Gaat wel. Ik ben weer bij mijn ouders. heel matig. Maaaaaaaaaaaaaaaaaaaar, zaterdag heeft potentie om leuk te worden. Dus ik vind het allemaal wel best.quote:Op donderdag 11 juli 2013 23:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
geeft niet, geeft niet.
Met mij prima,moeee.. met jou ook?
hoe ver zijn jullie eigenlijk met de verhuizing?quote:Op donderdag 11 juli 2013 23:59 schreef arachide. het volgende:
[..]
Gaat wel. Ik ben weer bij mijn ouders. heel matig. Maaaaaaaaaaaaaaaaaaaar, zaterdag heeft potentie om leuk te worden. Dus ik vind het allemaal wel best.
wat staat er zaterdag te gebeuren dan?quote:Op donderdag 11 juli 2013 23:59 schreef arachide. het volgende:
[..]
Gaat wel. Ik ben weer bij mijn ouders. heel matig. Maaaaaaaaaaaaaaaaaaaar, zaterdag heeft potentie om leuk te worden. Dus ik vind het allemaal wel best.
quote:Op donderdag 11 juli 2013 23:55 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[ [url=http://img-cache.cdn.gaiaonline.com/0b194033334d53797640413311cc83ed/http://i1178.photobucket.(...)ofail.jpg]afbeelding[/url] ]
het is wachten op de bank. en geld.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:00 schreef Ezell het volgende:
[..]
hoe ver zijn jullie eigenlijk met de verhuizing?
Ah, mooi.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:07 schreef arachide. het volgende:
[..]
het is wachten op de bank. en geld.
We wonen er al wel.Het is heerlijk
Episch en on-Rotterdams.quote:
yessssssssquote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:10 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ah, mooi.Wel foto's plaatsen als het af is.
Niks negatiefs aan FOK!quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:11 schreef arachide. het volgende:
Urg. Ik bedenk me net dat als ik ooit kinderen zou krijgen met mijn vriend, dat die dan 1. een FOK!baby zou zijn, 2. zijn/haar ene peetoom actief fokker is en zijn/haar andere ook een fok!account heeft
arme kindertjes
baby'squote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:13 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Niks negatiefs aan FOK!
Ik keek net dit filmpje: http://www.vkmag.com/maga(...)n_1_seconde_per_dag/
En nu wil ik echt vader worden!
Okquote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:15 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik stuur ze wel naar tjok als de boel klaar is.
Wat enig!quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:18 schreef Spatieloos het volgende:
Oh het is al tijd voor mijn nachteitje!
Is het alweer zover?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:18 schreef Spatieloos het volgende:
Oh het is al tijd voor mijn nachteitje!
Het kon erger.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:11 schreef arachide. het volgende:
Urg. Ik bedenk me net dat als ik ooit kinderen zou krijgen met mijn vriend, dat die dan 1. een FOK!baby zou zijn, 2. zijn/haar ene peetoom actief fokker is en zijn/haar andere ook een fok!account heeft
arme kindertjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moet er voorlopig ook nog niet aan denken inderdaadquote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:16 schreef d4v1d het volgende:
Je was vroeger zelf een baby!
Met de tijd begin je ze irritant te vinden
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:19 schreef Ezell het volgende:
[..]
Het kon erger.Of als voornaamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fokje Modder“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Maar hij/zij heeft dan wel fantastische peetooms.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:11 schreef arachide. het volgende:
arme kindertjes
Ik voorlopig ook niet hoor, maar lijkt me toch leuk om ooit vader te worden, als ik 35-40 ben ofzo.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Moet er voorlopig ook nog niet aan denken inderdaadweg verre reizen
Ach, iig top 10 :/quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:20 schreef d4v1d het volgende:
GC / Dagcijfers #228
(En spatie op #10, huehuehue)
35 is wel mooie leeftijd. 40 wordt al oud hoorquote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:20 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik voorlopig ook niet hoor, maar lijkt me toch leuk om ooit vader te worden, als ik 35-40 ben ofzo.
inkopperrrrrrquote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
35 is wel mooie leeftijd. 40 wordt al oud hoor
Voor een man is dat toch niet zo erg. Maar je, dan heb je tenminste wel geleefd daarvoor, en als het goed is heb ik genoeg geld verdiend zodat ik niet full time hoef te werken en tijd heb voor mijn kind(eren)quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
35 is wel mooie leeftijd. 40 wordt al oud hoor
Ja, hoe dan?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:21 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Voor een man is dat toch niet zo erg. Maar je, dan heb je tenminste wel geleefd daarvoor, en als het goed is heb ik genoeg geld verdiend zodat ik niet full time hoef te werken en tijd heb voor mijn kind(eren)
Lijkt me niet. Cut4Bieber (en dit is een soort van na aper ofzo) was verzonnen door 4chan dacht ik, en ja lijkt me niet dat veel mensen het hebben gedaan, helaas wel een paar :/quote:
Ezell voelt zich aangesproken, oud wiefquote:
Jaquote:
Nee een PDquote:
Hey ik sta toch nog op 7quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:20 schreef d4v1d het volgende:
GC / Dagcijfers #228
(En spatie op #10, huehuehue)
Weet ik nog niet, maar als het goed is word mijn broer miljonair, dus krijg vast wel wat van hemquote:
Dat cut4bieber van 4chan kende ik, toen ging het in de sc er ook over geloof ik. Ik kon me al niet voorstellen dat het nu ook voor 1d werd gedaan.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:22 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Lijkt me niet. Cut4Bieber (en dit is een soort van na aper ofzo) was verzonnen door 4chan dacht ik, en ja lijkt me niet dat veel mensen het hebben gedaan, helaas wel een paar :/
SCquote:
Dat welquote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Maar hij/zij heeft dan wel fantastische peetooms.
Er staat toch duidelijk op die zak hoeveel gram er in zit!!! Niet zeuren, dat lucht is nodig anders wordt de chips wat was het, zacht?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:23 schreef d4v1d het volgende:
http://www.klacht.nl/doritos/klacht/half-gevulde-zakken/![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ezell voelt zich aangesproken, oud wief
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |