quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:47 schreef yvonne het volgende:
Oké, er zijn wat zaken die vanaf nu anders gaan:
Trek je tenen in en kweek wat eelt op je ziel, niet om ieder wissewasje komen huilen.
De SC is er NIET om roddels in te verspreiden, privégegevens te spuien, discussies over de moderatie te houden en verzin zelf nog maar wat er niet in thuishoort.
De Noord Korea verwijzingen zijn erg haha leuk, en de bans die daarop vallen vind ik dan weer haha leuk.
Maak elkaar het leven niet zo zuur én val m'n mods niet lastig in hun privéleven, nooit.
Ja daarom juistquote:
Oh, ja. www.stinychat.com/tinyjongclubje/hoeplaquote:
hoinquote:
stuuuquote:
hoiquote:
quote:
Je wilde liever dat 1D erin bleef?quote:
De mod ging door het slotje dus je doet niets verkeerd hoorquote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:29 schreef Spatieloos het volgende:
Durfde niet te topic kapen van een mod! Maar duurde wel lang.
Ik vind het ook raar dat de grote baas even moet komen zeggen dat de kinders rustig moeten doen.quote:
Ohhh daaaarom, ja is elke keer zo verwarrend om naar post 302 te kijken enzo. Maar dan had alsnog d4v1d het moeten doen, zoals gedaanquote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
De mod ging door het slotje dus je doet niets verkeerd hoor
Nee oke hahaha. Maar het is nu zo negatiefquote:
Doei kloonquote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:31 schreef Soufyan1010 het volgende:
Hey TC was echt grappig vanavond alles goed hier?
Ach we hebben toch overbevolkingquote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:30 schreef heloef het volgende:
Ik zou een waardeloze vader zijn, daarom uit liefde voor hem/ haar zet ik hem/haar niet op de wereld. Dat is pas liefde.
Daarnaast kinderen geven mij hoofdpijn. Vandaag ook weer ik zat in de bus met een schoolklasje en normaliter sluit ik mij af van de wereld in de bus doormiddel van het luisteren van mijn kwaliteitsmuziek. Maar mijn oordopjes waren kapot. Oh de hoofdpijn. De tergende hoofdpijn.
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:31 schreef Soufyan1010 het volgende:
jij bent van de bromance ja?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:30 schreef chapel24 het volgende:
[..]
Nee oke hahaha. Maar het is nu zo negatief
Ik wil positieve energie in JNG! Liefde, plezier, bromance en romance!
Love y'all.
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:31 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Duurde even voor ik een plaatje zonder tepels had gevonden![]()
Hoe heb je dit gevondenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:31 schreef Soufyan1010 het volgende:
Wats met jou killquote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:31 schreef Soufyan1010 het volgende:
Waarom reageert iedereen met doei en rot op als ik me voorstel is dat normaal voor FOK?quote:
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:32 schreef Soufyan1010 het volgende:
[..]
Waarom reageert iedereen met doei en rot op als ik me voorstel is dat normaal voor FOK?
En wat is ''kloon''
Hij is geen kloon, hij zat hele tijd in TC met ons, en kwam daar door Moccie dacht ik.quote:
Moccie?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:32 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hij is geen kloon, hij zat hele tijd in TC met ons, en kwam daar door Moccie dacht ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |