?quote:Op woensdag 10 juli 2013 11:37 schreef Moccie het volgende:
titanic dat ze voor dat schip zo met die handen uitelkaar gaan
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 10 juli 2013 11:40 schreef Moccie het volgende:
[..]Plaatje doet het niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh ja. Maar dat is een filmscene.quote:Op woensdag 10 juli 2013 11:40 schreef Moccie het volgende:
http://images5.fanpop.com(...)496807-1497-1006.jpg
quote:
Ja klopt. Mijn fout.quote:Op woensdag 10 juli 2013 11:41 schreef Moccie het volgende:
[..]
er staat toch scenes uit films en series
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb vrolijk over gegeven na die scene (nooit last van).
Voor degene die de serie niet kennen, nee het is geen hentai.Als je te stom bent om inhoudelijk te reageren, kan je natuurlijk altijd nog de spelling/gramatica gaan lopen afzeiken om toch nog te kunnen doen alsof je meedoet.
Bedoel je niet Baine? Bale speelt batmanquote:Op woensdag 10 juli 2013 11:55 schreef MakuMaku het volgende:
Scene uit The Dark Knight Risis waar Bale de rug van Batman breekt.
Banequote:Op woensdag 10 juli 2013 11:59 schreef bert_van_dirkjan het volgende:
[..]
Bedoel je niet Baine? Bale speelt batman
Van jou had ik de doodscene van Krillin verwachtquote:Op woensdag 10 juli 2013 12:00 schreef Son-Goku het volgende:
Robocop. De scene dat Murphy compleet en genadeloos compleet verrotgeschoten wordt, terwijl hij zit te gillen van staan ze daar lached hun geweren te legen op hem.
Veel te jong gezien die scene en voel me altijd ongemakkelijk erbij
Ja idd, die was echt heftigquote:Op woensdag 10 juli 2013 12:00 schreef Son-Goku het volgende:
Robocop. De scene dat Murphy compleet en genadeloos compleet verrotgeschoten wordt, terwijl hij zit te gillen van staan ze daar lached hun geweren te legen op hem.
Oh ja. Wat een nare, vreemde film was dat.quote:Op woensdag 10 juli 2013 12:00 schreef Son-Goku het volgende:
In wat voor vorm kun je dat geweldig vinden. Dat blijft mij ook altijd bij, maar niet in de zin dat de scene zo geweldig leuk is om te kijken.quote:Op woensdag 10 juli 2013 11:59 schreef Supersoep het volgende:
L'irreversible verkrachtingsscene. Blijft gewoon geweldig.![]()
Snape scene in Harry Potter waar hij Lily's lichaam ziet, met die muziek er bij.
Scene met die kat is volgens mij van The Incredible Journey.quote:Op woensdag 10 juli 2013 12:27 schreef Brummetje_ het volgende:
- De scene in A Serbian Film dat hij z'n zoontje aan het neuken is.
- De kat die in de rivier valt (katten en honden die op reis gaan ofzo).
- Scene van een film waarin een jongetje in bed zit en ergens om huilt/roept.
Die laatste 2 weet ik niet uit welke film ze komen.
Dat dus...quote:Op woensdag 10 juli 2013 12:09 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
In wat voor vorm kun je dat geweldig vinden. Dat blijft mij ook altijd bij, maar niet in de zin dat de scene zo geweldig leuk is om te kijken.
Dat mens loopt in de Matrix iedereen op te geilen, een paar jaar later wordt ze in deze film anaal verkracht in een steegje. Ik vond het wel iets hebben.quote:Op woensdag 10 juli 2013 12:09 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
In wat voor vorm kun je dat geweldig vinden. Dat blijft mij ook altijd bij, maar niet in de zin dat de scene zo geweldig leuk is om te kijken.
quote:Op woensdag 10 juli 2013 12:00 schreef Son-Goku het volgende:
Die scene is idd ge-weldigquote:Op woensdag 10 juli 2013 13:01 schreef RoW_0 het volgende:
Pulp Fiction: eigenlijk alles van PF, maar de scene met Samuel met "ENGLISH MOTHERFUCKER DO YOU SPEAK IT" doet me wel wat
Ondanks de comedy had scrubs ook een boel goede serieuze momenten zoals dezequote:Op woensdag 10 juli 2013 12:58 schreef LookAtMe het volgende:
[ afbeelding ]
Where do you think we are?
Dat zette ik af. Ze zeiden dat dit een nare film was die je niet moest kijken. Ik dacht valt wel mee. Bij die scene heb ik 'm afgezet. te nasty.quote:Op woensdag 10 juli 2013 12:27 schreef Brummetje_ het volgende:
- De scene in A Serbian Film dat hij z'n zoontje aan het neuken is.
- De kat die in de rivier valt (katten en honden die op reis gaan ofzo).
- Scene van een film waarin een jongetje in bed zit en ergens om huilt/roept.
Die laatste 2 weet ik niet uit welke film ze komen.
Dat nummer ook...quote:Op woensdag 10 juli 2013 13:08 schreef Weakling het volgende:
Futurama's Jurrasic Bark de scene waar Seymour op zijn baasje Fry ligt te wachten, dag in dag uit ... als ik alleen al dit plaatje zie krijg ik weer een brok in mijn keel.
[ afbeelding ]
quote:If it takes forever I will wait for you
For a thousand summers I will wait for you
Till you're back beside me, till I'm holding you
Till I hear you sigh here in my arms
Bijzonder beklemmende scene die erg realistisch oogt en voelt. Ik had er veel moeite mee toen ik hem zag. Rare reactie.quote:Op woensdag 10 juli 2013 11:59 schreef Supersoep het volgende:
L'irreversible verkrachtingsscene. Blijft gewoon geweldig.![]()
Vooral ook dat je op een gegeven moment iemand in de verte op de achtergrond het tunneltje in ziet komen lopen en vervolgens weer omdraaien (IIRC).quote:Op woensdag 10 juli 2013 13:33 schreef SergeantPeper het volgende:
Bijzonder beklemmende scene die erg realistisch oogt en voelt. Ik had er veel moeite mee toen ik hem zag. Rare reactie.
Ja dat was ook heavyquote:Op woensdag 10 juli 2013 12:58 schreef LookAtMe het volgende:
[ afbeelding ]
Geweldig was die aflevering en die scène inderdaad. De allerlaatste scène, met The Book of Love heeft ook tranen getrokken bij mij.quote:Op woensdag 10 juli 2013 12:58 schreef LookAtMe het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 10 juli 2013 12:09 schreef Harvest89 het volgende:
In FOTR als je voor et eerst Imladris/Rivendell ziet, en in de derde film ROTK Minas Tirith. Pure kunst gewoon, en die films zijn mijn eerste ervaring met het Fantasy-genre.
Die heb ik niet eens gezien, ogen dichtquote:
Geweldige onverwachte emotie ineens in die aflevering.quote:Op woensdag 10 juli 2013 13:08 schreef Weakling het volgende:
Futurama's Jurrasic Bark de scene waar Seymour op zijn baasje Fry ligt te wachten, dag in dag uit ... als ik alleen al dit plaatje zie krijg ik weer een brok in mijn keel.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 10 juli 2013 13:01 schreef RoW_0 het volgende:
Pulp Fiction: eigenlijk alles van PF, maar de scene met Samuel met "ENGLISH MOTHERFUCKER DO YOU SPEAK IT" doet me wel wat
die tekst uit die scene is ook in veel hardcorenummers gebruiktquote:
Dit was tragisch ja, arme Platvoetje.quote:Op woensdag 10 juli 2013 15:17 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Zulke scenes hebben echt een gigantisch effect op je als kind.
quote:Op woensdag 10 juli 2013 11:45 schreef Darkangle het volgende:
Beserk:Mooie scene. Viel helaas tegen in de nieuwe film.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb vrolijk over gegeven na die scene (nooit last van).
Voor degene die de serie niet kennen, nee het is geen hentai.Zwarte Piet is uit!
https://www.youtube.com/w(...)bedded&v=OV3xp5ZXSYA
Dit dus. Was de eerste keer dat ik wegkeek bij een scene. Het was zeer realistisch. Deze scene is echt blijven hangen. Meer nog dan de brandblusser.quote:Op woensdag 10 juli 2013 13:33 schreef SergeantPeper het volgende:
[..]
Bijzonder beklemmende scene die erg realistisch oogt en voelt. Ik had er veel moeite mee toen ik hem zag. Rare reactie.
Ik heb de film ontweken. Als ze zoveel verhaal moeten comprimeren in zo'n kort tijdsbestek dan doet dat altijd af aan het origineel.quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:48 schreef hexje het volgende:
[..]
Mooie scene. Viel helaas tegen in de nieuwe film.
15quote:Op donderdag 11 juli 2013 11:52 schreef DeTolk het volgende:
De douchescene uit Schatjes (Met een 16-jarige Akkemay )
Scene is NSFW dus dan maar normaal plaatje
[ afbeelding ]
Monique vd Ven in TF en in Keetje Tippelquote:Op donderdag 11 juli 2013 12:00 schreef marcel-o het volgende:
seks/bloot scènes in Nederlandse films
Hartverscheurendquote:Op donderdag 11 juli 2013 12:11 schreef Copycat het volgende:
En deze natuurlijk:
I´m a sucker for in ya face sentiment
Miami Vice, de scene waar de Daytona Spider van Crockett wordt opgeblazenquote:Op woensdag 10 juli 2013 11:37 schreef Stefan het volgende:
Miami Vice. De scene waar Chris Penn in de douche is vermoord met n overdosis
quote:Op donderdag 11 juli 2013 14:10 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Miami Vice, de scene waar de Daytona Spider van Crockett wordt opgeblazen
Uit Jurassic Park zou ik eerder de scene nemen waar ze voor het eerst de dinosaurussen zien (en als publiek dus ook).quote:
Prachtig. Time... To Die.quote:
Improvisatie ook nog eens.quote:
Sweachen!quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:41 schreef Copycat het volgende:
Cocksucker!
Who stole the fucking dope?!
Wu?
Who, you ignorant fucking chink!
![]()
Uit het eerste seizoen van Deadwood.
quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:42 schreef Dagonet het volgende:
Die serie zat zo vol geweldige karakters, Calamity Jane bijvoorbeeld of die shakespeariaanse monologen van E.B.
Hoe leuk ik Game of Thrones ook vind, het haalt het toch niet bij zoiets als dit.quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:54 schreef Copycat het volgende:
[..]![]()
Prachtige serie, alhoewel ik het derde seizoen toch wat minder vond.
Heftige scène was dat inderdaad.quote:
Uit Hoge Hakken échte liefde!quote:Op donderdag 11 juli 2013 12:15 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Monique vd Ven in TF en in Keetje Tippel
Angela Schijf in bad
Vaste ingredient in Nederlandse films
Deze scene was ook grandioos, in iedere zin hoor je Fuckquote:Op donderdag 11 juli 2013 21:41 schreef Copycat het volgende:
Cocksucker!
Who stole the fucking dope?!
Wu?
Who, you ignorant fucking chink!
![]()
Uit het eerste seizoen van Deadwood.
Dat weet ik nogquote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:11 schreef Treinhomo het volgende:
De hand uit het graf, aan het einde van Carrie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:57 schreef HostiMeister het volgende:
e Shield, het einde van de laatste aflevering van seizoen 5. Fucking briljant en tragisch.
R.I.P Le
He got better.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:36 schreef jogy het volgende:
Ik kan er ook niets aan doen dat het mijn eerste T.V. huilmoment was en dat het mij is bijgebleven.
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:31 schreef littledrummergirl het volgende:
vroegah kwam er altijd n nederlandse serie op tv, twaalf steden dertien ongelukken.
in een van die afleveringen kwam iemand met zijn hand vast te zitten in een draaiende gehaktmolen en kwam er aan de andere kant bloederig gehakt uit terwijl die man schreeuwde![]()
![]()
ik heb het een keer gezien toen ik misschien 8 was ofzo, nooit vergeten
ik heb nachtmerries gehad johquote:
Dat ene jaar verschil tussen ons merk je meteenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:34 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik heb nachtmerries gehad joh
Dat is het punt nietquote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:39 schreef Dagonet het volgende:
[..]
He got better.
In de film was hij ook al doodgegaan tenslotte. En toen ging hij weer dood, en toen nog een keer, en toen...
Plus in de strips.
http://transformers.wikia(...)ths_of_Optimus_Prime
Ik werd e-moo-sjie-oneeler in de filmquote:
Pfff de eenzame hopeloosheid van zijn tweede keer was veel ingrijpender.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 17:34 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik werd e-moo-sjie-oneeler in de film
quote:
Ook uit Spartacus, de dood van Crixusquote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:54 schreef Differ het volgende:
Spartacus seizoen 3 aflevering 4 of 5 volgens mij..
Het moment dat Crixus, Oenomaus en nog een gozer in de arena staan ter executie, en dat dan Gannicus in de arena komt aangelopen
Doe weg godverdomme.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waanzinnig mooie afsluiting van een briljante serie.
[ Bericht 0% gewijzigd door Operc op 13-07-2013 23:07:02 ]
Dat moment dat de muziek stopt, alles zwart wordt en het moment erop dat het in alle hevigheid weer begint...quote:Op woensdag 10 juli 2013 12:42 schreef HostiMeister het volgende:
...- The Fountain, als Death is the road to awe wordt ingezet, tot aan het stuk dat die ster explodeert. Kippenvel, zelfs terwijl ik dit nu typ.
...
Eigenlijk omdat dat stukje muziek veel gebruikt wordt.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 20:24 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Once Upon a Time in the West - Harmonica's Flashback
De muziek is prachtig, de scene is om te jankenquote:Op zaterdag 13 juli 2013 20:58 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Eigenlijk omdat dat stukje muziek veel gebruikt wordt.
Ennio Morricone
Hier heb ik ook hard om gejanktquote:Op woensdag 10 juli 2013 15:17 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Zulke scenes hebben echt een gigantisch effect op je als kind.
Die wilde ik ook net plaatsen, toen ik 'm in mijn collectie tegenkwam. Doodeng.quote:
Die film moet ik nog maar eens kijken. die scene kan ik me niet eens herinnerenquote:Op zaterdag 13 juli 2013 21:56 schreef Copycat het volgende:
David en Ryuichi.
En de prachtige Sakamoto-score.
Als ik dat nummer hoor, word ik nog steeds een sad panda.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:23 schreef Palomar het volgende:
Einde van the sopranos met dont stop believing van journey op de achtergrond.
en er komt helaas geen vervolg...quote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:23 schreef Palomar het volgende:
Einde van the sopranos met dont stop believing van journey op de achtergrond.
Casablancaquote:
Idd, had daar altijd nog stiekem de hoop op door het 'open' einde...quote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:25 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
en er komt helaas geen vervolg...
Verdomde associatie ...quote:
krijg er altijd een heel naar gevoel van als ik daar aan denk.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:43 schreef ClapClapYourHands het volgende:
American History X
Dat hij die neger met zn tanden op de stoeprand legt
Bazenscene
Ja hè? Met mijn oma in de bioscoop gezien.quote:
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:00 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ja hè? Met mijn oma in de bioscoop gezien.
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:48 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
krijg er altijd een heel naar gevoel van als ik daar aan denk.
Of de laser hall scene van Resident Evil.quote:
Deze ook jaquote:Op zaterdag 13 juli 2013 19:31 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Don't Ask Me About My Business.
Prachtig moment...quote:Op zondag 14 juli 2013 02:35 schreef ZodiaX het volgende:
Forrest Gump, wanneer hij leert dat hij een kind heeft en emotioneel als eerste vraagt of het kind slim is.
Or does he?quote:Op zondag 14 juli 2013 02:38 schreef Zolder het volgende:
Inception, aan het eind als Cobb uit zijn droom ontwaakt.
Deze staat bij mij ook op nummer 1. Zo zielig.quote:
De hoerenloper en dat ze dan t plaatje van die dildo laten zien , brrrrrquote:Op zondag 14 juli 2013 12:52 schreef InGebruik het volgende:
Zo veel scenes uit se7en. Geweldige film, maar wel flink creepy.
Zo inderdaad, had ook geen zin om de scenes op youtube op te zoeken. Weinig zin om ze allemaal terug te moeten kijken.quote:Op zondag 14 juli 2013 12:54 schreef Stefan het volgende:
[..]
De hoerenloper en dat ze dan t plaatje van die dildo laten zien , brrrrr
In Se7en was de suggestie zo sterk, heel veel mensen denken nog steeds dat ze blond haar in de doos zagen wapperen, maar dat shot bestaat helemaal nietquote:Op zondag 14 juli 2013 12:57 schreef InGebruik het volgende:
[..]
Zo inderdaad, had ook geen zin om de scenes op youtube op te zoeken. Weinig zin om ze allemaal terug te moeten kijken.
quote:Op zondag 14 juli 2013 12:21 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
- Lady en de Vagebond..die scene waar ze een gehaktbal en spaghetti delen
Wil je het in het vervolg bij schattige leeuwenplaatjes houden, want nu houd ik het niet droogquote:
Nee dat wil ik nietquote:Op zondag 14 juli 2013 17:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wil je het in het vervolg bij schattige leeuwenplaatjes houden, want nu houd ik het niet droog
Ja, is die je al die jaren bijgebleven?quote:
Niks zuurpruim, maar dit is gewoon een topic geworden waarin ieder zijn favoriete scene lijkt te noemen. En daar is dit niet voor bedoeldquote:Op zondag 14 juli 2013 18:30 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nee wékenIs alvast voor The Next Generation, zuurpruim
Hebben we het allemaal verkeerd begrepen dan?quote:Op zondag 14 juli 2013 18:48 schreef Fargo het volgende:
[..]
Niks zuurpruim, maar dit is gewoon een topic geworden waarin ieder zijn favoriete scene lijkt te noemen. En daar is dit niet voor bedoeld
Allemaal weet ik niet. Maar de TT strookt niet met jouw opgegeven scene... That's allquote:Op zondag 14 juli 2013 18:50 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Hebben we het allemaal verkeerd begrepen dan?![]()
Nou ja, ik heb er wel een paar leuke filmtips aan overgehouden want ik heb scene's
zitten te bekijken van films die ik nog niet gezien heb (waren er niet veel maar toch)![]()
dus tis wel een leuk topic geworden
quote:Op zondag 14 juli 2013 18:51 schreef Fargo het volgende:
[..]
Allemaal weet ik niet. Maar de TT strookt niet met jouw opgegeven scene... That's all
quote:Op zondag 14 juli 2013 18:53 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]nou jah,,, ben ik iets van de regels afgeweken, het is in elk geval wel een scene die ik zal
onthoudendus dat is tenminste ''iets''.
hé wait a minute we are lost???quote:Op zondag 14 juli 2013 19:09 schreef Fargo het volgende:
[..]![]()
Een scene die mij altijd is bijgebleven, is de openingscene van deze film:
ah... ik dacht dat er een verborgen boodschap inzatquote:Op zondag 14 juli 2013 19:15 schreef Fargo het volgende:
Als klein menneke heeft die scene toch veel indruk op me gemaakt
quote:Op zondag 14 juli 2013 19:16 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ah... ik dacht dat er een verborgen boodschap inzat![]()
zo van, hé je bent offtopic
ja ik snap hem, ik dacht dat ik een standje kreegquote:Op zondag 14 juli 2013 19:19 schreef Fargo het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Nee joh, ik dacht ik geef gewoon even een voorbeeld
Die ken ik dus niet! Is dat allemaal uit 1 film?quote:
Uit deel 1 en deel 2. Zeker de moeite waard.quote:Op zondag 14 juli 2013 22:07 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Die ken ik dus niet! Is dat allemaal uit 1 film?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Harold_%26_Kumar
Ik zie er 4, zijn ze allemaal leuk, of ééntje specifiek?
Harold & Kumar Go to White Castle (2004)
Harold & Kumar Escape from Guantanamo Bay (2008)
Harold & Kumar Go to Amsterdam (2008, korte film)
A Very Harold & Kumar Christmas (2011)
Oké, goeie tip! Thanks!quote:Op zondag 14 juli 2013 22:09 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Uit deel 1 en deel 2. Zeker de moeite waard.
Wat een film was dat, pissed off Michael Douglasquote:
Heb dit al 10000x gezien. En krijg gewoon weer kippenvel! Die toeter doet het hem, denk ik.quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:21 schreef Dagonet het volgende:
Lord of the Rings, Ride of the Rohirrim, een jongensdroom verwezenlijkt zien worden:
Ron Jeremyquote:
quote:Op zondag 14 juli 2013 02:57 schreef Purplesparks het volgende:
Salma Hayek met dansscene in 'from dusk till dawn'
Ik lach nog elke keer..quote:
Wellicht weet je het al, maar dat verhaal is gebaseerd op een echte hond: Hachiko. Zijn ook wat speelfilms over gemaakt.quote:Op woensdag 10 juli 2013 13:08 schreef Weakling het volgende:
[ afbeelding ]
Beste scene uit heel de reeksquote:Op woensdag 17 juli 2013 23:34 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Ik had een dag lang kippenvel door die scene, ongelooflijk
quote:
Deep Blue Seaquote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:22 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Een haaienfilm met Samuel Jackson, waarbij ze in een buis slingeren met water dat stijgt.
quote:Op woensdag 10 juli 2013 11:45 schreef Darkangle het volgende:
Berserk:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb vrolijk over gegeven na die scene (nooit last van).
Voor degene die de serie niet kennen, nee het is geen hentai.
Waarom uitstellen tot morgen als je het overmorgen nog kunt doen?
Toen ik deze 2 a 3 jaar geleden zat te kijken voor de eerste keer zat idd voor de eerste keer ooit mijn hart in mijn keel van een film.quote:
Hoewel de film vol zit met historische fouten (het was meer azteeks dan maya)quote:Op vrijdag 26 juli 2013 03:03 schreef SilentHunterNL het volgende:
[..]
Toen ik deze 2 a 3 jaar geleden zat te kijken voor de eerste keer zat idd voor de eerste keer ooit mijn hart in mijn keel van een film.
Zelfde gevoel?quote:
Inderdaad een erg sterke scene. Zeker samen met de rustige opbouw naar die ontvoering toe en de opening van de volgende aflevering waarin Leo het de President moet gaan vertellen.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 11:37 schreef janspj het volgende:
Van de West Wing, de scene dat Leo te horen krijgt dat Zoey is ontvoerd en dan door het Witte Huis rent naar de President.
idd 1 van de betere afleveringen jaquote:Op woensdag 10 juli 2013 12:58 schreef LookAtMe het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |