?quote:Op woensdag 10 juli 2013 11:37 schreef Moccie het volgende:
titanic dat ze voor dat schip zo met die handen uitelkaar gaan
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 10 juli 2013 11:40 schreef Moccie het volgende:
[..]Plaatje doet het niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh ja. Maar dat is een filmscene.quote:Op woensdag 10 juli 2013 11:40 schreef Moccie het volgende:
http://images5.fanpop.com(...)496807-1497-1006.jpg
quote:
Ja klopt. Mijn fout.quote:Op woensdag 10 juli 2013 11:41 schreef Moccie het volgende:
[..]
er staat toch scenes uit films en series
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb vrolijk over gegeven na die scene (nooit last van).
Voor degene die de serie niet kennen, nee het is geen hentai.Als je te stom bent om inhoudelijk te reageren, kan je natuurlijk altijd nog de spelling/gramatica gaan lopen afzeiken om toch nog te kunnen doen alsof je meedoet.
Bedoel je niet Baine? Bale speelt batmanquote:Op woensdag 10 juli 2013 11:55 schreef MakuMaku het volgende:
Scene uit The Dark Knight Risis waar Bale de rug van Batman breekt.
Banequote:Op woensdag 10 juli 2013 11:59 schreef bert_van_dirkjan het volgende:
[..]
Bedoel je niet Baine? Bale speelt batman
Van jou had ik de doodscene van Krillin verwachtquote:Op woensdag 10 juli 2013 12:00 schreef Son-Goku het volgende:
Robocop. De scene dat Murphy compleet en genadeloos compleet verrotgeschoten wordt, terwijl hij zit te gillen van staan ze daar lached hun geweren te legen op hem.
Veel te jong gezien die scene en voel me altijd ongemakkelijk erbij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |