlijk mijn hele leven al vooral carrière maken.
Ik wordt zo moe van die egoistische kutouders die alleen denken aan wat ze zelf willen. Ik zag laatst op TV een vrouw die per se een kind moest ondanks haar erfelijke ziekte (een jongen zou 50/50 kans op leven hebben, meisje zou het gen verder dragen). Fijn zo'n ouder die haar eventuele dochter opzadelt met dezelfde problemen als zij.
waarom sabbel ik dan dagelijks een uurtje op je arm?quote:
Jij bent een voorbeeld voor velen.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:40 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja daar kan ik ook niet tegen, voor dat ik kinderen neem wil ik wel een pedagogische studie doen
Ik heb gewoon zin in browniesquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hahaha daarom ook de emo.gifquote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Voor zo`n baas kom je hier anders veel te weinig dan
Weet ikquote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:42 schreef chapel24 het volgende:
[..]
Hahaha daarom ook de emo.gif
Was nogal sarcastisch:P Het is hier wel gezellig, een leuke vrijetijdsbesteding dus, maar verder gewoon te druk met werk, vrienden etc. Om hele dagen hier te vertoeven, zeker met het lekkere weer.
En zaterdag 2 weken op vakantie dus daar gaat mijn prominente plek binnen JNG
Je valt nu in de herhaling maatjequote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:42 schreef Soufyan1010 het volgende:
Is er vaak TC?
Was vanavond heel leuk
En die kut Caroline Tensen maar zielig meedoen. Echt mijn bloed kookte.quote:
Als er iemand hier een baas is dan denk ik nog het minst jijquote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:38 schreef chapel24 het volgende:
De mensen bij JNG zijn nogal terughoudend en van de prominentie. Je moet je plek verdienen hier!!! Verdulleme!
Daarom ben ik ook zo'n grote baas hier
Anders geef ik je wel massagequote:
Gelukkig haha!quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Weet ik![]()
Zonde als het lekker weer is om hier te zitten ja![]()
Waar ga je op vakantie?
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:43 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Een plaatje van een camera nemen dat lijkt op een of andere Golem van een game...
Chillquote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:43 schreef chapel24 het volgende:
[..]
Gelukkig haha!
Lekker 2 weekjes de zon opzoeken in Lissabon en omgeving!
Nou dankjewel SLquote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:43 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Als er iemand hier een baas is dan denk ik nog het minst jij
Sorry
Maar ja kliekjes :/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |