Merk nu al dat je een aids-user bentquote:
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:33 schreef arachide. het volgende:
Mijn kinderen zouden echt tof kunnen worden.
Dat denkt bijna iedereen denk ikquote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:33 schreef arachide. het volgende:
Hehe, kan kloppenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:33 schreef chapel24 het volgende:
[..]
Ik ken jou ook niet:P
Hallooo ik ben chapel24 ookwel chappie
Waarom doe je zo hoog?quote:
Gelijk zoekt soefyan ruzie hier.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:34 schreef Soufyan1010 het volgende:
[..]
Waarom doe je zo hoog?
Jij gaat me beschuldigen en leg uit waarom en dan weet je dat je gewoon fout zit en dan ja je zo doen.. Doe ff normaal man
rustig manquote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:34 schreef Soufyan1010 het volgende:
[..]
Waarom doe je zo hoog?
Jij gaat me beschuldigen en leg uit waarom en dan weet je dat je gewoon fout zit en dan ja je zo doen.. Doe ff normaal man
Die van mij zouden het hoe dan ook zijnquote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:33 schreef arachide. het volgende:
Veel geauwehoer ja ;Pquote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:35 schreef Soufyan1010 het volgende:
[..]
Haha vanavond was wel leuk op TC vertel me hoe het gaat ja
Niet opletten, mensen hebben kliekjes gedrag, is normaal. Maar ehhh, een kloon is zeg maar een 2e account van iemand die zich vaak voor doet als een nieuwe, die worden hier nogal veel gemaakt, dus wordt iedereen verdacht van kloon zijn met een nieuw account.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:34 schreef Soufyan1010 het volgende:
[..]
Waarom doe je zo hoog?
Blijkbaar ja, reageer je in het echt ook meteen zo agressief?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:36 schreef Soufyan1010 het volgende:
[..]
Ja oke maar ik verwacht niet dat mensen zo reageren ik kan daar moeilijk tegen blijkbaar
Nou ja, iemand een aids-user noemen is ook niet echt 'normaal' toch?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Blijkbaar ja, reageer je in het echt ook meteen zo agressief?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |